Deze was ook mooi.quote:Op maandag 9 september 2019 20:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Pareltje, Billy vraagt of Jessie verliefd is op Merel en lacht hem keihard uit .....![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Billy gaat niet winnen - 9 september 2019.
x7kqo9q
quote:Op maandag 9 september 2019 20:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Billy is de vervanger van Katie dus.![]()
Bron Utopia video: Waar gaat Katie heen.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 september 2019 20:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Pareltje, Billy vraagt of Jessie verliefd is op Merel en lacht hem keihard uit .....![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Billy gaat niet winnen - 9 september 2019.
x7kqo9q
Zelfkennis siert de mens.quote:Op maandag 9 september 2019 20:55 schreef chufi het volgende:
Billy kijkt zichzelf aan in de spiegel: Ik lijk wel een oud lijk...
quote:Op maandag 9 september 2019 20:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[ afbeelding ]
Katy is A3 zoeken.quote:Op maandag 9 september 2019 20:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg dat wel,ik zou Johan Derksen ook uitnodigen.quote:
quote:Op maandag 9 september 2019 21:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zeg dat wel,ik zou Johan Derksen ook uitnodigen.
rapper jessie en jostie gerritquote:Op maandag 9 september 2019 21:04 schreef MacDeMarco het volgende:
100x per dag dat nummer aaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh
Morgenochtend 9.00 uur heeft Bil een verrassingquote:Op maandag 9 september 2019 21:08 schreef ThunderBitch het volgende:
Nog steeds een saaie bende.... anti climax.
Zie je dat nu pas? Ze loopt zo te sloffen en zwaaien met die schuiten.quote:Op maandag 9 september 2019 21:03 schreef DaniqueV het volgende:
Heeft die Mariska zulke grote voeten?
[ afbeelding ]
Ben benieuwd.quote:Op maandag 9 september 2019 21:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Morgenochtend 9.00 uur heeft Bil een verrassing
Ik hoop dat Jessie weer gevoelens gaat krijgen voor Billyquote:Op maandag 9 september 2019 21:11 schreef MariaElena2018 het volgende:
Jessie zegt per ongeluk bill tegen merel, dat gaat nog heel vaak gebeuren zegt Jessie dat hoop ik niet zegt Merel, nou reken er maar op zegt jessie ik ben een hele primitieve jongen....
quote:Op maandag 9 september 2019 21:11 schreef MacDeMarco het volgende:
De eerste scheurtjes
Jessie noemde Merel per ongeluk Billy en dat vond ze niet leuk.
Allemaal oude kleren aan, zal wel een opdracht zijn.quote:Op maandag 9 september 2019 21:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Morgenochtend 9.00 uur heeft Bil een verrassing
Nou ik kijk niet vaak de streamsquote:Op maandag 9 september 2019 21:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zie je dat nu pas? Ze loopt zo te sloffen en zwaaien met die schuiten.
Shelley liep weg toen ze het nummer lieten horen.quote:Op maandag 9 september 2019 21:14 schreef Sambalbaai het volgende:
Wat nou weer met Shelly.
Billy: jullie moeten het je niet zo aantrekken.
quote:Op maandag 9 september 2019 21:13 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Nou ik kijk niet vaak de streamsheb ze nu wel aanstaan en valt mij net op
![]()
Hoorde net ook pas voor het eerst dat liedje van Jes en Ger, mijn oren bloeden meteen
quote:Op maandag 9 september 2019 21:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Shelley liep weg toen ze het nummer lieten horen.
Zeker weten en de verhalen vanuit hun relatie al helemaal niet.quote:Op maandag 9 september 2019 21:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]![]()
Ik heb niet eerder iemand over die boten gehoord, maar dat was een van de eerste dingen die mij opvielen, die schuiten... zo niet charmant.
Dat liedje kan ik niet meer horen. Heb heb sowieso vaak vermeden, maar dan nog.
Als het zo blijft met verhalen ophalen uit1, zal Merel het niet leuk gaan vinden. Ze doed hard haar best om het allemaal okay te vinden.
Ik begin het wel interessant te vindenquote:Op maandag 9 september 2019 21:21 schreef Sambalbaai het volgende:
HUHUHUHUHU
Ik ben er wel weer klaar mee.
Nee die snoept in de keukenquote:
quote:Op maandag 9 september 2019 21:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik begin het wel interessant te vinden
Bil daarquote:Op maandag 9 september 2019 21:23 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Wat vind je er interessant aan?
Ja me 2, plus dat gesnuf, gekuch en getuf van Jessy kan ik niet meer horenquote:Op maandag 9 september 2019 21:21 schreef Sambalbaai het volgende:
HUHUHUHUHU
Ik ben er wel weer klaar mee.
Ben wel eens slechter geholpen.quote:
De strijd tussen vlinder en de vogel om een tosti is begonnen.quote:
Dat trekt ze op den duur niet.quote:Op maandag 9 september 2019 21:19 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Zeker weten en de verhalen vanuit hun relatie al helemaal niet.
quote:Op maandag 9 september 2019 21:11 schreef Sambalbaai het volgende:
Oepsie. Jessie noemt Merel Bil. Jessie: hou er maar rekening mee, dit gaat nog vaker gebeuren. Merel: hou jij er maar rekening mee.
Ok, nieuw scenario. Billy houdt eigenlijk toch heel veel van Jessie en ze is gekomen om hem op te halen.quote:Op maandag 9 september 2019 21:24 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja me 2, plus dat gesnuf, gekuch en getuf van Jessy kan ik niet meer horen
Mooi omschreven!quote:Op maandag 9 september 2019 21:28 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
De strijd tussen vlinder en de vogel om een tosti is begonnen.
Ik hoop eigenlijk op steeds een oude Uto1 bewoner erin en die mag 1 Uto2 bewoner eruit stemmen, wie van die 14 dan overblijft is de winnaar. En ik zou het wel leuk vinden te stoppen zoals ze zijn begonnen aan oude inwoners, alles onderhand beter dan de inwoners die er nu nog zittenquote:Op maandag 9 september 2019 21:31 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ok, nieuw scenario. Billy houdt eigenlijk toch heel veel van Jessie en ze is gekomen om hem op te halen.
woehahaha die is ook zo dikquote:Op maandag 9 september 2019 21:32 schreef MacDeMarco het volgende:
Billy: Merel doet mij denken aan Charlotte (muis),
Merel is niks vergeleken naast slanke spontane Billyquote:Op maandag 9 september 2019 21:34 schreef DKUp het volgende:
Die te dikke vriendin van Djezzie moet zometeen wel paaipuh om Djezzie veilig proberen te stellen.
quote:
Ze gaan dus niet iedere week stemmen.quote:Op maandag 9 september 2019 21:37 schreef IkFok het volgende:
Billy vond de eindstrijd in utopia 1 maar niks . Waarom ga je er nu dan in zegt andrea. Billy verlult zich
Wat zei ze?quote:Op maandag 9 september 2019 21:37 schreef IkFok het volgende:
Billy vond de eindstrijd in utopia 1 maar niks . Waarom ga je er nu dan in zegt andrea. Billy verlult zich
Wat een toon slaan die drie aan zeg. Over vijandigheid gesproken. Wat laten ze zich enorm kennenquote:Op maandag 9 september 2019 21:38 schreef Sofia2019 het volgende:
Gerrit ook al zo stoer doen tegen Billy met zijn dikke pap kop. Zeker boos omdat hij nu minder shine heeft
En dat heeft Merel veel meer aan haar karakter te danken dan aan haar looks.quote:Op maandag 9 september 2019 21:37 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Merel is niks vergeleken naast slanke spontane Billy
[..]
Ik vind die ijzigheid wel opvallendquote:Op maandag 9 september 2019 21:38 schreef mazaru het volgende:
Wel mooi dat ze gewoon blijft zitten terwijl de lucht steeds ijziger wordt
[ afbeelding ]
Ze heeft een operatie ondergaan een half jaar terug en dan val je veel af in het begin.quote:Op maandag 9 september 2019 21:40 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Ze is nog steeds dik, maar als de foto recent is wel afgevallen dan. En duidelijk bewerkt ook
Ja inderdaad, echt hatelijk doen ze terwijl ze haar niet eens persoonlijk kennen. Onbeschoft ookquote:Op maandag 9 september 2019 21:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat een toon slaan die drie aan zeg. Over vijandigheid gesproken. Wat laten ze zich enorm kennen
Ik vind het ziek. Maar die drie zitten vol met haatquote:Op maandag 9 september 2019 21:40 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik vind die ijzigheid wel opvallend
Het zat hem meer in het feit dat ze het heftig vond en ze had het niet goed gespeeld. Het winnen ging boven vriendschap.quote:Op maandag 9 september 2019 21:37 schreef IkFok het volgende:
Ik zie het anders, wat doet zij daar om te zeggen ik wil winnen, dit is Utopia 2 en geen Utopia 1. zij die daar nu zo lang zitten zijn Utopia2, ik zal Bill daar nooit bij zettenquote:Op maandag 9 september 2019 21:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat een toon slaan die drie aan zeg. Over vijandigheid gesproken. Wat laten ze zich enorm kennen
Ik vond dat wel meevallen, ze wil de finale in 2 anders doen dan in 1quote:Op maandag 9 september 2019 21:37 schreef IkFok het volgende:
https://www.shownieuws.nl(...)ijk-gewichtsverlies/quote:Op maandag 9 september 2019 21:40 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Ze is nog steeds dik, maar als de foto recent is wel afgevallen dan. En duidelijk bewerkt ook
Ja Billy kan vreselijk zijn, maar zoals merel is ze nooit geweestquote:Op maandag 9 september 2019 21:39 schreef Crabapple het volgende:
[..]
En dat heeft Merel veel meer aan haar karakter te danken dan aan haar looks.
Ooh okquote:Op maandag 9 september 2019 21:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze heeft een operatie ondergaan een half jaar terug en dan val je veel af in het begin.
Geen enkele reden om met zijn drieën op 1 persoon te gaan. Ik vind het klasse dat ze gewoon blijft zitten en doet of ze het niet merkt. Ik word steeds meer team Billyquote:Op maandag 9 september 2019 21:41 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik zie het anders, wat doet zij daar om te zeggen ik wil winnen, dit is Utopia 2 en geen Utopia 1. zij die daar nu zo lang zitten zijn Utopia2, ik zal Bill daar nooit bij zetten
Ik vind het grappig, dat ingeslapen zooitje die de hele dag geen klap uitvoeren zijn nu ineens allemaal wakker geschudquote:Op maandag 9 september 2019 21:41 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik zie het anders, wat doet zij daar om te zeggen ik wil winnen, dit is Utopia 2 en geen Utopia 1. zij die daar nu zo lang zitten zijn Utopia2, ik zal Bill daar nooit bij zetten
Wat een verschil...knap, ze is op de goede weg. Leuker gezichtje dan merel en ook niet zo vals karakter als ik me goed herinnerquote:Op maandag 9 september 2019 21:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
https://www.shownieuws.nl(...)ijk-gewichtsverlies/
19 kilo kwijt al.
Ik ook,ben ook helemaal klaar met Gerrit,die krijgt mijn stem niet meer.quote:Op maandag 9 september 2019 21:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen enkele reden om met zijn drieën op 1 persoon te gaan. Ik vind het klasse dat ze gewoon blijft zitten en doet of ze het niet merkt. Ik word steeds meer team Billy
quote:Op maandag 9 september 2019 21:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen enkele reden om met zijn drieën op 1 persoon te gaan. Ik vind het klasse dat ze gewoon blijft zitten en doet of ze het niet merkt. Ik word steeds meer team Billy
quote:Op maandag 9 september 2019 21:44 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Ik ook,ben ook helemaal klaar met Gerrit,die krijgt mijn stem niet meer.
Jesse it is.
Billy was subtieler. Die kwam na een aanvaring ook gelijk zoetje broodjes bakken en liegen.quote:Op maandag 9 september 2019 21:42 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Ja Billy kan vreselijk zijn, maar zoals merel is ze nooit geweest
Dit is geen nieuwsgierigheid. Dit is pure vijandigheid.quote:Op maandag 9 september 2019 21:45 schreef DaniqueV het volgende:
[..]![]()
Ik zie het nu ook weer niet als met zijn 3en op haar. Zij leven daar al maanden samen, elk nieuwe "Utopiaan " wat daar het terrein op komt zijn ze nieuwsgierig naar, Normaal krijgen die nieuwe een vragenvuur van zo'n 14 personen. En nu ze weten dat het stopt, ja zou ik elke nieuwe nu ook nog met argusogen bekijken
Is maar tijdelijk denk dat het nog maar weinig nieuw leven ingeblazen kan worden met die inwoners die er nu nog zittenquote:Op maandag 9 september 2019 21:44 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Ik vind het grappig, dat ingeslapen zooitje die de hele dag geen klap uitvoeren zijn nu ineens allemaal wakker geschud
Die heeft voor hetere vuren gestaan dan dit saaie kliekje.quote:
Ik zie niets bijzonders. Dat finale gezeik en geld verdienen en een drukke Billy... Had er veel meer van verwacht....quote:Op maandag 9 september 2019 21:44 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Ik vind het grappig, dat ingeslapen zooitje die de hele dag geen klap uitvoeren zijn nu ineens allemaal wakker geschud
Ja maar ze kan ook heel lief zijn als ze dat wil, merel kan dat niet op die manierquote:Op maandag 9 september 2019 21:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Billy was subtieler. Die kwam na een aanvaring ook gelijk zoetje broodjes bakken en liegen.
Een pot nat, maar Merel vind ik teveel eigendunk hebben. Billy heeft meer levenservaring, dat merk je wel.
Misschien heeft ze bepaalde garanties gehad?quote:Op maandag 9 september 2019 21:44 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik vraag mij dan af waarom Billy denkt dat het dit keer niet heftig wordt..... de finale.
quote:Op maandag 9 september 2019 21:46 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Die heeft voor hetere vuren gestaan dan dit saaie kliekje.
Tja hebben ze ook goed, ze komt ff binnen zetten met de woorden en ik ga winnen, zou ik ook zo'n opstelling dan bij hebbenquote:Op maandag 9 september 2019 21:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit is geen nieuwsgierigheid. Dit is pure vijandigheid.
Niet door een opgeblazen kikker nee... Ze probeert ook de 'dit keer anders doen' actquote:Op maandag 9 september 2019 21:46 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Is maar tijdelijk denk dat het nog maar weinig nieuw leven ingeblazen kan worden met die inwoners die er nu nog zitten
quote:Op maandag 9 september 2019 21:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Niet door een opgeblazen kikker nee... Ze probeert ook de 'dit keer anders doen' act
Klopt. Als je zo binnenkomt en je meteen zo thuis voelt, dan benadert de ander het maar.quote:Op maandag 9 september 2019 21:47 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Tja hebben ze ook goed, ze komt ff binnen zetten met de woorden en ik ga winnen, zou ik ook zo'n opstelling dan bij hebben
Dan lach ik me gek als Merel weg moet.quote:Op maandag 9 september 2019 21:48 schreef lonneberga het volgende:
Benieuwd naar de inhoud van de envelop,hopelijk 1 van de ps'ers moven.
quote:Op maandag 9 september 2019 21:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt. Als je zo binnenkomt en je meteen zo thuis voelt, dan benadert de ander het maar.
Die vieze stookrat eruit!!quote:Op maandag 9 september 2019 21:48 schreef lonneberga het volgende:
Benieuwd naar de inhoud van de envelop,hopelijk 1 van de ps'ers moven.
Make my day.quote:Op maandag 9 september 2019 21:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan lach ik me gek als Merel weg moet.
Ben ik helemaal met je eens. Ze kan ook erg onderhoudend zijn. Merel is in alles nep, zelfs haar lach.quote:Op maandag 9 september 2019 21:47 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Ja maar ze kan ook heel lief zijn als ze dat wil, merel kan dat niet op die manier
quote:
Gerriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitquote:
Ze is duidelijk niet gecharmeerd van Merel en vindt dat Jessie meer los van haar moet.quote:Op maandag 9 september 2019 21:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ow, gaat dat niet door? Hmmm... apart.quote:Op maandag 9 september 2019 21:51 schreef DaniqueV het volgende:
Ik denk dat Bill morgen moet kiezen tussen de 3 personen met publieksstem en dan dat Mylene moet gaan. Mari gaat morgen ook niet door, geen reden waarom toch gehoord?
Mylene heeft geen psquote:Op maandag 9 september 2019 21:51 schreef DaniqueV het volgende:
Ik denk dat Bill morgen moet kiezen tussen de 3 personen met publieksstem en dan dat Mylene moet gaan. Mari gaat morgen ook niet door, geen reden waarom toch gehoord?
Mylene had toch geen PS?quote:Op maandag 9 september 2019 21:51 schreef DaniqueV het volgende:
Logisch ook, als ze blijft en inderdaad wil winnen. Is alleen afleiding dan. Zonder Merel in de rug van Jessie, kan ze hem makkelijker inpakken.quote:Op maandag 9 september 2019 21:52 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze is duidelijk niet gecharmeerd van Merel en vindt dat Jessie meer los van haar moet.
quote:Op maandag 9 september 2019 21:34 schreef DKUp het volgende:
Die te dikke vriendin van Djezzie moet zometeen wel paaipuh om Djezzie veilig proberen te stellen.
Ja kloptquote:Op maandag 9 september 2019 21:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens. Ze kan ook erg onderhoudend zijn. Merel is in alles nep, zelfs haar lach.
Even de boel een week in spanning houden.....quote:Op maandag 9 september 2019 21:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja.....vond ik dus ook en hoorde ze ook zeggen, komt helemaal dan niet meer...quote:Op maandag 9 september 2019 21:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ow, gaat dat niet door? Hmmm... apart.
Maar wel een zwakke schakel in het geheel, omdat ze vaak onder vuur ligt en ook dat slapen e.d.quote:
Vanmiddag zei ze dat ze het een leuke meid vond maar dat ze wel wat meer Jessie zou mogen steunen. Als ze er al 1 weg moet sturen dan denk ik niet dat het Merel gaat wordenquote:Op maandag 9 september 2019 21:52 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze is duidelijk niet gecharmeerd van Merel en vindt dat Jessie meer los van haar moet.
Owwww oké, dan zit ik dus fout te denkenquote:
En Hoelang ze van de drank kan afblijvenquote:Op maandag 9 september 2019 21:54 schreef Klapskaats het volgende:
Je kunt er een soort weddenschap op afsluiten: hoelang gaat het duren eer billybatsbakhoer ruzie heeft met een utopia inwoner, ongeacht wie.
Ik hou het op binnen nu en 32 uur.
haha, ik vroeg mij dat ook al af. Ze is wel in haar positivo sfeer. Heeft Jessie dat ook aangeraden. Eerst iedereen een rad voor ogen draaien, inpakken en afmaken.quote:Op maandag 9 september 2019 21:54 schreef Klapskaats het volgende:
Je kunt er een soort weddenschap op afsluiten: hoelang gaat het duren eer billybatsbakhoer ruzie heeft met een utopia inwoner, ongeacht wie.
Ik hou het op binnen nu en 32 uur.
Die 3.quote:Op maandag 9 september 2019 21:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Jawel toch? Ik dacht Merel, Shelly en Andrea?
wie dan![]()
Dat klopt wel. Maar niet Mylenequote:Op maandag 9 september 2019 21:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
wie dan![]()
Misschien een spelletje dat te maken heeft met de exit.quote:Op maandag 9 september 2019 21:57 schreef Flow3r het volgende:
Maar eh, ze moesten oude kleren aantrekken voor Billy's verrassing morgen, denk dus eerder dat ze een spel moeten doen of zo
quote:Op maandag 9 september 2019 21:58 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ow jaa, ik lees verkeerd![]()
schuld van rode port
heeft hij iets tegen vlinder?quote:Op maandag 9 september 2019 21:58 schreef DKUp het volgende:
[..]
Heel even buiten daarstraks maar nauwelijks
Wedstrijdje wie het eerst door de poort is mag naar huis.quote:Op maandag 9 september 2019 21:57 schreef Flow3r het volgende:
Maar eh, ze moesten oude kleren aantrekken voor Billy's verrassing morgen, denk dus eerder dat ze een spel moeten doen of zo
Dan gaat Andreaquote:Op maandag 9 september 2019 22:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wedstrijdje wie het eerst door de poort is mag naar huis.
Als ze zo gemaakt vrolijk is, komt er vroeg of laat een uitbarsting.quote:Op maandag 9 september 2019 21:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
haha, ik vroeg mij dat ook al af. Ze is wel in haar positivo sfeer. Heeft Jessie dat ook aangeraden. Eerst iedereen een rad voor ogen draaien, inpakken en afmaken.
Ze heeft wel meer gezegd: je valt toch niet op dikke vrouwen? Ben je echt verliefd HUHUHUHU. Ze is een echte diva, gaat er met gestrekt been in.......quote:Op maandag 9 september 2019 21:51 schreef DaniqueV het volgende:
..als ze niet haar zin krijgt.quote:Op maandag 9 september 2019 22:00 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Als ze zo gemaakt vrolijk is, komt er vroeg of laat een uitbarsting.
Ja, ze doet nu heel stoer alsof ze eigenlijk niet veel drinkt.quote:Op maandag 9 september 2019 21:55 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
En Hoelang ze van de drank kan afblijven
Dat is vast een afleidingsmanouvre.quote:Op maandag 9 september 2019 21:57 schreef Flow3r het volgende:
Zoiets. Merel mag een voorsprong hebben.quote:Op maandag 9 september 2019 22:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wedstrijdje wie het eerst door de poort is mag naar huis.
Bitcoins stacken!quote:Op maandag 9 september 2019 22:03 schreef mario390 het volgende:
vor wat vor wat is de talpahoer terug??
quote:Op maandag 9 september 2019 22:03 schreef Sofia2019 het volgende:
Shelley uit de hoogte en doet de laatste tijd alleen zuurtjes. Ze mag naar huis van mij
*burp* proost.quote:Op maandag 9 september 2019 21:58 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ow jaa, ik lees verkeerd![]()
schuld van rode port
Zei ze hoer ?quote:Op maandag 9 september 2019 22:04 schreef rowan634 het volgende:
shelley over bil: ze ziet er ouder uit
HOER!
Als er flessen verdwenen waren, had zij ze gejat. Heeft ze dan wel weer gemeen met Merel.quote:Op maandag 9 september 2019 22:02 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja, ze doet nu heel stoer alsof ze eigenlijk niet veel drinkt.
Ouder dan hun ( Shel en Andrea) maar jonger voor haar leeftijdquote:Op maandag 9 september 2019 22:04 schreef rowan634 het volgende:
shelley over bil: ze ziet er ouder uit
HOER!
okeequote:Op maandag 9 september 2019 22:05 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ouder dan hun ( Shel en Andrea) maar jonger voor haar leeftijd
Zo begreep ik het
quote:Op maandag 9 september 2019 22:02 schreef DKUp het volgende:
[..]
Natuurlijk, zij straalt pure vrouwelijkheid en klasse uit.
Al je mooie caps zijn weg.quote:
quote:Op maandag 9 september 2019 22:02 schreef DKUp het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 september 2019 22:02 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja, ze doet nu heel stoer alsof ze eigenlijk niet veel drinkt.
Alex ook.quote:Op maandag 9 september 2019 22:02 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat is Andreaquote:Op maandag 9 september 2019 22:07 schreef rowan634 het volgende:
ik kom er nu achter dat er nog een meisje met krullen isik dacht even dat shelley met zichzelf sprak
Na 9 uur misschien niet meer hoop ikquote:Op maandag 9 september 2019 22:07 schreef MacDeMarco het volgende:
clowntje gaat morgen met billy zitten.
quote:Op maandag 9 september 2019 22:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als er flessen verdwenen waren, had zij ze gejat. Heeft ze dan wel weer gemeen met Merel.
Precies. Merel, Shelly en Andrea. NIET Mylenequote:Op maandag 9 september 2019 21:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
wie dan![]()
Die lijkt er wel op jaquote:Op maandag 9 september 2019 22:07 schreef rowan634 het volgende:
ik kom er nu achter dat er nog een meisje met krullen isik dacht even dat shelley met zichzelf sprak
quote:Op maandag 9 september 2019 22:08 schreef MariaElena2018 het volgende:
Met het feest is shelly er 15 maanden en ze hoeven haar niet in te plannen en ze hoopt dat ze wat over haar gaan zeggen dat lijkt haar aardig.
ja jaquote:Op maandag 9 september 2019 22:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Precies. Merel, Shelly en Andrea. NIET Mylene
Ahhh mooi.quote:Op maandag 9 september 2019 22:07 schreef DaniqueV het volgende:
[..]ze deden vanmiddag al lacherig met een stel om de kopjes thee van BIll.....wat dat dan in het echt was.
En Andrea zegt dat hoeft toch niet tijdens het evenement.quote:Op maandag 9 september 2019 22:10 schreef MacDeMarco het volgende:
Shelley weer aan het zeiken dat mensen haar 15 maanden moeten aankaarten ten koste van andermans evenement.
quote:Op maandag 9 september 2019 22:08 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]en met Mariska, van wie ze het bespottelijk vond dat ze vanmiddag een wijntje wilde.
Billy was ook een feeder, deelde drank in koffiebekers uit, ook aan Jessie.
quote:Op maandag 9 september 2019 22:11 schreef puzziepie het volgende:
Oh damn wat een vervelende zeur die Shell
Luistert ze niet eens naar.quote:Op maandag 9 september 2019 22:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En Andrea zegt dat hoeft toch niet tijdens het evenement.
Van Shelley in het bewonerstopic.Alles is weg.quote:
Als dat toch zou kunnenquote:Op maandag 9 september 2019 22:11 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Ik heb mijn geduld met haar verloren.
Samen met Merel de poort uit.
Dat dus.quote:Op maandag 9 september 2019 22:12 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Tinypic is er vandaag mee gestopt las ik net
Of een alcoholprobleem.quote:Op maandag 9 september 2019 22:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]Zelfs als hij het niet wilde (tenminste, dat zei hij),
Overigens, dat heeft ze dan ook gemeen met Jessie, niet drinken.
Ik ook.quote:Op maandag 9 september 2019 22:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als dat toch zou kunnen![]()
Wat heb ik een hekel aan die 2
Ja er zal wel veel meer verdwijnen ben ik bang.quote:Op maandag 9 september 2019 22:12 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Die spoort toch echt niet,en alles moet daar voor wijken.quote:Op maandag 9 september 2019 22:13 schreef MacDeMarco het volgende:
Je hebt jezelf 15 maanden voor schut gezet in een tv-programma en dan moeten mensen daar voor gaan klappen?
En weer wil ze speciale aandacht......quote:Op maandag 9 september 2019 22:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En Andrea zegt dat hoeft toch niet tijdens het evenement.
Oh Tinypic bestaat niet meer, heeft die alles opgeheven? Weet nu echt niet meer hoequote:Op maandag 9 september 2019 22:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Van Shelley in het bewonerstopic.Alles is weg.
O brrrrrrrrrrr daar begon ze in 1 al mee. Ik ben bijna 32.quote:Op maandag 9 september 2019 22:15 schreef Sofia2019 het volgende:
Billy ; mam ik hou van jou, en wil je Chris even appen dat ik hem mis?
Ik ben kapot zegt Billy, ben natuurlijk niet meer de jongste
ja kutzooi, meer dan 1000 caps foetsiequote:Op maandag 9 september 2019 22:12 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 september 2019 22:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ja kutzooi, meer dan 1000 caps foetsie
Met Gyazoquote:Op maandag 9 september 2019 22:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oh Tinypic bestaat niet meer, heeft die alles opgeheven? Weet nu echt niet meer hoe
ik caps moet plaatsen photobucket is ook al foetsie moet je ook voor betalen.
Ik gebruikte altijd tinypic, hoefde je geen account voor aan te maken.quote:Op maandag 9 september 2019 22:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
jaaaquote:Op maandag 9 september 2019 22:15 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
O brrrrrrrrrrr daar begon ze in 1 al mee. Ik ben bijna 32.
Ja die is sinds vandaag offlinequote:Op maandag 9 september 2019 22:17 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik gebruikte altijd tinypic, hoefde je geen account voor aan te maken.
Zullen er nog kleine batsjes op de wereld komen? Dat is wel haar wens.quote:Op maandag 9 september 2019 22:18 schreef rowan634 het volgende:
[..]
jaaa
de tijd vliegtze is inmiddels 37
quote:Op maandag 9 september 2019 22:18 schreef rowan634 het volgende:
[..]
jaaa
de tijd vliegtze is inmiddels 37
ik hoop het welquote:Op maandag 9 september 2019 22:19 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Zullen er nog kleine batsjes op de wereld komen? Dat is wel haar wens.
Dit lezen en dan je UI erbij zienquote:Op maandag 9 september 2019 22:19 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 september 2019 22:19 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Imgbb ook gratisquote:Op maandag 9 september 2019 22:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hou es op jij!!quote:Op maandag 9 september 2019 22:20 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ik hoop het wel
die neus mag niet uitsterven
Merel: je wordt steeds onaardiger.quote:Op maandag 9 september 2019 22:20 schreef Sofia2019 het volgende:
Jessie tegen merel : af en toe zie jij er ook uit als een Teletubbie. Ja je hoofd
Wauw wuhahahahaha
Ja Billy bakker is er nuquote:Op maandag 9 september 2019 22:21 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Merel: je wordt steeds onaardiger.
Jessie: echt waar?
Merel: ja, steeds minder lief.
Misschien is er een plastische chirurg in Limbabwe die het kan fixen.quote:Op maandag 9 september 2019 22:21 schreef rowan634 het volgende:
[..]
die prachtige, karakteristieke Marijke/Marjet Bakker neus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |