Nou en?quote:Op maandag 9 september 2019 15:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan nu ook niet meer iets anders dan een iPhone
Ik heb een XS Max, maar ga deze keer niet upgraden denk ik, de focus ligt voor de topmodellen deze keer bij de camera, en dat boeit me niet zo veel. Hij maakt nu al prima foto's en verder doe ik niet zoveel ermee, hoeft niet beter ik druk ze niet af ofzo.quote:Op maandag 9 september 2019 15:21 schreef Vinniiee het volgende:
Twijfel nog wel tussen XR en XS.Sowieso morgen nog maar even afwachten
Wat is er morgen dan?quote:Op maandag 9 september 2019 15:21 schreef Vinniiee het volgende:
Twijfel nog wel tussen XR en XS.Sowieso morgen nog maar even afwachten
Ja, dat is een logische upgrade dan. Van een XS naar een 11 zal wel meevallen.quote:Op maandag 9 september 2019 15:26 schreef Q. het volgende:
Ik ga voor de iPhone 11. Mn 7 is wel een beetje op.
Ja, dat merk je niet. Ik wil vooral een grotere accu want kom met de 7 de dag niet door.quote:Op maandag 9 september 2019 15:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat is een logische upgrade dan. Van een XS naar een 11 zal wel meevallen.
Ja, dat snap ik dan, ik was van het weekend overwacht niet thuis, maar dat maakte weinig uit, 2 dagen zonder problemen doorgekomen.quote:Op maandag 9 september 2019 15:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, dat merk je niet. Ik wil vooral een grotere accu want kom met de 7 de dag niet door.
Die van mij heeft wat rare bugjes maar verder nog primaquote:Op maandag 9 september 2019 15:26 schreef Q. het volgende:
Mijn 7s begint ook zo langzamerhand wat traget te worden.quote:Op maandag 9 september 2019 15:26 schreef Q. het volgende:
XS Max kopen?quote:Op maandag 9 september 2019 15:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn 7s begint ook zo langzamerhand wat traget te worden.
Voorla in typen, dat t soms ff duurt voordat t op t scherm staat
Maar m'n SIM only is pas net in Juli ingegaan.
Die wil ik nog ff een jaartje aankijken eigenlijk.
Ja dat typen heb ik dus ook. Hier op Fok of in appjes of URL's, dat het even duurt voor je tekst wordt weergegeven, incl alle tikfouten enzo.quote:Op maandag 9 september 2019 15:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn 7s begint ook zo langzamerhand wat traget te worden.
Voorla in typen, dat t soms ff duurt voordat t op t scherm staat
Maar m'n SIM only is pas net in Juli ingegaan.
Die wil ik nog ff een jaartje aankijken eigenlijk.
Ja, hopelijk zakt de prijs nog iets wanneer de nieuwe iPhones beschikbaar zijn. En wellicht dat KPN nog een mooie deal kan maken als ik ze bel.quote:Op maandag 9 september 2019 15:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb een XS Max, maar ga deze keer niet upgraden denk ik, de focus ligt voor de topmodellen deze keer bij de camera, en dat boeit me niet zo veel. Hij maakt nu al prima foto's en verder doe ik niet zoveel ermee, hoeft niet beter ik druk ze niet af ofzo.
Maar goed, dat zeg ik ook elk jaar weer tegen mezelf.
Is ie in eeen sexy gay kleurtje?quote:
Dan word je net zo'n dotje als yvon jaspersquote:Op maandag 9 september 2019 15:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil een gele jas maar denk dat ik dan helemaal zo'n bleekscheet word.
Ow dat heb ik inderdaad ook. Of dat het beeld gewoon even freezed.quote:Op maandag 9 september 2019 15:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat typen heb ik dus ook. Hier op Fok of in appjes of URL's, dat het even duurt voor je tekst wordt weergegeven, incl alle tikfouten enzo.
Ik heb tegenwoordig ook gewoon alleen een sim, toestel koop ik wel los.quote:Op maandag 9 september 2019 15:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, hopelijk zakt de prijs nog iets wanneer de nieuwe iPhones beschikbaar zijn. En wellicht dat KPN nog een mooie deal kan maken als ik ze bel.
Ligt dus niet aan de telefoon, dat scheeltquote:Op maandag 9 september 2019 15:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ow dat heb ik inderdaad ook. Of dat het beeld gewoon even freezed.
Als space gray sexy gay is, dan jaquote:Op maandag 9 september 2019 15:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is ie in eeen sexy gay kleurtje?
Maar ik wil eigenlijk die XL/Max varianten niet.
Een mobiel moet voor mij vooral dat zijn: Mobiel.
quote:Op maandag 9 september 2019 15:33 schreef CherryLips het volgende:
Geelquote:Op maandag 9 september 2019 15:33 schreef CherryLips het volgende:
Heb er toch een hoes omheenquote:Op maandag 9 september 2019 15:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als space gray sexy gay is, dan ja.
Mijn autoquote:
Of een oranje. Die heb ik maar die is al tien jaar oud dus krijg ik niet netjes meer dichtquote:
Had ik ook een tijdje, een met een volledig werkende "gameboy" color erop, maar ik hou niet van hoesjes, dus nu weer gewoon kaalquote:Op maandag 9 september 2019 15:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb er toch een hoes omheen
Was meer een grapje
Ik hou niet van oranjequote:Op maandag 9 september 2019 15:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of een oranje. Die heb ik maar die is al tien jaar oud dus krijg ik niet netjes meer dicht
Huehuequote:Op maandag 9 september 2019 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Had ik ook een tijdje, een met een volledig werkende "gameboy" color erop, maar ik hou niet van hoesjes, dus nu weer gewoon kaal.
Ik wou al bare back typenquote:
Dat scheelt al iets maar ik denk nog steeds nee.quote:Op maandag 9 september 2019 15:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Herfstoranje![]()
![]()
![]()
Dus niet Nederland-Oranje.
O ik had t mis.quote:Op maandag 9 september 2019 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Had ik ook een tijdje, een met een volledig werkende "gameboy" color erop, maar ik hou niet van hoesjes, dus nu weer gewoon kaal.
Ik heb ze vanaf de de 3GS allemaal gehad, nou ja, sinds de 6 de max versies dan. Dit is de 256 versie, niet dat ik het nodig had, maar dat was de enige die ze op voorraad haddenquote:Op maandag 9 september 2019 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ik had t mis.
Ik heb niet de 7s, ik heb de 7. De 128Gb versie.
De vorige waren de s(3s en 5s)
Zonder hoesje laat ik hem geheid vallen.quote:Op maandag 9 september 2019 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ik had t mis.
Ik heb niet de 7s, ik heb de 7. De 128Gb versie.
De vorige waren de s(3s en 5s)
Ik ben nu mn hoesje gewend. Als ie er vanaf is voelt ie ineens zo dun en fragiel
Ik heb een 3 gehad, de 3GS van Qquote:Op maandag 9 september 2019 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb ze vanaf de de 3GS allemaal gehad, nou ja, sinds de 6 de max versies dan. Dit is de 256 versie, niet dat ik het nodig had, maar dat was de enige die ze op voorraad hadden.
heb nu geen hoesje want china is langzaam.quote:Op maandag 9 september 2019 15:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zonder hoesje laat ik hem geheid vallen.
7 is al best weer oud hoorquote:Op maandag 9 september 2019 15:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een 3 gehad, de 3GS van Q, een 4s en nu de 7. En die moet nog minstens een jaar meegaan, vind ik.
Ik skip meestal een model/getal.quote:Op maandag 9 september 2019 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb ze vanaf de de 3GS allemaal gehad, nou ja, sinds de 6 de max versies dan.
Ja ik heb genoeg aan de 128Gb. Dat was toen t midden-model.quote:Dit is de 256 versie, niet dat ik het nodig had, maar dat was de enige die ze op voorraad hadden.
Je telefoon was oké.quote:Op maandag 9 september 2019 15:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
heb nu geen hoesje want china is langzaam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |