Ach zo, ja makes sense, maar wel vreemd. Dank voor de toelichting.quote:Op maandag 9 september 2019 10:00 schreef 5thencounter het volgende:
Niet lijkt me, ik heb die reclame 3x gezien in een poging het filmpje te starten, dat loopt flink op zo als iedereen dat doet
O ja van mij mogen ze hoor, maar vind het wel jammer geld voor nog maar 114 dagenquote:Op maandag 9 september 2019 10:01 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee, puur voor eigen gebruik. Maar dat is toch ook prima? Ze wonen daar.
Donderdag komt iemand voor Andrea ivm ADE, waar ze wil draaien.
Igor nog wat komt voor een workshop acteren.
Gerrit kondigt aan dat Mari van der Ven morgen komt.
Dat is wat anders, maar ik had der zo'n tering hekel aan dat geluid en ff goed op heb zitten letten een poos geleden.quote:Op maandag 9 september 2019 10:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niet in hout, dat is zinloos
Is het ook, maar eerder mocht het niet. Alles op alles zetten om prijzengeld voor 1 persoon te generen, vind ik ook vrij zinloos. Komende tijd krijgen we weer irritante zaag- en schuurgeluiden en beelden.quote:Op maandag 9 september 2019 10:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja van mij mogen ze hoor, maar vind het wel jammer geld voor nog maar 114 dagen
waarom werken aan een kansloze missiequote:Op maandag 9 september 2019 09:54 schreef Dotteke het volgende:
Als nu iedereen die een grote bek heeft dat de sportschool niet af is zijn of haar poten uit de mouwen stak waren ze een stuk verder geweest. Hij doet het alleen of met Jordie
Ja jongen, daar kreeg je weer een kat van je vriendin.quote:
Ik denk na een half uur alquote:Op maandag 9 september 2019 10:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Goedemorgen, ja reken maar, en aan het einde van de dag zijn we haar weer allemaal zat ....![]()
Die ligt natuurlijk in bed. Het is pas 10 uurquote:Op maandag 9 september 2019 10:07 schreef Chanel5 het volgende:
Ze hebben het over het tekenen van Mylene, zit die daar niet?
Nee , die ligt vast nog met een slaappil in der mik uit te slapenquote:Op maandag 9 september 2019 10:07 schreef Chanel5 het volgende:
Ze hebben het over het tekenen van Mylene, zit die daar niet?
Misschien komt ze alleen met een zwarte brief binnenquote:Op maandag 9 september 2019 10:08 schreef Chanel5 het volgende:
Is het zeker dat die Billy komt, wat moet daar in godsnaam nu weer de meerwaarde van zijn?
ach tuurlijkquote:Op maandag 9 september 2019 10:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die ligt natuurlijk in bed. Het is pas 10 uur
Veel goeds zal het zeker niet zijn nee.quote:Op maandag 9 september 2019 10:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien komt ze alleen met een zwarte brief binnen
Nee, Billy is zelf een wandelende zwarte briefquote:Op maandag 9 september 2019 10:09 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Veel goeds zal het zeker niet zijn nee.
En dat is HAAR geld. Niemand mag daar iets mee doen en niemand heeft er inspraak over. Want zij heeft gewonnen met haar debiele treintje dat niet eens doorgaat. Slaat helemaal nergens op. Ze winnen met een idee dat niet haalbaar is en daarna mag niemand meer iets zeggen erover.quote:Op maandag 9 september 2019 10:10 schreef ANTPQ-36 het volgende:
His hou je muil.
Je zit met je rooie kut op ¤2200,-!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |