Geld om je dromen waar te makenquote:Op maandag 9 september 2019 09:36 schreef magnaal het volgende:
Ik kan die Lex amper verstaan, terwijl ze normaal zo krijst..Wat is droomgeld?
alweer een mislukte droomquote:Op maandag 9 september 2019 09:38 schreef PoezeligDing het volgende:
Zal ik dan maar schrijven dat net genoemd is dat het laserapperaat teruggaat.
Geld om je dromen te doen uitkomenquote:
quote:Op maandag 9 september 2019 09:38 schreef PoezeligDing het volgende:
Dat denk ik dus ook. Ze heeft gisteren voor ruim 70- armbanden gekochtquote:Op maandag 9 september 2019 09:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk dat Hiske volgende maand vertrekt en dat ze er nog even "sociaal wenselijk" op wil staan ....
quote:Op maandag 9 september 2019 09:38 schreef PoezeligDing het volgende:
Gek wijf over 3 maanden over en uit🤪😋quote:Op maandag 9 september 2019 09:37 schreef Dotteke het volgende:
Lex wil haar dromen geld uit geven want bij binnenkomst heeft ze altijd al gezegd dat ze een sportschool wil
In de vergadering waar Maris aankondigde dat het zakgeld omhoog ging naar 100 euroquote:Op maandag 9 september 2019 09:39 schreef magnaal het volgende:
[..]
ik hoor er ook nu pas over..maar zal wel..
Geen last van hierquote:
En wat denk je voor je spierenquote:Op maandag 9 september 2019 09:42 schreef goldback het volgende:
Sportschool in een (t)vochtig hok, goed voor de apparaten
quote:Op maandag 9 september 2019 09:42 schreef Dotteke het volgende:
Brandon kan wel 7 meter dicht zettten met hout en zeil voor de apparatuur
Aha, dus de discussie is nu dat het weer meer kost , altijd het zelfde liedjequote:Op maandag 9 september 2019 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geld om je dromen te doen uitkomen
Bij Merel is dat der inloop last![]()
Bij lex sport apparatuur iedereen kon geld krijgen voor zijn dromen had Jessie besloten
Van dit soort commentaar is Brwndn niet gediendquote:
Ja, en dat allemaal nu voor 114 dagen je snapt het niet,quote:Op maandag 9 september 2019 09:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Aha, dus de discussie is nu dat het weer meer kost , altijd het zelfde liedje
En de spullen twv ¤1000 moeten de silo in omdat ze niet in dat tochtige bouwval mogen of kunnenquote:Op maandag 9 september 2019 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, en dat allemaal nu voor 114 dagen je snapt het niet,
Het is nog niet eens af, dat duurt nog wel even.
Dan hebben ze misschien nog 100 dagen, waarin ze geen tijd hebben omdat ze kistjes moeten schuren en schuren en schuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ze trekt eindelijk haar mond eens open.quote:Op maandag 9 september 2019 09:49 schreef mazaru het volgende:
Hiske heeft zwaar de pleuris in
[ afbeelding ]
Ja en ook zo sterkquote:Op maandag 9 september 2019 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze trekt eindelijk haar mond eens open.
Ze hadden beter het kantoor in die inloop kast kunnen doenquote:Op maandag 9 september 2019 09:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En de spullen twv ¤1000 moeten de silo in omdat ze niet in dat tochtige bouwval mogen of kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |