We weten in ieder geval wat Jessie vandaag na de vergadering gaat doenquote:Op maandag 9 september 2019 09:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lekker begin voor Jessie vandaag, en dan straks de genadeklap rond twaalf uur ....
Bang dat ze de katholieke kerk op d'r dak krijgtquote:Op maandag 9 september 2019 09:14 schreef Angelique61 het volgende:
Gelijke kappen zegt Hiske, de monnikken vergeet ze voor het sfeertje....
Hoi Dotteke gelukkig ben je weer terug.Doe je wel rustig aanquote:Op maandag 9 september 2019 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop toch zo dat die niet terug komt.
Het verbaasd me dat ik lees dat sommige zo blij zijn as ze zou komen
IN 1 wilde iedereen haar terug, toen was ze terug werd ze snel uitgekotst.
Om haar nu weer terug te willen, ik snap er niets van]
[..]
Dus Dat, ik schrik toen ik net las dat ze misschien terug komt, moet er niet aan denken
Een presentatie was voor projecten die geld kosten.....quote:Op maandag 9 september 2019 09:16 schreef 5thencounter het volgende:
Slimme Jessie, "het heeft nog geen geld gekost toch"
Doe ikquote:Op maandag 9 september 2019 09:16 schreef wildstar het volgende:
[..]
Hoi Dotteke gelukkig ben je weer terug.Doe je wel rustig aan![]()
Precies, en die bouwval sportschool geraamte schijnt dus geen geld gekost te hebbenquote:Op maandag 9 september 2019 09:18 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Een presentatie was voor projecten die geld kosten.....
His doet zelf ook wat ze wil dus ik snap haar punt nietquote:Op maandag 9 september 2019 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe ik
Ik vind he twel top van HIs dat ze het punt maakt, ze heeft gelijk Jessie doet altijd wat hij wil
Lex wil er snel doorheen omdat ze nog moet leren maar ze hebben nog geen conclusie, zegt Jessie
His organiseerd niet zomaar een feestje zonder overleg.quote:Op maandag 9 september 2019 09:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
His doet zelf ook wat ze wil dus ik snap haar punt niet
Beide rustig aan doen 😘😘quote:Op maandag 9 september 2019 09:05 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Toch maar rustig aan doen Dotteke, en laat Utopia de rambam krijgen.
Was van Fritsie ook al geschrokken.
hebben die sguimpies allemaal een open haard?quote:Op maandag 9 september 2019 09:23 schreef 5thencounter het volgende:
Jaja, nog meer "Limited Edition" kissies, nu de grotere en verbeterde versie, snel bestellen!
Echt he ... die is flink aan het stoken , misselijk wijfquote:Op maandag 9 september 2019 09:23 schreef Mjelleke het volgende:
Hiske is belachelijk bezig de laatste paar dagen.
Het schuim moet wel diep in de buidel tasten alweer kisties ze mogen haast wel een opslag plaats gaan huren om al die zooi op te slaanquote:Op maandag 9 september 2019 09:23 schreef 5thencounter het volgende:
Jaja, nog meer "Limited Edition" kissies, nu de grotere en verbeterde versie, snel bestellen!
Billy aka Batsquote:Op maandag 9 september 2019 09:24 schreef Sofia2019 het volgende:
Wie komt er straks om 12 of 1 uur? Spannenddddddd ik zit alvast klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |