Als ik mag kiezen tussen Claudia en thuisblijven, blijf ik thuisquote:Op zaterdag 7 september 2019 12:56 schreef Zilverberk het volgende:
Nou, als ik mag kiezen tussen claudia de breij en youp, mag die bejaarde thuis blijven hoor. Die was vroeger grappig.
Mooi dat je een toffe avond had.quote:Op zaterdag 7 september 2019 13:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als ik mag kiezen tussen Claudia en thuisblijven, blijf ik thuis
In maart naar Youp geweest, heb me bescheurd.
Theoquote:Op zaterdag 7 september 2019 13:06 schreef golfer het volgende:
Wij gaan naar beiden. Claudia en Youp.
En verder nog veel meer, zoals bijvoorbeeld Theo Maassen.
Sowieso veel theaterbezoeken.
Graag wel in een botte modus.quote:
Kan me niet herinneren dat die slecht was. Maar goed hij zat tussen Claudia en Marc Marie in, dan doe je het al snel beter in mijn oogpuntquote:Op zaterdag 7 september 2019 13:11 schreef borisz het volgende:
De laatste show van Youp was weer prima. Zijn laatste ouwejaars daarentegen...
![]()
Pas in januari weer naar de Schouwburg. 1 november nog wel naar het KCO met Beethoven IV en Shostakovich X
quote:Op zaterdag 7 september 2019 13:39 schreef Molo het volgende:
Of je zulks een mensen hilarisch vindt of niet is uiteraard nogal persoonlijk![]()
Ronald Goedemondt![]()
![]()
Die heeft mij nooit aan het 'lachen' gekregen...quote:Op zaterdag 7 september 2019 14:02 schreef Zilverberk het volgende:
Nah, doe mij dan maar Herman Finkers.
Smaken verschillen.quote:Op zaterdag 7 september 2019 14:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die heeft mij nooit aan het 'lachen' gekregen...
Die maakt al jaren niks leuks meer. Maar die shows van hem zijn geniaal iddquote:Op zaterdag 7 september 2019 14:02 schreef Zilverberk het volgende:
Yup gelukkig welquote:
quote:Op zaterdag 7 september 2019 14:02 schreef Zilverberk het volgende:
Daar haak ik juist af.quote:Op zaterdag 7 september 2019 14:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Yup gelukkig wel
Mij kunnen grappen niet hard genoeg zijn. Als mensen ergens door gechoqueerd worden, dan lig ik in een deuk
Ik ook, ik word dan zo boos, "waarom denk je dat je mensen pijn mag doen".quote:
Ik denk meer "kon je niks grappigers bedenken dan deze lompheid?"quote:Op zaterdag 7 september 2019 14:13 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik ook, ik word dan zo boos, "waarom denk je dat je mensen pijn mag doen".
Boos is ook niet het goede woord, combinatie van boos/verdrietig is het meer om de mensen die de kakken worden gezet. Die vaak gewoon hun ding doen en hun eigen leventje leiden, en dan opeens onder een negatief vergrootglas worden gelegd.quote:Op zaterdag 7 september 2019 14:15 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik denk meer "kon je niks grappigers bedenken dan deze lompheid?"
Hoe dan ook, ook bij zulke vuilbekkende lomperiken zitten de zalen vol. Er zal een markt voor zijn.quote:Op zaterdag 7 september 2019 14:19 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Boos is ook niet het goede woord, combinatie van boos/verdrietig is het meer om de mensen die de kakken worden gezet. Die vaak gewoon hun ding doen en hun eigen leventje leiden, en dan opeens onder een negatief vergrootglas worden gelegd.
Ik gok rendang hierquote:Op zaterdag 7 september 2019 14:41 schreef Zilverberk het volgende:
Wat eten jullie vanavond allemaal?
Verrassend ja.quote:
Oh, yum. Ik mis echt een oven, juist voor dit soort zaken. Leuke foto trouwens, lekker bezig!quote:Op zaterdag 7 september 2019 14:47 schreef Kaatje1 het volgende:
Lasagne. Gisteren gemaakt, net nog een keer geproefd en lekker geworden.
Geen oven, dat lijkt me echt lastig. Is een combimagnetron een idee? Een losse (die heb ik ook nog staan en gebruik 'm best regelmatig).quote:Op zaterdag 7 september 2019 14:58 schreef Holyme het volgende:
[..]
Oh, yum. Ik mis echt een oven, juist voor dit soort zaken. Leuke foto trouwens, lekker bezig!
Leuk! Kunnen jullie logeren bij vrienden. En weet de oudste nog iets van Berlijn of was hij echt te jong toen jullie weggingen?quote:Op zaterdag 7 september 2019 15:01 schreef Jagärtrut het volgende:
We zijn plannen aan het maken om terug te keren naar onze oude heimat, een weekje Berlijn einde oktober. Zo’n zin in!
Een zelfgebouwde pizzaquote:Op zaterdag 7 september 2019 14:41 schreef Zilverberk het volgende:
Oh maar je vind het blijkbaar wel erg grappig als een iemand iets anti Trump of Wilders op FB postquote:Op zaterdag 7 september 2019 14:19 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Boos is ook niet het goede woord, combinatie van boos/verdrietig is het meer om de mensen die de kakken worden gezet.
Dat zijn mensen die zelf de publiciteit zoeken. Maar een onschuldige (nu gaan we even een flink aantal jaren terug) buckler drinker voor gek te zetten vind ik min. Zeker omdat die, niet als Wilders of Trump, geen podium hebben om een weerwoord te geven.quote:Op zaterdag 7 september 2019 15:21 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh maar je vind het blijkbaar wel erg grappig als een iemand iets anti Trump of Wilders op FB post
Je mag van mij alles en iedereen belachelijk maken hoor, maar het moet wel goed/grappig zijn zeg maar
Nog geen idee. Iets van foodtrucks die bij Caprera staan.quote:Op zaterdag 7 september 2019 14:41 schreef Zilverberk het volgende:
Dat vind ik geen negatief vergrootglas, maar satire in een cabaret setting.quote:Op zaterdag 7 september 2019 14:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Boos is ook niet het goede woord, combinatie van boos/verdrietig is het meer om de mensen die de kakken worden gezet. Die vaak gewoon hun ding doen en hun eigen leventje leiden, en dan opeens onder een negatief vergrootglas worden gelegd.
Of iemand wel of geen podium heeft maakt voor mij niks uit of het wel of niet grappig is.quote:Op zaterdag 7 september 2019 15:25 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat zijn mensen die zelf de publiciteit zoeken. Maar een onschuldige (nu gaan we even een flink aantal jaren terug) buckler drinker voor gek te zetten vind ik min. Zeker omdat die, niet als Wilders of Trump, geen podium hebben om een weerwoord te geven.
Niemand durfde meer een buckler te drinken om niet voor halve zool te worden uitgemaakt. Maar da's een merk. Maar mensen vanuit een soort, en nou generaliseer ik zelf ook, randstedelijke, goed verdienende superioriteit uit te vergroten omdat het jouw manier van leven niet is, daar heb ik een bloedhekel aan. Laat mensen in hun waarde ook al heb jij er niets mee. Ik vind mensen die bv wilders stemmen ook heel niet fijn, maar achter de schermen, via messenger, ga ik er wel mee in gesprek.quote:Op zaterdag 7 september 2019 15:44 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Of iemand wel of geen podium heeft maakt voor mij niks uit of het wel of niet grappig is.
Dat Buckler gebeuren, dat is gewoon wat aandikken van stereotypen. Behalve aandeelhouders heeft er niemand om zitten huilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |