Daar ga je weerquote:
Heb dat echt nooit normaalquote:
Doet tie anders nooitquote:
Heb mijn kater aan jou gegeven, want ik heb er dit keer weinig last vanquote:
Eens per maand hetzelfde met je poes doen en hij lust nooit geen tomatensoep meer.quote:Op zaterdag 7 september 2019 11:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb mijn kater aan jou gegeven, want ik heb er dit keer weinig last van
Hoezo? Ik word misschien maar 3/4 keer per jaar ongesteldquote:Op zaterdag 7 september 2019 11:27 schreef UitStraling het volgende:
Eens per maand hetzelfde met je poes doen en hij lust nooit geen tomatensoep meer.
Haha baas. Suikerspinnetje eten op de dijkquote:Op zaterdag 7 september 2019 11:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
https://twitter.com/FOXSportsnl/status/1169989025744207872
Je verjaardag toch. Of.. waar was je voor aan het aftellen?quote:
Ooohja dit wist ikquote:Op zaterdag 7 september 2019 11:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hoezo? Ik word misschien maar 3/4 keer per jaar ongesteld
Tot ik gekko's ga ophalen.quote:Op zaterdag 7 september 2019 11:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Je verjaardag toch. Of.. waar was je voor aan het aftellen?
hij gaat dus nietquote:Op zaterdag 7 september 2019 11:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha baas. Suikerspinnetje eten op de dijk
Jij houdt de menstruatie van de vrouwelijke fokkers bij in je notitieblok?quote:
Sorry hoor, was even in de war 🙈quote:
The red journalquote:Op zaterdag 7 september 2019 11:31 schreef Fok-it het volgende:
Jij houdt de menstruatie van de vrouwelijke fokkers bij in je notitieblok?
9quote:Op zaterdag 7 september 2019 11:33 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Sorry hoor, was even in de war 🙈
Maar, hoeveel dagen nog?
Ik ben toch wel de ICT koning van Nederland dus ik gebruik Notepad++quote:Op zaterdag 7 september 2019 11:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij houdt de menstruatie van de vrouwelijke fokkers bij in je notitieblok?
Lolquote:
Naar welke fokster is dit uit Klb scquote:Op zaterdag 7 september 2019 11:38 schreef UitStraling het volgende:
"Beste xxxxxx, je bent nu zeven dagen over tijd, heb je nu je zin? onnoemelijke kuthoer.
Met vriendelijke groet,
UitStraling."
Jij bent het zonnetje in huisquote:Op zaterdag 7 september 2019 10:55 schreef Kopjechino het volgende: [..] Ik waarschijnlijk
[..] Zo, lekker bezig jij zeg. Ik ga vanavond uit eten, dus ik focus mij meer op het voedsel als op de drank.
Komt vanzelfquote:Op zaterdag 7 september 2019 11:45 schreef naatje_1 het volgende:
Zit in trein, maar trein rijdt niet...
Doe danquote:
Nou nou nouquote:
Voordat je gaat slapen lieve Naat een gratis opvoedkundige levenswijsheid die je eigenlijk al van je vader had moeten leren, nooit de geestelijke zwakte of mentale problemen van een meisje gebruiken om in haar broekje te komen, de vele waaroms hoef ik je niet uit te leggen toch?quote:
Zo is naatje nietquote:Op zaterdag 7 september 2019 11:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voordat je gaat slapen lieve Naat een gratis opvoedkundige levenswijsheid die je eigenlijk al van je vader had moeten leren, nooit de geestelijke zwakte of mentale problemen van een meisje gebruiken om in haar broekje te komen, de vele waaroms hoef ik je niet uit te leggen toch?
Tering die is lelijkquote:
Ik doel dan ook niet alleen per intentie maar vooral op mogelijkheid, ken genoeg kerels die zo bij een knettergek wijfje aan belanden.quote:Op zaterdag 7 september 2019 11:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zo is naatje niet
[..]
Tering die is lelijk
quote:Op zaterdag 7 september 2019 11:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik doel dan ook niet alleen per intentie maar vooral op mogelijkheid, ken genoeg kerels die zo bij een knettergek wijfje aan belanden.
Wat dat betreft lijken vrouwen wel wat op honden, negentig procent van de hersenen is op aandacht gericht.quote:
Ja dat haar moet je niet doenquote:Op zaterdag 7 september 2019 11:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zo is naatje niet
[..]
Tering die is lelijk
Notepad++quote:Op zaterdag 7 september 2019 11:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben toch wel de ICT koning van Nederland dus ik gebruik Notepad++
Ik zal het onthouden voor morgenquote:Op zaterdag 7 september 2019 12:13 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Niemand zegt dat ooit tegen mij
Ja nee, ik bedoel meer personen die ik in rl ken. Collega's, familie, vrienden etc.quote:
Wat?quote:
Ohquote:Op zaterdag 7 september 2019 12:17 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja nee, ik bedoel meer personen die ik in rl ken. Collega's, familie, vrienden etc.
[..]
Wat?
Waarmee hebben ze gewonnen?quote:Op zaterdag 7 september 2019 12:18 schreef Solotovski het volgende:
Jaaaaa nederland gewonnen
Wat een spannende samenvatting soow
Ek dammenquote:Op zaterdag 7 september 2019 12:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh
[..]
Waarmee hebben ze gewonnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |