Zo zie ik de wegen graag!quote:Op donderdag 3 oktober 2019 19:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Groeten uit Roemenië, waar ik de provinciale weg vandaag deelde met forensschapen, overstekende koeien, dwalende ezels en een enkele platte vos!![]()
[ afbeelding ]
Alleen een stuk grindweg van 12 km vol met diepe kuilen zag ik niet graag. Twijfelde even of ik een verkeerde afslag had genomen. Maar nee, het was een officiële B-weg en echt onderdeel van de route van Odorheiu Secuiesc naar Brasov.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 20:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zo zie ik de wegen graag!En zo te zien heb je ook lekker weer?
Haha naja ik rijd natuurlijk nooit zelf of met een huurauto maar met busjes vind ik zelf die grindwegen met kuilen wel leuk. Vind het wel grappig dat als je via google maps dan een route googled en dat je dan denkt van huh? Zo lang, maar het is maar zo'n kort stukje? En dat je dan de weg ziet en denkt ah!quote:Op donderdag 3 oktober 2019 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen een stuk grindweg van 12 km vol met diepe kuilen zag ik niet graag. Twijfelde even of ik een verkeerde afslag had genomen. Maar nee, het was een officiële B-weg en echt onderdeel van de route van Odorheiu Secuiesc naar Brasov.
Tot nu toe welMorgen tien graden kouder en regen. Eigenaar van het appartement raadde me af om de bergen in te gaan. Dus morgen wat weerkerken bezoeken of het fort van Rasnov
Hoe was Georgië?![]()
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 21:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Haha naja ik rijd natuurlijk nooit zelf of met een huurauto maar met busjes vind ik zelf die grindwegen met kuilen wel leuk. Vind het wel grappig dat als je via google maps dan een route googled en dat je dan denkt van huh? Zo lang, maar het is maar zo'n kort stukje? En dat je dan de weg ziet en denkt ah!
10 graden verschil is wel heftig! Niet de bergen in gaan ivm sneeuwkans?
Georgië was echt ontzettend tof! Ben alleen grieperig sinds ik thuis ben. Gelukkig wel pas toen ik thuis was.
Zo stond ik eens met mijn auto tussen de struisvogels in Zuid-Afrikaquote:Op donderdag 3 oktober 2019 19:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Groeten uit Roemenië, waar ik de provinciale weg vandaag deelde met forensschapen, overstekende koeien, dwalende ezels en een enkele platte vos!![]()
[ afbeelding ]
Gewoon een directe vlucht Trondheim-Eindhoven vandaag! Zouden ze vaker moeten doen, zonder voetbalgedoe.quote:
Ziet er mooi uit! Ik vind die mist op die onderste foto's ook echt wat toevoegen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 17:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Toffe dag gehad ondanks regen
‘s Morgens de weerkerk van Prejmer. Je mocht echt overal op en inDat gebouw is een soort gallerijflat avant la lettre
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ‘s middags het fort van Rasnov, boven op een berg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je zit in het verkeerde topic hoorquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 21:32 schreef UIO_AMS het volgende:
@:flipsen
Er draait binnenkort een film met Ricardo Darin hier in de bioscoop: An Unexpacted Love. Dat is niet die film waar jij het laatst over had toch?
Gaan we waarschijnlijk wel doen. Gisteren een bizarre fucked up zwarte komedie gezien: The Art of Self Defense. Geweldig!quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 00:19 schreef flipsen het volgende:
Je zit in het verkeerde topic hoorNee, was een ander (la odisea de los giles), maar deze was ook leuk (ook gezien). Gaan kijken dus
quote:
Ik ook niet, maar vind het wel een mooi woordquote:Op maandag 7 oktober 2019 10:34 schreef UIO_AMS het volgende:
Fleurig.
Had trouwens nog nooit van de term weerkerk gehoord. Weer wat geleerd.
Zit trouwens net naar de 100 jaar KLM deals te kijken, maar die vallen me nog behoorlijk tegen. Tickets naar de VS zijn wel een prima prijs, maar alleen als je zonder koffers vliegt. Heen en terug met koffer kost je gewoon ¤ 80 extra.
Dan lijkt mij een retour Cartagena voor bijna ¤ 700 (met koffer) een doodnormale prijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |