quote:Op maandag 9 september 2019 13:15 schreef Charmian het volgende:
ow van de bezemkast naar de inloopkast
Hopelijk trapt ze Merel uit de boot, kan de diva lekker in haar eigen inloopkast slapen.quote:Op maandag 9 september 2019 13:15 schreef Charmian het volgende:
ow van de bezemkast naar de inloopkast
nee, pleur gewoon lekker op met die marjet, inloopkast is goed genoeg voor d'rquote:Op maandag 9 september 2019 13:17 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Hopelijk trapt ze Merel uit de boot, kan de diva lekker in haar eigen inloopkast slapen.
dus datquote:Op maandag 9 september 2019 13:17 schreef peterdenhaag53 het volgende:
Braak. Nu alweer genoeg van die gejaagde stem.
Gewoon een gebrek aan ideeën. Zwaktebod dit. De Heintje Davids van Utopia.quote:Op maandag 9 september 2019 13:16 schreef Chanel5 het volgende:
gadverdegadver
ja hoor, komt zij ook weer onder haar steen vandaan gekropen...
hoe komen ze erop???
Kutwijfquote:
Kijk haar zitten naast Jessie.quote:Op maandag 9 september 2019 13:18 schreef freaky40 het volgende:
Billy neemt de plaats van Merel al in....
IK ben blij dat ze de grootste rat uit 1 hebben gekozenquote:Op maandag 9 september 2019 13:18 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Kutwijfde arogantie van der, jammer dat bewoners haar er niet mogen uitstemmen
quote:Op maandag 9 september 2019 13:19 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Kijk haar zitten naast Jessie.![]()
die blik van Jessie zegt genoeg daag Merelquote:Op maandag 9 september 2019 13:18 schreef 5thencounter het volgende:
Ze is heel erg nefeusss
Ze is er niet voor Jessie.. me reet
Ze is om tegen iedereen te strijden
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 september 2019 13:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
IK ben blij dat ze de grootste rat uit 1 hebben gekozen
Denk dat Merel nu met een week weg isquote:Op maandag 9 september 2019 13:19 schreef Flow3r het volgende:
Ik geloof er niks van dat ze blijft, misschien een weekje en dan is ze weer weg
Dat kan leuk worden zo samen met Merel om Jessie vechtenquote:Op maandag 9 september 2019 13:19 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Kijk haar zitten naast Jessie.![]()
quote:Op maandag 9 september 2019 13:20 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Denk dat Merel nu met een week weg is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |