Dat dusquote:Op maandag 9 september 2019 10:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, Billy is zelf een wandelende zwarte brief![]()
Maar het brengt in ieder geval wat roering in dit dooie zootje
Het duurt ook wel lang voordat ze met een alternatief komen.quote:Op maandag 9 september 2019 10:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dat is HAAR geld. Niemand mag daar iets mee doen en niemand heeft er inspraak over. Want zij heeft gewonnen met haar debiele treintje dat niet eens doorgaat. Slaat helemaal nergens op. Ze winnen met een idee dat niet haalbaar is en daarna mag niemand meer iets zeggen erover.
Jankend rondhollen monologen houden gaat weer genieten worden, Billie's eigen streamquote:Op maandag 9 september 2019 10:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, Billy is zelf een wandelende zwarte brief![]()
Maar het brengt in ieder geval wat roering in dit dooie zootje
Ik weiger het over Billy te hebben, zolang niet duidelijk is dat ze komt.quote:Op maandag 9 september 2019 10:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jankend rondhollen monologen houden gaat weer genieten worden, Billie's eigen stream
Ze vindt het gewoon heerlijk om steeds nee te zeggen als mensen met een idee voor dat geld komtquote:Op maandag 9 september 2019 10:13 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Het duurt ook wel lang voordat ze met een alternatief komen.
Over een paar uurtjes weten we het 50% kansquote:Op maandag 9 september 2019 10:17 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik weiger het over Billy te hebben, zolang niet duidelijk is dat ze komt.
Als ze niet komt dan zijn we in ieder geval goed in de maling genomen door Talpaquote:Op maandag 9 september 2019 10:17 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Greet, de marketeer en strateeg .....quote:Op maandag 9 september 2019 10:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Volgens Greet is het psychologisch bewezen dat je minder gaat kopen als je teveel keuze hebt.
quote:Op maandag 9 september 2019 10:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ze niet komt dan zijn we in ieder geval goed in de maling genomen door Talpa
ja aan die woorden moet ik soms aan terug denkenquote:Op maandag 9 september 2019 10:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Greet, de marketeer en strateeg .....![]()
Kan mij nog goed herinneren in het begin, als hij een laptop had met internet verbinding
kon hij duizenden Euro's gaan verdienen voor de BV ....
quote:Op maandag 9 september 2019 09:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
OT: is er iets met dit fragment, uit het niets opeens een paar duizend keer bekeken .....
Na ieder filmpje start deze automatisch, ( die we dan meteen uitzetten ) liever deze dan die andere van dat model dat haar verjaardag vierde met die luide muziekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij kwam vorig jaar op 21 december binnenquote:
Nee joh, 30 maanden ofzo.quote:
Maar als gerrit shelly kan bashen....quote:Op maandag 9 september 2019 10:31 schreef mazaru het volgende:
Jessie vraagt aan Gerrit wat er is met de houding van Hiske en Shelley tegen hem.
Je vraagt het aan de verkeerde Jessie. Gerrit hoort bij die twee en ze zijn met een anti-jessie campagne bezig.
Ik hoop dat wie er ook binnenkomt dat ook even in zijn oor fluistert.
Het kan een ieder zijn met in ieder geval lang haar: Billy, Ruud, Romy, Jessie, Sanne, Manon etc.. Of misschien wel een van de vrijwilligers die niet meer mogen komen van Merelquote:Op maandag 9 september 2019 10:17 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 september 2019 10:35 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Maar als gerrit shelly kan bashen....
Absoluut, af en toe probeert ie het weerquote:Op maandag 9 september 2019 10:36 schreef mazaru het volgende:
[..]maar als ze hem een kans zou geven lag hij er bovenop
En misschien komt ze ff koffie drinken en gaat dan weer weg.quote:Op maandag 9 september 2019 10:35 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Het kan een ieder zijn met in ieder geval lang haar: Billy, Ruud, Romy, Jessie, Sanne, Manon etc.. Of misschien wel een van de vrijwilligers die niet meer mogen komen van Merel
Vindt eerder dat hij nooit iets toe kan geven......het is nooit zijn fout.quote:Op maandag 9 september 2019 10:38 schreef mazaru het volgende:
Hoor die rooie luie trut nou. Beetje hoog van de toren blazen en proberen Jessie onderuit te trappen omdat hij drie weken voor de deadline nog niet heeft gedaan wat hij moet doen
Ze trekt als een van de weinige tenminste haar mond openquote:Op maandag 9 september 2019 10:40 schreef danaqui het volgende:
Andere mevr grootsmoel zegt ook ff wat
Nou dat snap ik wat een viswijven Hiske en Shellyquote:Op maandag 9 september 2019 10:39 schreef Sambalbaai het volgende:
Hiske en Jessie discussie over een markt waar Jessie mee bezig zou zijn en dat niet gedaan heeft.
Hiske mag niet heftig reageren van Jessie.
Is het ook niet, ik geef hem gelijk.....quote:Op maandag 9 september 2019 10:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt eerder dat hij nooit iets toe kan geven......het is nooit zijn fout.
Geen antwoord en vlug een ander argument verzinnen......wat heeft houding ermee te maken of hij al met die markt bezig is......quote:Op maandag 9 september 2019 10:41 schreef Rhosyn het volgende:
Whahahaha Jessie krijgt geen gelijk....proberen te winnen met nonargumenten....
Heeft hij ook. 1 dag brainstormen en er ligt een plan op tafel. Hij heeft nog drie weken de tijd.quote:Op maandag 9 september 2019 10:42 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Is het ook niet, ik geef hem gelijk.....
Dus hij komt na wat hij toen heeft afgesproken??quote:Op maandag 9 september 2019 10:42 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Is het ook niet, ik geef hem gelijk.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |