En als je dan dat bericht van Bas ff erbij haalt , die op insta (geloof ik) Succes Bil , Doei Merel postte , acht ik die kans zeer aanwezigquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Merel, Andrea en Shelley hebben een PS. Maar zie nog niet echt een benadering van haar om 1 van die te loodsen. Ja misschien toch Merel en dat zou een mega zet zijn!![]()
Heel snel iigquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:24 schreef Flow3r het volgende:
Jah, Ruud haalde haar terug en na 2 weken lag ze jessie te pijpen
Nee hoor Jessie wilde Jens eruit hebben als hij moest kiezen. BIl pleziert nu Jessie om hem te paaien, samen naar de eindstreepquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kan ook tactiek zijn van Bil , en dat begin ik steeds meer te denken
Dan wil ik van de febo een melding krijgen.😃 Heb niet de hele dag de tijdquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jens ontwijkt Billy keer op keer.
Billy leeft gewoon en wat is er mis met sex?............Ik zie geen problemen.....quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:24 schreef Flow3r het volgende:
Jah, Ruud haalde haar terug en na 2 weken lag ze jessie te pijpen
Lekker man.quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En als je dan dat bericht van Bas ff erbij haalt , die op insta (geloof ik) Succes Bil , Doei Merel postte , acht ik die kans zeer aanwezig
#metooquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:25 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Dan wil ik van de febo een melding krijgen.😃 Heb niet de hele dag de tijd
quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Billy terug voor de 2de x.
Ze kwam toen weer binnen via een poll.
Ik weet het niet , feit is dat er 3 PS zijn en dat daar wat mee gaat gebeurenquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:25 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Nee hoor Jessie wilde Jens eruit hebben als hij moest kiezen. BIl pleziert nu Jessie om hem te paaien, samen naar de eindstreep
Maar het is en blijft afwachten wat er gaat gebeurenquote:
Wie heeft het over problemen? Ik vul haar verhaal aan want dat liet ze er uitquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Billy leeft gewoon en wat is er mis met sex?............Ik zie geen problemen.....
Nee, het enige is denk ik dat hij zich niet uit de naad gaat werken voor de pot......quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik weet het niet , feit is dat er 3 PS zijn en dat daar wat mee gaat gebeuren
Zo'n sterke speler is Jens niet in mijn ogen , althans geen gevaar voor Jessie zou je denken
2 x zelfs.quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]En jij hebt nee gestemd...............
Zoek je ruzie?.........
IK ook niet trouwensquote:Op dinsdag 10 september 2019 14:26 schreef Mohitah het volgende:
Ik kan me herinneren dat Jessie tegen iem (weet niet meer wie) zei dat ie zou zeggen tegen Shel dat ie een geheim heeft, De hele strekking van het verhaal weet ik niet meer maar dat ie verliefd op haar is geloof ik dus echt niet.
Dat kan.............Maar ik geef aan dat er niets mis is met sex...........quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:27 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Wie heeft het over problemen? Ik vul haar verhaal aan want dat liet ze er uit
quote:
Ok.quote:Op dinsdag 10 september 2019 14:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Wordt steeds erger.....................Ga zo door.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |