abonnement Unibet Coolblue
pi_188849957
quote:
7s.gif Op zondag 8 september 2019 17:12 schreef Mano_ het volgende:

[..]

Even voor de duidelijkheid: wie had schuld aan het contact tussen Vettel en Stroll?
Vettel natuurlijk, maar je krijgt straf voor gevaar veroorzaken bij het terugkomen op de baan. Dat deed Stroll net zo goed, alleen wist Gasly hem te ontwijken. Dat zou niet mee moeten tellen.

Het is toch ook met andere situaties duidelijk dat ze maar wat doen? Dat is al 10 jaar zo maar als Hamilton bestraft moet worden of Leclerc op Monza dan kiezen ze de straf waar het minste kabaal van komt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_188849959
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2019 17:16 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het lijkt me duidelijk dat 2020 het laatste jaar van Vettel bij Ferrari is, met zijn salaris van 45 miljoen. Er vanuit gaande dat Max in 2021 naar Mercedes gaat ben ik wel benieuwd wie er dan naast Leclerc in de Ferrari komt te zitten.

Giovinazzi en Schumacher zijn duidelijk niet goed genoeg. Ik denk dat alleen Lewis en Ricciardo in aanmerking komen. Het zou ook wel een mooie vluchtweg voor Lewis zijn zodat hij in de nadagen van zijn carrière niet met Max in een team komt te zitten. Klinkt eigenlijk wel logisch. Vettel naar RBR in 2021, Max naar Mercedes en Lewis naar Ferrari. Zou leuk zijn.
Want met Leclerc in één team is hij beter af denk je?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 8 september 2019 @ 17:18:24 #278
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188849960
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2019 17:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
HAM vind dat de jongere nieuwere coureurs met veel meer wagkomen dat de meer ervaren coureurs (Sky).
mwa, ik denk wel als Max had gedaan wat Leclerc vandaag deed er een strafje in had gezeten
  zondag 8 september 2019 @ 17:18:29 #279
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_188849963
Denk helemaal niet dat Max naar Merc gaat.
RBR zijn nu bezig om hem de juiste auto te krijgen voor 2020 en dan is het tijdperk Vettel all over again.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_188849967
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 17:09 schreef shiznuts het volgende:
Eensch met Vettel. Breng de mooie bekers weer terug.
Hij haalt de bekers toch niet.. Dus wat boeit dat..
Laat Vettel maar afzwaaien, kan het niet meer.
  zondag 8 september 2019 @ 17:19:10 #281
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_188849978
ook true
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_188849982
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 17:16 schreef Snowsquall het volgende:

[..]

Zijn er mensen die dat niet vinden dan??
🙋
pi_188849983
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2019 17:16 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het lijkt me duidelijk dat 2020 het laatste jaar van Vettel bij Ferrari is, met zijn salaris van 45 miljoen. Er vanuit gaande dat Max in 2021 naar Mercedes gaat ben ik wel benieuwd wie er dan naast Leclerc in de Ferrari komt te zitten.

Giovinazzi en Schumacher zijn duidelijk niet goed genoeg. Ik denk dat alleen Lewis en Ricciardo in aanmerking komen. Het zou ook wel een mooie vluchtweg voor Lewis zijn zodat hij in de nadagen van zijn carrière niet met Max in een team komt te zitten. Klinkt eigenlijk wel logisch. Vettel naar RBR in 2021, Max naar Mercedes en Lewis naar Ferrari. Zou leuk zijn.
Ferrari heeft nog meer junioren die in 2021 de F1 in kunnen. Shwarzmann en Armstrong bijvoorbeeld.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_188849993
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 17:18 schreef shiznuts het volgende:
Denk helemaal niet dat Max naar Merc gaat.
RBR zijn nu bezig om hem de juiste auto te krijgen voor 2020 en dan is het tijdperk Vettel all over again.
En waar blijkt dat uit?

Heb echt het vermoeden dat Red Bull gewoon derde viool blijft. Ieder jaar zeggen ze dat het volgend jaar echt gaat gebeuren.

Nou not.
  zondag 8 september 2019 @ 17:20:17 #285
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188849996
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 17:18 schreef shiznuts het volgende:
Denk helemaal niet dat Max naar Merc gaat.
RBR zijn nu bezig om hem de juiste auto te krijgen voor 2020 en dan is het tijdperk Vettel all over again.
was het maar zo simpel, ze hebben nog steeds de 3e auto al zal dat in Singapore weer wat anders liggen
pi_188850001
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2019 17:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
HAM vind dat de jongere nieuwere coureurs met veel meer wegkomen dat de meer ervaren coureurs (Sky).
HAM komt zelf ook (al járen) weg met de grootste onzin. Deze race ook weer, wil buitenom inhalen wat niet kan.. En LEC krijgt halve vlag.. :o :N
pi_188850004
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2019 17:16 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Ach elke coureur is soms een jankerd op de boordradio. Is gewoon adrenaline.
Snapt het ziggovolk niet.
  zondag 8 september 2019 @ 17:21:36 #288
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188850015
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 17:19 schreef potjecreme het volgende:

[..]

🙋
ik ook niet, hij reed sterk vandaag en had ook wel gelijk over Leclerc
pi_188850018
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 17:18 schreef Tarado het volgende:

[..]

mwa, ik denk wel als Max had gedaan wat Leclerc vandaag deed er een strafje in had gezeten
Ik betwijfel het. Men lijkt vooralsnog vrij consequent de coureurs wat meer ruimte te geven. Als er in de komende races wel opeens weer straffen worden uitgedeeld dan is er reden tot klagen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_188850022
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 17:07 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Net zei je nog dat Max nog nooit de beste auto heeft gehad. En dat bewijst ook dat je het maar even moet doen. Hoe falen Lec en Ham? Zet je Max bril eens af.
Max bril? het wordt tijd dat enkelen hier gewoon eens uit dit topic verdwijnen, eerst Sainz fan, toen Riccardo fan, toen weer Gasly fan nu weer Leclerc fan, wie is het volgend jaar? Die onzin wat keer op keer hier gespuid wordt over een jongen die blijkbaar zijn kop teveel boven het maaiveld uitsteekt komt mij de neus uit. Ik volg al 30 jaar F1 en heb er velen zien komen en gaan en mensen die blijven vitten op Max hebben er werkelijk waar geen kaas van gegeten. Maar het is een Nederlander, dus dan kan en mag het niet dan hebben mensen er geen verstand van blijkbaar.

Maar klopt, Max heeft in Monaco één keer de beste auto gehad en zoals ik al zei faalde hij daar (hmm ik durf te zeggen dat hij faalt, dus geen Max bril?) maar al die andere races waarin hij geniale dingen liet zien terwijl hij niet de beste auto had werd er nog door enkelen hier steeds een excuus gezocht om over te vallen. Het veranderd ook met de race, dan is dit weer niet goed, dan is dat weer niet goed. Ze rijden 300 km per uur, Leclerc heeft vandaag meer fouten gemaakt dan Max in de laatste 2 races met als grote verschil dat hij wel het stront geluk heeft dat het alsnog goed afloopt. Dat is puur en puur geluk want niemand kan dat met 300+ km per uur en millimeter werk goed timen.

Als dit Max was geweest die gewonnen had durf ik te wedden dat de mensen die nu Leclerc zo hypen aan het schreeuwen waren dat Max straf had verdiend, dat hij weer bewoog onder het remmen en niet fatsoenlijk terug de baan op kwam. En dan lag het natuurlijk wel allemaal aan die superieure motor. Ik zie hier meer Max fans kritiek hebben op de fouten die Max nog altijd maakt dan dat ik ooit een troll zie toegeven dat die jongen wel degelijk een potje kan rijden.

Ben er voor nu ook klaar meer, ik zou willen zeggen dat ik de komende races lekker ga genieten en trollen als grijze muis Leclerc weer door de mand valt maar helaas zullen velen dan opeens weer voor Hamilton, Bottas of Vettel zijn of wie er ook dan voor Max eindigt.
  zondag 8 september 2019 @ 17:22:17 #291
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_188850033
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 17:20 schreef Tarado het volgende:

[..]

was het maar zo simpel, ze hebben nog steeds de 3e auto al zal dat in Singapore weer wat anders liggen
Rest van seizoen gaan ze minimaal gelijkwaardig zijn aan Ferrari.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  FOK!fotograaf zondag 8 september 2019 @ 17:22:48 #292
842 Zorro
Z
pi_188850043
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 17:21 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Max bril? het wordt tijd dat enkelen hier gewoon eens uit dit topic verdwijnen, eerst Sainz fan, toen Riccardo fan, toen weer Gasly fan nu weer Leclerc fan, wie is het volgend jaar? Die onzin wat keer op keer hier gespuid wordt over een jongen die blijkbaar zijn kop teveel boven het maaiveld uitsteekt komt mij de neus uit. Ik volg al 30 jaar F1 en heb er velen zien komen en gaan en mensen die blijven vitten op Max hebben er werkelijk waar geen kaas van gegeten. Maar het is een Nederlander, dus dan kan en mag het niet dan hebben mensen er geen verstand van blijkbaar.

Maar klopt, Max heeft in Monaco één keer de beste auto gehad en zoals ik al zei faalde hij daar (hmm ik durf te zeggen dat hij faalt, dus geen Max bril?) maar al die andere races waarin hij geniale dingen liet zien terwijl hij niet de beste auto had werd er nog door enkelen hier steeds een excuus gezocht om over te vallen. Het veranderd ook met de race, dan is dit weer niet goed, dan is dat weer niet goed. Ze rijden 300 km per uur, Leclerc heeft vandaag meer fouten gemaakt dan Max in de laatste 2 races met als grote verschil dat hij wel het stront geluk heeft dat het alsnog goed afloopt. Dat is puur en puur geluk want niemand kan dat met 300+ km per uur en millimeter werk goed timen.

Als dit Max was geweest die gewonnen had durf ik te wedden dat de mensen die nu Leclerc zo hypen aan het schreeuwen waren dat Max straf had verdiend, dat hij weer bewoog onder het remmen en niet fatsoenlijk terug de baan op kwam.

Ben er voor nu ook klaar meer, ik zou willen zeggen dat ik de komende races lekker ga genieten en trollen als grijze muis Leclerc weer door de mand valt maar helaas zullen velen dan opeens weer voor Hamilton, Bottas of Vettel zijn of wie er ook dan voor Max eindigt.
_O_
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Redactie Frontpage zondag 8 september 2019 @ 17:23:16 #293
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_188850051
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 17:22 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Rest van seizoen gaan ze minimaal gelijkwaardig zijn aan Ferrari.
Dit ja, als Gasly wat meer punten had gepakt had RBR gewoon 2e gestaan bij de constructeurs.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_188850052
Hoe was Max? :)
  zondag 8 september 2019 @ 17:23:18 #295
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_188850053
we hadden 2 beelden? o|O :{w }:|
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 8 september 2019 @ 17:23:27 #296
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188850055
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 17:22 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Rest van seizoen gaan ze minimaal gelijkwaardig zijn aan Ferrari.
ze zijn goed bezig maar dat blijft altijd afwachten al waren deze en de vorige race wel op Ferrari circuits
pi_188850059
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2019 17:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
HAM vind dat de jongere nieuwere coureurs met veel meer wegkomen dat de meer ervaren coureurs (Sky).
Hij kwam zelf ook altijd overal mee weg. Het is waar dat Verstappen en Leclerc veel meer mogen dan bijvoorbeeld Rosberg en Vettel, maar vooral op de concurrenten van Hamilton. Hamilton zelf mag alles.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 8 september 2019 @ 17:23:40 #298
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_188850060
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 17:17 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Vettel natuurlijk, maar je krijgt straf voor gevaar veroorzaken bij het terugkomen op de baan. Dat deed Stroll net zo goed, alleen wist Gasly hem te ontwijken. Dat zou niet mee moeten tellen.

Het is toch ook met andere situaties duidelijk dat ze maar wat doen? Dat is al 10 jaar zo maar als Hamilton bestraft moet worden of Leclerc op Monza dan kiezen ze de straf waar het minste kabaal van komt.
Op zich vind ik dat de wedstrijdleiding hier wel goed gehandeld heeft. Vettel stond naast de baan en draait zonder te kijken de baan op. Stroll stond midden op de baan, dan snap ik dat je daar vlotter weg moet zijn. Ook een straf waard, maar niet zo zwaar.

Wat betreft de samenzwering tegen Vettel: hij is ontzettend gematst in de kwalificatie, als ze consequent geweest zouden zijn had Vettel geen tijd gehad in Q3.
  zondag 8 september 2019 @ 17:23:44 #299
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_188850064
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 17:21 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Max bril? het wordt tijd dat enkelen hier gewoon eens uit dit topic verdwijnen, eerst Sainz fan, toen Riccardo fan, toen weer Gasly fan nu weer Leclerc fan, wie is het volgend jaar? Die onzin wat keer op keer hier gespuid wordt over een jongen die blijkbaar zijn kop teveel boven het maaiveld uitsteekt komt mij de neus uit. Ik volg al 30 jaar F1 en heb er velen zien komen en gaan en mensen die blijven vitten op Max hebben er werkelijk waar geen kaas van gegeten. Maar het is een Nederlander, dus dan kan en mag het niet dan hebben mensen er geen verstand van blijkbaar.

Maar klopt, Max heeft in Monaco één keer de beste auto gehad en zoals ik al zei faalde hij daar (hmm ik durf te zeggen dat hij faalt, dus geen Max bril?) maar al die andere races waarin hij geniale dingen liet zien terwijl hij niet de beste auto had werd er nog door enkelen hier steeds een excuus gezocht om over te vallen. Het veranderd ook met de race, dan is dit weer niet goed, dan is dat weer niet goed. Ze rijden 300 km per uur, Leclerc heeft vandaag meer fouten gemaakt dan Max in de laatste 2 races met als grote verschil dat hij wel het stront geluk heeft dat het alsnog goed afloopt. Dat is puur en puur geluk want niemand kan dat met 300+ km per uur en millimeter werk goed timen.

Als dit Max was geweest die gewonnen had durf ik te wedden dat de mensen die nu Leclerc zo hypen aan het schreeuwen waren dat Max straf had verdiend, dat hij weer bewoog onder het remmen en niet fatsoenlijk terug de baan op kwam.

Ben er voor nu ook klaar meer, ik zou willen zeggen dat ik de komende races lekker ga genieten en trollen als grijze muis Leclerc weer door de mand valt maar helaas zullen velen dan opeens weer voor Hamilton, Bottas of Vettel zijn of wie er ook dan voor Max eindigt.
Prima post.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')