quote:Op maandag 9 september 2019 13:15 schreef Charmian het volgende:
ow van de bezemkast naar de inloopkast
Hopelijk trapt ze Merel uit de boot, kan de diva lekker in haar eigen inloopkast slapen.quote:Op maandag 9 september 2019 13:15 schreef Charmian het volgende:
ow van de bezemkast naar de inloopkast
nee, pleur gewoon lekker op met die marjet, inloopkast is goed genoeg voor d'rquote:Op maandag 9 september 2019 13:17 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Hopelijk trapt ze Merel uit de boot, kan de diva lekker in haar eigen inloopkast slapen.
dus datquote:Op maandag 9 september 2019 13:17 schreef peterdenhaag53 het volgende:
Braak. Nu alweer genoeg van die gejaagde stem.
Gewoon een gebrek aan ideeën. Zwaktebod dit. De Heintje Davids van Utopia.quote:Op maandag 9 september 2019 13:16 schreef Chanel5 het volgende:
gadverdegadver
ja hoor, komt zij ook weer onder haar steen vandaan gekropen...
hoe komen ze erop???
Kutwijfquote:
Kijk haar zitten naast Jessie.quote:Op maandag 9 september 2019 13:18 schreef freaky40 het volgende:
Billy neemt de plaats van Merel al in....
IK ben blij dat ze de grootste rat uit 1 hebben gekozenquote:Op maandag 9 september 2019 13:18 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Kutwijfde arogantie van der, jammer dat bewoners haar er niet mogen uitstemmen
quote:Op maandag 9 september 2019 13:19 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Kijk haar zitten naast Jessie.![]()
die blik van Jessie zegt genoeg daag Merelquote:Op maandag 9 september 2019 13:18 schreef 5thencounter het volgende:
Ze is heel erg nefeusss
Ze is er niet voor Jessie.. me reet
Ze is om tegen iedereen te strijden
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 september 2019 13:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
IK ben blij dat ze de grootste rat uit 1 hebben gekozen
Denk dat Merel nu met een week weg isquote:Op maandag 9 september 2019 13:19 schreef Flow3r het volgende:
Ik geloof er niks van dat ze blijft, misschien een weekje en dan is ze weer weg
Dat kan leuk worden zo samen met Merel om Jessie vechtenquote:Op maandag 9 september 2019 13:19 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Kijk haar zitten naast Jessie.![]()
quote:Op maandag 9 september 2019 13:20 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Denk dat Merel nu met een week weg is
quote:Op maandag 9 september 2019 13:21 schreef Marsani het volgende:
[..]
En ook weer haar grandioze kunstwerken.
Nou nee, dat zou oneerlijk zijn plus dat gun ik dat mens niet. Echt niet.quote:Op maandag 9 september 2019 13:21 schreef zodeju het volgende:
Mocht Bill nooit zo, maar ze past zo goed in deze groep dat ik bijna ga hopen dat ze wint
net zoals Emil in UTO1quote:Op maandag 9 september 2019 13:19 schreef Flow3r het volgende:
Ik geloof er niks van dat ze blijft, misschien een weekje en dan is ze weer weg
Iets met boksen?quote:
Ik vind het oprecht prachtig...........Laat ze de boel maar lekker opfucken daar..............Ik kan niet wachten........en nu ga ik maar eens met de huishouding bezig.....quote:
Welnee en zeker niet dat ze meestrijdt voor de titel, maar dat zal ook niet gebeuren.quote:Op maandag 9 september 2019 13:20 schreef Angelique61 het volgende:
Toch klopt het niet 2 mensen uit UTO1
Oh, dat komt wel goed hoorquote:Op maandag 9 september 2019 13:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht prachtig...........Laat ze de boel maar lekker opfucken daar..............Ik kan niet wachten........en nu ga ik maar eens met de huishouding bezig.....
Nou!quote:Op maandag 9 september 2019 13:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat kan leuk worden zo samen met Merel om Jessie vechten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 september 2019 13:23 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nou!![]()
Vanaf morgen kijk ik minder.
Is ook lekker,fijne vakantie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Mogen het ook borsten zijn?quote:Op maandag 9 september 2019 13:18 schreef utopia2.0 het volgende:
Nou CRAP, maak je borst maar nat....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn wel unieker dan die doorverkochte kleding.quote:Op maandag 9 september 2019 13:20 schreef Dotteke het volgende:
O nee he weer die kut spijkerbroeken van Billy
quote:Op maandag 9 september 2019 13:24 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Mogen het ook borsten zijn?Gefeliciteerd nog… of veel sterkte, kies maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zal wel denken ''moet ik haar ook krikken van de febo''?quote:Op maandag 9 september 2019 13:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
Gerrit mag haar niet zo heb ik het idee.
Denk dat ze wel een weekje trouw blijft aan haar vriendjequote:Op maandag 9 september 2019 13:25 schreef ANTPQ-36 het volgende:
13:15 (+/-) binnenkomst.
Wanner en wie gaat ze het eerste stoksloberren?
Utopia ging ze noooit meer doen echt niet !quote:Op maandag 9 september 2019 13:24 schreef Dotteke het volgende:
Vind het niet kloppen dat ze terug komt voor een titel, na er jaren uit te zijn geweest
Net als Jessie.
ZIelige figuurtjes die geen leven hebben en steeds maar weer terug komen
Het zou de vierde zijn.quote:Op maandag 9 september 2019 13:25 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Die zal wel denken ''moet ik haar ook krikken van de febo''?
Dat is waar, maar ik hoop zo op eens een keer iets nieuwsquote:Op maandag 9 september 2019 13:25 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Zijn wel unieker dan die doorverkochte kleding.
Hey, je bent blauwquote:Op maandag 9 september 2019 13:25 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Zijn wel unieker dan die doorverkochte kleding.
Dat geeft de 'armoede' van Utopia2 aanquote:Op maandag 9 september 2019 13:20 schreef Angelique61 het volgende:
Toch klopt het niet 2 mensen uit UTO1
quote:Op maandag 9 september 2019 13:27 schreef Bestweldonker het volgende:
Franny raakt haar dinnie kwijt aan Billy!![]()
Gerrit zei ook, waarom ben je niet vanaf het begin hier in Utopia gekomen dan?. ik wilde zien hoe het zich ontwikkelde zegt ze.quote:Op maandag 9 september 2019 13:25 schreef ThunderBitch het volgende:
Zo, nog een leugenaar erbij..... We gaan het beleven....
De vorige keer heb ik voor haar gestemd om terug te komen omdat ik haar niet goed kende uit 1.
Helemaal mee eensquote:Op maandag 9 september 2019 13:26 schreef Chanel5 het volgende:
Ik vind het sowieso niet kloppen dat mensen terug kunnen komen voor een titel terwijl de boel al afgesloten voor ze was.
Die maakt zich meer zorgen over de eventuele te verdelen piemolsquote:Op maandag 9 september 2019 13:27 schreef Bestweldonker het volgende:
Franny raakt haar dinnie kwijt aan Billy!![]()
quote:Op maandag 9 september 2019 13:27 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Die maakt zich meer zorgen over de eventuele te verdelen piemols![]()
Dat dus.....quote:Op maandag 9 september 2019 13:26 schreef Chanel5 het volgende:
Ik vind het sowieso niet kloppen dat mensen terug kunnen komen voor een titel terwijl de boel al afgesloten voor ze was.
[..]
Yep, ze was het net als Jessie klaar met Utopia. Ze hadden het wel gezien.quote:Op maandag 9 september 2019 13:27 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Gerrit zei ook, waarom ben je niet vanaf het begin hier in Utopia gekomen dan?. ik wilde zien hoe het zich ontwikkelde zegt ze.
Haar eigenwoorden waren na het stoppen van 1, neeee ik ga er nooit meer in, ik ben nu in een andere levensfase terecht gekomen
quote:Op maandag 9 september 2019 13:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Yep, ze was het net als Jessie klaar met Utopia. Ze hadden het wel gezien.
[..]
maar wie is het slachtoffer?quote:Op maandag 9 september 2019 13:25 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Denk dat ze wel een weekje trouw blijft aan haar vriendje
maar die fase pakte anders uit.........quote:Op maandag 9 september 2019 13:27 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Gerrit zei ook, waarom ben je niet vanaf het begin hier in Utopia gekomen dan?. ik wilde zien hoe het zich ontwikkelde zegt ze.
Haar eigenwoorden waren na het stoppen van 1, neeee ik ga er nooit meer in, ik ben nu in een andere levensfase terecht gekomen
Ja heerlijk!quote:Op maandag 9 september 2019 13:30 schreef mazaru het volgende:
Alleen die reacties vind ik al geweldig
Ja das Bill, die wisselt met vanalles met alle gemakquote:Op maandag 9 september 2019 13:29 schreef Maria. het volgende:
[..]
maar die fase pakte anders uit.........
De Billy monologen .quote:Op maandag 9 september 2019 13:29 schreef freaky40 het volgende:
Heerlijk die Billy weer terug. Krijgen we heer haar zelf motivatie preekjes alleen op camera weer terug...
quote:Op maandag 9 september 2019 13:30 schreef mazaru het volgende:
Alleen die reacties vind ik al geweldig
flexibel....noemt ze dat....quote:Op maandag 9 september 2019 13:30 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja das Bill, die wisselt met vanalles met alle gemak
Het is te hopen dat dat vriendje geen hoax is. Zou wel erg ver gaan.quote:Op maandag 9 september 2019 13:25 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Denk dat ze wel een weekje trouw blijft aan haar vriendje
Jaaaaaquote:Op maandag 9 september 2019 13:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik zie haar nog staan alleen in haar penthouse voor het raam...
Leven in de brouwerij. Allemaal op hen achterste poten uit angst voor concurrentiequote:
quote:
Die ja.quote:Op maandag 9 september 2019 13:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik zie haar nog staan alleen in haar penthouse voor het raam...
Dus iemand die er 3 maanden inzit mag wel meedoen en iemand die er 1,5 jaar heeft ingezeten mag niet meedoen?? Ik vind dat ex-utopianen wel degelijk mogen meedoen als ze dat willen.quote:Op maandag 9 september 2019 13:26 schreef Chanel5 het volgende:
Oh jaquote:Op maandag 9 september 2019 13:30 schreef mazaru het volgende:
Lex vind het ook niets. Die ziet haar nummer 1 plek in gevaar komen
Dat was meer bedoeld om Merel een boodschap mee te geven. Haar lichaamstaal op dat moment.quote:
quote:Op maandag 9 september 2019 13:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Leven in de brouwerij. Allemaal op hen achterste poten uit angst voor concurrentie
Komt goed , nu eerst nog even over de bol aaienquote:Op maandag 9 september 2019 13:31 schreef Lelie68 het volgende:
Dit gaat niet zoals ik het had gehoopt... Aanpakken die Merel...
ze willen allemaal......denk ik.........ze hebben geen ander leven.......quote:Op maandag 9 september 2019 13:32 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Dus iemand die er 3 maanden inzit mag wel meedoen en iemand die er 1,5 jaar heeft ingezeten mag niet meedoen?? Ik vind dat ex-utopianen wel degelijk mogen meedoen als ze dat willen.
Reken maar van yes.quote:Op maandag 9 september 2019 13:32 schreef Sofia2019 het volgende:
Ik hoop zo dat ze ruzie krijgt met Merel.
In ieder geval met Jessie denk ikquote:Op maandag 9 september 2019 13:32 schreef Sofia2019 het volgende:
Ik hoop zo dat ze ruzie krijgt met Merel.
2 labiel figuren, ze denkeh het te zijn, denken het te winnenquote:Op maandag 9 september 2019 13:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Yep, ze was het net als Jessie klaar met Utopia. Ze hadden het wel gezien.
Voor als nog probeert Merel in een goed boekje te komen bij Billyquote:
waren er genoeg die dat ook vonden en toen ze haar ontmoeten opeens een tof wijf vonden. Ik vrees dat jordy ook zo'n tiep is.quote:
nog een daklozequote:Op maandag 9 september 2019 13:27 schreef Maria. het volgende:
gert-jan wilde ook terug zegt maris.........
tuurlijk....ze wil shine....en een populaire side kick.......quote:Op maandag 9 september 2019 13:34 schreef Dotteke het volgende:
Ach gossie vindt dat Jessie het goed doet, ze wil dat hij meer mensen krijgt die achter hem staan
Marjet gaat met iedereen meelullen, voel het al. Hopelijk eindigt ze in bed bij Jessie.quote:Op maandag 9 september 2019 13:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor als nog probeert Merel in een goed boekje te komen bij Billy
tis een ongeleid projectiel..........quote:Op maandag 9 september 2019 13:35 schreef Jemoederniet het volgende:
Billy is nu nog erg vriendelijk en beschaafd. Maar dat zal wel snel omslaan.
ach na 2 weken is het nieuwe van marjet ook weer voorbijquote:Op maandag 9 september 2019 13:34 schreef Sofia2019 het volgende:
Gerrit lijkt te balen dat Billy binnen is. Minder shine voor hem
Wel goede TV. En voor een bonus van ome John is alles mogelijk...quote:Op maandag 9 september 2019 13:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Marjet gaat met iedereen meelullen, voel het al. Hopelijk eindigt ze in bed bij Jessie.
dat kan ze heel goed.......quote:Op maandag 9 september 2019 13:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Marjet gaat met iedereen meelullen, voel het al. Hopelijk eindigt ze in bed bij Jessie.
Alsof er een eerlijke manier is om die pot te winnen!quote:Op maandag 9 september 2019 13:32 schreef pollewop77 het volgende:
Willen ze de pot niet vraagt Billy
Er zit niks in die pot man
voor die 1,5 kip die nog kijktquote:Op maandag 9 september 2019 13:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wel goede TV. En voor een bonus van ome John is alles mogelijk...
Het is inderdaad armoede. Heb maar ben wel benieuwd hoe het zich gaat ontvouwen.quote:Op maandag 9 september 2019 13:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
2 labiel figuren, ze denkeh het te zijn, denken het te winnen
Slap van Talpa weer een ouwe naar binnen te halen, het zelfde verhaal als in 1
Marjet is gewoon Marjet, iedereen naar de mond praten. Ik wacht op haar 1ste zuippartij.quote:Op maandag 9 september 2019 13:35 schreef Jemoederniet het volgende:
Billy is nu nog erg vriendelijk en beschaafd. Maar dat zal wel snel omslaan.
Billy heeft vast wel streams gekeken.quote:Op maandag 9 september 2019 13:37 schreef Lelie68 het volgende:
Wat een klotewijf is die Merel... vergeet te vertellen dat ze continu Jessie loopt af te branden..
Je had hem, krab, krab, krabquote:
Ja natuurlijk. Het zou best kunnen dat ze eerst gaat samenspannen. Ik weet nog haar acties met Mehmet.quote:Op maandag 9 september 2019 13:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor als nog probeert Merel in een goed boekje te komen bij Billy
Ging ie daar ruzie om maken?quote:Op maandag 9 september 2019 13:37 schreef mazaru het volgende:
Merel zegt dat de ruzie van gisteren over niks ging.
Noem het maar niks om te vergeten te vragen hoe het met zijn vader gaat na een operatie aan zijn hart
Zeker weten, ze kwam binnen en wist iedereen bij naam, en ze zei dat ze het ook regelmatig keek. Had ook gezien vand e week dat feestje en zoveel dronken mensenquote:Op maandag 9 september 2019 13:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Billy heeft vast wel streams gekeken.
Ik vind het nu al heel erg bekend, meelullen en met iedereen bevriend willen zijn.quote:Op maandag 9 september 2019 13:36 schreef Giggio het volgende:
[..]
ach na 2 weken is het nieuwe van marjet ook weer voorbij
Nou dat lijkt me niet iets om te vergeten. Ik zou daar ook pislink om worden. Getuigt van een enorm egoïsme.quote:Op maandag 9 september 2019 13:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ging ie daar ruzie om maken?
Kan je toch vergeten hoef je toch geen ruzie om te maken?
tuurlijk....ze heeft vast een plan.........quote:Op maandag 9 september 2019 13:39 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Zeker weten, ze kwam binnen en wist iedereen bij naam, en ze zei dat ze het ook regelmatig keek. Had ook gezien vand e week dat feestje en zoveel dronken mensen
Nou Dot?quote:Op maandag 9 september 2019 13:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ging ie daar ruzie om maken?
Kan je toch vergeten hoef je toch geen ruzie om te maken?
Dat lukt nooit in 3,5 maand.quote:Op maandag 9 september 2019 13:39 schreef Inca het volgende:
Kan Jessie gelijk aan de gang om die blauwe klauw weg te halen
Das waar, maar je kan ook wel eens iets vergeten toch.quote:Op maandag 9 september 2019 13:40 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Nou Dot?
Zelfs ik weet dat jij afgelopen weekeinde wat medische begeleiding nodig had.
En wij hebben geeneens een relatie.
dat apparaat wordt morgen opgehaald.................quote:Op maandag 9 september 2019 13:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat lukt nooit in 3,5 maand.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 9 september 2019 13:41 schreef snetje het volgende:
Billy vindt dat Jessie meer steun moet krijgen ...
Billy is zelfs ouder.quote:Op maandag 9 september 2019 13:41 schreef mazaru het volgende:
Billy en Mariska hebben toch dezelfde leeftijd? Daar zit wel een enorm verschil in qua figuur
[ afbeelding ]
Hopelijk heeft Marjet nog een en ander gevolgd en gaat nog met haar ex praten. Ja, ja, een nieuwe vriend en nu al enkele maanden weg. Geloof niets van een echte relatie dus vrij om Jessie eens goeie seks te gaan geven. Ze mag trouwens in de inloopkast van Merel gaan slapen. Marjet mag niet drinken zegt ze tegen zichzelf. Waar hebben we dat vaker gehoord?quote:Op maandag 9 september 2019 13:37 schreef Lelie68 het volgende:
Wat een klotewijf is die Merel... vergeet te vertellen dat ze continu Jessie loopt af te branden..
quote:Op maandag 9 september 2019 13:41 schreef Maria. het volgende:
[..]
dat apparaat wordt morgen opgehaald.................
Ik vind een verjaardag vergeten toch heel wat anders dan vergeten dat je vriend zich zorgen maakt over zijn vader die aan zijn hart wordt geopereerdquote:Op maandag 9 september 2019 13:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das waar, maar je kan ook wel eens iets vergeten toch.
Hoe vaak vergeten ze daar niet dat hun moeder of zus jarig is,
Dus dát!quote:Op maandag 9 september 2019 13:37 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Alsof er een eerlijke manier is om die pot te winnen!![]()
![]()
Jessie ziet zichzelf als gedoodverfde winnaar door zijn grote aanhang aan fans en mensen die al maanden onderaan de poll bungelen weten dat ze geen enkele kans maken op de overwinning.
Pas als ze spellen zouden gaan doen a la ER, dan zouden mensen nog een fair chance hebben, nu is dat onmogelijk.
En waarom zou je keihard gaan werken om de portemonnee van een ander te vullen?
En die zuipt ook als een spons. Je moet ook gewoon geluk hebben met je genenquote:
Dat lult ze, had dat toen van haar FB afgehaald, ze was gek van Billy en ze is er ook heen geweest in Utopia 1quote:
Oh nee?quote:Op maandag 9 september 2019 13:42 schreef Charmian het volgende:
ik ben wel benieuwd of ze hier ook zo goed druk kan zijn met niks doen...ze heeft in ieder geval geen atelier die ze kan claimen
Tja, daar zijn de meningen dan over verdeeld, als hij zich echt veel zorgen had gemaakt was hij wel naar huis gegaan denk ik dan.quote:Op maandag 9 september 2019 13:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind een verjaardag vergeten toch heel wat anders dan vergeten dat je vriend zich zorgen maakt over zijn vader die aan zijn hart wordt geopereerd
Toch wel.De kapsalon van Shelley.quote:Op maandag 9 september 2019 13:42 schreef Charmian het volgende:
ik ben wel benieuwd of ze hier ook zo goed druk kan zijn met niks doen...ze heeft in ieder geval geen atelier die ze kan claimen
Oei, Merel zei net: dit was het atelier van Christel en Billy meteen: dan kan ik hier mooi in.quote:Op maandag 9 september 2019 13:42 schreef Charmian het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |