Hier is het meerijdplankje juist het meest gebruikte artikel. Nu nog! De jongens schelen 2 jaar en 7 maanden.quote:Op zaterdag 25 april 2020 10:03 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Weet niet of dit het juiste topic is.
U. zal 2,5 zijn wanneer de baby wordt geboren. Ik denk dat ik graag een duo kinderwagen wil waarbij ze naast elkaar kunnen zitten, maar twijfel toch wel.
Mag ik vragen hoe jullie dit hebben opgelost?
De baby zal vaak in de draagdoek zitten, maar bij U. vond ik het ook fijn om een wagen bij de hand te hebben. En ik weet niet of U. echt op zo’n plankje zal blijven staan/zitten tegen die tijd.
Dat zijn ze ook.quote:Op zaterdag 25 april 2020 21:55 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vond alle duowagens vooral zo vreselijk groot en onhandig lijken.
Wij hebben deze ladenkast gekozen als commode en kledingkast in één: https://www.ikea.com/nl/n(...)t-gebeitst-10239280/quote:Op zondag 26 april 2020 01:41 schreef MaJo het volgende:
Vraagje: heb je aan een commode in de babykamer genoeg aan ruimte voor kleertjes of heb je nog een kledingkast daarbij nodig? De babykamer is maar klein dus een ledikant én een commode én een kast gaan niet passen. Ik kan me bijna niet voorstellen dat alle kleding in de commode past maar het is natuurlijk nog heel klein allemaal
Andere optie: wij hebben de commode nooit gebruikt, maar verschoonden op de bank/ons bed/de tafel/de grond, maar net waar we op dat moment waren. Hadden een aantal verschoonkussens liggen die we er dan bij konden pakken.quote:Op zondag 26 april 2020 01:41 schreef MaJo het volgende:
Vraagje: heb je aan een commode in de babykamer genoeg aan ruimte voor kleertjes of heb je nog een kledingkast daarbij nodig? De babykamer is maar klein dus een ledikant én een commode én een kast gaan niet passen. Ik kan me bijna niet voorstellen dat alle kleding in de commode past maar het is natuurlijk nog heel klein allemaal
Wij hebben precies hetzelfde. Van de kledingkast is maar één plank in gebruik voor kleding, de rest ligt vol met allerhande zooi (kleding en speelgoed voor als hij groter is bv).quote:Op zondag 26 april 2020 07:02 schreef lunapuella het volgende:
Dat ligt aan je commode natuurlijk.Wij hebben er wel een kledingkast bij, de commode zelf ligt al vol met verzorgingsspullen en slaapzakken enzo. Maar onze commode heeft ook geen lades.
KLMquote:Op zondag 26 april 2020 08:18 schreef Mariposas het volgende:
@:June.
Sommige mensen zweren bij een Deryan tentje. Ik heb liever een campingbedje. Nadeel: is zwaar, neemt meer plek in. Het inklappen kan je dag verpesten. Want dat is bij veel van die bedjes vaak net zo lastig als een 3D kubus oplossen.tip: koop een degelijk bedje, geen ding van Topmark ofzo. Wij hebben een campingbedje van Koelstra en die is prima.
Fout, klm telt alleen voor uitklappen. Voor inklappen moet je áltijd met de bodem beginnenquote:Op zondag 26 april 2020 09:25 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
KLM
Kort-lang-midden![]()
Deze revelatie redt huwelijken
Wij hebben zowel een Deryan als verschillende campingbedjes gehad, Deryan vond ik alleen bij echt klein handig, bij een oudere baby/dreumes niet want klimmen/keten/rits openmaken etc. Dat gebeurde bij de campingbedjes niet en daar kunnen ze sowieso nog heel lang in slapen. Had zelf niet echt een voorkeur qua merk, maar een matrasje erin vind ik wel een aanrader. Dus niet die standaard die er altijd bij zit, maar een zacht opvouwbaar matrasje. Zeker als ze wat meer gewicht krijgen dan slaapt dat veel lekkerder.
Dusdanige hoerige hekel aan het uit/inklappen van die bedjes dat we van Deryan (peuterversie) maar gewoon direct naar gewoon logeermatras/bed zijn overgeschakeld.quote:Op zondag 26 april 2020 09:33 schreef SQ het volgende:
[..]
Fout, klm telt alleen voor uitklappen. Voor inklappen moet je áltijd met de bodem beginnen
Oh ja, dat is dan andersomquote:Op zondag 26 april 2020 09:33 schreef SQ het volgende:
[..]
Fout, klm telt alleen voor uitklappen. Voor inklappen moet je áltijd met de bodem beginnen
Ja dat snap ik dan weer welquote:Op zondag 26 april 2020 09:37 schreef SQ het volgende:
Toch was ik er wel bij mee toen we op de dag van onze verhuizing het montagebeslag van Noud zn ledikant kwijt waren
Oh ik heb 2 jongens maar vind juist het hanggedeelte erg handig! In 1 oogopslag zie je alle shirts en dat is makkelijker een outfit maken dan met alles gevouwd, vind ik.quote:Op zondag 26 april 2020 09:22 schreef automatic_ het volgende:
Wij hebben het beide, maar gebruiken de kast ook meer als opslagruimte haha. De commode heeft drie lades. Wij hebben een jongetje en het hang gedeelte gebruiken we eigenlijk niet. Ik heb alles gevouwen liggen. Mijn idee is dat je dat bij een meisje meer gebruikt, haha
In het begin niet, want toen had ik ook nog bergen luiers , dekens, hydrofielen en beddengoed, maar nu Noud wat ouder is zitten al zijn kleren in een kleine Ikea ladenkast / commode en er is nog ruimte over.quote:Op zondag 26 april 2020 01:41 schreef MaJo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |