En nu dan? Zuid-Drenthe?quote:Op zondag 6 oktober 2019 21:09 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
al tig jaar zit ik op Fok! nog nooit kans gehad om de stok te kunnen pakken.
![]()
quote:Op maandag 7 oktober 2019 11:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hij is al verhuisd. Fotootjes volgen, eerst rap doot naar mn afspraak. Lichte vertraging opgelopen nadat ik twee keer bij een dorp waar die al geweest was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sluitersweg.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Eerst nog effe zien te pinpointen.
Lightning fast.quote:Op maandag 7 oktober 2019 18:35 schreef Light het volgende:
[..]
Daar lag stokje inderdaad. Nu in mijn auto.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Camera was wat traag, omdat het al donker begon te worden. Maar de plaatsnaam is nog prima leesbaar.quote:
Vies? Lag er weer een drol op?quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 17:05 schreef -marz- het volgende:
1 vieze stokkeplok in mijn kofferbak.
Ik had in principe morgen mijn auto verhuurd aan iemand die een eindje weg zou gaan in NL. Zou kunnen vragen om een slinger te geven. Maar heb er niets meer over gehoord vooralsnog. Hmm
Gelukkig niet. Meer alsof hij begraven heeft gelegen, allerlei zand/modder/aarde/nattigheid.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 18:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Vies? Lag er weer een drol op?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bonusmateriaal *****PAS OP***** ****VIEZIGHEID*****SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 34% gewijzigd door -marz- op 08-10-2019 18:51:23 ]Springfield's looking pretty dusty today
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |