kaentquote:Op dinsdag 10 september 2019 17:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wist niet dat je van de verkeerde kaent was.
Aldus onze palletsorteerder.quote:Op dinsdag 10 september 2019 18:14 schreef Caland het volgende:
Moet zeggen dat VBL eindelijk weer een beetje te pruimen was zonder de domme opmerkingen van @:onlogisch en het verbeter van taalfouten door @:ggmm
quote:Op dinsdag 10 september 2019 18:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
kaent
Wat een teringdom varken ben je toch.
Ik moet Caland direct na je rentree alweer gelijk geven.quote:Op dinsdag 10 september 2019 18:14 schreef Caland het volgende:
Moet zeggen dat VBL eindelijk weer een beetje te pruimen was zonder de domme opmerkingen van @:onlogisch en het verbeter van taalfouten door @:ggmm
Rustig makkerquote:Op dinsdag 10 september 2019 18:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flikker je toch lekker op.
[..]
Nee joh.
Ziedend.quote:Op dinsdag 10 september 2019 18:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Ik moet Caland direct na je rentree alweer gelijk geven.
Kaentquote:Op dinsdag 10 september 2019 17:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wist niet dat je van de verkeerde kaent was.
quote:Op dinsdag 10 september 2019 18:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aldus iemand die zich afvraagt of het leven nog wel zin heeft als een scheet dwars zit.
quote:
@kapiteintje noemt je nu hopeloos.quote:Op dinsdag 10 september 2019 18:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kaent
Hahahahahahaha
Dank @:jancees voor de mention. Gelachen.
Lenny is niet hopeloos. Jij bent hopeloos.quote:Op dinsdag 10 september 2019 18:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Kapiteintje noemt je nu hopeloos.
Had het al gelezen ja.quote:Op dinsdag 10 september 2019 18:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Kapiteintje noemt je nu hopeloos.
Woest.quote:Op dinsdag 10 september 2019 18:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lenny is niet hopeloos. Jij bent hopeloos.
Je moeder was een prima keuze.quote:Op dinsdag 10 september 2019 18:46 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Prima keuze!
Laatst deel 2 gezien, prima actie films.
Ik kan alleen maar zeggen dat dat gevoel niet wederzijds is.quote:Op dinsdag 10 september 2019 18:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je moeder was een prima keuze.
Is dat waar hij mad is dat z'n hondje dood is? Of is dat 1?quote:Op dinsdag 10 september 2019 18:46 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Prima keuze!
Laatst deel 2 gezien, prima actie films.
In deel 3 gaat John Wick doodquote:Op dinsdag 10 september 2019 18:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is dat waar hij mad is dat z'n hondje dood is? Of is dat 1?
hallo doublepain, lenny hierquote:Op dinsdag 10 september 2019 18:50 schreef Doublepain het volgende:
Jongens ik ben er
Leef nog
Morgen kerk
Kut ajax
Niet gekliktquote:Op dinsdag 10 september 2019 18:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
hallo doublepain, lenny hier
Veilig thuisgekomen
Gruwelijk nat
Kut Ajax? Rellen met Rens bij ArenA?
Gekliktquote:Op dinsdag 10 september 2019 18:54 schreef Doublepain het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)_aan_het_janken.html
Arme Braddy krijgt er wel van langs
Niet geklikt.quote:Op dinsdag 10 september 2019 18:54 schreef Doublepain het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)_aan_het_janken.html
Arme Braddy krijgt er wel van langs
quote:Op dinsdag 10 september 2019 18:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oh, onlogisch is er weer. Er wordt weer flink gemodereerd
Hondje dood?quote:Op dinsdag 10 september 2019 18:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is dat waar hij mad is dat z'n hondje dood is? Of is dat 1?
Ja, zijn hond ging toch dood waardoor hij zo mad werd en iedereen ging vermoorden?quote:
Geen sollicitatie bij big 4?quote:Op dinsdag 10 september 2019 18:50 schreef Doublepain het volgende:
Jongens ik ben er
Leef nog
Morgen kerk
Kut ajax
Pan of ovenquote:Op dinsdag 10 september 2019 19:05 schreef kapiteintje het volgende:
Zo, de gebakken aardappeltjes zijn weer op. Dit heeft mij prima gesmaakt.
Gebakken aardappeltjes > Friet > Patat
ik vind aardappelkroketjes het lekkerstquote:Op dinsdag 10 september 2019 19:05 schreef kapiteintje het volgende:
Zo, de gebakken aardappeltjes zijn weer op. Dit heeft mij prima gesmaakt.
Gebakken aardappeltjes > Friet > Patat
Dat begrijp ik dus nooit, veel mensen vinden dat dus he. Aardappelkroketjes zijn hier in België ook echt 'een ding'. Ik vind ze persoonlijk minder lekker dan een gebakken aardappeltje of friet.quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik vind aardappelkroketjes het lekkerst![]()
tot morgen maatquote:Op dinsdag 10 september 2019 18:48 schreef Tjacka het volgende:
het niveau is mij te laag @:jancees
fijne avond vrienden
Slechte PR voor onze marketingstudentquote:
quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Slechte PR voor onze marketingstudent
Gvd wat een leeg kut huisquote:
quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:22 schreef Caland het volgende:
https://m.nieuwsblad.be/c(...)campaign=twitterfeed
Wat een derdewereldland is Belgie toch ook
| Forum Opties | |
|---|---|