Gaat nergens meer over, in Rotterdam was het ook weer raak dit weekendquote:Op maandag 23 december 2019 14:39 schreef Hathor het volgende:
Tis wel bingo met die messentrekkende tieners de laatste tijd zeg.
De agentenmepper had dat ook door, hij heeft zich gemeld middels Facebook:quote:Op maandag 23 december 2019 16:14 schreef Bocaj het volgende:
Filmpje wordt wel goed bekeken... 122.000 sinds 9:15 uur
Het zet me toch wel aan het denken. Afgelopen week ook nog een stel kinderen van die leeftijd uitgefoeterd vanwege vuurwerkoverlast. Misschien is het beter als dat de laatste keer was.quote:Op maandag 23 december 2019 22:29 schreef Twiitch het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)erking-over-vuurwerk
Dertien jaar.
Gewoon zelf ook een mes meenemen.quote:Op maandag 23 december 2019 22:45 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het zet me toch wel aan het denken. Afgelopen week ook nog een stel kinderen van die leeftijd uitgefoeterd vanwege vuurwerkoverlast. Misschien is het beter als dat de laatste keer was.
Ja, het neersteken van een dertienjarige is natuurlijk ook een idee.quote:Op maandag 23 december 2019 22:51 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Gewoon zelf ook een mes meenemen.
Hangt af van of ze kaaskop zijn of kinderen van aangespoelde artsen en doktorenquote:Op maandag 23 december 2019 22:45 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het zet me toch wel aan het denken. Afgelopen week ook nog een stel kinderen van die leeftijd uitgefoeterd vanwege vuurwerkoverlast. Misschien is het beter als dat de laatste keer was.
Ik ga natuurlijk niet discrimineren.quote:Op maandag 23 december 2019 22:52 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hangt af van of ze kaaskop zijn of kinderen van artsen en doktoren
Vaste prik, bedoel je, dit is de 3e Spijkenisser steekpartij van dit topic.quote:Op dinsdag 24 december 2019 07:24 schreef Twiitch het volgende:
Prikkie prik in Spijkernisse
https://nos.nl/artikel/23(...)-in-spijkenisse.html
In 5-ploegen krijg je iig 25 tot 28%.quote:Op dinsdag 24 december 2019 13:37 schreef LelijKnap het volgende:
Hoeveel % toeslag op de nachtdienst?
Ja, de 14e ofzoquote:Op woensdag 25 december 2019 09:40 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Idd, doe dat gewoon in februari ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |