Ga naar een visrestaurant, dus ga heel veel vis etenquote:Op zaterdag 7 september 2019 16:36 schreef eNGine10 het volgende:
Jawel vertel vertel
Ik twijfel tussen mosselen of garnalen
quote:Op zaterdag 7 september 2019 16:38 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ga naar een visrestaurant, dus ga heel veel vis eten![]()
Ben alleen nog niet over uit wat precies. Heb de menukaart op internet al aandachtig bekeken.
Inderdaad, aan een dichte mossel heb je niks.quote:Op zaterdag 7 september 2019 16:38 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dichte mosselen moet je weggooien.
Gekookt in wijn?quote:
Nee hoor, heb nog niets gegeten vandaag dus heb wel hongerquote:Op zaterdag 7 september 2019 16:39 schreef eNGine10 het volgende:
En dan alles willen bestellen en na een paar happen vol zitten
Zal ik doenquote:Op zaterdag 7 september 2019 16:39 schreef stokj het volgende:
Inderdaad, aan een dichte mossel heb je niks.
Wel leuk dat je vis gaat eten! Doe de groeten aan de zalm en tonijn!
Gefeliciteerd!!!quote:Op zaterdag 7 september 2019 16:41 schreef Kopjechino het volgende:
Zal ik doen
Mijn moeder mocht kiezen, want we gaan uit eten voor haar verjaardag.
quote:
Smakelijk alvastquote:Op zaterdag 7 september 2019 16:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee hoor, heb nog niets gegeten vandaag dus heb wel honger
[..]
Zal ik doen
Mijn moeder mocht kiezen, want we gaan uit eten voor haar verjaardag.
Dankjewel!quote:Op zaterdag 7 september 2019 16:41 schreef stokj het volgende:
Gefeliciteerd!!!![]()
![]()
![]()
Heb je haar een leuk cadeau gegeven?
Dankjewelquote:
quote:Op zaterdag 7 september 2019 16:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dankjewel!
Nee, ze wilde geen cadeaus. Maar heb een leuke kaart gekocht en er een lieve tekst in geschreven met een doosje bonbons. Die geef ik haar maandag, want dan is ze echt jarig.
quote:Op zaterdag 7 september 2019 16:51 schreef eNGine10 het volgende:
SEX / Anyone wants to be sucked in Rotterdam or nearby?
Het is dat ik niet in de buurt van Rotterdam ben
Ja denk mosselen maar ligt er ook aan wat m'n gezelschap besteldquote:Op zaterdag 7 september 2019 16:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dankjewel
Zal wel goedkomen denk ik. En jij ook alvast. Al besloten wat het wordt?
Hoezo maakt dat uit dan? Ik kijk gewoon altijd naar wat ik lekker vindquote:Op zaterdag 7 september 2019 16:52 schreef eNGine10 het volgende:
Ja denk mosselen maar ligt er ook aan wat m'n gezelschap besteld
quote:Op zaterdag 7 september 2019 16:51 schreef eNGine10 het volgende:
SEX / Anyone wants to be sucked in Rotterdam or nearby?
Het is dat ik niet in de buurt van Rotterdam ben
Nee, mijn dick kan wel in andervrouws mondquote:Op zaterdag 7 september 2019 16:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Alsof jij geen dick in je mond wil
quote:Op zaterdag 7 september 2019 16:56 schreef Ivo1986 het volgende:
Nee, mijn dick kan wel in andervrouws mond
Doet pijn denk ikquote:Op zaterdag 7 september 2019 16:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]![]()
Aan jou dezelfde vraag.. Gekookt in wijn?
Open een topicquote:Op zaterdag 7 september 2019 16:56 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Nee, mijn dick kan wel in andervrouws mond
Als je beide iets anders besteld kun je van twee gerechten proevenquote:Op zaterdag 7 september 2019 16:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hoezo maakt dat uit dan? Ik kijk gewoon altijd naar wat ik lekker vind
Arme mosselquote:
Ah zo ja. Er is maar een select groepje mensen met wie ik mijn eten wil delenquote:Op zaterdag 7 september 2019 16:59 schreef eNGine10 het volgende:
Als je beide iets anders besteld kun je van twee gerechten proeven
quote:Op zaterdag 7 september 2019 17:01 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ah zo ja. Er is maar een select groepje mensen met wie ik mijn eten wil delen
Smakelijk!quote:Op zaterdag 7 september 2019 17:05 schreef Kopjechino het volgende:
Ja, ik ga lekker eten. Spreek jullie vanavond wel weer![]()
Ik heb daar ook wel aan moeten wennen.quote:Op zaterdag 7 september 2019 17:01 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Doegquote:Op zaterdag 7 september 2019 17:05 schreef Kopjechino het volgende:
Ja, ik ga lekker eten. Spreek jullie vanavond wel weer![]()
So jouyi van friends deelt ook geeen etenquote:Op zaterdag 7 september 2019 17:01 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Al pils?quote:Op zaterdag 7 september 2019 17:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
So jouyi van friends deelt ook geeen eten
Sowiesoquote:
Laat hem smakenquote:
A beer a day keeps the doctor awayquote:
Bied jij jezelf aan voor hem? Lief hoorquote:
A mossel a day keeps @Fancy2 awayquote:Op zaterdag 7 september 2019 18:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
A beer a day keeps the doctor away
Gomang gespotquote:Op zaterdag 7 september 2019 18:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bied jij jezelf aan voor hem? Lief hoor
Denk niet te veel meer roepenquote:Op zaterdag 7 september 2019 18:24 schreef dud0r het volgende:
En waarmee halen we @:limoentjuh weer terug
Een watquote:
quote:Op zaterdag 7 september 2019 18:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bied jij jezelf aan voor hem? Lief hoor
Ja maar dat willen we niet héquote:Op zaterdag 7 september 2019 18:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
A mossel a day keeps @:Fancy2 away
Alleen @Limoentjuh kan deze vraag beantwoordenquote:Op zaterdag 7 september 2019 18:24 schreef dud0r het volgende:
En waarmee halen we @:limoentjuh weer terug
Dit maakt het er niet duidelijker opquote:
@Samuel24quote:Op zaterdag 7 september 2019 18:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit maakt het er niet duidelijker op
Beetje spuug eropquote:
quote:
Nee, ben bij familie thuis, kleine gaat voor et eerst logeren buiten huis.quote:Op zaterdag 7 september 2019 20:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja denk het.
Jij ook geen spannende zaterdagavond plannen?
Spannendquote:Op zaterdag 7 september 2019 20:35 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Nee, ben bij familie thuis, kleine gaat voor et eerst logeren buiten huis.
Lekker gegeten?quote:
Gewoon beetje pepp pakkenquote:Op zaterdag 7 september 2019 20:44 schreef Ivo1986 het volgende:
Straks alleen met m’n vriendin in huis
Mja veel te moeee![]()
Zie deze post ONZ / DAGBAGGER#183 MOSSELEN OF GARNALEN?!quote:Op zaterdag 7 september 2019 18:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit maakt het er niet duidelijker op
quote:
quote:
Heyquote:
Interessant toch om te weten hoe het zeedier dat we eten (voor mij geen garnaal) is samengesteldquote:
Eerlijk is eerlijk; biologie was altijd één van mijn beste vakken. Vond het ook zeer interessant.quote:Op zaterdag 7 september 2019 21:06 schreef stokj het volgende:
Interessant toch om te weten hoe het zeedier dat we eten (voor mij geen garnaal) is samengesteld
Ik vind biologie ook leuk en was ook een vak waar ik hoog voor scoorde. Vooral toen het over voortplanting ging. Jammer dat daar geen practicum bij hoorde. Misschien wel als ik het op het hbo of universiteit had gestudeerdquote:Op zaterdag 7 september 2019 21:07 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk; biologie was altijd één van mijn beste vakken. Vond het ook zeer interessant.
Geen sarcasme.
Op een of andere manier heb ik niks met garnalen.quote:
Buiten school kon je toch oefenenquote:Op zaterdag 7 september 2019 21:11 schreef stokj het volgende:
Ik vind biologie ook leuk en was ook een vak waar ik hoog voor scoorde. Vooral toen het over voortplanting ging. Jammer dat daar geen practicum bij hoorde. Misschien wel als ik het op het hbo of universiteit had gestudeerd![]()
![]()
Dat kon inderdaad maar ik nam mijn middelbare schooltijd te serieus.quote:Op zaterdag 7 september 2019 21:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Buiten school kon je toch oefenen
Vriendin van mij walgde van garnalen omdat je het darmkanaal kon zienquote:Op zaterdag 7 september 2019 21:12 schreef stokj het volgende:
Op een of andere manier heb ik niks met garnalen.
@:Kopjechino ook niet met gamba's. Weet niet wat mensen er zo lekker aan vinden.
Je was een laatbloeier?quote:Op zaterdag 7 september 2019 21:14 schreef stokj het volgende:
Dat kon inderdaad maar ik nam mijn middelbare schooltijd te serieus.
quote:Op zaterdag 7 september 2019 21:15 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Vriendin van mij walgde van garnalen omdat je het darmkanaal kon zien
De kop is het lekkerstquote:Op zaterdag 7 september 2019 21:15 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Vriendin van mij walgde van garnalen omdat je het darmkanaal kon zien
Het zit op de 'rug' van de garnaal, zogezegd. Is een dun, zwart sliertje.quote:Op zaterdag 7 september 2019 21:15 schreef stokj het volgende:
![]()
![]()
dat is zeker een dun sliertje wat twee helften van dat garnaalvlees aan elkaar vasthoudt
Pas op mijn 21e (hbo) kreeg ik een vriendin. Voor die tijd was ik bezig met sport, studie en bijbaantje (werkte vanaf mijn 14e al bij de AH en werd daar op mijn 17e parttime teamleider hoe ze dat noemden in die tijd).quote:
Weet je waarom ie zwart is?quote:Op zaterdag 7 september 2019 21:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Het zit op de 'rug' van de garnaal, zogezegd. Is een dun, zwart sliertje.
Oké, als ik dit zo typ snap ik haar nu wel
Oh gelukkig!quote:Op zaterdag 7 september 2019 21:15 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Notes boeien niet joh, je krijgt er al een als je @:Samuel24 mentioned
Nee alleen de inhoud van de kopquote:Op zaterdag 7 september 2019 21:18 schreef stokj het volgende:
[..]
Met die oogjes en voelsprieten? Eet je dat echt op?
HAHAHA kan je nagaan dat door zo een sliertje stront gaatquote:Op zaterdag 7 september 2019 21:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Het zit op de 'rug' van de garnaal, zogezegd. Is een dun, zwart sliertje.
Oké, als ik dit zo typ snap ik haar nu wel
quote:Op zaterdag 7 september 2019 21:18 schreef stokj het volgende:
[..]
HAHAHA kan je nagaan dat door zo een sliertje stront gaat![]()
![]()
quote:
Ik kreeg ook pas op mijn 19de een vriend, maar was toen niet meer ongeschonden zeg maar.quote:Op zaterdag 7 september 2019 21:17 schreef stokj het volgende:
Pas op mijn 21e (hbo) kreeg ik een vriendin. Voor die tijd was ik bezig met sport, studie en bijbaantje (werkte vanaf mijn 14e al bij de AH en werd daar op mijn 17e parttime teamleider hoe ze dat noemden in die tijd).
Vertelquote:
Dat geloof ik welquote:
quote:Op zaterdag 7 september 2019 21:18 schreef SoS87 het volgende:
Daar zitten zo'n beetje al de organen in bij een garnaal
TR gezet.quote:Op zaterdag 7 september 2019 21:18 schreef stokj het volgende:
HAHAHA kan je nagaan dat door zo een sliertje stront gaat![]()
![]()
Ja, ik vind het wel jammer dat er niet elke keer een echte match is of blijkt te zijn. Maar dat is de realiteit. En daarom moet men genieten met kleinere dingen des leven. Je bent nu ook serieuzer geworden! En dat is goed! Beter nu dan nooit toch.quote:Op zaterdag 7 september 2019 21:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik kreeg ook pas op mijn 19de een vriend, maar was toen niet meer ongeschonden zeg maar.
Wel goed dat je het zo serieus nam, soms zou ik willen dat ik het serieuzer had genomen..
Ik geef advies zoals je gisteren hebt gehoord maar kan ook over intiemere zaken advies gevenquote:
Ja, dat heb ik dus ook. Heb ook het idee dat mensen mij niet echt willen leren kennen. Heb altijd even nodig om écht mezelf te durven zijn. Gisteren nog met een vriend daarover gehad, hij zei ook dat hij in het begin geen hoogte van mij kon krijgen. Nu wil hij mij niet meer missenquote:Op zaterdag 7 september 2019 21:23 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, ik vind het wel jammer dat er niet elke keer een echte match is of blijkt te zijn. Maar dat is de realiteit. En daarom moet men genieten met kleinere dingen des leven. Je bent nu ook serieuzer geworden! En dat is goed! Beter nu dan nooit toch.
[..]
Ik geef advies zoals je gisteren hebt gehoord maar kan ook over intiemere zaken advies geven
Vieze praat dit Stokquote:Op zaterdag 7 september 2019 21:23 schreef stokj het volgende:
TR omdat al je avondeten nu naar bovenkomt?
Kan ze straks garnalen door een rietje slurpenquote:Op zaterdag 7 september 2019 21:23 schreef stokj het volgende:
[..]
TR omdat al je avondeten nu naar bovenkomt?
Soms duurt het even voordat je iemand kent om te weten hoe en wat.quote:Op zaterdag 7 september 2019 21:27 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus ook. Heb ook het idee dat mensen mij niet echt willen leren kennen. Heb altijd even nodig om écht mezelf te durven zijn. Gisteren nog met een vriend daarover gehad, hij zei ook dat hij in het begin geen hoogte van mij kon krijgen. Nu wil hij mij niet meer missen
Daar heb ik geen advies over nodig. Nog nooit klachten over gehad. In tegendeel zelfs
Nou nou zeg, deze diertjes hebben toch ook organen en een darmstelsel...quote:
quote:Op zaterdag 7 september 2019 21:34 schreef stokj het volgende:
Nou nou zeg, deze diertjes hebben toch ook organen en een darmstelsel...![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 september 2019 21:38 schreef stokj het volgende:
![]()
![]()
nou zeg. Weet je wat
Ten eerste: wat is dat voor taart op de foto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ten tweede: GEEF MIJ.'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
IJstaart, vind je dat lekker?quote:Op zaterdag 7 september 2019 21:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ten eerste: wat is dat voor taart op de foto?
Ten tweede: GEEF MIJ.
Zo'n Vienetta vind ik echt niet lekker, maar dit ziet er wel lekker uitquote:
Liever vienetta danquote:Op zaterdag 7 september 2019 21:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zo'n Vienetta vind ik echt niet lekker, maar dit ziet er wel lekker uit
Die had jij laatst toch nog gepost?quote:
Die Vienetta is niks vergeleken met dat of wat de lokale Gelati ijsboer maakt.quote:Op zaterdag 7 september 2019 21:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zo'n Vienetta vind ik echt niet lekker, maar dit ziet er wel lekker uit
Kloptquote:Op zaterdag 7 september 2019 21:45 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Die had jij laatst toch nog gepost?
HAHAHA op het eind die kat die wegvlucht en die duck die er achter aan hobbeltquote:
Had deze ook aan een vriendin laten zien... Ging ook stuk toen katje de boom invluchtequote:
Ik ben sowieso nooit zo van het ijs geweestquote:Op zaterdag 7 september 2019 21:45 schreef stokj het volgende:
[..]
Die Vienetta is niks vergeleken met dat of wat de lokale Gelati ijsboer maakt.
Vond als kind alleen de chocolade van die Vienetta heerlijk, de rest interesseerde me niet
Hou je wel van sushi?quote:Op zaterdag 7 september 2019 21:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ben sowieso nooit zo van het ijs geweest
Alleen het mango ijs van AH excellent, maar die kan ik nergens meer vinden
Wat een talentquote:Op zaterdag 7 september 2019 21:48 schreef Kopjechino het volgende:
Kennen jullie deze trouwens? Ik zing dit nu dagelijks met mijn collega's
Don't even start. Ik ben een sushiMONSTER.quote:
Ben ik meestal ook van, maar heb nu muziek opstaan wat eigenlijk helemaal niets voor mij isquote:Op zaterdag 7 september 2019 21:49 schreef SoS87 het volgende:
Zet toch maar weer ff hard rock op nu, biertje erbij. Jut en jul kijken of netflix of ze slapen al, ik kijk straks wel ff
Citroenijsquote:Op zaterdag 7 september 2019 21:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ben sowieso nooit zo van het ijs geweest
Alleen het mango ijs van AH excellent, maar die kan ik nergens meer vinden
Je noemt echt net twee van de drie smaken op die ik wél lekker vindquote:Op zaterdag 7 september 2019 21:52 schreef eNGine10 het volgende:
Citroenijsen yoghurtijs.. Geef er verder ook niet veel om
Cuteeequote:Op zaterdag 7 september 2019 21:48 schreef Kopjechino het volgende:
Kennen jullie deze trouwens? Ik zing dit nu dagelijks met mijn collega's
Maak je ze niet wakker met je hard rock?quote:Op zaterdag 7 september 2019 21:49 schreef SoS87 het volgende:
Zet toch maar weer ff hard rock op nu, biertje erbij. Jut en jul kijken of netflix of ze slapen al, ik kijk straks wel ff
quote:Op zaterdag 7 september 2019 21:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Je noemt echt net twee van de drie smaken op die ik wél lekker vind
Zelfs ik moet toegeven dat ik dit heel schattig vindquote:
quote:Op zaterdag 7 september 2019 21:51 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Don't even start. Ik ben een sushiMONSTER.
[..]
Omg ja, ijsbuddiesquote:Op zaterdag 7 september 2019 21:56 schreef eNGine10 het volgende:
ijsbuddies
Er is nog een smaak die ik wel lekker vind maar ben even vergeten welke
Crispy mayoroll 4lifequote:Op zaterdag 7 september 2019 21:57 schreef stokj het volgende:
![]()
![]()
Ik ben de sushiKEIZER maar ook daar weer kieskeurig: alleen geen viseitjes of garnaal
Citroen, Pistache en Straciatellaquote:Op zaterdag 7 september 2019 21:56 schreef eNGine10 het volgende:
[..]ijsbuddies
Er is nog een smaak die ik wel lekker vind maar ben even vergeten welke
Nee zij zijn boven en er zitten 2 deuren tussenquote:Op zaterdag 7 september 2019 21:54 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maak je ze niet wakker met je hard rock?
Waar heb je het over eigenlijk?quote:Op zaterdag 7 september 2019 21:58 schreef SoS87 het volgende:
Nee zij zijn boven en er zitten 2 deuren tussen
Kinderenquote:Op zaterdag 7 september 2019 22:01 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Waar heb je het over eigenlijk?
Eet echt zelden ijsquote:Op zaterdag 7 september 2019 21:57 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Omg ja, ijsbuddies
Hahaha, hoe kan je dat nou vergeten?
Alles met notenquote:
PARTY KICKING TIMEquote:Op zaterdag 7 september 2019 21:58 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Nee zij zijn boven en er zitten 2 deuren tussen
Ja tochquote:
Doeiiiquote:Op zaterdag 7 september 2019 21:57 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zelfs ik moet toegeven dat ik dit heel schattig vind
Zo vond ik dit kind echt geniaal. Als ik ooit een kind krijg, en het is een meisje én ze heeft ook maar 10% van mijn trekjes gaat ze op dit meisje lijken
Ben nieuwsgierig nuquote:Op zaterdag 7 september 2019 22:05 schreef SoS87 het volgende:
Ze kijken een cartoon over een hondje dat stiekem een muis mee naar school neemt ofzo
Amaquote:
Het zegt me wel iets. Maar kan even niet op de naam.komen.quote:
Precies dat jaquote:Op zaterdag 7 september 2019 22:05 schreef eNGine10 het volgende:
Eet echt zelden ijswel soms die peer waterijsjes, maar dit jaar ook nog niet gehad bedenk ik me nu.
Is goedquote:
Ga elke keer weer stuk om dat filmpjequote:
quote:
Klinkt interessanter dan Peppa Pigquote:
courage the cowardly dog net voor het slapengaan laten kijken.quote:Op zaterdag 7 september 2019 22:20 schreef SoS87 het volgende:
Ex wil niet dat ik ze naar ren en stimpy laat kijken
Hohohoho, ik zeg ook niet dat het interessant is. Alleen dat het leuk is om stoned te kijkenquote:
Kan ik me voorstellen als ik die wiki omschrijving leesquote:Op zaterdag 7 september 2019 22:20 schreef SoS87 het volgende:
Ex wil niet dat ik ze naar ren en stimpy laat kijken
Laatste twee ken ik nietquote:Op zaterdag 7 september 2019 22:25 schreef SoS87 het volgende:
Ik was iets ouder dan zij nu, maar ren en stimpy, purno de purno, rembo en rembo.
Ren en stimpy ken ik echt niet.. Die andere twee wel.. Wel geinigquote:Op zaterdag 7 september 2019 22:25 schreef SoS87 het volgende:
Ik was iets ouder dan zij nu, maar ren en stimpy, purno de purno, rembo en rembo.
Ren & Stimpy waren echt fakking awesome!quote:Op zaterdag 7 september 2019 22:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ren en stimpy ken ik echt niet.. Die andere twee wel.. Wel geinigwas zelf meer van de classics als bassie en Adriaan en de smurfen.
Die vond ik zó naar altijdquote:Op zaterdag 7 september 2019 22:33 schreef ToT het volgende:
Ren & Stimpy waren echt fakking awesome!
Doe 'es vertellen!quote:Op zaterdag 7 september 2019 22:33 schreef Amarantha het volgende:
Wow heb me net onder een boete uitgelult.
Vertel me je geheim.quote:Op zaterdag 7 september 2019 22:33 schreef Amarantha het volgende:
Wow heb me net onder een boete uitgelult.
Nee, ik kon daar echt erge nachtmerries van krijgen. Maar ben daar nog steeds gevoelig voor. Ik droom best vaak, en heb periodes dat ik erg veel nachtmerries heb.quote:
Als je een man was geweest hadden ze dit denk ik niet gezegdquote:Op zaterdag 7 september 2019 22:35 schreef Amarantha het volgende:
Kwam politie op de fiets tegen.. En mijn voorlicht moet nieuwe batterijen. Ik heel schijnheilig afstappen terwijl hun het zienvraagt die 'is je band lek?' ik zo nee... zegt die 'ja je voorlicht doet het niet he' ik zo ja klopt maar kwam ik net achter (haha bullshit). Zegt die man 'fiks even nieuwe batterijen' en toen gingen ze verder en ik wou verder lopen met de fiets.. Schreeuwen ze nog na: Fiets maar verder hoor!
![]()
Het was wel langs bos waar ik moest fietsen dus denk dat ik daarom verder mocht fietsen. Maar goed ze hadden me wel boete kunnen geven.quote:Op zaterdag 7 september 2019 22:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Als je een man was geweest hadden ze dit denk ik niet gezegd
quote:Op zaterdag 7 september 2019 22:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, ik kon daar echt erge nachtmerries van krijgen. Maar ben daar nog steeds gevoelig voor. Ik droom best vaak, en heb periodes dat ik erg veel nachtmerries heb.
quote:Op zaterdag 7 september 2019 22:35 schreef Amarantha het volgende:
Kwam politie op de fiets tegen.. En mijn voorlicht moet nieuwe batterijen. Ik heel schijnheilig afstappen terwijl hun het zienvraagt die 'is je band lek?' ik zo nee... zegt die 'ja je voorlicht doet het niet he' ik zo ja klopt maar kwam ik net achter (haha bullshit). Zegt die man 'fiks even nieuwe batterijen' en toen gingen ze verder en ik wou verder lopen met de fiets.. Schreeuwen ze nog na: Fiets maar verder hoor!
![]()
Dat ja! Dat stond hier laatst ook opquote:
Dat zegt me niks.quote:Op zaterdag 7 september 2019 22:24 schreef Kopjechino het volgende:
Of Angela Anaconda. Heb daar echt weken nachtmerries van gehad.
Zou ook kunnen ja. Maar toch, je hebt wel geluk gehadquote:Op zaterdag 7 september 2019 22:37 schreef Amarantha het volgende:
Het was wel langs bos waar ik moest fietsen dus denk ik daarom verder mocht fietsen.
Ja dat heb ik dus tot nu toe altijd.quote:Op zaterdag 7 september 2019 22:38 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zou ook kunnen ja. Maar toch, je hebt wel geluk gehad
quote:Op zaterdag 7 september 2019 22:37 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Een ontspannende douche wil misschien wel helpen!
Dat keek mijn broer vroeger altijd.quote:Op zaterdag 7 september 2019 22:38 schreef dud0r het volgende:
Dat zegt me niks.
Gewoon Tom & Jerry kijken
Ben eigenlijk nog nooit aangehouden, dus geen idee of ik ook dat geluk heb Haha.quote:Op zaterdag 7 september 2019 22:39 schreef Amarantha het volgende:
Ja dat heb ik dus tot nu toe altijd.
Dat, Looney tunes, Transformers, mask, dungeons and dragons, Scooby Doo, TMNT, arthur and the Knights of the round table, thundercats, captain planet, Dino riders later Dan Nog samurai pizza cats en biker Mice from Mars. En toen cartoon network kwam Dexter, courage, Johnny Bravo, ed edd and eddy, Powerpuff girls, ren and stimpy.quote:Op zaterdag 7 september 2019 22:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
[..]
Dat keek mijn broer vroeger altijd.
Boete van meer dan 1000 euro gehad voor dronken fietsenquote:Op zaterdag 7 september 2019 22:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ben eigenlijk nog nooit aangehouden, dus geen idee of ik ook dat geluk heb Haha.
Echt nietquote:Op zaterdag 7 september 2019 22:50 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Boete van meer dan 1000 euro gehad voor dronken fietsen
Toch welquote:
Blaastest geweigerd? Want normaal gezien kost je dat ¤100 dacht ik.quote:
Was in Oostenrijk. Gewoon geblazen maar daar krijg je op de fiets dezelfde boete als dat je in de auto zit, alleen pakken ze je rijbewijs niet af. Was eerst nog een paar honderd meer maar de school waar ik toen zat heeft een brief gestuurd en toen hebben ze het een klein beetje bijgesteld.quote:Op zaterdag 7 september 2019 22:54 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Blaastest geweigerd? Want normaal gezien kost je dat ¤100 dacht ik.
Dat zijn nog eens serieuze bedragenquote:Op zaterdag 7 september 2019 22:59 schreef eNGine10 het volgende:
Was in Oostenrijk. Gewoon geblazen maar daar krijg je op de fiets dezelfde boete als dat je in de auto zit, alleen pakken ze je rijbewijs niet af. Was eerst nog een paar honderd meer maar de school waar ik toen zat heeft een brief gestuurd en toen hebben ze het een klein beetje bijgesteld.
Welke aflevering van Don & Ad was dat?quote:Op zaterdag 7 september 2019 23:03 schreef Kopjechino het volgende:
Ik loop altijd als ik gedronken heb. Wel eens een keer in een caravan beland toen ik dronken was. Nog steeds geen idee hoe ik daar terechtkwam of van wie de caravan was.
Ik stap gewoon in de autoquote:Op zaterdag 7 september 2019 23:03 schreef Kopjechino het volgende:
Ik loop altijd als ik gedronken heb. Wel eens een keer in een caravan beland toen ik dronken was. Nog steeds geen idee hoe ik daar terechtkwam of van wie de caravan was.
Ik wou het niet doen maar ik had iets met ghbquote:Op zaterdag 7 september 2019 23:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Welke aflevering van Don & Ad was dat?
Ja heb dat toen van m'n ouders moeten lenen. Maar die deden er ook niet moeilijk over.. Die hebben me juist altijd verteld om met de fiets te gaan als ik ging drinkenquote:Op zaterdag 7 september 2019 23:01 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat zijn nog eens serieuze bedragen
S2E6quote:Op zaterdag 7 september 2019 23:05 schreef hemarookworst het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt?quote:'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
Stacyquote:Op zaterdag 7 september 2019 23:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ook 1x gedaan, toen ik bij mijn vriendin sliep, we kregen beetje ruzie toen we in bed lagen en dat ging volgens mij over een naam van iemandquote:
Die verhalen over piloten die stevig aangeschoten vliegen. Overtreffende trapquote:
Hahaquote:Op zaterdag 7 september 2019 23:06 schreef eNGine10 het volgende:
Ja heb dat toen van m'n ouders moeten lenen. Maar die deden er ook niet moeilijk over.. Die hebben me juist altijd verteld om met de fiets te gaan als ik ging drinken
Die hebben automatische pilootquote:Op zaterdag 7 september 2019 23:08 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Die verhalen over piloten die stevig aangeschoten vliegen. Overtreffende trap
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 7 september 2019 23:09 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik ben juist bloednerveus als ik nuchter moet rijden
quote:
quote:Op zaterdag 7 september 2019 23:08 schreef SoS87 het volgende:
Max 6 halve liters hoor, als ik meer op heb rijdt mijn dochter
quote:Op zaterdag 7 september 2019 23:08 schreef SoS87 het volgende:
Max 6 halve liters hoor, als ik meer op heb rijdt mijn dochter
Beetje leuke dag gehad?quote:Op zaterdag 7 september 2019 23:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Bedankt maat
Nog 47min te gaan
Nee, maar als ik dan 3/4 flesjes bier heb gehad durf ik het nog wel aanquote:
Lekker manquote:Op zaterdag 7 september 2019 23:14 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zeker. Bowling, filmpje, eten
Klinkt als een hele burgerlijke verjaardag.quote:
Ik ben ook burgerlijkquote:Op zaterdag 7 september 2019 23:15 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Klinkt als een hele burgerlijke verjaardag.
Ik was vorig weekend jarig en heb de hele dag in de tuin gezeten met familie, is dat niet burgerlijk dan?quote:Op zaterdag 7 september 2019 23:15 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Of een datequote:Op zaterdag 7 september 2019 23:15 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nou. Leukquote:
Er gingen ook blokjes kaas en plakjes worst rond?quote:Op zaterdag 7 september 2019 23:16 schreef R-woud93 het volgende:
Ik was vorig weekend jarig en heb de hele dag in de tuin gezeten met familie, is dat niet burgerlijk dan?
Weekendje werken en weer gaanquote:Op zaterdag 7 september 2019 23:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Alleen doordeweeks van 9 tot 5 drinken![]()
![]()
![]()
Jaquote:Op zaterdag 7 september 2019 23:17 schreef Kopjechino het volgende:
Er gingen ook blokjes kaas en plakjes worst rond?
Neequote:Op zaterdag 7 september 2019 23:17 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Zullen wij ook eens gaan bowlen?
Bowlen
Ik heb verder ook niks met verjaardagen (als ik mensen uitnodigen enz) dus dit is prima voor mijquote:Op zaterdag 7 september 2019 23:17 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nou. Leuk
[..]
Er gingen ook blokjes kaas en plakjes worst rond?
Ik vind dat best leuk eigenlijkquote:
Snap je wel hoor, heb er ook niets mee. Vier sinds mijn 12de denk ik al mijn verjaardag niet meer. Ga alleen uit eten met mijn ouders en broer omdat ze denken dat dat leuk is.quote:Op zaterdag 7 september 2019 23:18 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik heb verder ook niks met verjaardagen (als ik mensen uitnodigen enz) dus dit is prima voor mij
Bowlenquote:Op zaterdag 7 september 2019 23:17 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Zullen wij ook eens gaan bowlen?
Bowlen
Kan ook vrij pijnlijk zijnquote:Op zaterdag 7 september 2019 23:21 schreef Kopjechino het volgende:
Morgen paintballen. Lekker sprayen met dat geweer
Pijn is fijnquote:
Ben ooit eens het ''haasje'' geweest in zo'n pak, al die verfballen wel hoorquote:Op zaterdag 7 september 2019 23:29 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Pijn is fijn
Maar nee, heb ik gehoord. Heb een hoge pijngrens dus denk dat het wel goedkomt
Deze baas weet!quote:
Ga het meemaken, ben benieuwd!quote:Op zaterdag 7 september 2019 23:32 schreef R-woud93 het volgende:
Ben ooit eens het ''haasje'' geweest in zo'n pak, al die verfballen wel hoor
Het is ook wel heel leuk om te doen hoor inderdaadquote:Op zaterdag 7 september 2019 23:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ga het meemaken, ben benieuwd!
Gisteren toen ik aangeschoten was al lopen opscheppen dat ik ze allemaal zou inmaken
Worstmeestert!quote:
Absoluut, bleek een goede keuze, historische overwinningquote:Op zaterdag 7 september 2019 23:34 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Jij hebt gisteren met pilsjes in de kroeg de wedstrijd gekeken toch?
Malenquote:Op zaterdag 7 september 2019 23:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Worstmeestert!
[..]
Absoluut, bleek een goede keuze, historische overwinning
Lekker debuut voor dat jong zo ja. Meteen 10 miljoen meer waard ookquote:
Heb ik van anderen ook gehoord ja. Wel een aanrader om kleren aan te doen die vies mogen worden denk ik?quote:Op zaterdag 7 september 2019 23:35 schreef R-woud93 het volgende:
Het is ook wel heel leuk om te doen hoor inderdaad
Eens, na de dubbele wissel stond het allemaal ineens veel beterquote:Op zaterdag 7 september 2019 23:37 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Koeman had hem direct na rust al moeten brengen
Overal waar in ben geweest krijg je een overal aan van hun zelf, maar zou het niet riskeren met dure kleding ofzoquote:Op zaterdag 7 september 2019 23:37 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb ik van anderen ook gehoord ja. Wel een aanrader om kleren aan te doen die vies mogen worden denk ik?
Alsof ik dure kleding hebquote:Op zaterdag 7 september 2019 23:38 schreef R-woud93 het volgende:
Overal waar in ben geweest krijg je een overal aan van hun zelf, maar zou het niet riskeren met dure kleding ofzo
Zou er lekker niks onder dragenquote:Op zaterdag 7 september 2019 23:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Overal waar in ben geweest krijg je een overal aan van hun zelf, maar zou het niet riskeren met dure kleding ofzo
Niet zo veel smoken dan ouwe!quote:
quote:
Hahaatjes!quote:
Zal ik eens even lekker in je oor blazen dan?quote:
Wiet of stuff?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |