abonnement Unibet Coolblue
pi_188880292


Jaja, het is zo ver. We hebben besloten toch eens te gaan kijken of een slowchat een toevoegende waarde kan hebben voor ons mooie gezellige subforum CRE. Onder voorbehoud, welteverstaan, want het mag niet ten koste gaan van de activiteit in de andere topics.
Dat is ook de reden dat CRE tot op de dag van vandaag geen SC heeft gehad. We hebben niet zo zeer behoefte aan 'offtopic geneuzel', maar creatieve topics en ontopic geneuzel dáár. Het is dan ook niet de bedoeling dat creatief werk hier inhoudelijk besproken wordt, wel mag er hier eventueel een link geplaatst worden naar het betreffende topic waar je je werk hebt gepost om mensen daar naartoe te verwijzen.
Daarnaast leek het ons gewoon leuk om iedereen uit alle hoekjes van CRE de kans te geven samen te babbelen over het leven, het weer, je dagelijkse bezigheden, en waar je dan ook maar zin in hebt om over te kletsen.
Verder gelden uiteraard de normale regels. Wees lief voor elkaar, anders krijg je een boze Samzz aan je broek.
Deze OP zal in de loop der tijd vast ook wel wat opgeknapt worden, maar voor nu: brand los*O*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188880642
Hebben jullie soms ook van die knutsels dat je je afvraagt waar je in hemelsnaam eraan begonnen bent? Ik ben bezig met een herfst krans... 220 toeren van 45 v... Saaaaaaaaaaaaai, maar het eindresultaat gaat zo tof zijn
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188881335
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 15:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hebben jullie soms ook van die knutsels dat je je afvraagt waar je in hemelsnaam eraan begonnen bent? Ik ben bezig met een herfst krans... 220 toeren van 45 v... Saaaaaaaaaaaaai, maar het eindresultaat gaat zo tof zijn
Ben ook ooit zo n lentekrans gestart. Allemaal vaste en iedere kleur wisselen. Ding ligt ergens heel diep in een doos. Ooit misschien maar dan absoluut afwisselen met een bij en bloemetjes
pi_188881360
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 16:37 schreef Nina_Hobbysite het volgende:

[..]

Ben ook ooit zo n lentekrans gestart. Allemaal vaste en iedere kleur wisselen. Ding ligt ergens heel diep in een doos. Ooit misschien maar dan absoluut afwisselen met een bij en bloemetjes
Die is ook heel erg mooi O+

De krans die ik maak (herfst) wil ik in een kleur hebben, anders vind ik hem persoonlijk te onrustig met daarbij nog alle frutsels (die ik wel in verschillende kleuren) maak.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188881374
(en ik maak hem af)!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188881474
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 16:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
(en ik maak hem af)!
Goed bezig. Denk dat 1 kleur wel makkelijker is. Gewoon doorgaan tot groot genoeg is.
pi_188881504
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 16:45 schreef Nina_Hobbysite het volgende:

[..]

Goed bezig. Denk dat 1 kleur wel makkelijker is. Gewoon doorgaan tot groot genoeg is.
Mijn lijken juist de kleurwisselingen fijner :') Dan heb je van die minidoeletjes tussendoor...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188881547
Spijt van een start... Ik heb hier nog een patroon liggen met Heel Veel beige kruisjes. Het voelt oneindig, dat beige. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_188881717
Ik vind je doorzettingsvermogen knap Child :Y
pi_188881739
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 16:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Spijt van een start... Ik heb hier nog een patroon liggen met Heel Veel beige kruisjes. Het voelt oneindig, dat beige. :')
Vijftig tinten bruin klinkt toch onsmakelijker dan vijftig tinten grijs ...

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 17:03 schreef Sarabi het volgende:
Ik vind je doorzettingsvermogen knap Child :Y
Dank je wel :* Het zijn gewoon simpele hobby's en ik vind het leuk om dingen te maken ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188882632
Ik heb vandaag de nieuwe bh90210 zitten bingen, kijkt iemand dat van jullie ook?
pi_188883622
Nog even een avondwandeling gedaan O+ dus toch nog buiten geweest vandaag :D
pi_188883999
Hier is iemand ziek, dus ik heb de hele dag in bed gelegen en ik ben doodmoe. Dus geen buitenlucht gehad
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188884037
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 19:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier is iemand ziek, dus ik heb de hele dag in bed gelegen en ik ben doodmoe. Dus geen buitenlucht gehad
Kan er iemand boodschappen voor je doen? Vitamientjes inslaan.

Beterschap! Rusten is het beste :Y
pi_188884066
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 19:43 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Kan er iemand boodschappen voor je doen? Vitamientjes inslaan.

Beterschap! Rusten is het beste :Y
Ik ben aan het rondvragen

Dank je wel, dat rusten komt goed :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188884615
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 18:06 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb vandaag de nieuwe bh90210 zitten bingen, kijkt iemand dat van jullie ook?
Dat was toch van vroeger? Ik meen me t herinneren dat ik dat keek als ik huiswerk moest maken. :+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_188884864
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 19:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier is iemand ziek, dus ik heb de hele dag in bed gelegen en ik ben doodmoe. Dus geen buitenlucht gehad
Beterschap :*
  Moderator dinsdag 10 september 2019 @ 20:37:52 #18
382129 crew  Donna
pi_188885118
Mijn vriend is net opgeroepen voor een storing. Ik ga borduren!
pi_188885198
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 20:13 schreef Nanuke het volgende:

[..]

Dat was toch van vroeger? Ik meen me t herinneren dat ik dat keek als ik huiswerk moest maken. :+
Ze hebben een x jaar later-seizoen dinges gemaakt. :Y

Tenminste, dat ving ik op met de reclames. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_188885220
Geen knutselen hier, ik ben in een oud spel gedoken dankzij snes-online. :+

Maar eerst... was ophangen. :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 19:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier is iemand ziek, dus ik heb de hele dag in bed gelegen en ik ben doodmoe. Dus geen buitenlucht gehad
Beterschap :*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_188885224
Ah. Okee. Ik vind de X jaar later seizoenen van series altijd maar een beetje jammer. Ik heb echt nog geen degelijke serie hetzelfde gevoel zien vasthouden in die seizoenen. Maar misschien ben ik kieskeurig. :P
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_188885254
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 20:37 schreef DonnaRush het volgende:
Mijn vriend is net opgeroepen voor een storing. Ik ga borduren!
Lekker! Mijn man heeft late dienst dus ik wilde een avondje breien, maar de dreumes heeft slaapproblemen.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_188885284
En beterschap CotS! Ziek zijn is maar stom. In theorie alle tijd van de wereld om te knutselen maar dan heb ik nooit ergens energie voor. :*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  Moderator dinsdag 10 september 2019 @ 20:48:42 #24
382129 crew  Donna
pi_188885354
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 19:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier is iemand ziek, dus ik heb de hele dag in bed gelegen en ik ben doodmoe. Dus geen buitenlucht gehad
Beterschap!
pi_188885362
Dank je wel

Ik werk niet, dus zodra ik weer functioneer knutsel ik weer
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 10 september 2019 @ 20:50:24 #26
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_188885385
Ik heb in een bak liggen: een gehaakt vest waar ik ooit begonnen mee ben, een gehaakt wikkelvestje, er ligt nog een sjaal bij.
Naaiprojecten heb ik ook nog liggen: een jurk waar ik niet uit kom en waar ik geen beschrijving van heb dus ook verder geen idee heb.
Ach ja projecten afmaken is niet altijd mijn grootste hobby.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
pi_188885509
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 20:43 schreef Nanuke het volgende:
Ah. Okee. Ik vind de X jaar later seizoenen van series altijd maar een beetje jammer. Ik heb echt nog geen degelijke serie hetzelfde gevoel zien vasthouden in die seizoenen. Maar misschien ben ik kieskeurig. :P
Ik vind bij dit nu leuk dat ze een hele andere kant op gaan.
Het is geen vervolg.

En het is sowieso nooit een geweldige serie geweest, gewoon makkelijk vermaak.
pi_188886109
Ik heb de lijstjes in m'n bujo na heel veel maanden weer bijgewerkt net. Niet dat ik heel veel boeken heb gelezen of films en series heb gekeken de laatste maanden, maar goed. Tot april fanatiek bezig geweest erin maar toen die heftige gebeurtenissen gehad en is het versloft. Maar even kijken of ik de weekly's/monthly's nog weer ga oppakken of dat ik het gewoon alleen bij de lijstjes houd. M'n afspraken zet ik toch ook allemaal in m'n telefoon namelijk.

Voor volgend jaar denk ik dat ik toch ook maar weer een gewone agenda koop, van de Flow bijvoorbeeld. Nou al een paar jaar een bujo geprobeerd, maar gedurende het jaar versloft het toch weer. Dus denk dat ik gewoon alleen nog die lijstjes bij ga houden dan.
pi_188886348
Ik heb dit jaar ook alleen de trackers :Y werkt voor mij wel het beste
Rest staat in mijn online agenda
pi_188886374
Ik heb een handgemaakte agenda, houd van versieren en dingetjes... maar ik heb minimaal tien boekjes met lijstjes en dingetjes... Boekjesjunk
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188890364
Goedemorgen :W
Straks na maanden "voorbereiding" echt inhoudelijk beginnen met m'n therapie. Dus wel even spannend. Maar vanavond leuk naar een bijeenkomst in de Apenheul over de werkzaamheden die ze aan het doen zijn (ik heb een seizoenskaart). Dus dat lijkt me wel interessant zo'n kijkje achter de schermen :)
pi_188890465
Goedemorgen,

Poeh vandaag opstartproblemen. Baby die er geen zin in heeft. Peuter erg moe. Zelf misselijk hopelijk geen griep, maar komt van all inn restaurant van gisteren😉

Ik denk niet dat ik tijd heb voor breien of borduren. Hopelijk dan beetje lezen of luisterboek (deel 2 van zussen bezig).

@ChildoftheStars voel je je iets beter?
pi_188890488
@_Hestia_ klinkt goed de apenheul. En de therapie klinkt alsof heel zwaar gaat zijn. Veel succes!
pi_188890638
Succes straks @_Hestia_ ! En veel plezier vanavond bij de Apenheul, klinkt tof!

quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 09:10 schreef Nina_Hobbysite het volgende:
Goedemorgen,

Poeh vandaag opstartproblemen. Baby die er geen zin in heeft. Peuter erg moe. Zelf misselijk hopelijk geen griep, maar komt van all inn restaurant van gisteren😉

Ik denk niet dat ik tijd heb voor breien of borduren. Hopelijk dan beetje lezen of luisterboek (deel 2 van zussen bezig).

@:childofthestars voel je je iets beter?
Klinkt als een goede ochtend. :P Hopelijk kan je wel een beetje rustig aan doen. :)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_188890683
Ik sluit aan bij opstartproblemen. Dreumes en ik zijn erg verkouden, maar in tegenstelling tot mij vind hij dat ik nog best met hem mee kan spelen terwijl ik het liefst m'n bed weer in kruip. :@
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_188890711
Leuk @Hestia van de Apenheul. Ik wil er ook graag nog heen dit jaar. En de therapie klinkt heftig, maar vast ook wel nuttig.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_188890712
Ik geef gewoon het druilerige weer de schuld van m'n niet op willen staan vandaag. Zo'n warm bed blijft dan aanlokkelijk. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_188891126
Succes Hestia

Beterschap Nanuke

@nina is het na de opstartproblemen beter aan het gaan? :)

@IJs ik moet nog uit bed komen, het ligt inderdaad te heerlijk, lekker warm. Maar ik verwacht zo een pakketje dus moet er uit.
pi_188891225
Heh, blijkbaar is er een stokoude user genaamd ijs. Today I learned. :+

Ik moest er wel uit helaas, de plicht riep. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_188891370
Ah dus als ik @ wil doen moet ik eigenlijk je hele naam typen :D
pi_188891397
Ik heb mijn quote alerts niet aanstaan, dus ik krijg er sowieso geen melding van. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_188891463
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 10:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb mijn quote alerts niet aanstaan, dus ik krijg er sowieso geen melding van. :P
Ik wist geen eens dat je ze uit kon zetten....handig
pi_188891465
Nou heb tv aangezet. Peuter is lekker aan het kijken. Wil natuurlijk spelen, maar zo moe. Dan gaat dit spelen samen met veel huilen en frustratie.

Baby zit nu gezellig al uur op schoot🙄. Niet slapen of babygym nee echt non stop bij mama. Ach over jaar wil ze dit echt niet meer. Maar had graag gestofzuigd.

Nou ja was staat aan. 2 al aangekleed 1 te gaan. Maar mn baby doe ik pas als we vanmiddag weg gaan. Anders moet ik 2x doen.

Ja als moeder kan je niet ziek of verkouden zijn he @Nanuke ? Kids blijven actief.
pi_188891475
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 10:17 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik wist geen eens dat je ze uit kon zetten....handig
Ze kwamen erin toen ik nog in een superactieve SC zat. Om knettergek van te worden. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_188891578
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ze kwamen erin toen ik nog in een superactieve SC zat. Om knettergek van te worden. _O-
Kan ik me voorstellen :Y

Nou heb ik de dvd-speler die 4 jaar niet aan geweest is aan de praat gekregen. Wil hij de dvd niet afspelen :(
Vrijdag maar de laptop van mijn vader lenen (de enige waar nog een cd-rom in kan) en hem maar in de cloud zetten.
pi_188891593
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 10:25 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Kan ik me voorstellen :Y

Nou heb ik de dvd-speler die 4 jaar niet aan geweest is aan de praat gekregen. Wil hij de dvd niet afspelen :(
Vrijdag maar de laptop van mijn vader lenen (de enige waar nog een cd-rom in kan) en hem maar in de cloud zetten.
Fu!

Geen spelcomputers ook zeker?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_188891619
Nee geen waar een dvd in kan helaas :(
pi_188891627
Dankjulliewel! Ja het wordt een intensieve traumabehandeling dus wel heftig.

Succes iedereen die opstartproblemen heeft. Lijkt me idd lastig als moeder, dan moet je wel idd.

Druilerige weer is hier ook gearriveerd, maar het is maar 1 dagje gelukkig.
pi_188891657
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2019 10:29 schreef _Hestia_ het volgende:


Druilerige weer is hier ook gearriveerd, maar het is maar 1 dagje gelukkig.
Ja en hier hebben we het echt wel even nodig

De sloten zijn helemaal leeg, allemaal dode vissen.
pi_188891662
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 10:31 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja en hier hebben we het echt wel even nodig

De sloten zijn helemaal leeg, allemaal dode vissen.
:o

Zo droog is het hier gelukkig nog niet, maar ook wat flinke buien gehad vorige week.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 11 september 2019 @ 10:42:38 #52
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_188891769
WOG'er hier :W.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_188891888
Sow... wakker. Volgens mij is het buikgedeelte over. Alleen het snot/hoest/oor-keel-hoofd-pijn gedeelte nog
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188891985
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 10:31 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja en hier hebben we het echt wel even nodig

De sloten zijn helemaal leeg, allemaal dode vissen.
Dan heeft 1 dagje regen nog niet zoveel effect. Zielig hoor!

CotS doe nog maar rustig aan dan :*
  woensdag 11 september 2019 @ 10:57:11 #55
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_188892017
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 10:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sow... wakker. Volgens mij is het buikgedeelte over. Alleen het snot/hoest/oor-keel-hoofd-pijn gedeelte nog
Beterschap :*.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_188892027
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 10:55 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Dan heeft 1 dagje regen nog niet zoveel effect. Zielig hoor!

Nope :( zal echt nog wel voor (meer) problemen gaan zorgen de komende jaren
pi_188892033
Beterschap Child!
pi_188892090
Dank jullie wel :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188892538
Het is weer theepotten weer ipv 750ml-mokken weer O+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188892540
Oe Dream Theater komt naar NL *O* daar gaat het spaargeld
pi_188892554
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 11:38 schreef Sarabi het volgende:
Oe Dream Theater komt naar NL *O* daar gaat het spaargeld
wasda?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188892566
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 11:38 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

wasda?
Soms heel hysterisch. :+

ik krijg de kriebels van prog

T-shirt is voor vandaag eigenlijk wat te fris. Helaas. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_188892612
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Soms heel hysterisch. :+

ik krijg de kriebels van prog


Ik trek ook niet alles even goed maar dit album wat ze gaan doen wel :Y
Maar vooral mijn man is een fan.

@Child het is een band, je moet maar even zoeken want lastig uit te leggen
pi_188892682
Ze spelen dan ook een van onze nummers van onze bruiloft O+
pi_188892714
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 11:42 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik trek ook niet alles even goed maar dit album wat ze gaan doen wel :Y
Maar vooral mijn man is een fan.

@:Child het is een band, je moet maar even zoeken want lastig uit te leggen
Even opgezocht, het laatste wat ik actief een kans heb gegeven van ze is Octavarium. Die releasedata zijn altijd zo confronterend, in mijn hoofd was dat krap tien jaar geleden, blijkt het uit 2005. _O- (En geluisterd omdat de reviews zo lovend waren, dus heel veel later zal het niet geweest zijn.)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_188892716
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 11:46 schreef Sarabi het volgende:
Ze spelen dan ook een van onze nummers van onze bruiloft O+
Da's wel supercool!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_188892763
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 11:47 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Even opgezocht, het laatste wat ik actief een kans heb gegeven van ze is Octavarium. Die releasedata zijn altijd zo confronterend, in mijn hoofd was dat krap tien jaar geleden, blijkt het uit 2005. _O- (En geluisterd omdat de reviews zo lovend waren, dus heel veel later zal het niet geweest zijn.)
In mijn hoofd is 1999 ook echt nog niet zo lang geleden......we worden oud
pi_188892857
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 11:50 schreef Sarabi het volgende:

[..]

In mijn hoofd is 1999 ook echt nog niet zo lang geleden......we worden oud
Daarbij heb ik tenminste nog het besef dat ik toen in de brugklas zat. _O-

Is dit dan die dertigersdip? :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_188892906
Oooh een band! Ik ga zo even kijken :)
_O- ik vermoed alleen dat de muzieksmaak van de meesten anders is dan de mijne ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188892915
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Daarbij heb ik tenminste nog het besef dat ik toen in de brugklas zat. _O-

Is dit dan die dertigersdip? :')
Dertigersdip? Shit, ik heb dat jaar helemaal verkeerd aangepakt... ik ben nu 31 en heb helemaal geen dip gehad :+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 11 september 2019 @ 11:57:03 #71
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_188892925
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 11:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oooh een band! Ik ga zo even kijken :)
_O- ik vermoed alleen dat de muzieksmaak van de meesten anders is dan de mijne ;)
Nou, dan ben ik wel benieuwd.
The love you take is equal to the love you make.
pi_188892933
Zou het ook niet echt een dip noemen maar het is wel bijzonder om soms te realiseren dat iets al 20jaar geleden is, terwijl het zo niet voelt.
pi_188892962
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2019 11:57 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nou, dan ben ik wel benieuwd.
Ik houd van muziek die je het beste kunt omschrijven als boyband die vol op een countryband zijn ingerend en door elkaar zijn geraakt. Zoals Home Free

En dan nog wat a capella dingen zoals Peter Hollens.
En dan nog wat coverbandjes als Pentatonix

:P Dus tja...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188892991
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 11:57 schreef Sarabi het volgende:
Zou het ook niet echt een dip noemen maar het is wel bijzonder om soms te realiseren dat iets al 20jaar geleden is, terwijl het zo niet voelt.
Dat ken ik :P

Alleen ik heb nu een eenendertigersgeluk: Ik bedenk me ineens dat ik geen groepsdruk meer voel, geen toestanden meer hoef van mezelf. Dat ik eigenlijk super gelukkig ben met wie ik ben
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 11 september 2019 @ 12:01:16 #75
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_188893005
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 11:58 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik houd van muziek die je het beste kunt omschrijven als boyband die vol op een countryband zijn ingerend en door elkaar zijn geraakt. Zoals Home Free

En dan nog wat a capella dingen zoals Peter Hollens.
En dan nog wat coverbandjes als Pentatonix

:P Dus tja...
Het zegt me allemaal niks.

Maar goed, ik voel me sowieso een alien soms als ik zie waar jullie allemaal collectief blij van worden. :{
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 11 september 2019 @ 12:02:18 #76
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_188893032
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 12:00 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dat ken ik :P

Alleen ik heb nu een eenendertigersgeluk: Ik bedenk me ineens dat ik geen groepsdruk meer voel, geen toestanden meer hoef van mezelf. Dat ik eigenlijk super gelukkig ben met wie ik ben
*O*
The love you take is equal to the love you make.
pi_188893055
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2019 12:01 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Het zegt me allemaal niks.

Maar goed, ik voel me sowieso een alien soms als ik zie waar jullie allemaal collectief blij van worden. :{
Nou, dat laatste delen we. Zijn we beiden de "onder een steen levende alien". Gezellig

Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog niemand ben tegengekomen die daarvan houdt. Ik laat mijn vrienden altijd maar de muziek kiezen

Dit soort dingen luister ik
Al maak ik me al ruim een maand schuldig aan het luisteren en zingen van kerstmuziek en start ik zaterdag met een kerstkoor
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 11 september 2019 @ 12:09:06 #78
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_188893162
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 12:03 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Nou, dat laatste delen we. Zijn we beiden de "onder een steen levende alien". Gezellig

Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog niemand ben tegengekomen die daarvan houdt. Ik laat mijn vrienden altijd maar de muziek kiezen

Dit soort dingen luister ik
Al maak ik me al ruim een maand schuldig aan het luisteren en zingen van kerstmuziek en start ik zaterdag met een kerstkoor

Als ik mijn man wil pesten, dan zing ik een stukje John Denver. Er zat een tijdje een liedje van hem onder een mueslireclame. Om hem een plezier te doen zette ik dan heel snel de tv op mute. :+

Ik doel qua ‘alien’ meer op barbecueën, gamen, doen aan Halloween, horrorfilms. Dat passeerde allemaal de revue in de afgelopen dagen en daar heb ik echt niks leuks over te zeggen. })
The love you take is equal to the love you make.
pi_188893256
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 12:00 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dat ken ik :P

Alleen ik heb nu een eenendertigersgeluk: Ik bedenk me ineens dat ik geen groepsdruk meer voel, geen toestanden meer hoef van mezelf. Dat ik eigenlijk super gelukkig ben met wie ik ben
Dat is fijn O+

Ik was zo'n eigenwijs kind dat dat geluk altijd al had, maar zie om mij heen veelste veel dertigers bezwijken aan druk.
pi_188893280
Pentatonix zegt mij vaag wel iets. Maar ik luister eigenlijk veelste weinig muziek.
Ben meer van de podcasts.
pi_188893281
Die barbecue was hier toevallig, was de eerste in twee jaar gok ik. :D

Horror en games. O+

Qua muziek weet ik dat ik afwijk, dus specifieke bands begin ik meestal niet over. Of het moet al echt een bekende naam zijn, Rammstein ofzo. :Y

En "dip" is inderdaad niet het juiste woord, het is vooral een realisatie dat "volwassen zijn" een wassen neus is. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 11 september 2019 @ 12:21:08 #82
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_188893365
Horror en games O+

BBQ laat ik liever aan manlief over, ik eet het wel op.

:Y)
  woensdag 11 september 2019 @ 12:21:50 #83
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_188893386
Ik ben volgens mij volwassen geboren. Ik ben echt niks veranderd, in al die jaren.
The love you take is equal to the love you make.
pi_188893423
quote:
16s.gif Op woensdag 11 september 2019 12:21 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben volgens mij volwassen geboren. Ik ben echt niks veranderd, in al die jaren.
Altijd al zo wijs geweest? :)
pi_188893450
Ik word vooral vreemder, niet perse volwassener. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 11 september 2019 @ 12:25:26 #86
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_188893459
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 12:23 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Altijd al zo wijs geweest? :)
Ja. En verstandig. :O :P
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 11 september 2019 @ 12:26:10 #87
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_188893476
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 12:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik word vooral vreemder, niet perse volwassener. :+
Vreemd in wat voor opzicht?
The love you take is equal to the love you make.
pi_188893518
Dat vreemd ken ik wel _O-
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188893539
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2019 12:09 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Als ik mijn man wil pesten, dan zing ik een stukje John Denver. Er zat een tijdje een liedje van hem onder een mueslireclame. Om hem een plezier te doen zette ik dan heel snel de tv op mute. :+

Ik doel qua ‘alien’ meer op barbecueën, gamen, doen aan Halloween, horrorfilms. Dat passeerde allemaal de revue in de afgelopen dagen en daar heb ik echt niks leuks over te zeggen. })
We zitten echt onder dezelfde steen
Al kijk ik soms wel horror, dus af en toe spiek ik er even onderuit
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188893540
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2019 12:26 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Vreemd in wat voor opzicht?
Qua zichtbaarheid van m'n buiten de norm-vallende smaak. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 11 september 2019 @ 12:35:20 #91
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_188893671
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 12:28 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

We zitten echt onder dezelfde steen
Al kijk ik soms wel horror, dus af en toe spiek ik er even onderuit
Maar jij gaat dan weer lekker mee in de Kerstmisvreugde.

Daar heb ik ķķk al niks mee. >:O
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 11 september 2019 @ 12:35:39 #92
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_188893679
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Qua zichtbaarheid van m'n buiten de norm-vallende smaak. :P
Ok, foto’s. 8-)
The love you take is equal to the love you make.
pi_188893693
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2019 12:35 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Maar jij gaat dan weer lekker mee in de Kerstmisvreugde.

Daar heb ik ķķk al niks mee. >:O
* ChildoftheStars kruipt bij jou onder de steen vandaan en gaat onder een kerstobsessieve steen zitten
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 11 september 2019 @ 12:37:49 #94
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_188893705
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 12:37 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

* ChildoftheStars kruipt bij jou onder de steen vandaan en gaat onder een kerstobsessieve steen zitten
:'(
The love you take is equal to the love you make.
pi_188893728
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2019 12:37 schreef Lienekien het volgende:

[..]

:'(
Zo voel ik me ook hoor... :'(
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 11 september 2019 @ 12:40:49 #96
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_188893755
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 12:39 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Zo voel ik me ook hoor... :'(
Als we die stenen nou gewoon even vergeten. Dan kunnen we toch zeker wel onze voeten-met-zelfgebreide-sokken samen op een poef leggen?
The love you take is equal to the love you make.
pi_188893806
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2019 12:40 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Als we die stenen nou gewoon even vergeten. Dan kunnen we toch zeker wel onze voeten-met-zelfgebreide-sokken samen op een poef leggen?
Hm... goed idee, sokken en poef zijn warm, zacht en vrolijk. Stenen niet
Ik ben weer blij O+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188893968
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2019 12:35 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ok, foto’s. 8-)
Ik heb de leuke eigenlijk niet online staan zie ik (en veel op mijn vorige telefoon. :')).

Om een beetje een idee te krijgen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet perse voor naar het werk, wel naar al het andere. Tenzij feestje, dan mag het over the top. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_188894003
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 12:52 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik heb de leuke eigenlijk niet online staan zie ik (en veel op mijn vorige telefoon. :')).

Om een beetje een idee te krijgen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet perse voor naar het werk, wel naar al het andere. Tenzij feestje, dan mag het over the top. O+
Wauw! nice _O_
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188894054
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 12:52 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik heb de leuke eigenlijk niet online staan zie ik (en veel op mijn vorige telefoon. :')).

Om een beetje een idee te krijgen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet perse voor naar het werk, wel naar al het andere. Tenzij feestje, dan mag het over the top. O+
Ik hou er van :Y
pi_188894126
Ik heb net even een foto gemaakt van mijn hoekje nu... (kom er niet aan toe.. behalve af en toe en steekje, maar dat komt wel weer ), maar het geeft mij perfect weer. Kleurtjes, kleurtjes en nog meer kleurtjes

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 11 september 2019 @ 13:01:14 #102
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_188894145
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 12:52 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik heb de leuke eigenlijk niet online staan zie ik (en veel op mijn vorige telefoon. :')).

Om een beetje een idee te krijgen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet perse voor naar het werk, wel naar al het andere. Tenzij feestje, dan mag het over the top. O+
Ha! Staat je goed!

Maar begrijp ik dan goed dat het voor jou nieuw is om je zo te kleden? Iets wat je misschien al eerder wou maar niet durfde? Of?
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 11 september 2019 @ 13:02:50 #103
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_188894175
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 13:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb net even een foto gemaakt van mijn hoekje nu... (kom er niet aan toe.. behalve af en toe en steekje, maar dat komt wel weer ), maar het geeft mij perfect weer. Kleurtjes, kleurtjes en nog meer kleurtjes

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+
The love you take is equal to the love you make.
pi_188894184
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2019 13:01 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ha! Staat je goed!

Maar begrijp ik dan goed dat het voor jou nieuw is om je zo te kleden? Iets wat je misschien al eerder wou maar niet durfde? Of?
Ik paste er vooral niet in. Niet in de toffe dingen in ieder geval. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_188894196
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 13:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb net even een foto gemaakt van mijn hoekje nu... (kom er niet aan toe.. behalve af en toe en steekje, maar dat komt wel weer ), maar het geeft mij perfect weer. Kleurtjes, kleurtjes en nog meer kleurtjes

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_188894236
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 13:03 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik paste er vooral niet in. Niet in de toffe dingen in ieder geval. :P
Het staat je echt heel erg goed! Be proud girl!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188894416
Het grootste nadeel is dat ik echt niet kan autorijden met die laarzen, dus da's een oneindig verhaal met schoenen wisselen dan. :') Fiets staat op sneakerhoogte afgesteld, dus dat kán wel, maar voelt maf. :+

Kleine offers. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 11 september 2019 @ 13:13:39 #108
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_188894431
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 13:03 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik paste er vooral niet in. Niet in de toffe dingen in ieder geval. :P
Aah! :D
The love you take is equal to the love you make.
pi_188894454
Een internationaal buikdansaccount op insta heeft een van mijn foto's gedeeld. Weet nooit of ik het nou leuk of eng vind :D meteen meer volgers die ik niet ken.
pi_188894458
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 13:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Het grootste nadeel is dat ik echt niet kan autorijden met die laarzen, dus da's een oneindig verhaal met schoenen wisselen dan. :') Fiets staat op sneakerhoogte afgesteld, dus dat kán wel, maar voelt maf. :+

Kleine offers. :P
_O-
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188894558
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2019 13:14 schreef Sarabi het volgende:
Een internationaal buikdansaccount op insta heeft een van mijn foto's gedeeld. Weet nooit of ik het nou leuk of eng vind :D meteen meer volgers die ik niet ken.
Leuk! Tenminste, ik vind het leuk voor je. Mooie foto dus
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188894610
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 11:38 schreef Sarabi het volgende:
Oe Dream Theater komt naar NL *O* daar gaat het spaargeld
JAAAAAAAAAAAA? GAAT METEEN CHECKEN!

Ik heb ze jaar of 12-15? terug live gezien. Zooo gaaf _O_

@IJsdraakje gave stijl hoor!
@ChildoftheStars, kleurrijk hoekje idd! En mooi hoe je nu over jezelf denkt O+
@Sarabi ik zou vooral trots zijn hoor!

Weer thuis van therapie, was echt confronterend om te zien liggen allemaal. Nu tijd voor dekentje, thee en Netflix.

[ Bericht 12% gewijzigd door _Hestia_ op 11-09-2019 13:27:49 ]
pi_188894764
In AFAS 11 januari :Y
  woensdag 11 september 2019 @ 13:37:24 #114
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_188894899
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2019 13:14 schreef Sarabi het volgende:
Een internationaal buikdansaccount op insta heeft een van mijn foto's gedeeld. Weet nooit of ik het nou leuk of eng vind :D meteen meer volgers die ik niet ken.
w/

Je bent beroemd.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 11 september 2019 @ 13:38:02 #115
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_188894913
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2019 13:22 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

JAAAAAAAAAAAA? GAAT METEEN CHECKEN!

Ik heb ze jaar of 12-15? terug live gezien. Zooo gaaf _O_

@:IJsdraakje gave stijl hoor!
@:ChildoftheStars, kleurrijk hoekje idd! En mooi hoe je nu over jezelf denkt O+
@:Sarabi ik zou vooral trots zijn hoor!

Weer thuis van therapie, was echt confronterend om te zien liggen allemaal. Nu tijd voor dekentje, thee en Netflix.
Ik wist niet dat je een terugval had gehad, Hestia. :{ :*
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 11 september 2019 @ 13:38:30 #116
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_188894922
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 13:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb net even een foto gemaakt van mijn hoekje nu... (kom er niet aan toe.. behalve af en toe en steekje, maar dat komt wel weer ), maar het geeft mij perfect weer. Kleurtjes, kleurtjes en nog meer kleurtjes

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, mooi kleurtje heb je gekozen O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 11 september 2019 @ 13:39:32 #117
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_188894942
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 12:52 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik heb de leuke eigenlijk niet online staan zie ik (en veel op mijn vorige telefoon. :')).

Om een beetje een idee te krijgen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet perse voor naar het werk, wel naar al het andere. Tenzij feestje, dan mag het over the top. O+
Even teruglezen, want laarzenfoto's 8-). Echt gaaf :D. En zo over the top zijn ze toch niet? Volgens mij kan je die prima ook naar dagelijkse dingen aan. Als je dat zou willen he.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_188894956
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2019 13:37 schreef Lienekien het volgende:

[..]

w/

Je bent beroemd.
Nou :D
Ik geloof niet zo in insta famous
  woensdag 11 september 2019 @ 13:40:36 #119
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_188894968
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2019 13:14 schreef Sarabi het volgende:
Een internationaal buikdansaccount op insta heeft een van mijn foto's gedeeld. Weet nooit of ik het nou leuk of eng vind :D meteen meer volgers die ik niet ken.
Is toch leuk :D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_188894969
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2019 13:22 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

JAAAAAAAAAAAA? GAAT METEEN CHECKEN!

Ik heb ze jaar of 12-15? terug live gezien. Zooo gaaf _O_

@:IJsdraakje gave stijl hoor!
@:ChildoftheStars, kleurrijk hoekje idd! En mooi hoe je nu over jezelf denkt O+
@:Sarabi ik zou vooral trots zijn hoor!

Weer thuis van therapie, was echt confronterend om te zien liggen allemaal. Nu tijd voor dekentje, thee en Netflix.
Sterkte :* Even lekker bijkomen dus! Zet hem op

En jep... ik ben er ook heel erg blij mee *O*

quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 13:38 schreef Samzz het volgende:

[..]

Oh, mooi kleurtje heb je gekozen O+.
:) mijn huis is een soort kleurenexplosie. Volgend jaar wil ik ergens verhuizen (gewoon binnen de stad, alleen dan iets met een aparte slaapkamer en wat ruimer) en mensen vinden (als ik vertel over hoe en wat) mijn kleuren wat kleurrijk
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188894971
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 13:30 schreef Sarabi het volgende:
In AFAS 11 januari :Y
Ik zie het. Alleen net 2 dagen te vroeg verkoop ben ik bang voor. Krijg 20 september pas geld weer en heb geen spaargeld ;(
Dus maar ff kijken of ik iets kan regelen met iemand, want verkoop zal wel snel gaan denk ik.
  woensdag 11 september 2019 @ 13:41:00 #122
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_188894979
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 13:40 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Sterkte :* Even lekker bijkomen dus! Zet hem op

En jep... ik ben er ook heel erg blij mee *O*
[..]

:) mijn huis is een soort kleurenexplosie. Volgend jaar wil ik ergens verhuizen (gewoon binnen de stad, alleen dan iets met een aparte slaapkamer en wat ruimer) en mensen vinden (als ik vertel over hoe en wat) mijn kleuren wat kleurrijk
Mensen lekker laten vinden wat ze vinden. Als jij kleur wil, dan neem je kleur :D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_188894980
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 13:40 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nou :D
Ik geloof niet zo in insta famous
Beroemd genoeg dat mensen je volgen!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188895012
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 13:41 schreef Samzz het volgende:

[..]

Mensen lekker laten vinden wat ze vinden. Als jij kleur wil, dan neem je kleur :D.
Ik wil de muren warm geel hebben. Een muurtje roze en blauwe gordijnen. En dan wil ik een 'saai gekleurde' bank, zodat ik met vrolijke kussentjes mijn huis zo vaak kan aanpassen als ik wil. En dan overal natuurlijk de nodige frutsel...

Volgens mij heb ik voorpret ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188895070
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 13:39 schreef Samzz het volgende:

[..]

Even teruglezen, want laarzenfoto's 8-). Echt gaaf :D. En zo over the top zijn ze toch niet? Volgens mij kan je die prima ook naar dagelijkse dingen aan. Als je dat zou willen he.
Voor eigenlijk alles niet-werk vind ik ze prima (tenzij ik weet dat er echt een strikte dresscode is). Nadeel met werk is dat ik nooit weet of er een klant binnen komt lopen, dus ben ik maar een werkgeschikte garderobe bij elkaar gaan sparen. Wel met een knipoog naar m'n stijl, maar net wat neutraler.

En deze combi valt nog mee ook he, van m'n lakspul heb ik geen foto's, bijvoorbeeld. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_188895111
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2019 13:38 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik wist niet dat je een terugval had gehad, Hestia. :{ :*
Ik heb op zich geen terugval hoor in de zin die jij bedoeld denk ik zoals het een paar jaar geleden ging :)

Even in een spoiler:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankjullie :*
  woensdag 11 september 2019 @ 13:48:26 #127
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_188895133
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 13:42 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik wil de muren warm geel hebben. Een muurtje roze en blauwe gordijnen. En dan wil ik een 'saai gekleurde' bank, zodat ik met vrolijke kussentjes mijn huis zo vaak kan aanpassen als ik wil. En dan overal natuurlijk de nodige frutsel...

Volgens mij heb ik voorpret ;)
Ja leuk! Kennissen van mij hebben okergeel en dat staat echt supergezellig, vind ik dan.

Sowieso kunnen veel kleuren heel goed bij elkaar. Komt vast goed :D.

quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Voor eigenlijk alles niet-werk vind ik ze prima (tenzij ik weet dat er echt een strikte dresscode is). Nadeel met werk is dat ik nooit weet of er een klant binnen komt lopen, dus ben ik maar een werkgeschikte garderobe bij elkaar gaan sparen. Wel met een knipoog naar m'n stijl, maar net wat neutraler.

En deze combi valt nog mee ook he, van m'n lakspul heb ik geen foto's, bijvoorbeeld. _O-
Ja dat dacht ik, zijn prima laarzen, ook voor zo. Met lak is ook niks mis, hoor :7. Al kan ik me voorstellen dat dergelijke laarzen in lak wel een paar wenkbrauwtjes op doen trekken :P.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_188895213
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 13:48 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja leuk! Kennissen van mij hebben okergeel en dat staat echt supergezellig, vind ik dan.

Sowieso kunnen veel kleuren heel goed bij elkaar. Komt vast goed :D.
[..]

Ja dat dacht ik, zijn prima laarzen, ook voor zo. Met lak is ook niks mis, hoor :7. Al kan ik me voorstellen dat dergelijke laarzen in lak wel een paar wenkbrauwtjes op doen trekken :P.
Bij deze mag ik jouw kennissen O+ Kleur O+ Vrolijk O+ Gezellig O+

Toen ik kind was had mijn moeder het hele huis in fel groen, fel roze, fel geel, blauw en brandweeerrood geschilderd. Het was een lastige periode en ze wilde het leven voor mijn broer en mij zo fijn mogelijk maken. Waaronder dus het huis als een regenboogexplosie. Dat was zo gezellig en zo fijn! Sindsdien is dat mijn interpretatie van een gezellig en fijn huis O+ Waar ik nu woon had ik nooit de intentie om lang te blijven, dus dan doe je dat niet (want anders moet je een paar jaar later alles witten om je borg terug te krijgen). Alleen in het komende huis wil ik bewijze van spreken de rest van mijn leven blijven. Dus dan komen mijn kleuren erin!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 11 september 2019 @ 13:55:02 #129
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_188895246
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 13:53 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Bij deze mag ik jouw kennissen O+ Kleur O+ Vrolijk O+ Gezellig O+

Toen ik kind was had mijn moeder het hele huis in fel groen, fel roze, fel geel, blauw en brandweeerrood geschilderd. Het was een lastige periode en ze wilde het leven voor mijn broer en mij zo fijn mogelijk maken. Waaronder dus het huis als een regenboogexplosie. Dat was zo gezellig en zo fijn! Sindsdien is dat mijn interpretatie van een gezellig en fijn huis O+ Waar ik nu woon had ik nooit de intentie om lang te blijven, dus dan doe je dat niet (want anders moet je een paar jaar later alles witten om je borg terug te krijgen). Alleen in het komende huis wil ik bewijze van spreken de rest van mijn leven blijven. Dus dan komen mijn kleuren erin!
Oh je hebt al een huis gevonden :o? Wat goed!

Hier is het plan volgend jaar te gaan verhuizen en ook dan komt er weer kleur in mijn huis. Ik heb nu veel groen, maar in het nieuwe huis komt sowieso ook blauw. Ik houd van blauw.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_188895266
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 13:55 schreef Samzz het volgende:

[..]

Oh je hebt al een huis gevonden :o? Wat goed!

Hier is het plan volgend jaar te gaan verhuizen en ook dan komt er weer kleur in mijn huis. Ik heb nu veel groen, maar in het nieuwe huis komt sowieso ook blauw. Ik houd van blauw.
Nee! In april ga ik zoeken. Dan is de kans groot dat ik de komende lente/zomer wat vind (ik heb heel veel punten. Twaalf jaar aan het sparen bij Woningnet). Alleen ik droom te levendig

Blauw is een prachtige kleur O+ Succes met zoeken!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188895295
Ik heb eelt op mijn vingertoppen nodig... ik was even een half uurtje aan het breien en ik heb nu bloederige gaatjes in mijn vingertoppen van mijn wijsvinger... Oh en ik moet beter leren breien

Ik brei trouwens op naald 1.25, dus die zijn wat scherper. Straks verder met mijn prachtige col. Die is op drie, dus dat spaart mijn vingers
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 11 september 2019 @ 14:19:04 #132
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_188895630
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 13:56 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Nee! In april ga ik zoeken. Dan is de kans groot dat ik de komende lente/zomer wat vind (ik heb heel veel punten. Twaalf jaar aan het sparen bij Woningnet). Alleen ik droom te levendig

Blauw is een prachtige kleur O+ Succes met zoeken!
Oooh, ik dacht dat je al wat had. Succes dan :D.

En bedankt! Ik zie het positief in.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_188895723
Wat leuk al die verhuisplannen *O*

Mijn huidige huis is eigenlijk best saai qua kleur. Hier voor hadden we geel, oranje en groen/blauw. Nu is alles zwart, wit en grijs. Wel een hele grote blauwe hoekbank.
  woensdag 11 september 2019 @ 14:29:31 #134
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_188895751
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 14:27 schreef Sarabi het volgende:
Wat leuk al die verhuisplannen *O*

Mijn huidige huis is eigenlijk best saai qua kleur. Hier voor hadden we geel, oranje en groen/blauw. Nu is alles zwart, wit en grijs. Wel een hele grote blauwe hoekbank.
Het zijn bij mij vooral natuurlijke tinten. Maar wel kleur :Y. Zwart/wit/grijs is niet zo mijn ding, hoewel ik het bij anderen wel heel mooi kan vinden.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_188895756
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 14:27 schreef Sarabi het volgende:
Wat leuk al die verhuisplannen *O*

Mijn huidige huis is eigenlijk best saai qua kleur. Hier voor hadden we geel, oranje en groen/blauw. Nu is alles zwart, wit en grijs. Wel een hele grote blauwe hoekbank.
Mooi, wel lekker rustig en met kussentjes, plantjes en andere troepjes... het past er allemaal bij (ahem niet dat ik me daar ooit druk om maak, als het maar als thuis voelt).

Naja.. ik woon ging hier wonen met het doel mijn studententijd hier af te maken. Alleen ik studeer niet meer, dus eerst even chillen hier en dan zoeken om te verhuizen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188895765
De muren zijn wit... punt.... verder een groot kleurenfestijn
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188895818
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 14:29 schreef Samzz het volgende:

[..]

Het zijn bij mij vooral natuurlijke tinten. Maar wel kleur :Y. Zwart/wit/grijs is niet zo mijn ding, hoewel ik het bij anderen wel heel mooi kan vinden.
Het was zo toen we er in kwamen. De vorige bewoners woonde er net pas 1 jaar en hadden alles vernieuwd. Dus we hebben heel lui helemaal niets gedaan :)

Misschien dat er ooit wel weer wat meer kleur in komt. Natuurlijke tinten zijn ook een goed idee.
  woensdag 11 september 2019 @ 14:34:34 #138
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_188895835
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 14:33 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Het was zo toen we er in kwamen. De vorige bewoners woonde er net pas 1 jaar en hadden alles vernieuwd. Dus we hebben heel lui helemaal niets gedaan :)

Misschien dat er ooit wel weer wat meer kleur in komt. Natuurlijke tinten zijn ook een goed idee.
Oh dan kan ik het me heel goed voorstellen :D.

Mijn woonkamer nu is groen, niet felgroen, maar meer olijfkleur groen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_188896006
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 14:33 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Het was zo toen we er in kwamen. De vorige bewoners woonde er net pas 1 jaar en hadden alles vernieuwd. Dus we hebben heel lui helemaal niets gedaan :)

Misschien dat er ooit wel weer wat meer kleur in komt. Natuurlijke tinten zijn ook een goed idee.
Zelfde idee hier, huis gekocht van een stel dat na de grootse verbouwing geen stel meer was. :+

En dan is het best wel zonde om de keuken eruit te rossen, want letterlijk nieuw. Al is dat nu ook alweer bijna 7 jaar geleden. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_188896038
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 14:47 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Zelfde idee hier, huis gekocht van een stel dat na de grootse verbouwing geen stel meer was. :+

En dan is het best wel zonde om de keuken eruit te rossen, want letterlijk nieuw. Al is dat nu ook alweer bijna 7 jaar geleden. :+
Hier kwam het door werk, gelukkig voor hun.

Maar inderdaad dan ga je dat niet doen. Wij wonen er nu 4 jaar. Zal nog wel even duren voordat we echt wat gaan aanpakken.
pi_188896093
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 14:49 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hier kwam het door werk, gelukkig voor hun.

Maar inderdaad dan ga je dat niet doen. Wij wonen er nu 4 jaar. Zal nog wel even duren voordat we echt wat gaan aanpakken.
Da's wel prettiger dan elkaar tijdens een verbouwing de tent uit vechten ja. Ze hebben toen op advies van de makelaar nog wat dingen afgemaakt (want lastige verkooptijd toen), waaronder de keuken. Oh well, nu weet ik in ieder geval dat ik nooit meer zo'n enorm leuk ogende, grote vierkante gootsteen wil. :+

Maar eerst staan er minder spannende dingen op stapel. Nieuwe deuren bijvoorbeeld.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_188896132
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 14:54 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Da's wel prettiger dan elkaar tijdens een verbouwing de tent uit vechten ja. Ze hebben toen op advies van de makelaar nog wat dingen afgemaakt (want lastige verkooptijd toen), waaronder de keuken. Oh well, nu weet ik in ieder geval dat ik nooit meer zo'n enorm leuk ogende, grote vierkante gootsteen wil. :+

Maar eerst staan er minder spannende dingen op stapel. Nieuwe deuren bijvoorbeeld.
Wel handig voor de toekomst dat je weet wat je niet wil :Y

Wat voor deuren?

Wij moeten binnenkort wel 1 kozijn vervangen en verder plannen voor over 10 jaar, zoals een bad in de badkamer en de voor/achtertuin veranderen.
pi_188896208
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 14:56 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wel handig voor de toekomst dat je weet wat je niet wil :Y

Wat voor deuren?

Wij moeten binnenkort wel 1 kozijn vervangen en verder plannen voor over 10 jaar, zoals een bad in de badkamer en de voor/achtertuin veranderen.
Buitendeuren, voor- en achterdeur. Zitten er volgens mij vanaf bouw in (huis is van hetzelfde bouwjaar als ik. :+) en zijn echt aan vervanging toe. Voordeur bladdert af, achterdeur zit nog een kattenluik in, maar katten gaan er nooit meer komen. Kozijnen moeten ook nog, boven zijn er een aantal vervangen (uitzetramen ipv kiepramen en kunststof), beneden willen we graag naar een groot raam ipv twee delen achter. En alles uiteraard meteen beter isoleren.

Daarom gaat keuken ook nog wel even duren, want ik wil wel meteen van het gas af kunnen dan. In ieder geval wat koken betreft. Maar dan moet de meterkast ook omgegooid. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 11 september 2019 @ 15:19:07 #144
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_188896461
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 13:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb eelt op mijn vingertoppen nodig... ik was even een half uurtje aan het breien en ik heb nu bloederige gaatjes in mijn vingertoppen van mijn wijsvinger... Oh en ik moet beter leren breien

Ik brei trouwens op naald 1.25, dus die zijn wat scherper. Straks verder met mijn prachtige col. Die is op drie, dus dat spaart mijn vingers
Ik heb ook een scherp setje, die gebruik ik als het handig is om heel scherpe punten te hebben (meerderen, minderen, dat werk). Maar ik vind dat geprik in mijn vingertoppen dus niks. Pleister.
The love you take is equal to the love you make.
pi_188896503
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2019 15:19 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik heb ook een scherp setje, die gebruik ik als het handig is om heel scherpe punten te hebben (meerderen, minderen, dat werk). Maar ik vind dat geprik in mijn vingertoppen dus niks. Pleister.
Ah het ligt dus niet echt aan mijn techniek.. Ik vond het al raar dat ik het met rondbreien niet heb, maar die werkjes hebben dikkere naalden. Dat van die scherpe naalden voor meerderen en minderen onthoud ik, dat zal mijn leven wel wat gemakkelijker maken ;)

Ik had een foutje gemaakt in dat miniwerkje uitgehaald. Nu even lekker haken en een beetje breien aan mijn plaatjessjaal O+ Nog anderhalf toer en dan begint het inbreien!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188896887
@Hestia kijk jij de Vuelta? Lekker chaotisch dagje, ze liggen een uur voor op het snelste schema.
pi_188896906
Leuk om te lezen over jullies inrichting allemaal. Mijn huis is paars (duh!), blauw en wit qua inrichting. Maar op 1 lila muur in de slaapkamer zijn mijn muren nog wit (gesaust). Moet nog een keer behangen worden.

Ik heb lekker chill "Falling Inn love" gekeken, cliché romantische comedy. Maar wel lekkere afleiding. En toepasselijk, want sinds vanochtend kunnen bij mijzelf de aanhalingstekens rond "vriendje" ook weg en zijn we na 3 maanden officieel *;

@Sarabi, film is net afgelopen en zet het net op :D
Dat gaat wel erg snel dan vandaag :o
pi_188896936
Wat leuk dat het niet officieel is *O* hoe lang waren jullie al aan het daten?
pi_188896952
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 15:59 schreef Sarabi het volgende:
Wat leuk dat het niet officieel is *O* hoe lang waren jullie al aan het daten?
Haha niet= nu denk ik? :P
Had nog ge-edit, maar 3 maanden dus! Jij hebt hem op Insta al wel een paar keer voorbij zien komen ;)
pi_188896969
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 16:00 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Haha niet= nu denk ik? :P
Had nog ge-edit, maar 3 maanden dus! Jij hebt hem op Insta al wel een paar keer voorbij zien komen ;)
Stomme auto-correct :(
En leuk :) ja zag afentoe iets voorbij komen
pi_188897983
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2019 15:19 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik heb ook een scherp setje, die gebruik ik als het handig is om heel scherpe punten te hebben (meerderen, minderen, dat werk). Maar ik vind dat geprik in mijn vingertoppen dus niks. Pleister.
Jep! Bedankt voor de pleistertip, nu kan ik weer verder
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188898031
Ik heb honger :( maar mijn man staat in de file.
pi_188898045
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 17:17 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb honger :( maar mijn man staat in de file.
Ik wist niet dat je kannibaal bent :+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188898081
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 17:18 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik wist niet dat je kannibaal bent :+
:D
pi_188898288
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 16:02 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Stomme auto-correct :(
En leuk :) ja zag afentoe iets voorbij komen
Dankje ja zeker leuk *;

quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 17:18 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik wist niet dat je kannibaal bent :+
Whahaha _O-

Wat een prut weer is het zeg. Eigk helemaal geen zin meer om de deur nog uit te gaan vanavond met dit weer. Wel nu maar vast eten en dan daarna maar ff kijken of ik ga. De rondleiding over de bouwplaats zelf gaat met dit weer vast ook niet door.
pi_188898468
Hmmm daar is het inderdaad geen lekker weer voor. Jammer Hestia.

Nou nog een half uur wachten en dan kan ik eten. Hopelijk is het dan weer genoeg gezakt voor danstraining.
pi_188898607
(Sorry, maar eigenlijk eerlijk gezegd geen sorry: Het beeld van een man aan het spit in je keuken komt niet uit mijn gedachte)...

Ik vind het weer heerlijk O+ Dit weer maakt me vrolijk
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188898648
Yeah! overwinning! Assertief geweest. De huurbaas gemaild over een stopcontact die ik met plakband aan de muur heb gezet en de kachel die klinkt als een stervende neushoorn... Nu hopen dat ze het gaan fixen

[ Bericht 0% gewijzigd door ChildoftheStars op 11-09-2019 18:05:50 ]
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188898826
Goed bezig child
  Moderator woensdag 11 september 2019 @ 19:07:12 #160
382129 crew  Donna
pi_188900106
Goed bezig COTS.

Leuk Hestia O+

Ik wou vanmiddag naar de super met de dreumes, maar wat een weer zeg. We hebben wat uit de vriezer getrokken want vers halen ging echt niet.
pi_188900363
Ja! Ik heb ook alles nu geregeld. Vrijdag belt hij voor een afspraak.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188900368
Goed bezig CotS!
Dankje Donna! En groot gelijk hoor.
Ik zit gewoon chill op de bank onder m'n dekentje met de kaarsjes aan. Apenheul werd hem niet.
pi_188901270
Groot gelijk, @Hestia! Ik ga zo na het koken voor morgen ook een dekentje, thee en druiven pakken en dan hopelijk nog wat steekjes zetten vanavond.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  woensdag 11 september 2019 @ 20:30:50 #164
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_188901519
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 13:47 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Ik heb op zich geen terugval hoor in de zin die jij bedoeld denk ik zoals het een paar jaar geleden ging :)

Even in een spoiler:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankjullie :*
Wel fijn dat je dan nu aan die therapie kan beginnen.

En natuurlijk fijn van je verkering! ^)
The love you take is equal to the love you make.
pi_188901698
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 20:14 schreef Nanuke het volgende:
Groot gelijk, @:Hestia! Ik ga zo na het koken voor morgen ook een dekentje, thee en druiven pakken en dan hopelijk nog wat steekjes zetten vanavond.
Klinkt als een goed plan! Veel plezier!

quote:
14s.gif Op woensdag 11 september 2019 20:30 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wel fijn dat je dan nu aan die therapie kan beginnen.

En natuurlijk fijn van je verkering! ^)
Ja idd! Heeft tijd geduurd vanwege wachtlijst (toen wel ff andere groep gedaan ter overbrugging) en nu sinds mei/juni bij deze therapeute maar eerst band opbouwen, voorbereidingen doen zodat veilig kan (nieuw signaleringsplan maken etc) en toen ging ze op vakantie en nu dus eindelijk beginnen.

Zeker fijn :)
pi_188905534
Goedemorgen iedereen :*

De zonsopkomst was zo mooi vanochtend O+ Roze met blauwe lucht O+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188906319
Goedemorgen :O

Ik heb echt geen zin vandaag. Nog maar 7,5 uur te gaan voor ik naar huis kan. :Z
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_188906424
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 09:27 schreef Nanuke het volgende:
Goedemorgen :O

Ik heb echt geen zin vandaag. Nog maar 7,5 uur te gaan voor ik naar huis kan. :Z
Nog even volhouden :D
pi_188906936
Goedemorgen :W
Succes vandaag met overleven op je werk dan @Nanuke
pi_188906950
Normaal heb ik er niet zo'n last van, ik vind mijn werk erg leuk. Maar ik heb bijna vakantie en dan zakt de motivatie me altijd een beetje in de schoenen. :P

Wat zijn jullie plannen?
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_188907010
Mogguh.

Plannen hier zijn werk, wat huishouden, door naar een bijeenkomst van mijn vrijwilligerswerk. En dan is de dag weer om. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_188908263
Net de weekboodschappen gedaan. Nu weer verder met het kostuum, samen met mijn moeder.
pi_188909736
Ik heb net ff Legday gedaan in de gym. Nu beetje huishouden doen en verder zie ik nog wel :)
pi_188910183
Nog maar 3 uurtjes! *O*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  Moderator donderdag 12 september 2019 @ 14:12:39 #176
382129 crew  Donna
pi_188910346
Ik zit ook af te tellen. Voelde me wel okay, dus net wandelingetje gemaakt met collega's, maar ben er super naar van. De zwangerschapskwaaltjes beginnen weer te komen. :{w
pi_188910447
Nog gefeliciteerd Donna *O*
Wel jammer van de kwaaltjes.
  Moderator donderdag 12 september 2019 @ 14:21:12 #178
382129 crew  Donna
pi_188910475
Dankje!

Ik was al een heel klein beetje blij dat ik nog nergens last van had, want bij dochter had ik voordat ik kon testen al flinke kwalen, maar te vroeg gejuicht natuurlijk.
pi_188911016
Oh wat leuk @DonnaRush! Gefeliciteerd! Hoeveel weken ben je nu dan? O+
Wel vervelend van de kwaaltjes :*

Ik word 1 deze dagen voor de tweede keer tante *O*
M'n zusje is de 21e uitgerekend van een meisje O+
M'n neefje wordt in december al 3, tijd gaat snel.
pi_188911477
Wat leuk @Hestia! Ik vind het echt zo jammer dat ik mijn neefje zo weinig zie. Ben je close met je zus? :)

@DonnaRush, vervelend van de kwaaltjes. :* Hoe ver ben je al? Zwakten de kwaaltjes bij je dochter na verloop van tijd wel af?
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  Moderator donderdag 12 september 2019 @ 15:46:49 #181
382129 crew  Donna
pi_188911643
Leuk @_Hestia_ dat je weer tante wordt!

De test is 'net droog', kon afgelopen weekend testen. Erg pril dus. Bij dochter heb ik tot ruim 24 weken elke dag gespuugd @Nanuke, dus ik kijk er niet zo naar uit. >:)
pi_188912285
Dat is idd jammer @Nanuke . Ik ben niet heeel close met haar, maar onze band is wel goed en we zien elkaar 1x in de 2 maanden gemiddeld ofzo denk ik? Soms wat sneller achter elkaar, soms wat langer. Maar wel heel leuk en ben wel echt een trotse tante *O*

Oh dat is idd nog heel pril @DonnaRush! Ik hoop dat het dit keer minder lang duurt dan met spugen, want tot 24 weken is wel erg lang ja.
pi_188912928
Gefeliciteerd DonnaRush. Zwanger zijn is inderdaad zwaar, maar je krijgt iets moois voor terug.

(Ik geef voor de test over tot aan bevalling). Bij mijn dochtertje (tweede) kreeg ik meteen medicijnen toen weer begon. Misselijk bleef ik maar drinken binnen houden ging goed.
pi_188913060
Zwanger zijn klinkt wel zwaar zo.
Gisteren ook al met iemand over gehad dat ze de hele zwangerschap misselijk was.
pi_188915863
:W
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188920981
Vannacht als een weerwolf geblaft, maar ik ben wel een stuk opgeknapt :)

Straks lekker een beetje handwerken denk ik. Haken aan de krans, breien en klooien in mijn bullet journal

Wat zijn jullie plannen?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 13 september 2019 @ 08:19:43 #187
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_188921115
Goeiemorgen!

De invulling van mijn vrijdagen is meestal vrij ( :+ ). Beetje huishouden, beetje boodschappen.

Heb nog genoeg herfst/winterkledingstukken op stapel staan. Eerst de stof maar eens wassen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_188921139
quote:
9s.gif Op vrijdag 13 september 2019 08:19 schreef Lienekien het volgende:
Goeiemorgen!

De invulling van mijn vrijdagen is meestal vrij ( :+ ). Beetje huishouden, beetje boodschappen.

Heb nog genoeg herfst/winterkledingstukken op stapel staan. Eerst de stof maar eens wassen.
Lijkt me zo gaaf om goed te kunnen naaien. Ik heb een keer kostuums gemaakt voor een toneelstuk, maar verder... :P Volgens mij kan jij alles wil ik zou willen kunnen ;)

Veel plezier van de vrijheid. Geniet ervan :* Ik gun het je zo :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 13 september 2019 @ 08:49:51 #189
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_188921331
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 08:23 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Lijkt me zo gaaf om goed te kunnen naaien. Ik heb een keer kostuums gemaakt voor een toneelstuk, maar verder... :P Volgens mij kan jij alles wil ik zou willen kunnen ;)

Veel plezier van de vrijheid. Geniet ervan :* Ik gun het je zo :*
Dank je! :*

Ik ben echt niet zo’n alleskunner, in de zin dat ik alles goed kan. Ik vind (te) veel dingen leuk, daardoor blijf ik bij bijv. breien en haken wel een beetje steken qua niveau. Ik heb bijv. qua fair isle een muts met schaapjes gebreid en een paar sokken, maar door mijn ouderwetse breimanier is dat nogal tijdrovend. Mijn schoonzus heeft zich daar helemaal op gestort en breit moeiteloos met éen draad links en éen draad rechts het ene na het andere kledingstuk. Daar heb ik dan het geduld niet voor.

Ik vind het wel leuk om nieuwe dingen te leren. Kleding naaien vind ik momenteel weer echt leuk. Heb recent een paar longsleeves gemaakt die ik ook echt ga dragen/draag en de techniekjes die daar bij komen kijken heb ik inmiddels aardig onder de knie. Dat is leuk, want eentje erbij in een gewenste kleur is dan vlot gemaakt.

Ik ben me ook al een tijdje wat aan het verdiepen in de manieren om patronen beter op je eigen maat aan te passen. Een keer een goede cursus volgen is vast efficiënter, maar ik zoek dus alles op internet op. Bij een cursus zit je aan een specifieke methode vast, ik kan lekker links en rechts grasduinen. En dan is het de kunst om het te doorgronden en dan vanaf een basisniveau zelf toe te gaan passen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_188921337
Goedemorgen vanavond en morgen naar een muziekfestival *O*
pi_188921429
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2019 08:49 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dank je! :*

Ik ben echt niet zo’n alleskunner, in de zin dat ik alles goed kan. Ik vind (te) veel dingen leuk, daardoor blijf ik bij bijv. breien en haken wel een beetje steken qua niveau. Ik heb bijv. qua fair isle een muts met schaapjes gebreid en een paar sokken, maar door mijn ouderwetse breimanier is dat nogal tijdrovend. Mijn schoonzus heeft zich daar helemaal op gestort en breit moeiteloos met éen draad links en éen draad rechts het ene na het andere kledingstuk. Daar heb ik dan het geduld niet voor.

Ik vind het wel leuk om nieuwe dingen te leren. Kleding naaien vind ik momenteel weer echt leuk. Heb recent een paar longsleeves gemaakt die ik ook echt ga dragen/draag en de techniekjes die daar bij komen kijken heb ik inmiddels aardig onder de knie. Dat is leuk, want eentje erbij in een gewenste kleur is dan vlot gemaakt.

Ik ben me ook al een tijdje wat aan het verdiepen in de manieren om patronen beter op je eigen maat aan te passen. Een keer een goede cursus volgen is vast efficiënter, maar ik zoek dus alles op internet op. Bij een cursus zit je aan een specifieke methode vast, ik kan lekker links en rechts grasduinen. En dan is het de kunst om het te doorgronden en dan vanaf een basisniveau zelf toe te gaan passen.
Je hoeft toch ook geen alleskunner te zijn? De vaardigheden die je noemt vind ik echt heel erg goed! (ik brei trouwens ook traag, gaat om plezier, niet om tempo toch ;))

Het is echt leuk wat je allemaal kan _O_ (misschien niet alles, maar wel heel veel ;))
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188921431
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 08:50 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen vanavond en morgen naar een muziekfestival *O*
Ohhhh leuk! Veel plezier
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator vrijdag 13 september 2019 @ 09:16:52 #193
382129 crew  Donna
pi_188921631
In het borduurtopic staat een update van m'n mini Minnie Mouse borduurwerkje.

Ik ben vanochtend aan het werk (thuis). Vanmiddag even met dochter naar het centrum wandelen denk ik.
pi_188921795
Goedemorgen :W

Fijn dat je je al wat beter voelt CotS!

Leuk @Sarabi, veel plezier!

Ik lig al vanaf 4.15 uur wakker maar ik ga vandaag m'n hobbykamer echt eens opruimen zodat ik er gewoon ontspannen kan zitten zonder me te ergeren aan de troep. Van de zomer is het nl meer een rommelhok geworden vanwege "uhm dat zet ik hier wel ff neer" :')
pi_188921844
Oe succes Hestia :D
Klinkt als mijn kleedkamer, moet ik ook echt eens gaan opruimen.
pi_188922682
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2019 08:49 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dank je! :*

Ik ben echt niet zo’n alleskunner, in de zin dat ik alles goed kan. Ik vind (te) veel dingen leuk, daardoor blijf ik bij bijv. breien en haken wel een beetje steken qua niveau. Ik heb bijv. qua fair isle een muts met schaapjes gebreid en een paar sokken, maar door mijn ouderwetse breimanier is dat nogal tijdrovend. Mijn schoonzus heeft zich daar helemaal op gestort en breit moeiteloos met éen draad links en éen draad rechts het ene na het andere kledingstuk. Daar heb ik dan het geduld niet voor.

Dit heb ik ook niet onder de knie. Ik kan echt best heel aardig breien, maar (nog) niet met de draad in mijn linkerhand. Dubbel breien doe ik dus ook niet heel efficiënt. Ik wil het met faire isle wel gaan doen, maar dat is allemaal recht als je rondbreit. Dat kan dan nog, hoop ik. :P

Ik heb jarenlang alleen maar gebreid voor ik haken/naaien/borduren ontdekte, en dat niveauverschil is wel duidelijk te zien. Dus dat herken ik wel nu ik meer afwissel.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_188922695
Ik moet nog een dagje werken vandaag, maar ga denk ik maar op tijd weg. De verkoudheid hakt er toch best in. :+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_188922860
Breien wil ik ooit ook nog wel meer tijd in willen steken.
Ik kan het een heel klein beetje maar als ik soms zie wat ervaren mensen maken O+ zo mooi.
pi_188923239
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 10:58 schreef Sarabi het volgende:
Breien wil ik ooit ook nog wel meer tijd in willen steken.
Ik kan het een heel klein beetje maar als ik soms zie wat ervaren mensen maken O+ zo mooi.
Herkenbaar... gewoon een mooi patroon kopen en blijven proberen. En lifelines erin zetten.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188923341
* ChildoftheStars doet een dansje *O*

Fair Isle lukt me! het lukt! Beetje handiger zijn dan ik dacht
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 13 september 2019 @ 11:50:45 #201
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_188923575
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 11:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
* ChildoftheStars doet een dansje *O*

Fair Isle lukt me! het lukt! Beetje handiger zijn dan ik dacht
^O^
The love you take is equal to the love you make.
pi_188923607
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 11:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
* ChildoftheStars doet een dansje *O*

Fair Isle lukt me! het lukt! Beetje handiger zijn dan ik dacht
*O* lekker bezig
pi_188923682
Jepjep
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188924084
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 11:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
* ChildoftheStars doet een dansje *O*

Fair Isle lukt me! het lukt! Beetje handiger zijn dan ik dacht
*O*

Ik had gisteren een feestje met karaoke en ik heb geloof ik m'n stem gesloopt met Barbie Girl. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_188924100
En de oren van de overige aanwezigen, maar daar was ik niet de enige in. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_188924110
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 12:22 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

*O*

Ik had gisteren een feestje met karaoke en ik heb geloof ik m'n stem gesloopt met Barbie Girl. :')
Een gesloopte stem past ook wel bij dat liedje ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188924207
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 12:24 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Een gesloopte stem past ook wel bij dat liedje ;)
Het is ook dat ik nog op het podium stond, zelf had ik 'm niet uitgekozen. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_188924217
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 12:34 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Het is ook dat ik nog op het podium stond, zelf had ik 'm niet uitgekozen. _O-
Hahahahah, gewoon veel drinken en rust geven
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188925906
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 12:24 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Een gesloopte stem past ook wel bij dat liedje ;)
Lol!

Nou hobbykamer opruimen werd hem niet want m'n beste vriendin belde dat haar relatie uit is :'(
Dus zit nu halsoverkop in de trein naar het westen van het land.
pi_188926662
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 14:47 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Lol!

Nou hobbykamer opruimen werd hem niet want m'n beste vriendin belde dat haar relatie uit is :'(
Dus zit nu halsoverkop in de trein naar het westen van het land.
Ow :( waren ze al lang samen?
pi_188926691
Oh wat vervelend Hestia
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188926939
Ja ze waren al jaren samen, wonen ook samen, alleen dus in zijn koophuis. Dus zij moet alweer nieuw leven op gaan bouwen ergens anders net als na haar vorige relatie.
pi_188926973
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2019 15:54 schreef _Hestia_ het volgende:
Ja ze waren al jaren samen, wonen ook samen, alleen dus in zijn koophuis. Dus zij moet alweer nieuw leven op gaan bouwen ergens anders net als na haar vorige relatie.
Ai das helemaal vervelend.
Hopelijk gaat ze de volgende keer daar wel iets anders op in. Niet handig als je steeds met helemaal niets overblijft.
pi_188930246
https://www.amigurumipatterns.net/books/Amigurumi-Treasures/

Niet kopen... niet kopen... niet kopen...
Weg klikken... weg klikken... weg klikken...

Ennnnnnnnnn verder met mijn leven
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator vrijdag 13 september 2019 @ 20:06:28 #215
382129 crew  Donna
pi_188930941
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 19:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
https://www.amigurumipatterns.net/books/Amigurumi-Treasures/

Niet kopen... niet kopen... niet kopen...
Weg klikken... weg klikken... weg klikken...

Ennnnnnnnnn verder met mijn leven
Cute!!!!
pi_188931077
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 20:06 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Cute!!!!
Dat maakt het niet kopen niet gemakkelijker :P

maar ze zijn echt te leuk O+ maar goed, opgeslagen en als ik een beetje geld over heb koop ik hem
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188931232
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2019 15:54 schreef _Hestia_ het volgende:
Ja ze waren al jaren samen, wonen ook samen, alleen dus in zijn koophuis. Dus zij moet alweer nieuw leven op gaan bouwen ergens anders net als na haar vorige relatie.
Oef. Wat een nare situatie zeg. Wel superlief dat je er naartoe bent. O+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_188936463
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 20:29 schreef Nanuke het volgende:

[..]

Oef. Wat een nare situatie zeg. Wel superlief dat je er naartoe bent. O+
Ja heel erg naar. Blijf hier ook maar slapen nu want gaat nog niet echt goed ;(
pi_188939721
Gisteren een leuke avond op Appelpop gehad.
De Staat is live wel echt gaaf. Danny Vera en Navarone was ook leuk om te zien.

Vanavond weer *O*
pi_188942036
@Sarabi : Tof! Veel plezier :*

Hier net terug van repetitie van een kerstkorenproject. Het was een kerstliedjesdrill... Nu ben ik deaud
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188952231
Goedemorgen allemaal!
Wat hebben jullie op de planning voor deze (nu nog) zonnige zondag?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188952243
Dagje in huis met z'n drieën. Boodschappen, vooral relaxen en verder weinig. We hebben elkaar afgelopen week bijna niet gezien omdat man ging werken als ik vrij was en volgende week is dat ook nog zo. En dan is hij t weekend ook nog weg. :(
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_188952538
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 07:57 schreef Nanuke het volgende:
Dagje in huis met z'n drieën. Boodschappen, vooral relaxen en verder weinig. We hebben elkaar afgelopen week bijna niet gezien omdat man ging werken als ik vrij was en volgende week is dat ook nog zo. En dan is hij t weekend ook nog weg. :(
Extra genieten nu dus :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188952810
Morning :W

Vandaag zo min mogelijk :D best kapot na 2 festivaldagen, maar het was gaaf O+

Gisteren nog Within Temptation gezien *O*
pi_188952816
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 07:57 schreef Nanuke het volgende:
Dagje in huis met z'n drieën. Boodschappen, vooral relaxen en verder weinig. We hebben elkaar afgelopen week bijna niet gezien omdat man ging werken als ik vrij was en volgende week is dat ook nog zo. En dan is hij t weekend ook nog weg. :(
Zo blijft een huwelijk wel goed ;)
pi_188952834
Goedemorgen :W
Geniet van elkaar dan vandaag @Nanuke !
@Sarabi was een leuk feestje zo te zien ja :D

Vriendje komt vandaag hier dus wij gaan er ook leuke dag samen van maken.
pi_188952932
Zeker een mooi feestje :Y heb alleen nu wel superspierpijn :D Ik ben te oud om 2x 6 uur op mijn benen te staan en dan ook nog elke dag een half uur heen en terug naar de auto te moeten lopen.

Ik zie er kennelijk alleen niet uit zoals ik me voel :D moest me legitimeren voor drank.


Geniet er van Hestia!
pi_188952982
Legitimeren is altijd een goede ;) (als het om drank gaat)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188953085
Ja dat is altijd het lastige aan die festivals, het vele staan en lopen. De dagen zelf merk je dat niet zo maar als je weer thuis bent idd wel. En legitimeren haha wel mooi compliment dan :D
Dankje, komt goed! *;
pi_188953204
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 09:29 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Zo blijft een huwelijk wel goed ;)
Dat zou je denken, maar het is wel echt een aanslag hoor. Juist als we in deze fases zitten gaat het vaak ook communicatief minder lekker. Omdat ik gewend ben alles te doen en dan vergeet hem erbij te betrekken, bijvoorbeeld. ;)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_188953246
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 09:29 schreef Sarabi het volgende:
Morning :W

Vandaag zo min mogelijk :D best kapot na 2 festivaldagen, maar het was gaaf O+

Gisteren nog Within Temptation gezien *O*
Vet! Klinkt als een goed feestje! Nu lekker met de beentjes omhoog bijkomen dus? ;)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_188953255
Wat ga jij doen CotS? Je had toch thema-plannen? :)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_188953273
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 10:17 schreef Nanuke het volgende:
Wat ga jij doen CotS? Je had toch thema-plannen? :)
Klopt! Alleen deze week/weekend iets te druk daarvoor helaas. Dus ik zit gewoon lekker te freubelen en te lezen en series te kijken enz
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188954509
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 10:14 schreef Nanuke het volgende:

[..]

Dat zou je denken, maar het is wel echt een aanslag hoor. Juist als we in deze fases zitten gaat het vaak ook communicatief minder lekker. Omdat ik gewend ben alles te doen en dan vergeet hem erbij te betrekken, bijvoorbeeld. ;)
Ja dat zal inderdaad ook wel lastig zijn.

Wordt het binnenkort wel beter qua timing?
pi_188954516
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 10:17 schreef Nanuke het volgende:

[..]

Vet! Klinkt als een goed feestje! Nu lekker met de beentjes omhoog bijkomen dus? ;)
:Y zometeen lekker in de tuin lezen
Vanavond beetje bbqen
pi_188961047
Kippendijfiletspiesjes en geroosterde ananas/paprika salade


:9



pi_188961252
Ziet er goed uit!

Ik had een simpel bordje pasta. Was heel erg lekker :9

En eindelijk weer fit genoeg om morgen echt dingen te maken
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188961827
Ziet er goed uit Sarabi! Ik lust geen anananananas, maar het ziet er echt fantastisch uit. :9

Vanaf volgende week vrijdag hebben we een weekje vakantie. En daarna is het volgens mij allemaal weer wat rustiger op de planning, dus dan komt t wel weer goed. :)

Vandaag was ook fijn. Lekker huiselijk alvast het verjaardagscadeau van de dreumes in elkaar gezet, film gekeken met borduurwerk, boodschapjes gedaan en patatjes gegeten. Heerlijke dag zo. O+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_188962023
Ach hier vega en allergisch voor bromelaīne (stofje in ananas en kiwi. Daar stik ik in) :P Dus tja
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188968763
Goedemorgen allemaal!

Even rustig wakker worden en ik ga daarna verder met mijn fair isle-sjaal!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188969245
Leuk! Doe je straks een foto in het brei-topic? Ik ben heel benieuwd!
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_188969363
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 08:32 schreef Nanuke het volgende:
Leuk! Doe je straks een foto in het brei-topic? Ik ben heel benieuwd!
Dank u!
Ik ben nog maar bij toer vijf en het gaat heel traag, maar als ik een patroontje af heb komt er een foto :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188969433
*O*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_188969669
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 09:03 schreef Nanuke het volgende:
*O*
Ik heb nu dit... en hij moet 1m85 worden met 25 verschillende patroontjes/plaatjes erin (en jep... die roze draad is een lifeline, want ik heb een hekel aan tellen en opzetten)

En hier onder de foto... lekker dom bezig
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188969679
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator maandag 16 september 2019 @ 09:39:00 #246
382129 crew  Donna
pi_188969861
Goedemorgen.

Er staat een foto update in het borduur topic.

Het was hier gisteren trouwens helemaal niet zulk mooi weer. We hebben 's middags nog eendjes gevoerd, maar het was bewolkt en behoorlijk fris.
pi_188970177
COTS gave kleurtjes! Goede start.

Wat een weer he?
  maandag 16 september 2019 @ 10:03:03 #248
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_188970186
Goedemorgen!

Het hele weekend erg last van mijn rug gehad. Nu zit ik in mijn bureaustoel te borduren aan de Mario dat is op het moment de enige plek waar ik een beetje normaal kan zitten. Om 12.00uur moet ik naar de fysio maar daar zal niet veel gebeuren nu ik weer zo'n last heb.
pi_188970204
Wel fijn dat je toch nog kan borduren!

Succes bij fysio
pi_188970220
Mogguh.

Sterkte met de rug Patapon!

quote:
Leuke kleurencombi!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_188970412
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 10:03 schreef Patapon het volgende:
Goedemorgen!

Het hele weekend erg last van mijn rug gehad. Nu zit ik in mijn bureaustoel te borduren aan de Mario dat is op het moment de enige plek waar ik een beetje normaal kan zitten. Om 12.00uur moet ik naar de fysio maar daar zal niet veel gebeuren nu ik weer zo'n last heb.
Ai wat naar... hopelijk krijgt de fysio je weer een beetje recht. Sterkte :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188970434
Goed begin hoor, lekkere kleurtjes ook!

Beterschap Patapon. Hebben ze bij de fysio wel een idee waar het van komt dan? Hopelijk knap het snel weer wat op.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_188970446
Dank jullie wel. Ik houd van zulke kleurcombinaties.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188970458
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 09:39 schreef DonnaRush het volgende:

Het was hier gisteren trouwens helemaal niet zulk mooi weer. We hebben 's middags nog eendjes gevoerd, maar het was bewolkt en behoorlijk fris.
Dat is het hier vandaag. Bewolkt en frisjes. Lekker herfstig weer. O+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  Moderator maandag 16 september 2019 @ 10:25:57 #255
382129 crew  Donna
pi_188970500
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 10:23 schreef Nanuke het volgende:

[..]

Dat is het hier vandaag. Bewolkt en frisjes. Lekker herfstig weer. O+
Hier zeikregen. Maar ik ben toch aan het werk, dus geen probleem.
  Moderator maandag 16 september 2019 @ 10:26:20 #256
382129 crew  Donna
pi_188970508
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 10:03 schreef Patapon het volgende:
Goedemorgen!

Het hele weekend erg last van mijn rug gehad. Nu zit ik in mijn bureaustoel te borduren aan de Mario dat is op het moment de enige plek waar ik een beetje normaal kan zitten. Om 12.00uur moet ik naar de fysio maar daar zal niet veel gebeuren nu ik weer zo'n last heb.
Aii, wat rot :(
pi_188970673
De zeikregen lijkt hier weer even voorbij. Dat zou fijn zijn, want ik was eigenlijk van plan om vanmiddag na het werk even te gaan hardlopen. (Meestal ga ik op maandagavond met een groep, maar laatste week voor DtD, dus ik wil even zeker weten dat er geen malle dingen op het programma staan. :+)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_188970821
Ik heb nieuwe breinaalden besteld. Mijn rondbreinaalden waren veel te lang en alles ging draaien en doen... dus nu even een stuk kortere naalden gekocht en zodra die binnen zijn begin ik dapper opnieuw :( Stom
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 16 september 2019 @ 11:23:00 #260
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_188971164
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 10:21 schreef Nanuke het volgende:
Goed begin hoor, lekkere kleurtjes ook!

Beterschap Patapon. Hebben ze bij de fysio wel een idee waar het van komt dan? Hopelijk knap het snel weer wat op.
Ik heb een gescheurde tussenwervel en scheurtjes in mijn si gewricht en heiligbeen. Gaat niet meer over.

Ik krijg spierverstevigende therapie, maar dat gaat heel langzaam. Ik mag bijv geen gewone buikspieroefeningen doen. Sinds kort mag ik op de crosstrainer maar nog niet langer dan 6 minuten.
pi_188971277
Goedemorgen :W
Heftig zeg @Patapon, ook dat het nooit meer overgaat. Sterkte!

Gisteren was het hier wel echt mooi weer en nog een heel stuk met vriendje en de hond gelopen O+

Vandaag blijf ik in bed liggen met een boek denk ik.
Nieuwe telefooncontract is vandaag ingegaan, nieuwe simkaart werkt. Alleen ben ik pas dus beroofd van m'n nieuwe telefoon die er bij hoorde (waar m'n oude sim nog ff inzat) dus ik kan nog 2 jaar elke maand een telefoon afbetalen die ik niet meer heb :(
(En pinpas, ov-kaart en paspoort ook weg maar dat is inmiddels allemaal al geregeld)
pi_188986526
Goedemorgen :W

Wat een rust weer hier.
Wat zijn de plannen voor vandaag?
pi_188986669
Ik heb echt een flinke keelontsteking (mijn amandelen zijn vuurrood met witte plekken). Dus auw. Alleen ik dwing mezelf zo even naar de knutselclub denk ik
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188986847
Auw niet te veel kletsen dan Child
pi_188987002
Nee idd.. als het me lukt om uit mijn bed te komen trouwens
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188987233
Bij een flinke keelontsteking zou ik lekker thuisblijven Child, ook omdat het nog wel eens besmettelijk kan zijn. ;)

Mogge trouwens! Er zit hier weer lekker tempo in het werk, dus weinig gefok voor mij. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_188987296
Ik twijfelde ook al of het besmettelijk is. Dan zeker lekker thuis uitzieken :Y
  dinsdag 17 september 2019 @ 11:14:50 #268
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_188987347
Druk! Bijna 3 oktober. Gelukkig veel op kantoor en einde middag strompel ik nog naar een overleg.
  dinsdag 17 september 2019 @ 11:15:14 #269
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_188987475
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 11:14 schreef Patapon het volgende:
Druk! Bijna 3 oktober. Gelukkig veel op kantoor en einde middag strompel ik nog naar een overleg.
Dat zal wel ja. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_188987820
Ik heb de dreumes ziek thuis. Gisteravond kon hij alleen nog maar zielig huilen. Dus vandaag thuis, maar weinig tijd voor het knutselen. Want zaterdag komt een vriend van ons de inboedel die we aan hem vergeven hebben ophalen. Dus alle kasten moeten leeg. :')
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_188988406
Beterschap voor de dreumes Nanuke
pi_188993632
Dank jullie... uit de dood opgestaan hier. Ik was weer gaan liggen en ben nu pas een soort van wakker :o dus even flink bijdrinken
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188993691
Mijn nieuwe breinaalden zijn binnen O+ wanneer ik weer wat beter ben ga ik opnieuw met de sjaal beginnen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188994837
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 18:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie... uit de dood opgestaan hier. Ik was weer gaan liggen en ben nu pas een soort van wakker :o dus even flink bijdrinken
Dan zal je t vast nodig gehad hebben. :*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_188994874
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 19:45 schreef Nanuke het volgende:

[..]

Dan zal je t vast nodig gehad hebben. :*
Ja en ik vermoed dat ik er vanavond ook weer vroeg in lig :')
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_188994907
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 19:48 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ja en ik vermoed dat ik er vanavond ook weer vroeg in lig :')
Het beste als je ziek bent is slapen :Y
pi_189001979
Goedemorgen allemaal :*

Ik heb van iemand twee grote dozen met knutselpapier gekregen (je kent het wel, van die blokken met papier waarop plaatjes/patroontjes gedrukt staan). Of ik ze wilde hebben, anders gingen ze naar oud papier. Nou je snapt mijn keuze dan wel ;)

Zodra ik weer het mannetje ben ga ik er lekker mee bezig O+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189002222
Goedemorgen :W
Beterschap CotS en de dreumes van Nanuke.
Wat lief dat je dat gekregen hebt CotS, daar kun jij wel wat mee ja :D
  Moderator woensdag 18 september 2019 @ 08:27:04 #280
382129 crew  Donna
pi_189002243
Goedemorgen! :W
pi_189002363
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2019 08:24 schreef _Hestia_ het volgende:
Goedemorgen :W
Beterschap CotS en de dreumes van Nanuke.
Wat lief dat je dat gekregen hebt CotS, daar kun jij wel wat mee ja :D
Dank je wel :)
Ja! Ik ben er super blij mee, het is echt een te groot cadeau, ook al zou ze het anders weggegooid hebben...

quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 08:27 schreef DonnaRush het volgende:
Goedemorgen! :W
Goedemorgen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator woensdag 18 september 2019 @ 08:48:12 #282
382129 crew  Donna
pi_189002392
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 07:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen allemaal :*

Ik heb van iemand twee grote dozen met knutselpapier gekregen (je kent het wel, van die blokken met papier waarop plaatjes/patroontjes gedrukt staan). Of ik ze wilde hebben, anders gingen ze naar oud papier. Nou je snapt mijn keuze dan wel ;)

Zodra ik weer het mannetje ben ga ik er lekker mee bezig O+
Leuk zeg!
pi_189002433
Ik moet nog even een bedankje verzinnen. Ze wil er niks voor terug hebben. Eerst wilde ik betalen, dat werd een nope, toen bood ik aan om twee keer haar huishouden te doen, dat werd een nope... dus ik denk dat ik binnenkort voor haar een boekenleggen en sleutelhanger haak. Wel een waardering laten zien, maar niet zo groot dat ze gaat steigeren
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189002437
(oh en wacht maar tot ze jarig is)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator woensdag 18 september 2019 @ 09:08:39 #285
382129 crew  Donna
pi_189002553
Haha dat is wel lief en leuk idd. O+
pi_189003181
Goedemorgen :W

Dat lijkt me een leuk bedankje Child :Y
pi_189003196
Ik ga eens uit zoeken op hoeveel graden mijn dekbedden gewassen mogen worden.....En of ze in de droger kunnen.
pi_189003211
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 10:00 schreef Sarabi het volgende:
Ik ga eens uit zoeken op hoeveel graden mijn dekbedden gewassen mogen worden.....En of ze in de droger kunnen.
Ooooooh pas gewassen dekens zijn zo lekker
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 18 september 2019 @ 11:35:01 #289
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_189004530
Geen medicatie meer voor mijn migraine maar wel dit: http://www.cefaly.com/nl

Morgen heb ik het binnen. Ik huur het voor 40 dagen.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_189004540
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 10:01 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ooooooh pas gewassen dekens zijn zo lekker
Ik hoop dat er wat van over blijft :D
pi_189005004
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 11:35 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik hoop dat er wat van over blijft :D
Geen zin in een mooie klont nee? :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189005196
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Geen zin in een mooie klont nee? :P
Mwah, ach ik heb er 2 dus eerst maar met eentje geprobeerd.
  Moderator woensdag 18 september 2019 @ 13:03:11 #293
382129 crew  Donna
pi_189005770
Haha spannend Sarabi.

Mijn zwangerschap is helaas misgelopen dus ik zit even te relaxen nu dreumes in bed ligt.
Kost best veel energie allemaal.

Vanavond lekker borduren en ijs eten.
pi_189005808
Sterkte Donna!
  woensdag 18 september 2019 @ 13:07:17 #295
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189005841
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 13:03 schreef DonnaRush het volgende:
Haha spannend Sarabi.

Mijn zwangerschap is helaas misgelopen dus ik zit even te relaxen nu dreumes in bed ligt.
Kost best veel energie allemaal.

Vanavond lekker borduren en ijs eten.
;( :*
The love you take is equal to the love you make.
pi_189005846
Jeetje wat verdrietig Donna. Doe maar rustig aan en wees lief voor jezelf. Heel veel sterkte en een dikke knuffel :*
  woensdag 18 september 2019 @ 13:13:53 #297
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_189005940
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 13:03 schreef DonnaRush het volgende:
Haha spannend Sarabi.

Mijn zwangerschap is helaas misgelopen dus ik zit even te relaxen nu dreumes in bed ligt.
Kost best veel energie allemaal.

Vanavond lekker borduren en ijs eten.
Sterkte
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_189006130
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 13:03 schreef DonnaRush het volgende:
Haha spannend Sarabi.

Mijn zwangerschap is helaas misgelopen dus ik zit even te relaxen nu dreumes in bed ligt.
Kost best veel energie allemaal.

Vanavond lekker borduren en ijs eten.
Oooh nee wat erg... Heel erg veel sterkte meid :* Dikke knuffel
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189006148
Sterkte Donna :*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189006641
Dekbed ziet er niet slecht uit, nu alleen nog drogen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')