Was je erg nat?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
In het lijstje "dingen die ik heel graag nogeens wilde doen, maar helemaal niet blijk te kunnen": kanoën
Marc! Tijd niet gezien hier. Hoe is het?quote:
Ik heb vakantiequote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:43 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Marc! Tijd niet gezien hier. Hoe is het?
Lol! Dit had ik graag live willen zien! En hoe kan het dat je nog nooit in een kano had gezeten, dat doet iedereen als kind toch wel eens?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
In het lijstje "dingen die ik heel graag nogeens wilde doen, maar helemaal niet blijk te kunnen": kanoën
Ehquote:Op woensdag 16 oktober 2019 21:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol! Dit had ik graag live willen zien! En hoe kan het dat je nog nooit in een kano had gezeten, dat doet iedereen als kind toch wel eens?
@kanovinniequote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik geloof het nietquote:Op woensdag 16 oktober 2019 22:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij hebt ook nog nooit gekanood?
Ben je wel eens gemotorboat?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik geloof het nietWel veel geroeid en gewaterfietst
Jaaaaa! Heel veel gedaan. En dan ineens die boot lekquote:Op woensdag 16 oktober 2019 22:53 schreef liesje1979 het volgende:
Doet me opeens denken aan iets wat we als kind ook veel deden maar wat ik nu eigenlijk nooit meer zie, maar woon nu in een stad dus misschien doen kinderen het nog steeds wel
Met de rubberboot in sloten en plassen varen.
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 21:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol! Dit had ik graag live willen zien! En hoe kan het dat je nog nooit in een kano had gezeten, dat doet iedereen als kind toch wel eens?
Huehuequote:Op woensdag 16 oktober 2019 22:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel flink gebaggerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |