Ik blijf me ook echt over haar leeftijd verbazen inderdaadquote:
quote:Op zaterdag 7 september 2019 21:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Naga deed een paar seizoenen geleden inderdaad mee! Ze was niet zo heel goed alleen.Maar danste wel met Pasha
Ik ookquote:
Die kende ik nietquote:Op zaterdag 7 september 2019 21:29 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Scabreus vind ik ook een prachtig woord
Gebruikt ook werkelijk niemandquote:Op zaterdag 7 september 2019 21:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Die kende ik nietMaar ik ben dan ook een halve buitenlander.
Zekerquote:Op zaterdag 7 september 2019 21:30 schreef MaLo het volgende:
[..]
Gebruikt ook werkelijk niemand![]()
Maar het is wel mooi
Heftig maar heel goed, en leerzaam. Okay, niet álles is volledig zoals het daadwerkelijk gegaan is, maar toch.quote:
Nog even zo door en over een paar jaar kan ze ook meedoen aan Beste Zangersquote:Op zaterdag 7 september 2019 21:44 schreef Aoibhin het volgende:
Wat doet in godesnaam Irene Moors in de jury van een dansprogramma?
Ach ja, wat doet Ali B in de jury van een zangshow?quote:Op zaterdag 7 september 2019 21:44 schreef Aoibhin het volgende:
Wat doet in godesnaam Irene Moors in de jury van een dansprogramma?
Truequote:Op zaterdag 7 september 2019 21:48 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ach ja, wat doet Ali B in de jury van een zangshow?
Irene Moors heeft Charlie Lownoise en Mental Theo van de nummer 1 af gehoudenquote:Op zaterdag 7 september 2019 21:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Nog even zo door en over een paar jaar kan ze ook meedoen aan Beste Zangers![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 september 2019 22:21 schreef MaGNeT het volgende:
Moeders...Moest dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |