Hij doet allemaal wel stoer maar eigenlijk vindt ie het ook ruk dat Homijn weg isquote:
Uh nee.quote:Op maandag 9 september 2019 16:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij doet allemaal wel stoer maar eigenlijk vindt ie het ook ruk dat Homijn weg is
Wie?quote:Op maandag 9 september 2019 16:26 schreef Ivo1986 het volgende:
Mis @:Tassiepassie nog 🤧 maja das 10 jaar geleden ofzo
Wel!quote:
Oké, kijk later wel.quote:Op maandag 9 september 2019 16:29 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Foto van haar staat op m’n fotoboek, stamt uit 2010
Toen was @haags_kwartiertje nog een haags_minuutjequote:Op maandag 9 september 2019 16:29 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Foto van haar staat op m’n fotoboek, stamt uit 2010
Yeahquote:Op maandag 9 september 2019 16:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Toen was @:haags_kwartiertje nog een haags_minuutje
quote:Op maandag 9 september 2019 16:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekkerquote:Op maandag 9 september 2019 16:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Yesskom net terug maar heerlijk dagje weer.
Al een tijdje volgens mijquote:Op maandag 9 september 2019 16:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zag van het weekend dat Homijn ook op #ANONIEM is.
Lol puppy is et nog, heeft nog geen ontgroening gehad denk ikquote:Op maandag 9 september 2019 16:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is homijn eindelijk op anoniem gegaanquote:Op maandag 9 september 2019 16:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lekker
[..]
Al een tijdje volgens mij
Geen grondige ontgroening althans, anders had hij wel beter geweten!quote:Op maandag 9 september 2019 16:31 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Lol puppy is et nog, heeft nog geen ontgroening gehad denk ik
Nog maar 4 dagen tot je vakantie!quote:
Heb ik helemaal gemist. Enig idee wat de aanleiding was?quote:
Heb een hele Excelquote:
Jij staat daar ook in hoorquote:
Heb je de geschiedenis van haags_kwartiertje wel gelinkt met al zijn kloonen en zijn profielen van voor haags_kwartiertje?quote:
Uiteraard. Ik moet toch wat doen op m'n werkquote:Op maandag 9 september 2019 16:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je de geschiedenis van haags_kwartiertje wel gelinkt met al zijn kloonen en zijn profielen van voor haags_kwartiertje?
Top, ik had niet minder verwacht van je!quote:Op maandag 9 september 2019 16:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik moet toch wat doen op m'n werk
Gelukkig maarquote:Op maandag 9 september 2019 16:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Top, ik had niet minder verwacht van je!
Neequote:Op maandag 9 september 2019 17:04 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
mag ik jou trakteren op een viskroket?
Misschien moet je meer dan 3,5 uur slapenquote:
Jouw moederquote:Op maandag 9 september 2019 17:05 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
hou je niet van vis?
waar hou je dan wel van?
Dat gaat komende nacht wel lukken.quote:Op maandag 9 september 2019 17:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien moet je meer dan 3,5 uur slapen
Als je mijn moeder gelukkig kan maken, ben ik het denk ik ook welquote:
@Fancy waar ben je?quote:Op maandag 9 september 2019 17:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Fancy blijkbaar niet meer, begrijp ik?
Geeft niet. Geef ik graag.quote:Op maandag 9 september 2019 17:07 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
Als je mijn moeder gelukkig kan maken, ben ik het denk ik ook wel
Maar ik vrees dat mijn moeder iets meer aandacht wenst
Morgen niet werken?quote:Op maandag 9 september 2019 17:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat gaat komende nacht wel lukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |