Die hebben ook wel wat meer invloed dan Frits die van een Italiaans terras gerukt wordt om ff wat te brabbelen op de tv.quote:Op dinsdag 10 september 2019 00:31 schreef WammesWaggel het volgende:
Het valt wel mee, Juncker en Jeltsin waren regelmatig meer onder de invloed om het maar eventjes in de politieke hoek te houden.
Ja, je hoeft te hebben doorgeleerd om dat in een oogopslag te zien. De man is een wandelend drankorgel.quote:
Maar hij heeft toch geen 40 urige werkweek?quote:Op maandag 9 september 2019 13:35 schreef Faux. het volgende:
Tuurlijk moet dat niet kunnen. Als-ie dienst had had ie niet moeten drinken, en als ie geen dienst had had RTL iemand anders moeten zoeken om ff dat praatje te doen.
Ik gun iedereen het recht om lekker een drankje te doen, maar als je dan niet meer professioneel kan zijn moet je niet je werkzaamheden gaan uitvoeren.
Zo werkt de wereld niet vriend.quote:Op dinsdag 10 september 2019 01:51 schreef Za het volgende:
[..]
Maar hij heeft toch geen 40 urige werkweek?
Hij wordt gewoon opgetrommeld, soms in de nacht, het weekend etc.
Dan wordt hij vanuit zijn privé gehaald, en daarin doet hij wat hij wil.
Hier heeft Rapper SJors ook nog mee gedatequote:Op maandag 9 september 2019 21:37 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Frits Wester is niet vies van jong spul. Pakte ook een jonge dame uit Friesland. Ene Regina Visser.
[ afbeelding ]
Pfff, dat is sinds 2016 ook een lachertje geworden. Ik ga er standaard vanuit dat politiek correspondenten de waarheid verdraaien, zoals Erik Mouthaan iedere dag doet.quote:Op maandag 9 september 2019 23:41 schreef Faux. het volgende:
[..]
Is er niks mis met dronken zijn, maar wel met dronken op tv verschijnen. Je moet betrouwbaar zijn als politiek correspondent
Frits wordt zo langzamerhand een cultfiguur.quote:Op dinsdag 10 september 2019 18:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
Frits Wester lam aan het zingen![]()
http://www.dumpert.nl/mediabase/7752823/55898fe6
Das toch triest om te delen, mag die man godverdomme geen feestje hebben?quote:Op dinsdag 10 september 2019 18:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
Frits Wester lam aan het zingen![]()
http://www.dumpert.nl/mediabase/7752823/55898fe6
je gaat er wel soepeler van talkenquote:Op woensdag 11 september 2019 12:00 schreef MakkieR het volgende:
Druk maken om niks, als die man alcohol nuttigt dan is dat prima toch? Hij hoeft geen zware voertuigen te besturen en ook hoeft hij geen operatie uit te voeren. Hij staat voor de camera 7 dagen in de week. Ik kan me dan wel voorstellen dat er soms een dag tussen zit dat je na een feestje nog een opname moet doen. Trouwens Eva en Jeroen nuttigen ook alcohol tijdens hun talkshow, daar hoor je niemand over.
Dat hij geen operaties uitvoert of zware voertuigen bestuurt, doet er niet toe. Het gaat om de inhoud van het werk.quote:Op woensdag 11 september 2019 12:00 schreef MakkieR het volgende:
Druk maken om niks, als die man alcohol nuttigt dan is dat prima toch? Hij hoeft geen zware voertuigen te besturen en ook hoeft hij geen operatie uit te voeren. Hij staat voor de camera 7 dagen in de week. Ik kan me dan wel voorstellen dat er soms een dag tussen zit dat je na een feestje nog een opname moet doen. Trouwens Eva en Jeroen nuttigen ook alcohol tijdens hun talkshow, daar hoor je niemand over.
Frits hier anders niet hoor.quote:Op woensdag 11 september 2019 12:21 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
je gaat er wel soepeler van talken
quote:Op woensdag 11 september 2019 23:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Nu hoorde ik dat het gesprek tussen RTL en Frits op niets is uitgelopen.
RTL heeft geen woord verstaan namelijk.
Dit en dan nog, gezellig en prima.quote:Op maandag 9 september 2019 23:28 schreef the-eye het volgende:
[..]
Joh die heeft twee wijntjes gedronken en is door oververmoeidheid in slaap gevallen. Wordt dan gewekt en is dan slaapdronken waarbij ook de alcohol nog werkzaam is.
Het is niet dat hij nu ladderzat voor de camera verscheen. Storm in een glas (vuur) water
Misschien moet Ilse zelf de spontane liveverbindingen gaan doen.quote:Op donderdag 12 september 2019 00:27 schreef ikweethetookniet het volgende:
RTL Nieuws ’zoekt nog steeds uit’ wat er gebeurde met Frits Wester![]()
![]()
![]()
De redactie van RTL Nieuws is nog steeds „aan het uitzoeken wat er gebeurd is” met Frits Wester toen hij zondagavond in een item onsamenhangend praatte. Dat heeft adjunct-hoofdredacteur Ilse Oppeneer woensdag gezegd op NPO Radio 1.
https://www.telegraaf.nl/(...)rde-met-frits-wester
Blaastest afnemen een idee voordat hij op zender gaat
Dus als we jouw nietige mening mogen gaan volgen, dan mag je nooit en te nimmer meer een borreltje te veel drinken. Immers deze man werkt zeven dagen in de week. En nogmaals, Eva Jinek en Jeroen Paul slaan een borrel ook niet over tijdens hun werkzaamheden.quote:Op woensdag 11 september 2019 23:02 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat hij geen operaties uitvoert of zware voertuigen bestuurt, doet er niet toe. Het gaat om de inhoud van het werk.
Frits wordt vorstelijk betaald om een verklarend praatje te houden. Als hij vervolgens van de hak op de tak springt en het woord bonnetjesaffaire nauwelijks uit zijn mond krijgt. Voert hij zijn taken dus niet goed uit.
Iedereen mag een borreltje teveel drinken, maar inderdaad, het is niet professioneel om dat tijdens werktijd te doen.quote:Op zaterdag 14 september 2019 15:12 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dus als we jouw nietige mening mogen gaan volgen, dan mag je nooit en te nimmer meer een borreltje te veel drinken. Immers deze man werkt zeven dagen in de week.
Bij hen heeft het een doel. Een gezellige sfeer scheppen aan tafel, waardoor gasten ook spraakzamer worden. Als zij dronken in beeld zouden verschijnen, zou ik er ook wat van zeggen.quote:En nogmaals, Eva Jinek en Jeroen Paul slaan een borrel ook niet over tijdens hun werkzaamheden.
Iedereen maakt fouten. Maar Frits is ondertussen een recidivist.quote:Het is uiteindelijk aan RTL, maar eerlijk gezegd vind ik het wel iets menselijks hebben, fouten maken dat is immers menselijk.
Bron: https://www.rtlboulevard.(...)deel-van-prinsjesdagquote:Ilse Openneer, adjunct-hoofdredacteur van het RTL Nieuws, laat weten dat de gesprekken die er met Frits en RTL worden gevoerd, de reden zijn voor zijn afwezigheid. Die gesprekken gaan over zijn optreden in het Nieuws vorige week toen hij dronken leek, maar naar eigen zeggen moe was.
"We zijn in gesprek met Frits, we zijn nog steeds aan het uitzoeken wat er gebeurd is", liet Ilse Openneer eerder weten aan NPO Radio 1. "Hij is bekend bij een groot publiek. Maar hij is ook vooral een werknemer van RTL Nieuws, en wij hebben een werkgever-werknemer-relatie met hem. Daarom treden we niet te veel naar buiten."
Zijn collega’s in Den Haag nemen morgen de verslaggeving voor hun rekening.
Hij deed zijn werk niet. Gast.quote:Op maandag 16 september 2019 19:56 schreef Zolderkamer het volgende:
Boeie hij doet zn werk toch? De rest zit allemaal met zn neus in de poeier..
Dan kan je iedereen wel ontslaan, geen enkel medium is onafhankelijk.quote:Op maandag 16 september 2019 23:34 schreef vouwdeurtje het volgende:
Wat jammer dat Fritsie niet meer te zien is![]()
Een journalist die zijn persoonlijke mening over Thierry Baudet en Geert Wilders tijdens werk laat doorschemeren zou sowieso op staande voet ontslagen moeten worden.
Volgens mij krijg je van alcohol ook een iets opgezet gezicht en dat heeft hij een beetje...quote:Op dinsdag 17 september 2019 02:12 schreef Landgeld het volgende:
Hij is ook gewoon te duur om ontslagen te worden.
Zelf zal hij niet toegeven dat jij dronken was. Dat komt zijn ontslag vergoeding niet ten goede.
Dan kan ie mooi aan de bar hangenquote:Op maandag 16 september 2019 21:27 schreef ikweethetookniet het volgende:
Het is voor zover bekend nooit eerder gebeurd dat Frits Wester ontbrak op een belangrijk politiek evenement als Prinsjesdag.![]()
![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)-tijdens-prinsjesdag
Oranjebitter!quote:Op dinsdag 17 september 2019 08:28 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dan kan ie mooi aan de bar hangen
Mooi hè? Alles in één woord gevangen!quote:
Hij heeft zijn eigen kroegquote:Op dinsdag 17 september 2019 08:28 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dan kan ie mooi aan de bar hangen
Heb hem paar keer zien lopen in centrum Den Haag. Verre van frisse kop. Ogen leken wel dicht geslagenquote:Op dinsdag 17 september 2019 08:26 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je van alcohol ook een iets opgezet gezicht en dat heeft hij een beetje...
Frits buiten Westenquote:Op dinsdag 17 september 2019 16:30 schreef Ericr het volgende:
Heb hem paar keer zien lopen in centrum Den Haag. Verre van frisse kop. Ogen leken wel dicht geslagen
quote:Op dinsdag 17 september 2019 16:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En is daar zijn grootste klant![]()
Veel alcohol weinig slaap.quote:Op dinsdag 17 september 2019 16:30 schreef Ericr het volgende:
[..]
Heb hem paar keer zien lopen in centrum Den Haag. Verre van frisse kop. Ogen leken wel dicht geslagen
Dat had hij misschien beter kunnen doen om wat scherper te wordenquote:Op maandag 16 september 2019 19:56 schreef Zolderkamer het volgende:
Boeie hij doet zn werk toch? De rest zit allemaal met zn neus in de poeier..
Iedereen heeft wel eens zn dag nietquote:Op dinsdag 17 september 2019 18:34 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Dat had hij misschien beter kunnen doen om wat scherper te worden
Het was niet 1 keer. Verder lees ik niet dat hij de laan uit wordt gestuurd.quote:Op vrijdag 20 september 2019 10:28 schreef Za het volgende:
Bizar.
Die man werkt daar 20 jaar oid op de meest vreemde tijden, altijd oproepbaar.
1 keertje in de fout is blijkbaar onvergeeflijk, vermoedelijk wilden ze sowieso verjongen bij RTL en was dit een kansje.
Er zijn er zovelen uit gegooid. Gelukkig komen daar parels als Art voor in de plaats, die kan alles, dus kan gelijk aan de bak.
Misschien was het niet 1 keer. En hulp en tijd krijgen bij alcoholprobleem is juist goedquote:Op vrijdag 20 september 2019 10:28 schreef Za het volgende:
Bizar.
Die man werkt daar 20 jaar oid op de meest vreemde tijden, altijd oproepbaar.
1 keertje in de fout is blijkbaar onvergeeflijk, vermoedelijk wilden ze sowieso verjongen bij RTL en was dit een kansje.
Er zijn er zovelen uit gegooid. Gelukkig komen daar parels als Art voor in de plaats, die kan alles, dus kan gelijk aan de bak.
Wat een grapjas. eerst ontkende hij het nogquote:Op vrijdag 20 september 2019 10:11 schreef KingRadler het volgende:
Frits Wester stopt tijdelijk bij RTL Nieuws vanwege ‘problemen gerelateerd aan alcohol’
Verslaggever Frits Wester legt zijn werkzaamheden bij RTL Nieuws tijdelijk neer. De politiek commentator spreekt zelf van ‘gezondheidsproblemen gerelateerd aan alcohol’.
RTL Nieuws en Frits Wester zeggen in een verklaring dat gezamenlijk is besloten om een rustpauze in te lassen. ,,Op 8 september was het verslag van Frits Wester in de uitzending van RTL Nieuws niet zoals RTL en de kijker van hem gewend zijn. RTL is daarover in gesprek gegaan met Frits”, meldt het nieuwsprogramma.
https://www.ad.nl/binnenl(...)an-alcohol~ae31c9c7/
Zie je bijna altijd met alcoholverslaafden.quote:Op vrijdag 20 september 2019 11:03 schreef Gunner het volgende:
[..]
Wat een grapjas. eerst ontkende hij het nog
Zal er vanmiddag eentje drinken op zijn voorspoedig herstel.quote:Op vrijdag 20 september 2019 11:04 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Zie je bijna altijd met alcoholverslaafden.
Toegeven is dan ook een van de eerste stappen op weg naar genezing, en die heeft hij nu blijkbaar gezet. Dat is knap. Hopelijk vindt hij de kracht om te stoppen
Proost!quote:Op vrijdag 20 september 2019 11:09 schreef Mrmime het volgende:
Knap dat ie het toegeeft. Stap 1. Succes Frits
Hey Frits Barend, die verdedigde Jelle BC toen toch zo? Het is niet erg positief als die het voor je op gaat nemen. En inderdaad, Frits Wester blijkt een alcoholprobleem te hebben. Dat kan namelijk ook als je je weerhoudt van gevaarlijke capriolen zoals achter het stuur stappen.quote:Op dinsdag 17 september 2019 21:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
Presentator Frits Barend heeft dinsdag een lans gebroken voor verslaggever Frits Wester. De parlementair journalist begon halverwege de jaren negentig als politiek verslaggever in de RTL-talkshow van Barend en Van Dorp.
Voortreffelijk
„Frits is een voortreffelijk parlementair journalist”, prees Barend. „Hij is heel goed geïnformeerd en is eigenlijk niet weg te denken in Den Haag.” Toen Wester vaak aan tafel zat bij Barend & Van Dorp keek hij ’ook wel eens in het glaasje’. „Maar hij is nooit achter het stuur gaan zitten, hij heeft nooit iemand doodgereden.”
De presentator trekt de vergelijking met het incident waarbij PEC Zwolle-trainer John Stegeman onlangs betrokken was. Hij veroorzaakte onder invloed van drank een verkeersongeluk, maar de Overijsselse club liet de trainer ondanks zijn misstap niet vallen. „Hij zat zondag weer gewoon op de bank, gesteund door de club. Ik ken de ins en outs van het verhaal van Frits niet. Maar als RTL hem heeft geschrapt, gaan ze er echt te hard mee om.”
Het was dus de gigantische kater en vermoeidheid waardoor hij moeilijk uit zijn woorden kwam, maar niet de alcohol zelf.quote:Op vrijdag 20 september 2019 10:11 schreef KingRadler het volgende:
Frits Wester stopt tijdelijk bij RTL Nieuws vanwege ‘problemen gerelateerd aan alcohol’
Verslaggever Frits Wester legt zijn werkzaamheden bij RTL Nieuws tijdelijk neer. De politiek commentator spreekt zelf van ‘gezondheidsproblemen gerelateerd aan alcohol’.
RTL Nieuws en Frits Wester zeggen in een verklaring dat gezamenlijk is besloten om een rustpauze in te lassen. ,,Op 8 september was het verslag van Frits Wester in de uitzending van RTL Nieuws niet zoals RTL en de kijker van hem gewend zijn. RTL is daarover in gesprek gegaan met Frits”, meldt het nieuwsprogramma.
https://www.ad.nl/binnenl(...)an-alcohol~ae31c9c7/
Ik haal dat er niet uit.quote:Op vrijdag 20 september 2019 11:17 schreef Chia het volgende:
[..]
Het was dus de gigantische kater en vermoeidheid waardoor hij moeilijk uit zijn woorden kwam, maar niet de alcohol zelf.
quote:
Kan ook Korsakov zijn iddquote:,,Mijn gezondheidsproblemen, gerelateerd aan alcohol, laten het momenteel niet toe om mijn werkzaamheden goed te kunnen uitvoeren. Daarom neem ik komende tijd een rustpauze om aan mijn herstel te werken. RTL steunt me hierin en ik hoop dat de media en de kijker mij en mijn directe omgeving deze tijd ook geven.”
rood en pafferig. Hoop dat-ie nu aan zijn problemen gaat werken, al lijkt het me een typisch alfamannetje die niet echt aan praten over emoties doet.quote:Op dinsdag 17 september 2019 08:26 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je van alcohol ook een iets opgezet gezicht en dat heeft hij een beetje...
quote:Op vrijdag 20 september 2019 11:03 schreef Gunner het volgende:
Wat een grapjas. eerst ontkende hij het nog
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop