SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even kijken op streetview leverde 3 plaatsnaamborden op, en 4 einde-borden.quote:Op zondag 8 september 2019 21:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Niet dat dit gehucht met 3 plaatsnaamborden een hoge moeilijksheidsgraad heeft. Dus dat gaat wel goedkomen.
Lekker laten zoeken. Het is een/derde van het spelquote:Op zondag 8 september 2019 21:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar het belangrijkste.
Drentheeee![]()
Mocht iemand echt vastlopen/het niet vertrouwen en hem willen ophalen. Pm maar.
quote:Op zondag 8 september 2019 22:17 schreef Light het volgende:
[..]
Even kijken op streetview leverde 3 plaatsnaamborden op, en 4 einde-borden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze foto niet bijgedaan was om, nuja dat zie je. Maar in the case waarin jij het noemt zegt deze foto genoeg van waar je moet wezen.![]()
Jammer, anders kon je de Stok gelijk meenemen.quote:Op maandag 9 september 2019 22:35 schreef aKboR het volgende:
[..]
ken ik niet, wil ik niet kennen en ben te lui om het te kennen.
Jij hebt echt ALTIJD pech heh ... net te ver.. net geweest... net een afspraak aan de andere kant...net geen tijd....net te laat...arme pechkatquote:Op maandag 9 september 2019 23:29 schreef Nattekat het volgende:
Ik was in de buurt afgelopen weekend
Het komt wel heel dichtbij, zoquote:Op maandag 9 september 2019 23:29 schreef Nattekat het volgende:
Ik was in de buurt afgelopen weekend
Ontken je nou het grote machtige Google?!quote:Op maandag 9 september 2019 22:35 schreef aKboR het volgende:
[..]
ken ik niet, wil ik niet kennen en ben te lui om het te kennen.
Ik zou niet durven, almachtige Google weet immers alles van mij.quote:Op dinsdag 10 september 2019 08:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ontken je nou het grote machtige Google?!
quote:Op dinsdag 10 september 2019 06:45 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Het komt wel heel dichtbij, zo![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stokje is al wel verlegd door een nieuwsgierige voorbijganger. 😏
quote:Op dinsdag 10 september 2019 10:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Was er toevallig weer 100m van verwijderd. Dus hierbij daglicht.Hopelijk binnenkort een nieuwe verplaatser!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stokje is al wel verlegd door een nieuwsgierige voorbijganger. 😏|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Of door een nieuwsgierige wolf (de wolf van De Wolden (als die bestaat)).quote:Op dinsdag 10 september 2019 10:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Stokje is al wel verlegd door een nieuwsgierige voorbijganger. 😏
Ditquote:
Gebruik dan je auto maar.quote:Op vrijdag 13 september 2019 14:26 schreef Toverstokje het volgende:
* Toverstokje durft haar krachten niet meer te gebruiken voor verplaatsingen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |