Dat is wel scherp van Gerquote:Op maandag 9 september 2019 08:39 schreef MariaElena2018 het volgende:
Hiske doet niet meer aan video boodschappen en pollies, daar vind ze niks meer aan zegt ze.
Hiske doet een adriaantje, zegt Gerrit.
Ben je bang dat je geen baan meer krijgt vraagt Gerrit, beste mensen zegt hij, je kan bij mij een video aanvragen en als je iets in handen wil
Hebben waar je Hiske mee kan pesten.....
Hiske zegt, oh je wilt dat ik me niet meer buiten kan vertonen. Dat kon je toch al niet, zegt Gerrit.
quote:Op maandag 9 september 2019 08:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Weet niet of de timing klopt, maar de verwachting is tussen 12 en 13 uur ......
Sjahh.. het gaat hier alleen maar over wie neukt wie, dat heeft Miloontje heel goed gezien op Fokquote:Op maandag 9 september 2019 08:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, aardig momentje, we worden genoemd .......![]()
[ afbeelding ]
Over het FOK forum - 8 september 2019.
x7kocma
Ach, ieder gevoel van relativering ontbreekt daar, dus ook over dit onderwerp ....quote:Op maandag 9 september 2019 08:58 schreef 5thencounter het volgende:
Sjahh.. het gaat hier alleen maar over wie neukt wie, dat heeft Miloontje heel goed gezien op Fok
Ik hoop toch zo dat die niet terug komt.quote:Op zondag 8 september 2019 23:46 schreef Mohitah het volgende:
Ben nooit voor Billy geweest maar nu hoop ik dat ze morgen langskomt en dan vooral aan Jessie gaat zeggen wat Merel allemaal achter zijn rug om zegt en dat ze ook nog iem mag weg sturen. Daarna mag ze weer weg
Dus Dat, ik schrik toen ik net las dat ze misschien terug komt, moet er niet aan denkenquote:Op maandag 9 september 2019 07:21 schreef humpty het volgende:
Lekker wakker worden met die caps van dat lelijke mens![]()
Iedereen had een bloedhekel aan haar in Uto 1
En als ze komt zal ze Merel echt niet terecht zetten
zullen het eerder goed met elkaar kunnen vinden
Loopt toch altijd anders als dat wij hier hopen
Dank je DGKquote:Op maandag 9 september 2019 08:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x7kocma
Doe jij nu maar ff rustig aan mafklapperquote:Op maandag 9 september 2019 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop toch zo dat die niet terug komt.
Het verbaasd me dat ik lees dat sommige zo blij zijn as ze zou komen
IN 1 wilde iedereen haar terug, toen was ze terug werd ze snel uitgekotst.
Om haar nu weer terug te willen, ik snap er niets van]
[..]
Dus Dat, ik schrik toen ik net las dat ze misschien terug komt, moet er niet aan denken
Wilde het jou niet allemaal alleen laten doorstaan Fritsiequote:Op maandag 9 september 2019 09:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Doe jij nu maar ff rustig aan mafklapper
quote:Op maandag 9 september 2019 09:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heej Dotje, weer up and running?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom net binnen op tijd voor een niets zeggende vergadering Maris vraagt of ze gaan b eginnenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Fijn gevoel hè, je hart in overdrivequote:Op maandag 9 september 2019 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wilde het jou niet allemaal alleen laten doorstaan Fritsie
Toch maar rustig aan doen Dotteke, en laat Utopia de rambam krijgen.quote:Op maandag 9 september 2019 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wilde het jou niet allemaal alleen laten doorstaan Fritsie
quote:Op maandag 9 september 2019 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]Pas maar op straks als die MiniMariska binnenkomt… beterweter2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom net binnen op tijd voor een niets zeggende vergadering Maris vraagt of ze gaan b eginnen
[img]Nee man, echt ellende, ben er nog suf en moe van en een heel onbehagelijk gevoel[/img]quote:Op maandag 9 september 2019 09:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Fijn gevoel hè, je hart in overdrive
quote:Op maandag 9 september 2019 09:05 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Toch maar rustig aan doen Dotteke, en laat Utopia de rambam krijgen.
Was van Fritsie ook al geschrokken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jessie is verbaasd dat er nu pas commentaar op komt het feest staat al 2 weken online
Ik heb geen idee welk feest het isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Denk omdat je al weet dat ze voor actie zorgt....quote:Op maandag 9 september 2019 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Dus Dat, ik schrik toen ik net las dat ze misschien terug komt, moet er niet aan denken
Ik hoop stiekem dat ze ons voor de gek houden en het niet waar isquote:Op maandag 9 september 2019 09:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Pas maar op straks als die MiniMariska binnenkomt… beterweter2
We weten in ieder geval wat Jessie vandaag na de vergadering gaat doenquote:Op maandag 9 september 2019 09:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lekker begin voor Jessie vandaag, en dan straks de genadeklap rond twaalf uur ....
Bang dat ze de katholieke kerk op d'r dak krijgtquote:Op maandag 9 september 2019 09:14 schreef Angelique61 het volgende:
Gelijke kappen zegt Hiske, de monnikken vergeet ze voor het sfeertje....
Hoi Dotteke gelukkig ben je weer terug.Doe je wel rustig aanquote:Op maandag 9 september 2019 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Een presentatie was voor projecten die geld kosten.....quote:Op maandag 9 september 2019 09:16 schreef 5thencounter het volgende:
Slimme Jessie, "het heeft nog geen geld gekost toch"
Doe ikquote:Op maandag 9 september 2019 09:16 schreef wildstar het volgende:
[..]
Hoi Dotteke gelukkig ben je weer terug.Doe je wel rustig aan![]()
Precies, en die bouwval sportschool geraamte schijnt dus geen geld gekost te hebbenquote:Op maandag 9 september 2019 09:18 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Een presentatie was voor projecten die geld kosten.....
His doet zelf ook wat ze wil dus ik snap haar punt nietquote:Op maandag 9 september 2019 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe ik
Ik vind he twel top van HIs dat ze het punt maakt, ze heeft gelijk Jessie doet altijd wat hij wil
Lex wil er snel doorheen omdat ze nog moet leren maar ze hebben nog geen conclusie, zegt Jessie
His organiseerd niet zomaar een feestje zonder overleg.quote:Op maandag 9 september 2019 09:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
His doet zelf ook wat ze wil dus ik snap haar punt niet
Beide rustig aan doen 😘😘quote:Op maandag 9 september 2019 09:05 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Toch maar rustig aan doen Dotteke, en laat Utopia de rambam krijgen.
Was van Fritsie ook al geschrokken.
hebben die sguimpies allemaal een open haard?quote:Op maandag 9 september 2019 09:23 schreef 5thencounter het volgende:
Jaja, nog meer "Limited Edition" kissies, nu de grotere en verbeterde versie, snel bestellen!
Echt he ... die is flink aan het stoken , misselijk wijfquote:Op maandag 9 september 2019 09:23 schreef Mjelleke het volgende:
Hiske is belachelijk bezig de laatste paar dagen.
Het schuim moet wel diep in de buidel tasten alweer kisties ze mogen haast wel een opslag plaats gaan huren om al die zooi op te slaanquote:Op maandag 9 september 2019 09:23 schreef 5thencounter het volgende:
Jaja, nog meer "Limited Edition" kissies, nu de grotere en verbeterde versie, snel bestellen!
Billy aka Batsquote:Op maandag 9 september 2019 09:24 schreef Sofia2019 het volgende:
Wie komt er straks om 12 of 1 uur? Spannenddddddd ik zit alvast klaar
Acher heeft een hele grote houtoven, daar bakken ze elke dag hun brood en pizza'squote:Op maandag 9 september 2019 09:24 schreef Giggio het volgende:
[..]
hebben die sguimpies allemaal een open haard?
Nou ja bij papa komt hij er niet meer inquote:Op maandag 9 september 2019 09:25 schreef Poezewoes het volgende:
Jordy wordt per dag steeds arroganter, Nare gozer!
13 stuks weten nu al dat ze voor de kat z'n kut zitten schurenquote:Op maandag 9 september 2019 09:26 schreef Dotteke het volgende:
Nog meer schuurwerk voor die kut kastjes
Je zal maar in Utopia zitten![]()
Wat heb je gedaan in Utopia
Nou 3 maanden zitten schuren en daarvoor eigenlijk ook niets
quote:Op maandag 9 september 2019 08:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x7kocma
A3 kapsel, toen hij binnen kwam op het terrein.quote:
Yep veel zeggen het en als paar topic terug leest zie je een foto van insta van een silhouet en die komt overeen met die van Billyquote:
Yep echt wel , ik kan lievere Homo s😋quote:Op maandag 9 september 2019 09:25 schreef Poezewoes het volgende:
Ja, had je hem gisteravond moeten horen tegen Mylène ....quote:Op maandag 9 september 2019 09:25 schreef Poezewoes het volgende:
Wederom thnx, moet het rijtje in de SV ook nog afluisterenquote:Op maandag 9 september 2019 09:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, had je hem gisteravond moeten horen tegen Mylène ....![]()
[ afbeelding ]
Jordie valt uit tegen Mylène - 8 september 2019.
x7km94s
Tussenhandel al dat spul komt uit Aziëquote:Op maandag 9 september 2019 09:34 schreef mazaru het volgende:
De Katyknuffels komen toch uit China? Van de week las ik toch dat ze uit België kwamen?
Gewoon via via van de Aliquote:Op maandag 9 september 2019 09:35 schreef goldback het volgende:
[..]
Tussenhandel al dat spul komt uit Azië
Geld om je dromen waar te makenquote:Op maandag 9 september 2019 09:36 schreef magnaal het volgende:
Ik kan die Lex amper verstaan, terwijl ze normaal zo krijst..Wat is droomgeld?
alweer een mislukte droomquote:Op maandag 9 september 2019 09:38 schreef PoezeligDing het volgende:
Zal ik dan maar schrijven dat net genoemd is dat het laserapperaat teruggaat.
Geld om je dromen te doen uitkomenquote:
quote:Op maandag 9 september 2019 09:38 schreef PoezeligDing het volgende:
Dat denk ik dus ook. Ze heeft gisteren voor ruim 70- armbanden gekochtquote:Op maandag 9 september 2019 09:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk dat Hiske volgende maand vertrekt en dat ze er nog even "sociaal wenselijk" op wil staan ....
quote:Op maandag 9 september 2019 09:38 schreef PoezeligDing het volgende:
Gek wijf over 3 maanden over en uit🤪😋quote:Op maandag 9 september 2019 09:37 schreef Dotteke het volgende:
Lex wil haar dromen geld uit geven want bij binnenkomst heeft ze altijd al gezegd dat ze een sportschool wil
In de vergadering waar Maris aankondigde dat het zakgeld omhoog ging naar 100 euroquote:Op maandag 9 september 2019 09:39 schreef magnaal het volgende:
[..]
ik hoor er ook nu pas over..maar zal wel..
Geen last van hierquote:
En wat denk je voor je spierenquote:Op maandag 9 september 2019 09:42 schreef goldback het volgende:
Sportschool in een (t)vochtig hok, goed voor de apparaten
quote:Op maandag 9 september 2019 09:42 schreef Dotteke het volgende:
Brandon kan wel 7 meter dicht zettten met hout en zeil voor de apparatuur
Aha, dus de discussie is nu dat het weer meer kost , altijd het zelfde liedjequote:Op maandag 9 september 2019 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geld om je dromen te doen uitkomen
Bij Merel is dat der inloop last![]()
Bij lex sport apparatuur iedereen kon geld krijgen voor zijn dromen had Jessie besloten
Van dit soort commentaar is Brwndn niet gediendquote:
Ja, en dat allemaal nu voor 114 dagen je snapt het niet,quote:Op maandag 9 september 2019 09:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Aha, dus de discussie is nu dat het weer meer kost , altijd het zelfde liedje
En de spullen twv ¤1000 moeten de silo in omdat ze niet in dat tochtige bouwval mogen of kunnenquote:Op maandag 9 september 2019 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, en dat allemaal nu voor 114 dagen je snapt het niet,
Het is nog niet eens af, dat duurt nog wel even.
Dan hebben ze misschien nog 100 dagen, waarin ze geen tijd hebben omdat ze kistjes moeten schuren en schuren en schuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ze trekt eindelijk haar mond eens open.quote:Op maandag 9 september 2019 09:49 schreef mazaru het volgende:
Hiske heeft zwaar de pleuris in
[ afbeelding ]
Ja en ook zo sterkquote:Op maandag 9 september 2019 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze trekt eindelijk haar mond eens open.
Ze hadden beter het kantoor in die inloop kast kunnen doenquote:Op maandag 9 september 2019 09:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En de spullen twv ¤1000 moeten de silo in omdat ze niet in dat tochtige bouwval mogen of kunnen
quote:Op maandag 9 september 2019 09:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
OT: is er iets met dit fragment, uit het niets opeens een paar duizend keer bekeken .....
Misschien omdat je alleen de reclame te zien krijgt en geen filmpjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die buik is optisch bedrog, door de blauwe strepen die diagonaal lopen. Als je de foto van billy erover heen legt, zie je dat die "buik" eigenlijk haar linkerarm is.quote:Op maandag 9 september 2019 09:51 schreef durdur het volgende:
Ik denk echt geen Billy vanmiddag.. de enige oud utopiaan die daar verder nog is geweest is Romy om de kippen te brengen aangezien Lex vandeweek aan het janken was over de kippen denk ik opgezet stuk Romy komt de kippen weer halen.. Billy heeft ook geen buik en je ziet toch echt wel een buik
OT: is er iets met dit fragment, uit het niets opeens een paar duizend keer bekeken .....
Medeschuldig, werd afgelopen week(?) Telkens automatisch gestart na elk bekeken filmpjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is mooiquote:Op maandag 9 september 2019 08:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x7kocma
Is geen buik, is der arm!quote:Op maandag 9 september 2019 09:51 schreef durdur het volgende:
Ik denk echt geen Billy vanmiddag.. de enige oud utopiaan die daar verder nog is geweest is Romy om de kippen te brengen aangezien Lex vandeweek aan het janken was over de kippen denk ik opgezet stuk Romy komt de kippen weer halen.. Billy heeft ook geen buik en je ziet toch echt wel een buik
Mogge.quote:Op maandag 9 september 2019 09:52 schreef Dotteke het volgende:
Merel heeft geen vertrouwen in de sportschool
In de brief stond zoveel mogelijk geld in de bv pompen en geld uitgeven
Merel heeft helaas een punt, waarom nog voor zo even die sportschool maken en geld uitgeven
En misschien is haar foto gebruikt als voorbeeld en kan het ook een andere zijn of is het een geintje...quote:Op maandag 9 september 2019 09:53 schreef Verida het volgende:
[..]
die buik is optisch bedrog, door de blauwe strepen die diagonaal lopen. Als je de foto van billy erover heen legt, zie je dat die "buik" eigenlijk haar linkerarm is.
quote:Op maandag 9 september 2019 09:54 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Medeschuldig, werd afgelopen week(?) Telkens automatisch gestart na elk bekeken filmpje
Ik hoop daar ook op...quote:Op maandag 9 september 2019 09:56 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En misschien is haar foto gebruikt als voorbeeld en kan het ook een andere zijn of is het een geintje...
Ik gebruik een addblocker, dus ik zie die reclames zowiezo niet. Maar dat lijkt mij juist onlogisch.quote:Op maandag 9 september 2019 09:52 schreef 5thencounter het volgende:
Misschien omdat je alleen de reclame te zien krijgt en geen filmpje
Da's ook een optie natuurlijk die we niet mogen uitsluiten maar de silhouet foto is van Bilquote:Op maandag 9 september 2019 09:56 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En misschien is haar foto gebruikt als voorbeeld en kan het ook een andere zijn of is het een geintje...
Dat zeker.quote:Op maandag 9 september 2019 09:57 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Da's ook een optie natuurlijk die we niet mogen uitsluiten maar de silhouet foto is van Bil
Der zit 1 "slag" schroeven draaiert tussen die wel hoort te "ratelen"quote:Op maandag 9 september 2019 09:57 schreef 5thencounter het volgende:
Ik snap wel dat hun "accuschroeftolboormachinedingen" kapot gaan elke keer, ze horen die tyfusherrie niet te maken, dat is de slipkoppeling die waar ze continue doorheen ratelen
Ik weet het letterlijk ook niet meerquote:Op maandag 9 september 2019 09:55 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Mogge.![]()
Dat is deu itleg van Merel. De uitleg van Jordie kan ook: geld verdienen om leuke dingen te doen oid.
Ik weet niet meer wat letterlijk in de zwarte brief stond.
Niet lijkt me, ik heb die reclame 3x gezien in een poging het filmpje te starten, dat loopt flink op zo als iedereen dat doetquote:Op maandag 9 september 2019 09:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik gebruik een addblocker, dus ik zie die reclames zowiezo niet. Maar dat lijkt mij juist onlogisch.
Beneden, boven gaat denk ik niet, de vloer is daar niet stevig genoeg voorquote:Op maandag 9 september 2019 09:56 schreef Poezewoes het volgende:
Gewoon de sportschool in de boven verdieping van de silo.
Niet in hout, dat is zinloosquote:Op maandag 9 september 2019 09:58 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Der zit 1 "slag" schroeven draaiert tussen die wel hoort te "ratelen"
quote:Op maandag 9 september 2019 09:54 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Is geen buik, is der arm!
[ afbeelding ]
Nee, puur voor eigen gebruik. Maar dat is toch ook prima? Ze wonen daar.quote:Op maandag 9 september 2019 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet het letterlijk ook niet meer
Genieten en de bv spekken waren twee punten
Geld verdienen met de sportschool zie ik eigenlijk niet meer gebeuren, te kortdag
Ach zo, ja makes sense, maar wel vreemd. Dank voor de toelichting.quote:Op maandag 9 september 2019 10:00 schreef 5thencounter het volgende:
Niet lijkt me, ik heb die reclame 3x gezien in een poging het filmpje te starten, dat loopt flink op zo als iedereen dat doet
O ja van mij mogen ze hoor, maar vind het wel jammer geld voor nog maar 114 dagenquote:Op maandag 9 september 2019 10:01 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee, puur voor eigen gebruik. Maar dat is toch ook prima? Ze wonen daar.
Donderdag komt iemand voor Andrea ivm ADE, waar ze wil draaien.
Igor nog wat komt voor een workshop acteren.
Gerrit kondigt aan dat Mari van der Ven morgen komt.
Dat is wat anders, maar ik had der zo'n tering hekel aan dat geluid en ff goed op heb zitten letten een poos geleden.quote:Op maandag 9 september 2019 10:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niet in hout, dat is zinloos
Is het ook, maar eerder mocht het niet. Alles op alles zetten om prijzengeld voor 1 persoon te generen, vind ik ook vrij zinloos. Komende tijd krijgen we weer irritante zaag- en schuurgeluiden en beelden.quote:Op maandag 9 september 2019 10:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja van mij mogen ze hoor, maar vind het wel jammer geld voor nog maar 114 dagen
waarom werken aan een kansloze missiequote:Op maandag 9 september 2019 09:54 schreef Dotteke het volgende:
Als nu iedereen die een grote bek heeft dat de sportschool niet af is zijn of haar poten uit de mouwen stak waren ze een stuk verder geweest. Hij doet het alleen of met Jordie
Ja jongen, daar kreeg je weer een kat van je vriendin.quote:
Ik denk na een half uur alquote:Op maandag 9 september 2019 10:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Goedemorgen, ja reken maar, en aan het einde van de dag zijn we haar weer allemaal zat ....![]()
Die ligt natuurlijk in bed. Het is pas 10 uurquote:Op maandag 9 september 2019 10:07 schreef Chanel5 het volgende:
Ze hebben het over het tekenen van Mylene, zit die daar niet?
Nee , die ligt vast nog met een slaappil in der mik uit te slapenquote:Op maandag 9 september 2019 10:07 schreef Chanel5 het volgende:
Ze hebben het over het tekenen van Mylene, zit die daar niet?
Misschien komt ze alleen met een zwarte brief binnenquote:Op maandag 9 september 2019 10:08 schreef Chanel5 het volgende:
Is het zeker dat die Billy komt, wat moet daar in godsnaam nu weer de meerwaarde van zijn?
ach tuurlijkquote:Op maandag 9 september 2019 10:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die ligt natuurlijk in bed. Het is pas 10 uur
Veel goeds zal het zeker niet zijn nee.quote:Op maandag 9 september 2019 10:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien komt ze alleen met een zwarte brief binnen
Nee, Billy is zelf een wandelende zwarte briefquote:Op maandag 9 september 2019 10:09 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Veel goeds zal het zeker niet zijn nee.
En dat is HAAR geld. Niemand mag daar iets mee doen en niemand heeft er inspraak over. Want zij heeft gewonnen met haar debiele treintje dat niet eens doorgaat. Slaat helemaal nergens op. Ze winnen met een idee dat niet haalbaar is en daarna mag niemand meer iets zeggen erover.quote:Op maandag 9 september 2019 10:10 schreef ANTPQ-36 het volgende:
His hou je muil.
Je zit met je rooie kut op ¤2200,-!
Dat dusquote:Op maandag 9 september 2019 10:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, Billy is zelf een wandelende zwarte brief![]()
Maar het brengt in ieder geval wat roering in dit dooie zootje
Het duurt ook wel lang voordat ze met een alternatief komen.quote:Op maandag 9 september 2019 10:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dat is HAAR geld. Niemand mag daar iets mee doen en niemand heeft er inspraak over. Want zij heeft gewonnen met haar debiele treintje dat niet eens doorgaat. Slaat helemaal nergens op. Ze winnen met een idee dat niet haalbaar is en daarna mag niemand meer iets zeggen erover.
Jankend rondhollen monologen houden gaat weer genieten worden, Billie's eigen streamquote:Op maandag 9 september 2019 10:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, Billy is zelf een wandelende zwarte brief![]()
Maar het brengt in ieder geval wat roering in dit dooie zootje
Ik weiger het over Billy te hebben, zolang niet duidelijk is dat ze komt.quote:Op maandag 9 september 2019 10:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jankend rondhollen monologen houden gaat weer genieten worden, Billie's eigen stream
Ze vindt het gewoon heerlijk om steeds nee te zeggen als mensen met een idee voor dat geld komtquote:Op maandag 9 september 2019 10:13 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Het duurt ook wel lang voordat ze met een alternatief komen.
Over een paar uurtjes weten we het 50% kansquote:Op maandag 9 september 2019 10:17 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik weiger het over Billy te hebben, zolang niet duidelijk is dat ze komt.
Als ze niet komt dan zijn we in ieder geval goed in de maling genomen door Talpaquote:Op maandag 9 september 2019 10:17 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Greet, de marketeer en strateeg .....quote:Op maandag 9 september 2019 10:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Volgens Greet is het psychologisch bewezen dat je minder gaat kopen als je teveel keuze hebt.
quote:Op maandag 9 september 2019 10:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ze niet komt dan zijn we in ieder geval goed in de maling genomen door Talpa
ja aan die woorden moet ik soms aan terug denkenquote:Op maandag 9 september 2019 10:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Greet, de marketeer en strateeg .....![]()
Kan mij nog goed herinneren in het begin, als hij een laptop had met internet verbinding
kon hij duizenden Euro's gaan verdienen voor de BV ....
Na ieder filmpje start deze automatisch, ( die we dan meteen uitzetten ) liever deze dan die andere van dat model dat haar verjaardag vierde met die luide muziekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij kwam vorig jaar op 21 december binnenquote:
Nee joh, 30 maanden ofzo.quote:
Maar als gerrit shelly kan bashen....quote:Op maandag 9 september 2019 10:31 schreef mazaru het volgende:
Jessie vraagt aan Gerrit wat er is met de houding van Hiske en Shelley tegen hem.
Je vraagt het aan de verkeerde Jessie. Gerrit hoort bij die twee en ze zijn met een anti-jessie campagne bezig.
Ik hoop dat wie er ook binnenkomt dat ook even in zijn oor fluistert.
Het kan een ieder zijn met in ieder geval lang haar: Billy, Ruud, Romy, Jessie, Sanne, Manon etc.. Of misschien wel een van de vrijwilligers die niet meer mogen komen van Merelquote:Op maandag 9 september 2019 10:17 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 september 2019 10:35 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Maar als gerrit shelly kan bashen....
Absoluut, af en toe probeert ie het weerquote:Op maandag 9 september 2019 10:36 schreef mazaru het volgende:
[..]maar als ze hem een kans zou geven lag hij er bovenop
En misschien komt ze ff koffie drinken en gaat dan weer weg.quote:Op maandag 9 september 2019 10:35 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Het kan een ieder zijn met in ieder geval lang haar: Billy, Ruud, Romy, Jessie, Sanne, Manon etc.. Of misschien wel een van de vrijwilligers die niet meer mogen komen van Merel
Vindt eerder dat hij nooit iets toe kan geven......het is nooit zijn fout.quote:Op maandag 9 september 2019 10:38 schreef mazaru het volgende:
Hoor die rooie luie trut nou. Beetje hoog van de toren blazen en proberen Jessie onderuit te trappen omdat hij drie weken voor de deadline nog niet heeft gedaan wat hij moet doen
Ze trekt als een van de weinige tenminste haar mond openquote:Op maandag 9 september 2019 10:40 schreef danaqui het volgende:
Andere mevr grootsmoel zegt ook ff wat
Nou dat snap ik wat een viswijven Hiske en Shellyquote:Op maandag 9 september 2019 10:39 schreef Sambalbaai het volgende:
Hiske en Jessie discussie over een markt waar Jessie mee bezig zou zijn en dat niet gedaan heeft.
Hiske mag niet heftig reageren van Jessie.
Is het ook niet, ik geef hem gelijk.....quote:Op maandag 9 september 2019 10:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt eerder dat hij nooit iets toe kan geven......het is nooit zijn fout.
Geen antwoord en vlug een ander argument verzinnen......wat heeft houding ermee te maken of hij al met die markt bezig is......quote:Op maandag 9 september 2019 10:41 schreef Rhosyn het volgende:
Whahahaha Jessie krijgt geen gelijk....proberen te winnen met nonargumenten....
Heeft hij ook. 1 dag brainstormen en er ligt een plan op tafel. Hij heeft nog drie weken de tijd.quote:Op maandag 9 september 2019 10:42 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Is het ook niet, ik geef hem gelijk.....
Dus hij komt na wat hij toen heeft afgesproken??quote:Op maandag 9 september 2019 10:42 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Is het ook niet, ik geef hem gelijk.....
Hij heeft nog drie weken de tijd om het na te komenquote:Op maandag 9 september 2019 10:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dus hij komt na wat hij toen heeft afgesproken??
Tis gewoon een aso viswijf en zoals Jessie al zegt het is persoonlijk en dan doet ze wel haar bek open zou het niet persoonlijk zijn hou ze ook haar bek dicht, hoop zo dat dat wijf snel opzoutquote:Op maandag 9 september 2019 10:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze trekt als een van de weinige tenminste haar mond open
Is dat niet wat hij altijd hoort van anderen??quote:Op maandag 9 september 2019 10:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij heeft nog drie weken de tijd om het na te komen
quote:Op maandag 9 september 2019 10:44 schreef Rhosyn het volgende:
Het lastige is met Jessie dat je al snel pissig wordt als je met hem praat.
Hij herhaalt 100 x zijn eigen argument, gaat niet inhoudelijk in op de ander en wordt dan al snel persoonlijk....
Dat is meestal 1 dag van te vorenquote:Op maandag 9 september 2019 10:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is dat niet wat hij altijd hoort van anderen??
en scheld voor de kijkers nog even na wanneer diegene uit de buurt is wat ik een walgelijke eigenschap van mensen vind.quote:Op maandag 9 september 2019 10:44 schreef Rhosyn het volgende:
Hij herhaalt 100 x zijn eigen argument, gaat niet inhoudelijk in op de ander en wordt dan al snel persoonlijk....
er komt iets om 12 uur volgens sjeldelquote:Op maandag 9 september 2019 10:46 schreef magnaal het volgende:
Lex: het MOET NU...het moet gewoon, het moet gewoon
Van het woordje moet wordt ik niet goed..quote:Op maandag 9 september 2019 10:46 schreef magnaal het volgende:
Lex: het MOET NU...het moet gewoon, het moet gewoon
Uitstekende omschrijving van zijn gedrag. Zelf kan hij wel heel goed anderen kleineren ....quote:Op maandag 9 september 2019 10:44 schreef Rhosyn het volgende:
Precies, draaien om op andere punten gelijk te krijgen. Geef gewoon eens toe, maakt je niet minder.quote:Op maandag 9 september 2019 10:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Geen antwoord en vlug een ander argument verzinnen......wat heeft houding ermee te maken of hij al met die markt bezig is......
Hoppatee dan...quote:Op maandag 9 september 2019 10:47 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Van het woordje moet wordt ik niet goed..
Ooit in zijn leven, zal hij daar achter komen...quote:Op maandag 9 september 2019 10:48 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Precies, draaien om op andere punten gelijk te krijgen. Geef gewoon eens toe, maakt je niet minder.
quote:Op maandag 9 september 2019 10:45 schreef mazaru het volgende:
Vieze frannie die mee zat te lachen met shelley en hiske zegt dat ze moest lachen om die twee en niet Jessie uit zat te lachen. Stuk hypocriet.
Je steekt er wel wat van op als je hem goed in de gaten houdt hoe hij dat doet.....je krijgt lessen zat....quote:Op maandag 9 september 2019 10:48 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Precies, draaien om op andere punten gelijk te krijgen. Geef gewoon eens toe, maakt je niet minder.
Die valt met de dag meer door de mandquote:Op maandag 9 september 2019 10:45 schreef mazaru het volgende:
Vieze frannie die mee zat te lachen met shelley en hiske zegt dat ze moest lachen om die twee en niet Jessie uit zat te lachen. Stuk hypocriet.
quote:Op maandag 9 september 2019 10:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Uitstekende omschrijving van zijn gedrag. Zelf kan hij wel heel goed anderen kleineren ....![]()
[ afbeelding ]
Jessie smalend over Andrea - 8 september 2019.
x7kodat
Dacht daar ook aan....niks opruimen zelfs al moet hij er omheen werken geen propje gooit hij weg.quote:Op maandag 9 september 2019 10:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jammer Dylan, je denkt toch echt niet dat Jessie gaat helpen opruimen of schoonmaken ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |