quote:Op maandag 9 september 2019 15:47 schreef PSVCL het volgende:
Estland vs Ajax volgens mike verweij![]()
https://twitter.com/mikeverweij/status/1170766678835249158?s=21
Haha, hij lokt de huilerds wel direct uit de tentquote:Op maandag 9 september 2019 15:47 schreef PSVCL het volgende:
Duitsland won (in Duitsland) met 8-0 van ze. Noord-Ierland (in Noord-Ierland) met 2-0.quote:Op maandag 9 september 2019 15:49 schreef Generationalpha het volgende:
Ik verwacht een moeizame 0-2 vanavond. Eens kijken of we een dichte verdediging kapot kunnen spelen.
Dat zegt me niet zoveel. Doorgaans lijden ze geen grote nederlagen.quote:Op maandag 9 september 2019 16:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Duitsland won (in Duitsland) met 8-0 van ze. Noord-Ierland (in Noord-Ierland) met 2-0.
Boeit niet zo eigenlijk nee, gewoon alles winnen tegen in elk geval Estland en Wit-Rusland en dan ook een beter onderling resultaat hebben tegen Noord-Ierland en je bent er.quote:Op maandag 9 september 2019 17:28 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat is voor Nederland de meest gunstige uitslag bij die andere wedstrijd? Waarschijnlijk is iedere uitslag wel oke..dat we onderling een beter resultaat hebben tegen de Duitsers is wel een aardige bonus.
Haha kijk al die PSV’ers gelijk gaan huilen.quote:Op maandag 9 september 2019 15:47 schreef PSVCL het volgende:
Iedereen huilt en is boos op twitter of ze kruipen elkaar de reet in.quote:Op maandag 9 september 2019 18:18 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Haha kijk al die PSV’ers gelijk gaan huilen.
Tegen Estland kun je het in principe ook gewoon zonder keeper af, maar die laffe Ten Hag zal wel weer met Cillessen op goal beginnen.quote:Op maandag 9 september 2019 15:47 schreef PSVCL het volgende:
Ten Hagquote:Op maandag 9 september 2019 19:03 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Tegen Estland kun je het in principe ook gewoon zonder keeper af, maar die laffe Ten Hag zal wel weer met Cillessen op goal beginnen.
Waardeloze coach.quote:Op maandag 9 september 2019 19:03 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Tegen Estland kun je het in principe ook gewoon zonder keeper af, maar die laffe Ten Hag zal wel weer met Cillessen op goal beginnen.
Jij hebt vanmorgen al je eerste biertje opengetrokken?quote:Op maandag 9 september 2019 19:03 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Was het eigenlijk niet van plan maar ja, Frits Wester kwam even langs op de redactie en dan weet je het wel.quote:Op maandag 9 september 2019 19:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Jij hebt vanmorgen al je eerste biertje opengetrokken?
Je begrijpt zijn act toch wel joh.quote:Op maandag 9 september 2019 19:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Jij hebt vanmorgen al je eerste biertje opengetrokken?
Veltman als rechtsback heb je ook weinig aan tegen Estland.quote:Op maandag 9 september 2019 19:06 schreef tompsv18 het volgende:
Propper, Malen en Veltman ipv De Roon, Promes en Dumfries volgens de Telegraaf
quote:Op maandag 9 september 2019 19:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Veltman als rechtsback heb je ook weinig aan tegen Estland.
Prima. Pröpper viel goed in, hield goed overzicht, rustig aan de bal en een goede pass. Malen viel ook uitstekend in. Dumfries was echt heel slecht, maar Veltman zal aanvallend niet zo veel brengen.quote:Op maandag 9 september 2019 19:06 schreef tompsv18 het volgende:
Dumfries was niet goed nee, maar werd rechtsbuiten gezet en iedereen kan zien dat hij niks kan in de kleine ruimte. Was een aparte keuze van Koeman.quote:Op maandag 9 september 2019 19:21 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Prima. Pröpper viel goed in, hield goed overzicht, rustig aan de bal en een goede pass. Malen viel ook uitstekend in. Dumfries was echt heel slecht, maar Veltman zal aanvallend niet zo veel brengen.
Zoals het uitpakte wel, maar ik denk niet dat Koeman verwacht had dat Duitsland zo defensief zou spelen.quote:Op maandag 9 september 2019 19:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dumfries was niet goed nee, maar werd rechtsbuiten gezet en iedereen kan zien dat hij niks kan in de kleine ruimte. Was een aparte keuze van Koeman.
quote:Op maandag 9 september 2019 19:08 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Was het eigenlijk niet van plan maar ja, Frits Wester kwam even langs op de redactie en dan weet je het wel.
Pfff, zelfs in het Nederlands elftal nog naar Veltman kijkenquote:Op maandag 9 september 2019 19:06 schreef tompsv18 het volgende:
Zeik niet zo dat je niks te zeiken hebt.quote:Op maandag 9 september 2019 19:31 schreef T3hTommay het volgende:
Ik heb gewoon niks aan te merken op deze opstelling.. de zwakke broeders van vrijdag eruit, redelijke vervangers erin. Godverdomme, ik heb niks te zeiken.
Dan heb ik al helemáál niks meer te zeikenquote:Op maandag 9 september 2019 19:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Zeik niet zo dat je niks te zeiken hebt.
Veltman. En dan durven beweren dat er niks te zeiken valtquote:Op maandag 9 september 2019 19:31 schreef T3hTommay het volgende:
Ik heb gewoon niks aan te merken op deze opstelling.. de zwakke broeders van vrijdag eruit, redelijke vervangers erin. Godverdomme, ik heb niks te zeiken.
Enige minpuntje, ja. Maar ik kan ook niemand verzinnen die ik er liever had gezien.quote:Op maandag 9 september 2019 19:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Veltman. En dan durven beweren dat er niks te zeiken valt
Ik wel. Ieder ander. Man, zelfs Ard van Peppen is een verbetering.quote:Op maandag 9 september 2019 19:47 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Enige minpuntje, ja. Maar ik kan ook niemand verzinnen die ik er liever had gezien.
Wat is er maatquote:Op maandag 9 september 2019 19:30 schreef KingRoland het volgende:
@:dj_day-v
@:ggmm
@:coco.
@:onlogisch
@:mortaxx
@:caland
@:rensajacied
@:mani89
@:koffieplanter
@:scrummie2.0
@:timmmmm
@:tagliano
@:lenny_leonard
@:lange_lans
@:napoleonfour
@:wereldgozer
@:zipportal
@:max23
Lays paprika allen.quote:Op maandag 9 september 2019 19:30 schreef KingRoland het volgende:
Oh, lulquote:Op maandag 9 september 2019 20:18 schreef KingRoland het volgende:
Lays chips geen vieze nootjes of andere meuk
als je geen chips hebt optyfen
croky is ook goed
Net pasta gegetenquote:Op maandag 9 september 2019 20:18 schreef KingRoland het volgende:
croky is ook goed
Ik pak zo een stuk fruit.quote:Op maandag 9 september 2019 20:18 schreef KingRoland het volgende:
croky is ook goed
Hateboer had er in gemoeten idd. Maar die is helaas verbannen uit het Nederlands elftalquote:Op maandag 9 september 2019 19:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Veltman. En dan durven beweren dat er niks te zeiken valt
als je in groningen woont wel jaquote:
zegt iedereen tegen haxbalquote:
quote:Op maandag 9 september 2019 19:30 schreef KingRoland het volgende:
ja, iedereen het europees volkslied zingenquote:Op maandag 9 september 2019 20:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Schaf die volksliederen lekker af joh.
Nee.quote:Op maandag 9 september 2019 20:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Schaf die volksliederen lekker af joh.
Die is erg druk bezig met wielrennen.quote:Op maandag 9 september 2019 20:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
het is nu wachten op koffieplanter
Elina Netsjajevaquote:Op maandag 9 september 2019 20:43 schreef Bolasie het volgende:
Iemand haar volledige naam? Eline nog wat.
Zo pagga slaan in de rust?quote:Op maandag 9 september 2019 20:43 schreef Bolasie het volgende:
Iemand haar volledige naam? Eline nog wat.
1 hoop ikquote:Op maandag 9 september 2019 20:43 schreef BB-King het volgende:
Hoeveel coupletten heeft het Estlandse volkslied?
Ja, dat klopt kennelijkquote:
Dit klopt niet.quote:Op maandag 9 september 2019 20:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
ESTLAND DEN HAAG
JLAJLAJLAJALJALAJALLJAJALAA
Op naar de 500 posts vandaag allen.quote:Op maandag 9 september 2019 20:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
ESTLAND DEN HAAG
JLAJLAJLAJALJALAJALLJAJALAA
6 wedstrijden voor Go Ahead Eagles jaquote:Op maandag 9 september 2019 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Ojamaa heeft toch ook ooit in Nederland gespeeld?
quote:Op maandag 9 september 2019 20:45 schreef -Chakotay- het volgende:
Ik moest bij die zangeres aan die vrouw bij knevel en van de brink denken..
kan de gif niet meer vinden
Die speelde in 2001 al mee joh.quote:
Nee, pas als AjaxOranje achter staatquote:Op maandag 9 september 2019 20:45 schreef KingRoland het volgende:
wacht
KIJKT GGMM WEER MET VRIENDEN?????
@:De_kraam
quote:Op maandag 9 september 2019 20:45 schreef -Chakotay- het volgende:
Ik moest bij die zangeres aan die vrouw bij knevel en van de brink denken..
kan de gif niet meer vinden
Te licht bevonden voor Kowet.quote:Op maandag 9 september 2019 20:45 schreef Max23 het volgende:
[..]
6 wedstrijden voor Go Ahead Eagles ja
41 lees ik in de link van Frassquote:Op maandag 9 september 2019 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die speelde in 2001 al mee joh.
Oh, 5 jaar daarvoor ook 12 wedstrijden voor Fortuna zie ikquote:Op maandag 9 september 2019 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Te licht bevonden voor Kowet.
Dan kun je er weinig van.
Elina Nechayeva heet zequote:
DAAR WAS VAN DIJK HEEL DICHTBIJ HAAGSEquote:
ik weet niet eens waar dat ligt Mexiquote:Op maandag 9 september 2019 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
3 minuten gezien.
Estland kan er niks van.
Echt een Godquote:Op maandag 9 september 2019 20:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
DAAR WAS VAN DIJK HEEL DICHTBIJ HAAGSE
quote:Op maandag 9 september 2019 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
3 minuten gezien.
Estland kan er niks van.
Serieus niet?quote:Op maandag 9 september 2019 20:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik weet niet eens waar dat ligt Mexi
Zie er maar doorheen te komen zoals die gasten spelen.quote:
Ja best kut.quote:Op maandag 9 september 2019 20:49 schreef RipCity het volgende:
Gewoon chateau meiland missen voor dit
Dat had je daarvoor ook kunnen wetenquote:Op maandag 9 september 2019 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
3 minuten gezien.
Estland kan er niks van.
dumbfries ook niet.quote:Op maandag 9 september 2019 20:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Joel moet je ook niet laten aanvallen. Dat kan hij niet
Hallo Caland.quote:
had ik jou daar goed te pakken hé!quote:
Ik heb hem lang niet gezien tijdens een wedstrijd.quote:Op maandag 9 september 2019 20:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
had ik jou daar goed te pakken hé!![]()
welkom makker. GGMM kijkt met vrienden, dus hij is er niet.
Da's nogal wiedes, Dumfries speelt namelijk niet.quote:Op maandag 9 september 2019 20:52 schreef Doevelaer het volgende:
Veltman duikt 1x op in de zestien van Estland en ondanks dat hij buitenspel staat heeft 'ie nu al bijna meer laten zien dan Dumfries.
Ah vandaar!quote:Op maandag 9 september 2019 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Da's nogal wiedes, Dumfries speelt namelijk niet.
Bal is nog steeds rond en gras is ook in Estland gewoon groenquote:Op maandag 9 september 2019 20:54 schreef Max23 het volgende:
[..]
Uit is het moeilijker tegen Estland
quote:Op maandag 9 september 2019 20:54 schreef Max23 het volgende:
[..]
Uit is het moeilijker tegen Estland
Ik herinner me een wedstrijd waar het bij rust pas 2-0 stond. En toch 10-0 op het scorebord kwam.quote:
Veltmanmanmanquote:
Dit geloof ik niet, misschien kan je het scorebord hier posten.quote:Op maandag 9 september 2019 20:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik herriner me een wedstrijd waar het bij rust pas 2-0 stond. En toch 10-0 op het scorebord kwam.
quote:Op maandag 9 september 2019 20:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dumfries beste scorende back van NL.
Estland heeft de laatste 3 jaar nooit met meer dan 2 goals verschil verloren thuisquote:Op maandag 9 september 2019 20:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bal is nog steeds rond en gras is ook in Estland gewoon groen
Schandalig hard staan juichen toen.quote:Op maandag 9 september 2019 20:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit moment was echt Goddelijk
Verder wel echt een oogaids WK. Niet 1 echt leuke wedstrijdquote:Op maandag 9 september 2019 20:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit moment was echt Goddelijk
Nober schafft das!quote:Op maandag 9 september 2019 20:57 schreef Nober het volgende:
Ik hou de moffen goed in de gaten zodat ik goed kan zien wat ze doen en zeggen speciaal voor jullie. Voorlopig nog niets om je zorgen over te maken.
Zou het wat uitmaken tegen dit land?quote:Op maandag 9 september 2019 20:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
Lekker dat Veltman en Blind op een andere positie spelen dan bij Ajax.
Dit jaquote:Op maandag 9 september 2019 20:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Schandalig hard staan juichen toen.
Ik had Veltman hier ook liever op de bank gezien ja.quote:Op maandag 9 september 2019 20:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
Tnxquote:Op maandag 9 september 2019 20:57 schreef Nober het volgende:
Ik hou de moffen goed in de gaten zodat ik goed kan zien wat ze doen en zeggen speciaal voor jullie. Voorlopig nog niets om je zorgen over te maken.
Neemt niet weg dat Veltman een lachwekkende verdediger blijft.quote:Op maandag 9 september 2019 20:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
Krijgen we dan nog steeds haxbal?quote:Op maandag 9 september 2019 20:58 schreef Coco. het volgende:
Als Estland scoort ga ik heel hard lachen.
Zegt toch wat over onze backsquote:Op maandag 9 september 2019 20:57 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Zou het wat uitmaken tegen dit land?
Is maar een spelletje debielquote:Op maandag 9 september 2019 20:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Schandalig hard staan juichen toen.
Als er gescoord wordt in de eerste helft.quote:Op maandag 9 september 2019 20:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Krijgen we dan nog steeds haxbal?
Gewoon 3 linksbacks in de Premier League actief.quote:Op maandag 9 september 2019 20:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zegt toch wat over onze backs
Straks als Van de Beek weer fit is hebben we een middenveld met De Jong, Wijnaldum en Van de Beek.quote:
Het paniekerige toontje heeft ie van Herbert Dijkstra geleerd.quote:Op maandag 9 september 2019 20:58 schreef Groby het volgende:
Waarom probeert Snoeks ons bang te maken voor Estland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |