Ik ook.quote:
Ja maar er zijn zo veel landen waar het beeld daar tegenaan schuurt of nog ver voorbij gaat waar we wél handel mee drijven.quote:Op dinsdag 10 september 2019 23:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Afmaken van journalisten, vergiftigen van politici en Britten, doping schandaal in de sport, putin die verkiezingen wint met 107% van de stemmen, hiv epidemie helpt ook niet echt bij het beeld.
Moet je eens voorstellen hoe dat ruiktquote:
Liever niet.quote:Op dinsdag 10 september 2019 23:27 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Moet je eens voorstellen hoe dat ruikt
Hij wast wel elke dag zijn ballen.quote:Op dinsdag 10 september 2019 23:28 schreef Harvest89 het volgende:
Maarten van Rossem zei ooit eens in een talkshow dat hij nooit doucht.
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 10 september 2019 23:29 schreef superniger het volgende:
[..]
Hij wast wel elke dag zijn ballen.
Wel elke dag een half uur in het bad?quote:Op dinsdag 10 september 2019 23:28 schreef Harvest89 het volgende:
Maarten van Rossem zei ooit eens in een talkshow dat hij nooit doucht.
Geen idee.quote:Op dinsdag 10 september 2019 23:30 schreef svann het volgende:
[..]
Wel elke dag een half uur in het bad?
Hugo volgens mij.quote:Op dinsdag 10 september 2019 23:33 schreef monkyyy het volgende:
Wie zit er de hele tijd te hoesten in de microfoon
PlayStation op je cel. 🤣quote:Op dinsdag 10 september 2019 23:32 schreef FlippingCoin het volgende:
Gevangen hebben het beter dan bejaarden.
Dat is een plaag in de zorg... en die lui verdienen dik en proberen zo lang mogelijk alles te laten bij het oude... want anders hebben ze geen baan meer na reorganisatie!quote:
En dat ja.quote:
quote:Op dinsdag 10 september 2019 23:39 schreef FlippingCoin het volgende:
Zitten er niet gewoon veel te veel graaiers in de zorg?
Boven de uitvoerenden.quote:Op dinsdag 10 september 2019 23:39 schreef FlippingCoin het volgende:
Zitten er niet gewoon veel te veel graaiers in de zorg?
pappa!quote:Op dinsdag 10 september 2019 23:45 schreef superniger het volgende:
Is hij familie van Martijn Krabbé?
quote:
Welterusten.quote:Op dinsdag 10 september 2019 23:47 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik kan dit niet aan, lekker tukken
quote:
Als de private sector de zorg maar niet rond krijgt is het dan niet tijd om het te nationaliseren?quote:
Ik meen dat de SP dat wilde! Geen steun....quote:Op dinsdag 10 september 2019 23:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
[..]
Als de private sector de zorg maar niet rond krijgt is het dan niet tijd om het te nationaliseren?
Interessanter dan die DJ van gisterquote:Op dinsdag 10 september 2019 23:52 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik vind hem wel als een leuke man overkomen.
Die marktwerking werkt toch alleen voor een handvol mensen die de zakken vullenquote:Op dinsdag 10 september 2019 23:52 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik meen dat de SP dat wilde! Geen steun....
Ja als vind ik armin ook wel oke maar deze heeft wel karakter jaquote:Op dinsdag 10 september 2019 23:54 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Interessanter dan die DJ van gister
Ik heb nooit gesnapt dat men ooit kon denken dat van privatiseren iets goedkoper wordt; er moet namelijk ook nog winst gemaakt worden.quote:Op dinsdag 10 september 2019 23:51 schreef FlippingCoin het volgende:
Als de private sector de zorg maar niet rond krijgt is het dan niet tijd om het te nationaliseren?
Ja precies hetgeen de concurrentie oplevert verdwijnt dubbel en dwars als winst richting bestuurders en aandeelhouders...quote:Op woensdag 11 september 2019 00:00 schreef svann het volgende:
[..]
Ik heb nooit gesnapt dat men ooit kon denken dat van privatiseren iets goedkoper wordt; er moet namelijk ook nog winst gemaakt worden.
Een efficiëntere organisatiestructuur doorvoeren kan ook zo zonder privatiseren natuurlijk.
quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:06 schreef xzaz het volgende:
[..]
Maar een vraag en het is geen wiki maar een Encyclopédie
Jouw zin in onduidelijk. En het is ook geen echte zin, dus ik vraag me af wat je bedoelt?quote:
Ik vrees dat ze weggaat. Ergens wel jammer.quote:Op woensdag 11 september 2019 12:57 schreef Eightyone het volgende:
https://www.mediacourant.(...)verstapt-naar-talpa/
Mogelijk toekomstscenario: net iets teveel talkshows, met elk 1 of 2 leuke gasten en voor de rest opvulling. De leuke gasten gezamenlijk in iets minder talkshows werkt beter.
Lolquote:Op woensdag 11 september 2019 15:40 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.geenstijl.nl/(...)p-terreurlijst/#more
Goed bezig Jinek![]()
![]()
![]()
![]()
@:ikweethetookniet
quote:'Nikabvrouw wilde terroristen meenemen naar Jinek'
https://www.mediacourant.(...)meenemen-naar-jinek/
ikweethetookniet reageert ook niet op @@@@.quote:Op woensdag 11 september 2019 15:40 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.geenstijl.nl/(...)p-terreurlijst/#more
Goed bezig Jinek![]()
![]()
![]()
![]()
@:ikweethetookniet
Ze mogen maar één vraag op de computer opzoeken. Niet online maar in een offline Encyclopédie.quote:Op woensdag 11 september 2019 12:55 schreef V. het volgende:
[..]
Jouw zin in onduidelijk. En het is ook geen echte zin, dus ik vraag me af wat je bedoelt?
Redactie van Jinek is van een zeer bedenkelijk nivoquote:Op woensdag 11 september 2019 15:55 schreef Zipportal het volgende:
ikweethetookniet reageert ook niet op @@@@:.
En verder: bagger gasten vanavond.
Zie dat nergens staan?quote:Op woensdag 11 september 2019 00:16 schreef svann het volgende:
Jinek, de Luizenmoeder of de Beste Zangers is de keus voor de televisie-ring.
Meh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |