wil je ook op mij reagerenquote:Op dinsdag 10 september 2019 17:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt, ik ben weer een stukje wijzer
Geen probleem, kameraad.quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt, ik ben weer een stukje wijzer
haha leeghoofd kapi hahaquote:Op dinsdag 10 september 2019 17:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je hebt je diploma bij een pakje boter gekregen volgens mij.
Oke, hier:quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wil je ook op mij reageren
bedankt
Godverdomme.quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh sorry maat
lange frans en baas b zijn weer terug he
leuk maatje ben je fanquote:Op dinsdag 10 september 2019 17:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja ga gelijk naar concert in oktober
jeweetog
oke ga maar weer lekker trekken aan een dood paard daar ´´achter´´quote:
Ik ben niet druk met "achter", volslagen idioot.quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oke ga maar weer lekker trekken aan een dood paard daar ´´achter´´
klootzak
witheet zegquote:Op dinsdag 10 september 2019 18:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben niet druk met "achter", volslagen idioot.
Pfff, ik zou wel zo volwassen zijn om hier niet op te reageren. Slecht geslapen?quote:Op dinsdag 10 september 2019 18:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben niet druk met "achter", volslagen idioot.
Er heerst hier veel verwarring. De vele acts en steken onder water komen dit ook niet ten goede.quote:Op dinsdag 10 september 2019 18:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap hem ook niet.
(hey dit doet @:dj_day-v ook altijd)
Deze is bewust!quote:Op dinsdag 10 september 2019 18:14 schreef Caland het volgende:
Moet zeggen dat VBL eindelijk weer een beetje te pruimen was zonder de domme opmerkingen van @:onlogisch en het verbeter van taalfouten door @:ggmm
Flikker je toch lekker op.quote:Op dinsdag 10 september 2019 18:14 schreef Caland het volgende:
Moet zeggen dat VBL eindelijk weer een beetje te pruimen was zonder de domme opmerkingen van @:onlogisch en het verbeter van taalfouten door @:ggmm
Nee joh.quote:Op dinsdag 10 september 2019 18:23 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Het wachten is op het MED topic waarin FOK! @:GGMM bedankt voor zijn tomeloze inzet. Voor een maand.
Rtquote:Op dinsdag 10 september 2019 18:14 schreef Caland het volgende:
Welke film zal ik kijken?quote:Op dinsdag 10 september 2019 18:27 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Straks ga je weer veel posten, moeten we ook niet hebben.
Het kan allemaalquote:Op dinsdag 10 september 2019 18:28 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Leuke vraag! Van Netflix? Of een andere aanbieder? Of downloaden?
Bedankt.quote:Op dinsdag 10 september 2019 18:29 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Oke.
Dan zou ik voor The Goonies gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |