Dat is wel scherp van Gerquote:Op maandag 9 september 2019 08:39 schreef MariaElena2018 het volgende:
Hiske doet niet meer aan video boodschappen en pollies, daar vind ze niks meer aan zegt ze.
Hiske doet een adriaantje, zegt Gerrit.
Ben je bang dat je geen baan meer krijgt vraagt Gerrit, beste mensen zegt hij, je kan bij mij een video aanvragen en als je iets in handen wil
Hebben waar je Hiske mee kan pesten.....
Hiske zegt, oh je wilt dat ik me niet meer buiten kan vertonen. Dat kon je toch al niet, zegt Gerrit.
quote:Op maandag 9 september 2019 08:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Weet niet of de timing klopt, maar de verwachting is tussen 12 en 13 uur ......
Sjahh.. het gaat hier alleen maar over wie neukt wie, dat heeft Miloontje heel goed gezien op Fokquote:Op maandag 9 september 2019 08:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, aardig momentje, we worden genoemd .......![]()
[ afbeelding ]
Over het FOK forum - 8 september 2019.
x7kocma
Ach, ieder gevoel van relativering ontbreekt daar, dus ook over dit onderwerp ....quote:Op maandag 9 september 2019 08:58 schreef 5thencounter het volgende:
Sjahh.. het gaat hier alleen maar over wie neukt wie, dat heeft Miloontje heel goed gezien op Fok
Ik hoop toch zo dat die niet terug komt.quote:Op zondag 8 september 2019 23:46 schreef Mohitah het volgende:
Ben nooit voor Billy geweest maar nu hoop ik dat ze morgen langskomt en dan vooral aan Jessie gaat zeggen wat Merel allemaal achter zijn rug om zegt en dat ze ook nog iem mag weg sturen. Daarna mag ze weer weg
Dus Dat, ik schrik toen ik net las dat ze misschien terug komt, moet er niet aan denkenquote:Op maandag 9 september 2019 07:21 schreef humpty het volgende:
Lekker wakker worden met die caps van dat lelijke mens![]()
Iedereen had een bloedhekel aan haar in Uto 1
En als ze komt zal ze Merel echt niet terecht zetten
zullen het eerder goed met elkaar kunnen vinden
Loopt toch altijd anders als dat wij hier hopen
Dank je DGKquote:Op maandag 9 september 2019 08:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x7kocma
Doe jij nu maar ff rustig aan mafklapperquote:Op maandag 9 september 2019 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop toch zo dat die niet terug komt.
Het verbaasd me dat ik lees dat sommige zo blij zijn as ze zou komen
IN 1 wilde iedereen haar terug, toen was ze terug werd ze snel uitgekotst.
Om haar nu weer terug te willen, ik snap er niets van]
[..]
Dus Dat, ik schrik toen ik net las dat ze misschien terug komt, moet er niet aan denken
Wilde het jou niet allemaal alleen laten doorstaan Fritsiequote:Op maandag 9 september 2019 09:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Doe jij nu maar ff rustig aan mafklapper
quote:Op maandag 9 september 2019 09:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heej Dotje, weer up and running?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom net binnen op tijd voor een niets zeggende vergadering Maris vraagt of ze gaan b eginnenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Fijn gevoel hè, je hart in overdrivequote:Op maandag 9 september 2019 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wilde het jou niet allemaal alleen laten doorstaan Fritsie
Toch maar rustig aan doen Dotteke, en laat Utopia de rambam krijgen.quote:Op maandag 9 september 2019 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wilde het jou niet allemaal alleen laten doorstaan Fritsie
quote:Op maandag 9 september 2019 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]Pas maar op straks als die MiniMariska binnenkomt… beterweter2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom net binnen op tijd voor een niets zeggende vergadering Maris vraagt of ze gaan b eginnen
[img]Nee man, echt ellende, ben er nog suf en moe van en een heel onbehagelijk gevoel[/img]quote:Op maandag 9 september 2019 09:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Fijn gevoel hè, je hart in overdrive
quote:Op maandag 9 september 2019 09:05 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Toch maar rustig aan doen Dotteke, en laat Utopia de rambam krijgen.
Was van Fritsie ook al geschrokken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jessie is verbaasd dat er nu pas commentaar op komt het feest staat al 2 weken online
Ik heb geen idee welk feest het isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Denk omdat je al weet dat ze voor actie zorgt....quote:Op maandag 9 september 2019 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Dus Dat, ik schrik toen ik net las dat ze misschien terug komt, moet er niet aan denken
Ik hoop stiekem dat ze ons voor de gek houden en het niet waar isquote:Op maandag 9 september 2019 09:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Pas maar op straks als die MiniMariska binnenkomt… beterweter2
We weten in ieder geval wat Jessie vandaag na de vergadering gaat doenquote:Op maandag 9 september 2019 09:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lekker begin voor Jessie vandaag, en dan straks de genadeklap rond twaalf uur ....
Bang dat ze de katholieke kerk op d'r dak krijgtquote:Op maandag 9 september 2019 09:14 schreef Angelique61 het volgende:
Gelijke kappen zegt Hiske, de monnikken vergeet ze voor het sfeertje....
Hoi Dotteke gelukkig ben je weer terug.Doe je wel rustig aanquote:Op maandag 9 september 2019 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Een presentatie was voor projecten die geld kosten.....quote:Op maandag 9 september 2019 09:16 schreef 5thencounter het volgende:
Slimme Jessie, "het heeft nog geen geld gekost toch"
Doe ikquote:Op maandag 9 september 2019 09:16 schreef wildstar het volgende:
[..]
Hoi Dotteke gelukkig ben je weer terug.Doe je wel rustig aan![]()
Precies, en die bouwval sportschool geraamte schijnt dus geen geld gekost te hebbenquote:Op maandag 9 september 2019 09:18 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Een presentatie was voor projecten die geld kosten.....
His doet zelf ook wat ze wil dus ik snap haar punt nietquote:Op maandag 9 september 2019 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe ik
Ik vind he twel top van HIs dat ze het punt maakt, ze heeft gelijk Jessie doet altijd wat hij wil
Lex wil er snel doorheen omdat ze nog moet leren maar ze hebben nog geen conclusie, zegt Jessie
His organiseerd niet zomaar een feestje zonder overleg.quote:Op maandag 9 september 2019 09:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
His doet zelf ook wat ze wil dus ik snap haar punt niet
Beide rustig aan doen 😘😘quote:Op maandag 9 september 2019 09:05 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Toch maar rustig aan doen Dotteke, en laat Utopia de rambam krijgen.
Was van Fritsie ook al geschrokken.
hebben die sguimpies allemaal een open haard?quote:Op maandag 9 september 2019 09:23 schreef 5thencounter het volgende:
Jaja, nog meer "Limited Edition" kissies, nu de grotere en verbeterde versie, snel bestellen!
Echt he ... die is flink aan het stoken , misselijk wijfquote:Op maandag 9 september 2019 09:23 schreef Mjelleke het volgende:
Hiske is belachelijk bezig de laatste paar dagen.
Het schuim moet wel diep in de buidel tasten alweer kisties ze mogen haast wel een opslag plaats gaan huren om al die zooi op te slaanquote:Op maandag 9 september 2019 09:23 schreef 5thencounter het volgende:
Jaja, nog meer "Limited Edition" kissies, nu de grotere en verbeterde versie, snel bestellen!
Billy aka Batsquote:Op maandag 9 september 2019 09:24 schreef Sofia2019 het volgende:
Wie komt er straks om 12 of 1 uur? Spannenddddddd ik zit alvast klaar
Acher heeft een hele grote houtoven, daar bakken ze elke dag hun brood en pizza'squote:Op maandag 9 september 2019 09:24 schreef Giggio het volgende:
[..]
hebben die sguimpies allemaal een open haard?
Nou ja bij papa komt hij er niet meer inquote:Op maandag 9 september 2019 09:25 schreef Poezewoes het volgende:
Jordy wordt per dag steeds arroganter, Nare gozer!
13 stuks weten nu al dat ze voor de kat z'n kut zitten schurenquote:Op maandag 9 september 2019 09:26 schreef Dotteke het volgende:
Nog meer schuurwerk voor die kut kastjes
Je zal maar in Utopia zitten![]()
Wat heb je gedaan in Utopia
Nou 3 maanden zitten schuren en daarvoor eigenlijk ook niets
quote:Op maandag 9 september 2019 08:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x7kocma
A3 kapsel, toen hij binnen kwam op het terrein.quote:
Yep veel zeggen het en als paar topic terug leest zie je een foto van insta van een silhouet en die komt overeen met die van Billyquote:
Yep echt wel , ik kan lievere Homo s😋quote:Op maandag 9 september 2019 09:25 schreef Poezewoes het volgende:
Ja, had je hem gisteravond moeten horen tegen Mylène ....quote:Op maandag 9 september 2019 09:25 schreef Poezewoes het volgende:
Wederom thnx, moet het rijtje in de SV ook nog afluisterenquote:Op maandag 9 september 2019 09:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, had je hem gisteravond moeten horen tegen Mylène ....![]()
[ afbeelding ]
Jordie valt uit tegen Mylène - 8 september 2019.
x7km94s
Tussenhandel al dat spul komt uit Aziëquote:Op maandag 9 september 2019 09:34 schreef mazaru het volgende:
De Katyknuffels komen toch uit China? Van de week las ik toch dat ze uit België kwamen?
Gewoon via via van de Aliquote:Op maandag 9 september 2019 09:35 schreef goldback het volgende:
[..]
Tussenhandel al dat spul komt uit Azië
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |