quote:
Goed glas wijn erbij, me dunkt.quote:Op maandag 9 september 2019 10:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
RTL laat weten dat ze in gesprek gaan met Wester
Leuk excuus is dat voor mensen die in ploegendienst werken, of onregelmatig in de zorg.quote:Op maandag 9 september 2019 11:23 schreef Za het volgende:
Dit moet gewoon kunnen toch?
De man moet op de meest gekke dagen/tijden opeens verslag doen.
Hmjah, bij beschikbaarheidsdiensten drink je uiteraard niet omdat je weet dat je opgeroepen kan worden. Geen idee of hij formeel beschikbaar moet zijn voor dit soort items, die mogelijk last minute worden ingelast. Dat zou het wel verschil maken.quote:Op maandag 9 september 2019 11:44 schreef Smegma. het volgende:
[..]
Leuk excuus is dat voor mensen die in ploegendienst werken, of onregelmatig in de zorg.
Alleen als het op isquote:
Die hoeven niet met hun verlopen kop op tv.quote:Op maandag 9 september 2019 11:44 schreef Smegma. het volgende:
[..]
Leuk excuus is dat voor mensen die in ploegendienst werken, of onregelmatig in de zorg.
Hij was zichtbaar dronken.quote:Op maandag 9 september 2019 12:19 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Die hoeven niet met hun verlopen kop op tv.
Heeft Frits nou daadwerkelijk iets raars gezegd, of zag hij er gewoon verlopen of vermoeid uit?
Tuurlijk moet dat niet kunnen. Als-ie dienst had had ie niet moeten drinken, en als ie geen dienst had had RTL iemand anders moeten zoeken om ff dat praatje te doen.quote:Op maandag 9 september 2019 11:23 schreef Za het volgende:
Dit moet gewoon kunnen toch?
De man moet op de meest gekke dagen/tijden opeens verslag doen.
Frits Wester nu eigenaar van zijn stamkroegquote:
Flikker lekker op met je whataboutismquote:Op maandag 9 september 2019 11:44 schreef Smegma. het volgende:
[..]
quote:Alcoholprobleem Frits Wester brengt RTL Nieuws in verlegenheid
Bij RTL leven grote zorgen om de gezondheid en toekomst van Frits Wester. Het is al jaren een publiek geheim dat de politiek verslaggever kampt met een alcoholprobleem. Een waar ook de tv-kijker meer dan eens de gevolgen van zag. Wester zelf blijft met een lach ontkennen.
Kijkers reageerden zondagavond met stijgende verbazing op een optreden van Frits Wester (57) in RTL Nieuws. De journalist bracht in zicht- en hoorbaar labiele toestand het laatste nieuws over de strafzaak tegen Geert Wilders. RTL zette het bewuste bulletin van 19.30 uur niet online. Dat was bewust, zegt adjunct-hoofdredacteur Marc Schreuder van RTL Nieuws. ,,Wij waren niet blij met deze uitzending.’’
,,Ik maak me zorgen’’, wil Schreuder nog kwijt. ,,Want dit was niet goed. En de vorige keer ook niet’’, zo doelt hij op de uitzending na het overlijden van oud-premier Wim Kok eind vorig jaar. ,,Ik wil weten wat er aan de hand is.’’
Schreuder wil niet ingaan op wat vele bronnen van wie de namen bij deze krant bekend zijn, vol overtuiging zeggen: dat Wester zich al jaren tijdens werktijd schuldig maakt aan overmatig alcoholgebruik. Deze bronnen schetsen het beeld van een publiek geheim dat al jaren bestaat in politiek Den Haag en op de redactie van RTL Nieuws.
Ergernis
Niemand twijfelt aan Westers professionaliteit, maar het drankprobleem is een groeiende ergernis onder zijn RTL-collega’s. Wat de verslaggever in zijn privétijd doet is aan hem, maar – zo klinkt het – ook de kijker zag hem vaker live zeer wankel zijn verhaal doen. In die gevallen kregen zijn optredens meer aandacht dan het nieuws zelf.
In oktober vorig jaar gebeurde hetzelfde na het overlijden van Kok. Westers optreden in RTL Nieuws oogde onstabiel en hij was vaak moeilijk verstaanbaar. Het fragment, door talrijke media losgeknipt en online geplaatst, werd heel vaak bekeken. De redactie was het op dat moment beu. De eindredactie van RTL Nieuws stelde zich op het standpunt dat het zo niet langer kon, vertellen ingewijden. De verslaggever verdween daadwerkelijk korte tijd van de beeldbuis. Of hij in die periode professionele hulp kreeg, is niet bekend.
https://www.ad.nl/show/al(...)rlegenheid~ac327225/
Maar ook niet minder.quote:Op maandag 9 september 2019 18:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
Frits Wester doet het allemaal met een lach af als ‘gelul’. ,,Ik drink al bijna helemaal niet meer.’’
noooooooooooooooouuuuuuuuu die heeft wel een slokje op hoorquote:
Dat had ie in het filmpje over Kok ook.. toen dacht iedereen ook aan een beroerte..quote:Op maandag 9 september 2019 20:38 schreef Nikonlover het volgende:
Hangende mondhoek, verwarde spraak. Zou het een beroerte kunnen zijn?
Hier is het behoorlijk duidelijk ja.quote:Op maandag 9 september 2019 12:55 schreef luxerobots het volgende:
Bonnetjesaffaire, da's wel een moeilijk woord als je teveel gedronken hebt.
Frits Wester is niet vies van jong spul. Pakte ook een jonge dame uit Friesland. Ene Regina Visser.quote:
Nou, hij heeft groot gelijk.quote:Op maandag 9 september 2019 21:37 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Frits is niet vies van jong spul. Pakte ook een jonge dame uit Friesland. Ene Regina Visser.
[ afbeelding ]
Haha dat is de lerares van de school waar mijn kind op zitquote:Op maandag 9 september 2019 21:37 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Frits Wester is niet vies van jong spul. Pakte ook een jonge dame uit Friesland. Ene Regina Visser.
[ afbeelding ]
Een Frits met volle zak. Pakt je dochter met groot gemak.quote:Op maandag 9 september 2019 21:37 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Frits Wester is niet vies van jong spul. Pakte ook een jonge dame uit Friesland. Ene Regina Visser.
[ afbeelding ]
Dacht ik ook. Hij komt hier niet dronken over.quote:Op maandag 9 september 2019 20:38 schreef Nikonlover het volgende:
Hangende mondhoek, verwarde spraak. Zou het een beroerte kunnen zijn?
Video gezien? Hij zit in Italie.quote:Op maandag 9 september 2019 22:55 schreef Peter het volgende:
De studio van RTL nieuws in Den Haag zit ook aan het plein, boven een hele rij kroegen.. Dat is ook wel verleidelijk.
Een gezonde (hetero) kerel vind een jong wijf leuk. Wat is daar bijzonder aan?quote:Op maandag 9 september 2019 21:37 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk dat de crew wel weet of hij gedronken heeft of niet. Zo niet, dan hoop ik wel dat ze de signalen van een beroerte herkennen en actie ondernomen hebben.quote:Op maandag 9 september 2019 23:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Hij komt hier niet dronken over.
Joh die heeft twee wijntjes gedronken en is door oververmoeidheid in slaap gevallen. Wordt dan gewekt en is dan slaapdronken waarbij ook de alcohol nog werkzaam is.quote:Op maandag 9 september 2019 22:44 schreef Ixnay het volgende:
Ben ik de enige die vindt dat het heel erg meevalt?
Hij is misschien niet heel scherp en zoekt wat naar woorden, maar mogelijk had hij misschien niet zijn beste dag. Of hij was niet goed voorbereid.
Is er niks mis met dronken zijn, maar wel met dronken op tv verschijnen. Je moet betrouwbaar zijn als politiek correspondentquote:Op maandag 9 september 2019 23:28 schreef the-eye het volgende:
[..]
Joh die heeft twee wijntjes gedronken en is door oververmoeidheid in slaap gevallen. Wordt dan gewekt en is dan slaapdronken waarbij ook de alcohol nog werkzaam is.
Het is niet dat hij nu ladderzat voor de camera verscheen. Storm in een glas (vuur) water
Haha, herkenbaar dit. Die dubbele tong Ik schenk er ook nog maar een in.quote:Op maandag 9 september 2019 12:55 schreef luxerobots het volgende:
Waar kun je solliciteren? Ik vraag dit voor een vriend 🙄quote:Op maandag 9 september 2019 22:55 schreef Peter het volgende:
De studio van RTL nieuws in Den Haag zit ook aan het plein, boven een hele rij kroegen.. Dat is ook wel verleidelijk.
Er is inderdaad niks mis met dronken zijn, maar dronken op je werk verschijnen is überhaupt gewoon belachelijk. Dat heeft niks met op tv verschijnen te maken natuurlijk.quote:Op maandag 9 september 2019 23:41 schreef Faux. het volgende:
[..]
Is er niks mis met dronken zijn, maar wel met dronken op tv verschijnen. Je moet betrouwbaar zijn als politiek correspondent
Kennelijk. Wat ik vooral ergerlijk vind, is dat hij vanwege zijn pafferige uiterlijk nog niet is vervangen.quote:Op maandag 9 september 2019 20:34 schreef vipergts het volgende:
Zijn politiek verslaggevers zo dun gezaaid dat ze Frits niet kunnen vervangen?
Frits is al jaren zo, ik vind het wel verfrissend eigenlijk, geen strak getrokken kop en menselijke trekjes. Go Fritsquote:Op dinsdag 10 september 2019 00:08 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Kennelijk. Wat ik vooral ergerlijk vind, is dat hij vanwege zijn pafferige uiterlijk nog niet is vervangen.
"Helder, dank je Frits."quote:Op maandag 9 september 2019 12:55 schreef luxerobots het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |