Vanaf hoe laat ben je “vrij”? Denk dat wij hier tot een uur of zes zijnquote:Op vrijdag 20 september 2019 14:02 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Zeker! Nu een speech van Sir Ranulph Fiennes! The worlds greatest living explorer..
Over een uurtje zijn we hier klaar. Ik DM je mijn nummer en dan kun je mij je locatie sturen.quote:Op vrijdag 20 september 2019 14:10 schreef MaJo het volgende:
Vanaf hoe laat ben je “vrij”? Denk dat wij hier tot een uur of zes zijn
Veel plezier!quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 00:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Morgen naar Transsylvanië![]()
[ afbeelding ]
Da´s knap kut, hoop voor je dat ze geen rabiës hebben. Zwerfhonden ergens op het platteland? Of loslopende honden in een stad? Maakt nogal een verschilquote:Op woensdag 2 oktober 2019 00:17 schreef Metalfreak het volgende:
Vandaag hier in Colombia gebeten door twee honden. De eerste rabiës shot heb ik al achter de rug... Pfff, was ff schrikken zeg... Kutbeesten.
Nu aan de cappuccino in Targa Mures.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Veel plezier!
Ik ben net weer thuis gekomen.
Auch! Vielen de verwondingen mee?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 00:17 schreef Metalfreak het volgende:
Vandaag hier in Colombia gebeten door twee honden. De eerste rabiës shot heb ik al achter de rug... Pfff, was ff schrikken zeg... Kutbeesten.
In Colombia misschien niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 00:58 schreef flipsen het volgende:
[..]
Da´s knap kut, hoop voor je dat ze geen rabiës hebben. Zwerfhonden ergens op het platteland? Of loslopende honden in een stad? Maakt nogal een verschil
Om je verder gerust te stellen: er zijn de laatste jaren geen gevallen bekend van mensen die door een hondenbeet hondsdolheid hebben opgelopenVleermuizen en katten (!) zijn grotere risico?s las ik ook, dus geen vreemde poesjes aaien
Goed dat je wel meteen die shots pakt. Kut is dat inderdaad, maar het is niet anders. Zelf ook een keer meegemaakt (vriendin was toen gebeten).quote:Op woensdag 2 oktober 2019 00:17 schreef Metalfreak het volgende:
Georgië.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu aan de cappuccino in Targa Mures.![]()
Euh, help me even, waar ben je geweest?
Oi, dat is balenquote:Op woensdag 2 oktober 2019 00:17 schreef Metalfreak het volgende:
Ja, hebben niet doorgebeten gelukkig. Maar toch bloedde het flink. Ook viel ik op de grond daardoor, waardoor mij linkerhand wat open ligt. Maar goed, gelukkig doet het geen pijn verder en heb ik wel antibiotica meegekregen voor een eventuele huidinfectie.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Auch! Vielen de verwondingen mee?
Tetanus had ik wel, dus das een geruststelling. Geen rabiës vaccinatie, ben normaal erg voorzichtig bij beesten en haal ze ook niet aan. Maar dat worden dus twee shots hier in Colombia en twee terug in Nederland. Gelukkig is mijn huisarts ook reisdokter, dus hij zou er wel wat vanaf moeten weten.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:11 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Oi, dat is balenSterkte met de rest van de prikken. Was je gevaccineerd, of ga je voor de volle bak?
Daar zocht ik ook specifiek naar hequote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
In Colombia misschien niet.
https://www.ad.nl/buitenl(...)vaccinatie~a1ff2c03/
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 17:15 schreef Individual het volgende:
Ik heb vroeger geleerd dat als je rabies krijgt je ook andere mensen gaat bijten.
Een genadeschot is dan de enige oplossing.
Je hebt toch wel al serum gekregen en niet alleen shots? Niet om bot over te komen maar dit maakt me bang omdat je zonder sterft, so just checking.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 14:58 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Tetanus had ik wel, dus das een geruststelling. Geen rabiës vaccinatie, ben normaal erg voorzichtig bij beesten en haal ze ook niet aan. Maar dat worden dus twee shots hier in Colombia en twee terug in Nederland. Gelukkig is mijn huisarts ook reisdokter, dus hij zou er wel wat vanaf moeten weten.
Ik heb spuiten gekregen. Vriendin is zelf arts en heeft opgezocht dat dit zou moeten kloppen.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 00:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je hebt toch wel al serum gekregen en niet alleen shots? Niet om bot over te komen maar dit maakt me bang omdat je zonder sterft, so just checking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |