quote:Op maandag 9 september 2019 09:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
OT: is er iets met dit fragment, uit het niets opeens een paar duizend keer bekeken .....
Misschien omdat je alleen de reclame te zien krijgt en geen filmpjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die buik is optisch bedrog, door de blauwe strepen die diagonaal lopen. Als je de foto van billy erover heen legt, zie je dat die "buik" eigenlijk haar linkerarm is.quote:Op maandag 9 september 2019 09:51 schreef durdur het volgende:
Ik denk echt geen Billy vanmiddag.. de enige oud utopiaan die daar verder nog is geweest is Romy om de kippen te brengen aangezien Lex vandeweek aan het janken was over de kippen denk ik opgezet stuk Romy komt de kippen weer halen.. Billy heeft ook geen buik en je ziet toch echt wel een buik
quote:Op maandag 9 september 2019 09:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
OT: is er iets met dit fragment, uit het niets opeens een paar duizend keer bekeken .....
Medeschuldig, werd afgelopen week(?) Telkens automatisch gestart na elk bekeken filmpjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is mooiquote:Op maandag 9 september 2019 08:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, aardig momentje, we worden genoemd .......![]()
[ afbeelding ]
Over het FOK forum - 8 september 2019.
x7kocma
Is geen buik, is der arm!quote:Op maandag 9 september 2019 09:51 schreef durdur het volgende:
Ik denk echt geen Billy vanmiddag.. de enige oud utopiaan die daar verder nog is geweest is Romy om de kippen te brengen aangezien Lex vandeweek aan het janken was over de kippen denk ik opgezet stuk Romy komt de kippen weer halen.. Billy heeft ook geen buik en je ziet toch echt wel een buik
Mogge.quote:Op maandag 9 september 2019 09:52 schreef Dotteke het volgende:
Merel heeft geen vertrouwen in de sportschool
In de brief stond zoveel mogelijk geld in de bv pompen en geld uitgeven
Merel heeft helaas een punt, waarom nog voor zo even die sportschool maken en geld uitgeven
En misschien is haar foto gebruikt als voorbeeld en kan het ook een andere zijn of is het een geintje...quote:Op maandag 9 september 2019 09:53 schreef Verida het volgende:
[..]
die buik is optisch bedrog, door de blauwe strepen die diagonaal lopen. Als je de foto van billy erover heen legt, zie je dat die "buik" eigenlijk haar linkerarm is.
quote:Op maandag 9 september 2019 09:54 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Medeschuldig, werd afgelopen week(?) Telkens automatisch gestart na elk bekeken filmpje
Ik hoop daar ook op...quote:Op maandag 9 september 2019 09:56 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En misschien is haar foto gebruikt als voorbeeld en kan het ook een andere zijn of is het een geintje...
Ik gebruik een addblocker, dus ik zie die reclames zowiezo niet. Maar dat lijkt mij juist onlogisch.quote:Op maandag 9 september 2019 09:52 schreef 5thencounter het volgende:
Misschien omdat je alleen de reclame te zien krijgt en geen filmpje
Da's ook een optie natuurlijk die we niet mogen uitsluiten maar de silhouet foto is van Bilquote:Op maandag 9 september 2019 09:56 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En misschien is haar foto gebruikt als voorbeeld en kan het ook een andere zijn of is het een geintje...
Dat zeker.quote:Op maandag 9 september 2019 09:57 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Da's ook een optie natuurlijk die we niet mogen uitsluiten maar de silhouet foto is van Bil
Der zit 1 "slag" schroeven draaiert tussen die wel hoort te "ratelen"quote:Op maandag 9 september 2019 09:57 schreef 5thencounter het volgende:
Ik snap wel dat hun "accuschroeftolboormachinedingen" kapot gaan elke keer, ze horen die tyfusherrie niet te maken, dat is de slipkoppeling die waar ze continue doorheen ratelen
Ik weet het letterlijk ook niet meerquote:Op maandag 9 september 2019 09:55 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Mogge.![]()
Dat is deu itleg van Merel. De uitleg van Jordie kan ook: geld verdienen om leuke dingen te doen oid.
Ik weet niet meer wat letterlijk in de zwarte brief stond.
Niet lijkt me, ik heb die reclame 3x gezien in een poging het filmpje te starten, dat loopt flink op zo als iedereen dat doetquote:Op maandag 9 september 2019 09:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik gebruik een addblocker, dus ik zie die reclames zowiezo niet. Maar dat lijkt mij juist onlogisch.
Beneden, boven gaat denk ik niet, de vloer is daar niet stevig genoeg voorquote:Op maandag 9 september 2019 09:56 schreef Poezewoes het volgende:
Gewoon de sportschool in de boven verdieping van de silo.
Niet in hout, dat is zinloosquote:Op maandag 9 september 2019 09:58 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Der zit 1 "slag" schroeven draaiert tussen die wel hoort te "ratelen"
quote:Op maandag 9 september 2019 09:54 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Is geen buik, is der arm!
[ afbeelding ]
Nee, puur voor eigen gebruik. Maar dat is toch ook prima? Ze wonen daar.quote:Op maandag 9 september 2019 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet het letterlijk ook niet meer
Genieten en de bv spekken waren twee punten
Geld verdienen met de sportschool zie ik eigenlijk niet meer gebeuren, te kortdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |