abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188827355
Over iets meer dan twee maanden is duidelijk of het Nederlands elftal erin geslaagd is het EK van volgend jaar te halen. In de laatste zes kwalificatiewedstrijden moet Oranje een gapend gat dichten met Noord-Ierland en Duitsland. De beste twee landen van de groep plaatsen zich voor het EK.

[ Bericht 4% gewijzigd door De_Kraam op 07-09-2019 17:34:12 ]
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_188827402
Duitsland en Nederland gaan gewoon door. Heeft het nog een voordeel om eerste te worden? Voordeel bij de poule indeling op het EK?
pi_188827438
Noord-Ierland gaat stunten maandag _O_
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_188827445
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 00:56 schreef Simmertje het volgende:
Duitsland en Nederland gaan gewoon door. Heeft het nog een voordeel om eerste te worden? Voordeel bij de poule indeling op het EK?
Vast wel.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_188827494
Low vond het trouwens ook geen hands ^O^
pi_188827787
Mooi dat Koeman het Nederlands Elftal weer nieuw leven in geblazen heeft. Ziet er goed uit.
Van alles is weer waardeloos.
  zaterdag 7 september 2019 @ 02:09:16 #7
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_188827881
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende: [..] Kijk even naar de teams met De Grote Vier erin, die werden ook omgeven door middelmatige spelers als Heitinga, Mathijsen, een bejaarde van Bronckhorst, Kuyt, Engelaar, Ooijer, Braafheid.
Nou zeg, dit is ook wat onzinnig. Kuyt middelmatig noemen slaat gewoon nergens op, die was in die tijd ontzettend goed (en nooit minder dan vdVaart). Engelaar, Ooijer en Braafheid speelden zelden tot nooit mee, verder waren alleen Heitinga en Mathijsen zeer matige spelers die een vaste basisplek hadden.

Op het moment hebben we drie á vier spelers van topkwaliteit (van Dijk, de Jong en Wijnaldum; de Ligt vermoedelijk ook maar die heeft niet zijn beste vorm te pakken), verder zijn Babel, Blind en Depay enorm wisselvallig en Dumfries en Promes gewoon niet zo goed. Ik vind de selecties waarmee Nederland tussen 2008 en 2012 mee speelde toch wel wat beter dan wat we nu hebben.
Met pijn en moeite derde
pi_188827931
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2019 02:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Nou zeg, dit is ook wat onzinnig. Kuyt middelmatig noemen slaat gewoon nergens op, die was in die tijd ontzettend goed (en nooit minder dan vdVaart). Engelaar, Ooijer en Braafheid speelden zelden tot nooit mee, verder waren alleen Heitinga en Mathijsen zeer matige spelers die een vaste basisplek hadden.

Op het moment hebben we drie á vier spelers van topkwaliteit (van Dijk, de Jong en Wijnaldum; de Ligt vermoedelijk ook maar die heeft niet zijn beste vorm te pakken), verder zijn Babel, Blind en Depay enorm wisselvallig en Dumfries en Promes gewoon niet zo goed. Ik vind de selecties waarmee Nederland tussen 2008 en 2012 mee speelde toch wel wat beter dan wat we nu hebben.
Kan me hier ook in vinden. Van Persie, Robben, Sneijder en Van Bommel waren gewoon wereldtop in 2010. Kuijt, Van der Vaart en Nigel de Jong uitstekende spelers net onder de top en Heitinga en Mathijssen functioneerden ook gewoon prima.

Dat elftal was aanvallend veel beter dan het huidige Oranje. Dat zie je ook aan de kwaliteit van de goals.
pi_188828221
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 02:21 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Kan me hier ook in vinden. Van Persie, Robben, Sneijder en Van Bommel waren gewoon wereldtop in 2010. Kuijt, Van der Vaart en Nigel de Jong uitstekende spelers net onder de top en Heitinga en Mathijssen functioneerden ook gewoon prima.

Dat elftal was aanvallend veel beter dan het huidige Oranje. Dat zie je ook aan de kwaliteit van de goals.
Van persie was vrij wisselvallig en stond altijd buitenspel omdat hij niet wilde rennen. Van bommel was ook slecht, onvergelijkbaar met frenkie de Jong. En robben speelde helaas niet op z'n top door zijn blessures. Wat we nu hebben is denk ik sterker, want nu de aanval sterker begint te worden overheersen we straks in alle linies van het veld.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  Admin zaterdag 7 september 2019 @ 08:41:12 #10
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_188828566
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 september 2019 21:55 schreef Doublepain het volgende:
Kan er niks aan doen dat @:Danny een mongolen limiet erop heeft gezet
Welke limiet bedoel je?
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  zaterdag 7 september 2019 @ 08:48:19 #11
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_188828616
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 01:00 schreef TLC het volgende:
Noord-Ierland gaat stunten maandag _O_
Duitsland derde in de poule _O_
pi_188828989
Genoten van je pik gisteren
pi_188828995
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 08:41 schreef Danny het volgende:

[..]

Welke limiet bedoel je?
Karakters in een TT lijkt mij
  Admin zaterdag 7 september 2019 @ 09:33:07 #14
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_188829052
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2019 09:27 schreef JanCees het volgende:

[..]

Karakters in een TT lijkt mij
ow. nou ja, als die te lang wordt past het niet meer op de regel, dus is het zinloos om 'm langer te kunnen maken.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_188829371
Hopelijk kiest Dest voor oranje want Blind en Dumfries kunnen echt niet. Low zei ook na afloop op de Duitse tv dat dit de zwakke plekken zijn.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_188829407
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 08:41 schreef Danny het volgende:

[..]

Welke limiet bedoel je?
Op de TT
pi_188829412
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 09:33 schreef Danny het volgende:

[..]

ow. nou ja, als die te lang wordt past het niet meer op de regel, dus is het zinloos om 'm langer te kunnen maken.
Nu word ik wel uitgelachen :{
pi_188829461
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 07:13 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Van persie was vrij wisselvallig en stond altijd buitenspel omdat hij niet wilde rennen. Van bommel was ook slecht, onvergelijkbaar met frenkie de Jong. En robben speelde helaas niet op z'n top door zijn blessures. Wat we nu hebben is denk ik sterker, want nu de aanval sterker begint te worden overheersen we straks in alle linies van het veld.
Van Bommel was aanvoerder bij Bayern München.

Even perspectief
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_188829474
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 07:13 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Zo kun je alles relativeren. Van Persie en Robben waren in alles beter dan onze huidige aanvallers en spelers als Van der Vaart en Kuijt eigenlijk ook.
  zaterdag 7 september 2019 @ 10:14:37 #20
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188829478
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 10:14 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Zo kun je alles relativeren. Van Persie en Robben waren in alles beter dan onze huidige aanvallers en spelers als Van der Vaart en Kuijt eigenlijk ook.
Kuijt voegde aanvallend ook nooit wat toe.
pi_188829499
quote:

[..]

Ik vind het huidig NL elftal veel beter ogen dan die van ‘10, de spelers en het spel vind ik veel beter dan destijds waar het meer om individuele kwaliteiten ging dan het collectief

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2019 10:16:50 ]
pi_188829520
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 10:14 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Kuijt voegde aanvallend ook nooit wat toe.
Hoe kun je dat nou zeggen? Heel veel goals en assists voor Oranje, in 2008 en 2010 vaak beslissend. (Mooie assists in kwartfinale en halve finale WK+goal tegen Frankrijk op EK.)
  zaterdag 7 september 2019 @ 10:20:12 #23
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188829537
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 10:18 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Hoe kun je dat nou zeggen? Heel veel goals en assists voor Oranje, in 2008 en 2010 vaak beslissend. (Mooie assists in kwartfinale en halve finale WK+goal tegen Frankrijk op EK.)
Omdat ik alle wedstrijden heb gekeken. Ja, hij zal vast wel eens een assist hebben gegeven want hij deed elke wedstrijd mee maar het was pure creatieve armoede. 24 goals in 104 interlands ben ik ook niet echt van onder de indruk.
pi_188829550
quote:
99s.gif Op zaterdag 7 september 2019 10:16 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ik vind het huidig NL elftal veel beter ogen dan die van ‘10, de spelers en het spel vind ik veel beter dan destijds waar het meer om individuele kwaliteiten ging dan het collectief
Ja kijk dat is een andere discussie. Ik vond Robben, Sneijder en Van Persie ook niet altijd even complementair. Waren alle drie natuurlijk ook wel jongens die graag voor zichzelf gingen. Maar ik moet deze generatie nog maar eens een zilveren en bronzen WK-medaille zien te behalen.

Nogmaals: Het draait echt verrassend lekker momenteel maar het huidige Duitsland is ook echt geen wereldtop. Eens kijken hoe we het bijvoorbeeld tegen kleine stugge landen gaan doen, zoals Noord-Ierland.
pi_188829558
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 10:20 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Omdat ik alle wedstrijden heb gekeken. Ja, hij zal vast wel eens een assist hebben gegeven want hij deed elke wedstrijd mee maar het was pure creatieve armoede.
Ja maar het draait toch ook gewoon om een stukje rendement? Kuijt was altijd erg effectief met de kansen die hij kreeg, dat zijn onze huidige buitenspelers totaal niet.

(Nou verwacht ik wel veel van Malen moet ik zeggen.)
  zaterdag 7 september 2019 @ 10:24:02 #26
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188829569
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 10:23 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja maar het draait toch ook gewoon om een stukje rendement? Kuijt was altijd erg effectief met de kansen die hij kreeg, dat zijn onze huidige buitenspelers totaal niet.

(Nou verwacht ik wel veel van Malen moet ik zeggen.)
24 goals in 104 interlands, dat vind ik geen bijzonder hoog rendement. En hij creëerde nooit wat voor zichzelf, dat kunnen Malen enz wel.
pi_188829634
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 10:24 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

24 goals in 104 interlands, dat vind ik geen bijzonder hoog rendement. En hij creëerde nooit wat voor zichzelf, dat kunnen Malen enz wel.
Ben wel benieuwd naar het aantal assists dan. Maar goed, we kunnen er eindeloos over blijven discussiëren. Het lijkt me echt buiten kijf staan dat Robben en Van Persie buitencategorie waren.

Van de huidige spelers is er niemand met een echt creatieve dribbel (als je een tegenstander kapot moet spelen) of een lekker schot. Wel kunnen ze lekker counteren.
  zaterdag 7 september 2019 @ 10:31:52 #28
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188829658
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 10:29 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd naar het aantal assists dan. Maar goed, we kunnen er eindeloos over blijven discussiëren. Het lijkt me echt buiten kijf staan dat Robben en Van Persie buitencategorie waren.

Van de huidige spelers is er niemand met een echt creatieve dribbel (als je een tegenstander kapot moet spelen) of een lekker schot. Wel kunnen ze lekker counteren.
19. Verder ben ik het wel met je eens ja, hoewel ik Babel best nuttig vond en Malen en Bergwijn wel potentie hebben.
pi_188829674
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 10:31 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

19. Verder ben ik het wel met je eens ja, hoewel ik Babel best nuttig vond en Malen en Bergwijn wel potentie hebben.
Vergelijkbaar met Vd Vaart dus terwijl die een linie verder stond
pi_188829716
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 10:31 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Ja maar kom op, Babel is een buitenspeler. Hij krijgt zichzelf niet eens meer in schotpositie omdat hij te log is en geeft heel incidenteel misschien een blinde voorzet die een keer goed kan vallen. Ja, hij houdt de bal goed vast maar is echt niet creatief.
pi_188829718
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 10:24 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Hij speelde dan ook vaak op de vleugel en zelfs nog wel dieper met veel defensieve arbeid. Voor oranje heeft hij meer assists dan goals, kan de bron wel bij pakken

Verder heeft de beste man gescoord in halve finales en finales van de Champions League. Hat-tegen Manchester United, meer hat-tricks in Engeland dan Cristiano Ronaldo. Diverse goals en assists op eintoernooien tegen grote tegenstanders zoals Frankrijk en Brazilië.

Het was itt Robben, Sneijder en Van Persie in geen enkel jaar top tien van de wereld, maar gewoon een prima speler. Heeft meer bereikt dan Van der Vaart.
Deuger, Woke & Gutmensch
  zaterdag 7 september 2019 @ 10:40:41 #32
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188829759
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 10:37 schreef Klopkoek het volgende:
Hij speelde dan ook vaak op de vleugel en zelfs nog wel dieper met veel defensieve arbeid. Voor oranje heeft hij meer assists dan goals, kan de bron wel bij pakken
Vandaar dat ik ook zei aanvallend. En nee, hij heeft niet meer assists dan goals, dat post ik net. 24 om 19. Dus pak je bron er maar bij. Verder heeft hij in 21 potjes op EK WK precies 2x gescoord, het is wat.
pi_188829772
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 10:37 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Verder heeft de beste man gescoord in halve finales en finales van de Champions League. Hat-tegen Manchester United, meer hat-tricks in Engeland dan Cristiano Ronaldo. Diverse goals en assists op eintoernooien tegen grote tegenstanders zoals Frankrijk en Brazilië.

Het was itt Robben, Sneijder en Van Persie in geen enkel jaar top tien van de wereld, maar gewoon een prima speler. Heeft meer bereikt dan Van der Vaart.
Dit ja. Een meer dan prima buitenspeler voor Oranje. Van de huidige lichting zie ik alleen Depay er overheen gaan wat betreft goals.
pi_188829820
Als je trouwens naar Wijnaldum kijkt zijn de goals tegen toplanden wel opvallend. Al gescoord tegen Brazilië, Frankrijk en 2 keer tegen Duitsland.
  zaterdag 7 september 2019 @ 10:46:54 #35
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_188829821
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 10:33 schreef JanCees het volgende:

[..]

Vergelijkbaar met Vd Vaart dus terwijl die een linie verder stond
In een 4231 die we vaak gebruikten onder Van Basten en Van Marwijk stonden ze in dezelfde linie hoor
pi_188829859
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 10:46 schreef Generationalpha het volgende:
Als je trouwens naar Wijnaldum kijkt zijn de goals tegen toplanden wel opvallend. Al gescoord tegen Brazilië, Frankrijk en 2 keer tegen Duitsland.
Ook dat is gewoon een prima speler. Heeft ook al meerdere keren gescoord in de halve finale van de Champions League, diverse grote wedstrijden in Engeland.

Kloppholic twitterde op maandag 10-06-2019 om 20:38:32 8 of Wijnaldum’s 13 goals for Liverpool:Middlesbrough x1 (secured UCL football)City x1Chelsea x1Arsenal x1Roma x1Spurs x1Barcelona x2Big game player. One of the most underrated players in the Premier League. https://t.co/pPYvgBnFAa reageer retweet
Je moet hem wel goed gebruiken en zijn gebreken (postbode voetbal, geen bijzondere passing) op de koop toe nemen.

Ik zie Kuijt en Wijnaldum van een vergelijkbaar niveau. Zo iemand als Van Persie was echter voor een paar jaar top tien van de wereld. Robben eveneens. Sneijder was één jaar wereldtop.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_188829876
Wat deed Promes op linksback? Speelt nauwelijks en laat zo z'n man weglopen bij de 1-0.
pi_188829879
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 10:41 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dit ja. Een meer dan prima buitenspeler voor Oranje. Van de huidige lichting zie ik alleen Depay er overheen gaan wat betreft goals.
Onze meeste diepe generatie was trouwens 1995-2005. In de breedte zelfs meer kwaliteit dan de generatie die Europees kampioen werd. Misschien ook wel meer topmateriaal dan de jaren 70.

Toen kwam Van Gaal met zijn masterplan en was de pret over...
Deuger, Woke & Gutmensch
  zaterdag 7 september 2019 @ 11:00:40 #39
77227 SaferSephy
is een parodie op een user #1
pi_188829954
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 10:53 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Onze meeste diepe generatie was trouwens 1995-2005. In de breedte zelfs meer kwaliteit dan de generatie die Europees kampioen werd. Misschien ook wel meer topmateriaal dan de jaren 70.

1998 was de beste ploeg die we ooit hebben gehad:

Edwin van der Sar
Michael Reiziger
Jaap Stam
Frank de Boer

Arthur Numan
Wim Jonk
Ronald de Boer
Dennis Bergkamp
Patrick Kluivert
Clarence Seedorf
Phillip Cocu

Boudewijn Zenden
André Ooijer
Marc Overmars
Winston Bogarde
Edgar Davids
Pierre van Hooijdonk
Ed de Goeij
Giovanni van Bronckhorst
Aron Winter
Jimmy Floyd Hasselbaink
Ruud Hesp

Bohhh dat we toen geen wereldkampioen werden...
Voor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zó om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D
  zaterdag 7 september 2019 @ 11:01:36 #40
262211 hhh38
pi_188829972
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 10:53 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Inderdaad. Sinds 2005 zijn het een handvol topspelers aangevuld met zeer degelijke spelers of spelers die korte tijd heel goed zijn. Hele smalle basis om op te bouwen.
  zaterdag 7 september 2019 @ 11:02:38 #41
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188829985
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 10:52 schreef Oldground het volgende:
Wat deed Promes op linksback? Speelt nauwelijks en laat zo z'n man weglopen bij de 1-0.
Blind stond op linksback.
pi_188830310
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 11:02 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Gevalletje op het verkeerde moment doordekken zoals ze bij de analyse in de rust lieten zien.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_188830352
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 10:12 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Van Bommel was aanvoerder bij Bayern München.

Even perspectief
Nooit goed gevonden. Raar.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_188830381
quote:

[..]

Van persie was wedstrijden achter elkaar super slecht en scoorde als spits helemaal niets voor zo'n 5 wedstrijden achter elkaar. Vergeten die drama eromheen en dat hij uit vorm was? Maken komt er 10 minuten in en scoort. Bijna twee keer zelfs. Kuyt was voetbaltechnisch zo slecht dat zelfs Babel veel beter was vandaag dan een Kuyt. Je moet kunnen meespelen, dat kon Kuyt totaal niet.
  zaterdag 7 september 2019 @ 11:39:44 #45
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188830400
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 september 2019 01:48 schreef Oldground het volgende:
Mooi dat Koeman het Nederlands Elftal weer nieuw leven in geblazen heeft. Ziet er goed uit.
meer geluk dan wijsheid
  zaterdag 7 september 2019 @ 11:43:07 #46
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188830438
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 11:37 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Van persie was wedstrijden achter elkaar super slecht en scoorde als spits helemaal niets voor zo'n 5 wedstrijden achter elkaar. Vergeten die drama eromheen en dat hij uit vorm was? Maken komt er 10 minuten in en scoort. Bijna twee keer zelfs. Kuyt was voetbaltechnisch zo slecht dat zelfs Babel veel beter was vandaag dan een Kuyt. Je moet kunnen meespelen, dat kon Kuyt totaal niet.
niet met je eens hoor over Kuyt, wel een beperkte speler maar ook intelligent, stond heel vaak op de juiste plek en was echt een teamspeler
pi_188830447
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2019 02:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Van der Vaart was ook niet altijd goed, maar Kuyt was gewoon echt pure bagger. En Ooijer, Engelaar en Braafheid hadden gewoon speelminuten in cruciale potjes op eindtoernooien, die verdediging was vaak echt lachwekkend en Nigel de Jong - van Bommel als blok was ook niet heel bijzonder en voetballend pover. Dan heb je zo denk ik meer aan een blok Wijnaldum - Frenkie met van de Beek ervoor.

Aanvallend is het minder sterk dat klopt, maar er komt genoeg aan qua talent en als Memphis altijd zo goed speelt in Oranje maar niet per se bij zijn club is het toch ook prima.
Oh.
  zaterdag 7 september 2019 @ 11:44:12 #48
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188830448
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 11:29 schreef Monolith het volgende:

[..]

Gevalletje op het verkeerde moment doordekken zoals ze bij de analyse in de rust lieten zien.
maar als de grote Van Dijk op tijd stapt is er niks aan de hand, dus wiens fout is het dan?
  zaterdag 7 september 2019 @ 11:44:55 #49
262211 hhh38
pi_188830458
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 11:39 schreef Tarado het volgende:

[..]

meer geluk dan wijsheid
Er staat nu wel weer een team. Koeman heeft allemaal maatregelen genomen die vechtlust en positiviteit in de groep moesten bevorderen en je ziet dat het heeft gewerkt.

Verder durft ie wel tactische omzettingen te doen tijdens de wedstrijd. Onder Blind werden we als makke lammetjes naar de slachtbank gevoerd in dit soort wedstrijden.
pi_188830462
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2019 10:50 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Ook dat is gewoon een prima speler. Heeft ook al meerdere keren gescoord in de halve finale van de Champions League, diverse grote wedstrijden in Engeland.

Kloppholic twitterde op maandag 10-06-2019 om 20:38:32 8 of Wijnaldum’s 13 goals for Liverpool:Middlesbrough x1 (secured UCL football)City x1Chelsea x1Arsenal x1Roma x1Spurs x1Barcelona x2Big game player. One of the most underrated players in the Premier League. https://t.co/pPYvgBnFAa reageer retweet
Je moet hem wel goed gebruiken en zijn gebreken (postbode voetbal, geen bijzondere passing) op de koop toe nemen.

Ik zie Kuijt en Wijnaldum van een vergelijkbaar niveau. Zo iemand als Van Persie was echter voor een paar jaar top tien van de wereld. Robben eveneens. Sneijder was één jaar wereldtop.
Van Persie was alleen zijn laatste jaar bij Arsenal en eerste jaar bij Man Utd echt goed.
Oh.
pi_188830478
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2019 11:44 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Er staat nu wel weer een team. Koeman heeft allemaal maatregelen genomen die vechtlust en positiviteit in de groep moesten bevorderen en je ziet dat het heeft gewerkt.

Verder durft ie wel tactische omzettingen te doen tijdens de wedstrijd. Onder Blind werden we als makke lammetjes naar de slachtbank gevoerd in dit soort wedstrijden.
Koeman kan een team opzich wel goed zelfvertrouwen geven inderdaad.

Al heeft hij nog steeds wat tics met het opstellen van Dumfries en De Roon waar ik geen fan van ben.
Oh.
  zaterdag 7 september 2019 @ 11:46:49 #52
262211 hhh38
pi_188830480
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 11:45 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Van Persie was alleen zijn laatste jaar bij Arsenal en eerste jaar bij Man Utd echt goed.
Van Persie was ongeveer de laatste 3 jaar bij Arsenal al echt goed, maar toen was ie nog wat vaker geblesseerd.
  zaterdag 7 september 2019 @ 11:46:50 #53
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188830481
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2019 11:44 schreef hhh38 het volgende:

[..]

ja maar dat heeft vooral met de rijpheid van de spelersgroep te maken, in die zin bedoel ik dus geluk.
Koeman zal wel een betere trainer zijn dan Blind hoor maar categorie Van Gaal is hij ook zeker niet.
pi_188830489
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 11:43 schreef Tarado het volgende:

[..]

niet met je eens hoor over Kuyt, wel een beperkte speler maar ook intelligent, stond heel vaak op de juiste plek en was echt een teamspeler
Ik heb liever dat iedereen voetbaltechnisch op hetzelfde niveau zit zodat alles wat dynamischer vloeid mbt bal-aanname. Het kwam teveel voor dat hij de bal random verkeerd op de voet wegschoot.
pi_188830491
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 11:46 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Van Persie was ongeveer de laatste 3 jaar bij Arsenal al echt goed, maar toen was ie nog wat vaker geblesseerd.
Van Persie was vanaf 2006 tot en met 2014 godsgruwelijk goed als hij niet geblesseerd was.
pi_188830495
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 11:46 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Maar geen top-10 van de wereld.
Oh.
pi_188830503
En Van Persie presteerde zelden wat voor Oranje in de belangrijkste potjes dus wat hadden we er dan aan.
Oh.
pi_188830508
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 11:34 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Nooit goed gevonden. Raar.
Nee Van Bommel wint op goed geluk acht landstitels als basisspeler in vier verschillende landen en speelt twee Champions League finales voor verschillende clubs. Wordt de eerste niet-Duitse aanvoerder bij Bayern. ESM team van het jaar als speler van PSV, tussen de internationale top.

Het was geen Xavi of Modric, geen groot talent, maar gewoon een topspeler voor topclubs.
Deuger, Woke & Gutmensch
  zaterdag 7 september 2019 @ 11:49:08 #59
262211 hhh38
pi_188830515
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 11:46 schreef Tarado het volgende:

[..]

ja maar dat heeft vooral met de rijpheid van de spelersgroep te maken, in die zin bedoel ik dus geluk.
Koeman zal wel een betere trainer zijn dan Blind hoor maar categorie Van Gaal is hij ook zeker niet.
Nee oké, maar ik denk dat ie na Van Gaal wel de beste trainer voor het Nederlands Elftal is van de laatste 20 jaar.
pi_188830518
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 11:44 schreef Tarado het volgende:

[..]

maar als de grote Van Dijk op tijd stapt is er niks aan de hand, dus wiens fout is het dan?
Blind. Die dekt door op de foute man als je zoneverdediging toepast. Promes komt te laat en het is 1-0.
  zaterdag 7 september 2019 @ 11:49:33 #61
474254 GurneyIsBestOke
pi_188830519
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 11:44 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Van der Vaart was ook niet altijd goed, maar Kuyt was gewoon echt pure bagger.
Nou ja zeg, Kuyt pure bagger noemen is oprecht heel dom, nu klink je gewoon als een veertienjarige stoker op Voetbalzone.
Met pijn en moeite derde
pi_188830520
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2019 11:48 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Nee Van Bommel wint op goed geluk acht landstitels als basisspeler in vier verschillende landen en speelt twee Champions League finales voor verschillende clubs. Wordt de eerste niet-Duitse aanvoerder bij Bayern. ESM team van het jaar als speler van PSV, tussen de internationale top.

Het was geen Xavi of Modric, geen groot talent, maar gewoon een topspeler voor topclubs.
Maar ik zie liever een speler als Frenkie.
Oh.
pi_188830523
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 11:47 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Maar geen top-10 van de wereld.
Is dit je objectieve waarneming?
  zaterdag 7 september 2019 @ 11:51:20 #64
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_188830534
quote:

[..]

meer geluk dan wijsheid
Deels geluk met het doorbreken van spelers, maar hij laat Depay wel optimaal renderen, geeft spelers in het veld veel vrijheid en snapt ook waar hij Frenkie de Jong het best tot zijn recht kan laten komen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zaterdag 7 september 2019 @ 11:51:31 #65
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188830539
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 11:49 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Blind. Die dekt door op de foute man als je zoneverdediging toepast. Promes komt te laat en het is 1-0.
ja maar niet alleen Blind, het is altijd een verzameling van fouten, zelden een fout van 1 speler
pi_188830546
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 11:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Nou ja zeg, Kuyt pure bagger noemen is oprecht heel dom, nu klink je gewoon als een veertienjarige stoker op Voetbalzone.
Ohjee ik zeg wat over een Feyenoorder.

Maar nee ik heb hem gewoon nooit een goede speler gevonden.
Oh.
  zaterdag 7 september 2019 @ 11:52:31 #67
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188830559
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 11:51 schreef Tarado het volgende:

[..]

ja maar niet alleen Blind, het is altijd een verzameling van fouten, zelden een fout van 1 speler
Ging al mis bij het feit dat er geen druk op de bal was.
pi_188830564
Vandaag 4 verschillende doelpuntenmakers (tahgod)

Voorheen was het altijd Robben, Sneijder of vPersie die de goals maakte of waar we het van moesten hebben. ( met af en toe een verdwaalde goal van Hunter of iemand anders)
  zaterdag 7 september 2019 @ 11:53:25 #69
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188830580
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 11:51 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Deels geluk met het doorbreken van spelers, maar hij laat Depay wel optimaal renderen, geeft spelers in het veld veel vrijheid en snapt ook waar hij Frenkie de Jong het best tot zijn recht kan laten komen.
natuurlijk valt het nu goed maar het had niet veel gescheeld of je komt met 2-0 achter en dan moet je nog maar zien of je eruit komt
pi_188830583
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2019 10:50 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Hoe kun je kuyt van vergelijkbaar niveau noemen. Heeft hij ook een prijs gehad waarbij hij beter is dan fucking Messi en Ronaldo?? Frenkie de Jong is ook wereldtop. Als jij straks zo door blijft gaan in de aanval wordt het misschien de Nederlandse Messi.
pi_188830586
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 11:44 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Van der Vaart was ook niet altijd goed, maar Kuyt was gewoon echt pure bagger. En Ooijer, Engelaar en Braafheid hadden gewoon speelminuten in cruciale potjes op eindtoernooien, die verdediging was vaak echt lachwekkend en Nigel de Jong - van Bommel als blok was ook niet heel bijzonder en voetballend pover. Dan heb je zo denk ik meer aan een blok Wijnaldum - Frenkie met van de Beek ervoor.

Aanvallend is het minder sterk dat klopt, maar er komt genoeg aan qua talent en als Memphis altijd zo goed speelt in Oranje maar niet per se bij zijn club is het toch ook prima.

Dit dus.
  zaterdag 7 september 2019 @ 11:54:17 #72
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188830589
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 11:52 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Ging al mis bij het feit dat er geen druk op de bal was.
maar het is wel grappig bij het interland voetbal dat de "eigen" spelers altijd beter zijn dan die van de andere clubs
  zaterdag 7 september 2019 @ 11:55:53 #73
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188830623
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 11:54 schreef Tarado het volgende:

[..]

maar het is wel grappig bij het interland voetbal dat de "eigen" spelers altijd beter zijn dan die van de andere clubs
Vermoeiend vooral, ik vind het niet zo moeilijk om te zeggen dat Blind en Promes er niks van bakten.
pi_188830627
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 september 2019 11:55 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Vermoeiend vooral, ik vind het niet zo moeilijk om te zeggen dat Blind en Promes er niks van bakten.
Blind had gewoon een belangrijke pass bij die 2-3.
Oh.
pi_188830633
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 september 2019 11:55 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Dumfries ook niet, al snap ik nog steeds niet waarom Koeman hem als rechtsbuiten liet spelen. Hij kan niets in de kleine ruimte.
  zaterdag 7 september 2019 @ 11:57:12 #76
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188830637
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 11:56 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Blind had gewoon een belangrijke pass bij die 2-3.
En was verder bijzonder slecht.
  zaterdag 7 september 2019 @ 11:57:27 #77
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188830641
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 september 2019 11:51 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Maar nee ik heb hem gewoon nooit een goede speler gevonden.
Kuyt speelde gewoon om z'n vooruit verdedigen, Robben en ook Sneijder zijn daar niet zo van, dus hij was echt wel nuttig hoor, Van Persie vond ik onder Bert wat minder omdat hij altijd overgeslagen werd, goeie speler maar niet in zijn kracht gebruikt toen.
  zaterdag 7 september 2019 @ 11:57:50 #78
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188830646
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 11:56 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Dumfries ook niet, al snap ik nog steeds niet waarom Koeman hem als rechtsbuiten liet spelen. Hij kan niets in de kleine ruimte.
Dat was echt pijnlijk, maar ik zie zo 1,2,3 ook niet veel goede alternatieven helaas.
pi_188830647
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 11:57 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

En was verder bijzonder slecht.
Vond ik wel meevallen.
Oh.
pi_188830650
Volgende wedstrijd met Berghuis en Malen ipv Babel en Promes

Alleen voor Dumb hebben we niks, Veltman misschien :'(
  zaterdag 7 september 2019 @ 11:58:20 #81
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188830656
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 11:57 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Vond ik wel meevallen.
Ik niet.
pi_188830657
quote:
15s.gif Op zaterdag 7 september 2019 11:57 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Dat was echt pijnlijk, maar ik zie zo 1,2,3 ook niet veel goede alternatieven helaas.
Misschien Karsdorp over een tijdje als ie volledig fit is.
pi_188830660
quote:

[..]

Vond ik wel meevallen.
Jij bent fan van Blind
pi_188830663
quote:

[..]

Vond ik wel meevallen.
Hij had helemaal geen grip op Gnabry
pi_188830667
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 11:57 schreef Tarado het volgende:

[..]

Kuyt speelde gewoon om z'n vooruit verdedigen, Robben en ook Sneijder zijn daar niet zo van, dus hij was echt wel nuttig hoor, Van Persie vond ik onder Bert wat minder omdat hij altijd overgeslagen werd, goeie speler maar niet in zijn kracht gebruikt toen.
We haalden de WK-finale ook ondanks Bertje en niet dankzij.
Oh.
  zaterdag 7 september 2019 @ 11:59:10 #86
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188830668
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 11:58 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Misschien Karsdorp over een tijdje als ie volledig fit is.
Zou wel fijn zijn als hij weer fit raakt ja.
pi_188830672
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2019 11:48 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Virgil van dijk heeft tenminste die championsleague finale gewonnen en is vele malen beter. Zelfs de ligt vind ik vele malen beter dan van bommel. Hoeveel scoorde van bommel?
  zaterdag 7 september 2019 @ 11:59:40 #88
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188830674
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 11:58 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Ik niet.
het lijkt wel dat sinds hij weer bij Ajax speelt alleen libero hem nog ligt
pi_188830678
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 11:58 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Jij bent fan van Blind
Dit is correct.
Oh.
pi_188830682
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 11:59 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Virgil van dijk heeft tenminste die championsleague finale gewonnen en is vele malen beter. Zelfs de ligt vind ik vele malen beter dan van bommel. Hoeveel scoorde van bommel?
Hoe oud ben je?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_188830686
Ik vond Oliver Kahn ook veel beter dan Patrick Kluivert
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 7 september 2019 @ 12:00:39 #92
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188830688
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 11:59 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

We haalden de WK-finale ook ondanks Bertje en niet dankzij.
dat is gewoon onzin, hij heeft dat team in elkaar gezet, vond ik het aantrekkelijk? Nee maar het zat wel goed in elkaar
pi_188830695
quote:

[..]

Van Bommel behoorde niet tot de vijf beste spelers van oranje ja. Geeft alleen maar de breedte aan.
Deuger, Woke & Gutmensch
  zaterdag 7 september 2019 @ 12:01:33 #94
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188830696
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2019 12:00 schreef Caland het volgende:
Jij bent niet objectief in deze.
pi_188830697
quote:
Kan wel beter autorijden ja
pi_188830699
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2019 11:49 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Nee oké, maar ik denk dat ie na Van Gaal wel de beste trainer voor het Nederlands Elftal is van de laatste 20 jaar.
Van Marwijk?
pi_188830707
quote:

[..]

:D
pi_188830717
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 12:00 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat is gewoon onzin, hij heeft dat team in elkaar gezet, vond ik het aantrekkelijk? Nee maar het zat wel goed in elkaar
Welnee het was gewoon puur en alleen gokken op de individuele klasse van Sneijder en Robben die in een bloedvorm waren. De finale was ook een schande.
Oh.
  zaterdag 7 september 2019 @ 12:04:03 #99
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188830727
Van Bommel vond ik het WK van 2010 de 3e speler van NL, na Robben en Sneijder, die was echt goed toen.
  zaterdag 7 september 2019 @ 12:04:18 #100
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_188830729
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 12:03 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Welnee het was gewoon puur en alleen gokken op de individuele klasse van Sneijder en Robben die in een bloedvorm waren. De finale was ook een schande.
Dat was inderdaad een schande maar ik snap dat hij met het brandhout achterin ook niet al teveel risico durfde te nemen.

Van Bommel is qua niveau denk ik vergelijkbaar met Wijnaldum nu, en misschien nog wel iets beter.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  zaterdag 7 september 2019 @ 12:05:03 #101
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_188830741
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 12:04 schreef Tarado het volgende:
Van Bommel vond ik het WK van 2010 de 3e speler van NL, na Robben en Sneijder, die was echt goed toen.
Eens.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 7 september 2019 @ 12:05:37 #102
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188830748
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 12:03 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

en wat is daar fout aan, hij heeft gewoon pragmatisch gehandeld, 2 centrale verdedigers die in een G elftal niet misstaan hadden, daar moet je wel zo'n blok voorzetten.
pi_188830756
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 11:02 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Aha.
pi_188830768
quote:

[..]

Hoe oud ben je?
Van Bommel scoorde nooit. Oud genoeg om al zijn eks en wks gezien te hebben.
  zaterdag 7 september 2019 @ 12:07:48 #105
80382 manny
30 is best veel
pi_188830779
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 12:00 schreef Tarado het volgende:

[..]

Precies. En bovendien:

Als je met Feijenoord een europacup wint dan kan je nooit een slechte coach zijn. Dat is alsof je wereldkampioen F1 wordt met een Renault Twingo.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  zaterdag 7 september 2019 @ 12:08:06 #106
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188830781
quote:
Stekelenburg.
  zaterdag 7 september 2019 @ 12:08:23 #107
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_188830786
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 12:07 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Van Bommel scoorde nooit.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  zaterdag 7 september 2019 @ 12:09:12 #108
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_188830795
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 12:07 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Van Bommel scoorde nooit. Oud genoeg om al zijn eks en wks gezien te hebben.
Voor een verdedigende middenvelder scoorde hij juist vrij makkelijk in mijn beleving.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_188830802
quote:
Hij viel op omdat hij mathijsen en heitinga naast hem had. Dan is iedereen goed.
pi_188830812
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 12:10 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Hij viel op omdat hij mathijsen en heitinga naast hem had. Dan is iedereen goed.
Naast hem? Volgens mij stond hij ervoor.
  zaterdag 7 september 2019 @ 12:10:42 #111
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_188830816
quote:

[..]

Lol wat
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_188830827
quote:

[..]

Echt een @kk mongol deze
  zaterdag 7 september 2019 @ 12:12:12 #113
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_188830836
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2019 12:10 schreef Caland het volgende:

[..]

Lol wat
Tijdens het volkslied denk ik.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  zaterdag 7 september 2019 @ 12:12:43 #114
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188830840
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2019 12:09 schreef Caland het volgende:

[..]

Voor een verdedigende middenvelder scoorde hij juist vrij makkelijk in mijn beleving.
10 goals en 9 assists in 79 interlands, niks mis mee.
  zaterdag 7 september 2019 @ 12:13:05 #115
474254 GurneyIsBestOke
pi_188830844
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 september 2019 11:51 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja goed argument hoor :'). Jij weet ook wel dat ik het niet (meer) zo heb op Kuyt.

Ik kan ook zeggen dat bijvoorbeeld Frenkie een waardeloze voetballer is van VVV-niveau, en als iemand er wat van zegt ‘ohjee ik zeg wat over een ajacied roepen’.
Met pijn en moeite derde
pi_188830852
quote:
2001 vriendschappelijke match.
pi_188830866
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 12:10 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Naast hem? Volgens mij stond hij ervoor.
Bommel was goed omdat hij meeverdedigde. Niets meer dan dat, omdat wij niets hadden staan.
  zaterdag 7 september 2019 @ 12:15:24 #118
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188830875
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 12:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Ja goed argument hoor :'). Jij weet ook wel dat ik het niet (meer) zo heb op Kuyt.

Ik kan ook zeggen dat bijvoorbeeld Frenkie een waardeloze voetballer is van VVV-niveau, en als iemand er wat van zegt ‘ohjee ik zeg wat over een ajacied roepen’.
wat ik van Kuyt altijd goed vond is z'n positie kiezen bij corners en vrije trappen en verder gewoon een hele nuttige speler voor het vuile werk wat de diva's niet wilden doen
pi_188830876
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2019 12:10 schreef Caland het volgende:

[..]

Lol wat
Lees bovenstaande. Van Bommel was meer verdedigend bezig.
pi_188830884
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 12:15 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Lees bovenstaande. Van Bommel was meer verdedigend bezig.
Raar zeg voor een verdedigende middenvelder
pi_188830886
quote:
99s.gif Op zaterdag 7 september 2019 12:11 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Echt een @:kk mongol deze
Je kunt zeggen wat je wilt, maar van bommel viel alleen op omdat hij heitinga en mathijsen uit de brand hielp. Verder vond ik hem vrij slecht vaak.
  zaterdag 7 september 2019 @ 12:17:46 #122
474254 GurneyIsBestOke
pi_188830897
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 12:07 schreef manny het volgende:

[..]

Precies. En bovendien:

Als je met Feijenoord een europacup wint dan kan je nooit een slechte coach zijn. Dat is alsof je wereldkampioen F1 wordt met een Renault Twingo.
Mwah ook toen was het meer Pierre die dat zo’n beetje eigenhandig deed, terwijl daarnaast nog een paar leuke spelers rondliepen die hem daarbij ondersteunden. Het is altijd bekend geweest dat vMarwijk heel erg de selectie zelf laat managen, wat ook helemaal niet verkeerd is als de groep een goede mentaliteit heeft en een paar spelers in bloedvorm.
Met pijn en moeite derde
pi_188830898
Straks roept @firefly3 dat ie ook geen penals stopt
  zaterdag 7 september 2019 @ 12:18:26 #124
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_188830904
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 12:12 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

En als je het wat breder trekt, 88 goals, 84 assists in 650 wedstrijden bij toch niet de minste clubs.

Zijn maar weinig verdedigende middenvelders die dergelijke cijfers halen gok ik.

140 gele kaarten overigens _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_188830908
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 12:16 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Raar zeg voor een verdedigende middenvelder
Zoals ik zeg, iedere verdedigend middenvelder zou opgevallen zijn als je verdedigers allemaal zo slecht zijn. Van Bommel was vaak genoeg slecht. Boularouz was veel beter.
  zaterdag 7 september 2019 @ 12:19:28 #126
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_188830915
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 12:18 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Zoals ik zeg, iedere verdedigend middenvelder zou opgevallen zijn als je verdedigers allemaal zo slecht zijn. Van Bommel was vaak genoeg slecht. Boularouz was veel beter.
Nu ga je echt te ver _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_188830926
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 12:12 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

En voor belangrijke ek en wk wedstrijden?
pi_188830942
quote:

[..]

meer geluk dan wijsheid
Dat is echt onzin. Je zag vanaf het begin een stijgende lijn in het team.
pi_188830945
Waar komen die van bommel lovers vandaan? Zeker PSV lovers ofzo? Frenkie de Jong is 1000x beter dan van bommel. Helaas jongens, de waarheid is hard :)
  zaterdag 7 september 2019 @ 12:22:30 #130
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188830946
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2019 12:18 schreef Caland het volgende:

[..]

En als je het wat breder trekt, 88 goals, 84 assists in 650 wedstrijden bij toch niet de minste clubs.

Zijn maar weinig verdedigende middenvelders die dergelijke cijfers halen gok ik.

zeker goed alleen zal hij niet al die 650 wedstrijden als vm hebben gespeeld, ik weet niet wanneer hij van zeg maar box to box naar vm ging
pi_188830952
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 12:20 schreef firefly3 het volgende:

[..]

zaterdag 7 september 2019 @ 12:23:33 #132
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_188830959
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2019 12:22 schreef firefly3 het volgende:
Waar komen die van bommel lovers vandaan? Zeker PSV lovers ofzo? Frenkie de Jong is 1000x beter dan van bommel. Helaas jongens, de waarheid is hard :)
Je bent dus echt 16 jaar
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 7 september 2019 @ 12:23:39 #133
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188830960
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 12:22 schreef Oldground het volgende:

[..]

Dat is echt onzin. Je zag vanaf het begin een stijgende lijn in het team.
heb ik al uitgelegd een paar posts hierboven
pi_188830968
quote:
99s.gif Op zaterdag 7 september 2019 12:22 schreef Doublepain het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Enige wedstrijd waar hij wel ok was idd.
pi_188830970
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2019 12:22 schreef firefly3 het volgende:
pi_188830979
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 12:24 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Enige wedstrijd waar hij wel ok was idd.
pi_188830993
quote:
99s.gif Op zaterdag 7 september 2019 12:24 schreef Doublepain het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Met Ooijer in het team val je wel op.
  zaterdag 7 september 2019 @ 12:27:30 #138
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188831009
quote:
99s.gif Op zaterdag 7 september 2019 12:24 schreef Doublepain het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
bij zijn terugkeer was het wel over met hem, beetje wat Davids bij Ajax had, overal een stap te laat
pi_188831014
Zijn afscheidswedstrijd toen in Eindje laat wel zien wat een topper hij is _O_

Rafa nu met zijn samengestelde B elftal _O-
  zaterdag 7 september 2019 @ 12:27:50 #140
474254 GurneyIsBestOke
pi_188831016
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 12:15 schreef Tarado het volgende:

[..]

wat ik van Kuyt altijd goed vond is z'n positie kiezen bij corners en vrije trappen en verder gewoon een hele nuttige speler voor het vuile werk wat de diva's niet wilden doen
Klopt, ik heb hem ook altijd uitstekende aanvulling gevonden voor Robben en vPersie. Toen Kuyt in 2012 werd vervangen door Afellay ging het ook helemaal niet meer goed (dat had uiteraard meer oorzaken dan alleen dat). Kuyt is nooit top 10 van de wereld geweest maar zo iemand als ‘pure bagger’ bestempelen is een beetje dwaas.
Met pijn en moeite derde
pi_188831020
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 12:27 schreef Tarado het volgende:

[..]

bij zijn terugkeer was het wel over met hem, beetje wat Davids bij Ajax had, overal een stap te laat
Had bij Milan moeten blijven, heeft ie zelf ook nog spijt van denk ik
  zaterdag 7 september 2019 @ 12:28:09 #142
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188831021
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 12:20 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wat was zijn rol in die wedstrijden?
pi_188831055
quote:
99s.gif Op zaterdag 7 september 2019 12:28 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Had bij Milan moeten blijven, heeft ie zelf ook nog spijt van denk ik
Wij gaan naar het EK makker nu wij van duitsland hebben gewonnen
graag op anoniem
pi_188831062
Wacht in welk land wordt het EK gehouden
graag op anoniem
  zaterdag 7 september 2019 @ 12:31:58 #145
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188831072
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 12:31 schreef KingRoland het volgende:
Wacht in welk land wordt het EK gehouden
Qatar
pi_188831080
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 12:28 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Wat was zijn rol in die wedstrijden?
Zelfs Virgil van dijk en de ligt scoren als verdedigers. Van Bommel heeft nooit scorend vermogen gehad voor belangrijke wedstrijden voor ons. Hij was te traag om weer terug naar zijn plek te rennen.
pi_188831087
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 12:31 schreef Tarado het volgende:

[..]

Qatar
Even tussen jou en mij tarado. Ik heb daar echt geen goed gevoel bij. Wat moet je nou met die hitte als voetballer :’). Voelt denk ik veel warmer aan dan in Rio bijvoorbeeld
graag op anoniem
  zaterdag 7 september 2019 @ 12:33:32 #148
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188831090
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2019 12:18 schreef Caland het volgende:

[..]

Busquets scoort ook zelden, die viel alleen op omdat hij Piqué en Pujol uit de brand hielp.
  zaterdag 7 september 2019 @ 12:34:19 #149
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188831100
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 12:32 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Zelfs Virgil van dijk en de ligt scoren als verdedigers. Van Bommel heeft nooit scorend vermogen gehad voor belangrijke wedstrijden voor ons. Hij was te traag om weer terug naar zijn plek te rennen.
Wat raar zeg, dat kopsterke lange verdedigers scoren.
  zaterdag 7 september 2019 @ 12:34:25 #150
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188831102
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 12:33 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Busquets scoort ook zelden, die viel alleen op omdat hij Piqué en Pujol uit de brand hielp.
ik las op twitter dat Frenkie veel beter is
  zaterdag 7 september 2019 @ 12:34:49 #151
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_188831104
Van der Sar scoorde ook zelden in belangrijke wedstrijden op eks en wks

Waardeloze keeper
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_188831110
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2019 12:34 schreef Caland het volgende:
Van der Sar scoorde ook zelden in belangrijke wedstrijden op eks en wks

Waardeloze keeper
Kappen met deze shit
  zaterdag 7 september 2019 @ 12:36:13 #153
262211 hhh38
pi_188831122
quote:

[..]

Kanté is echt een hele matige voetballer. Scoort nooit en leek alleen goed omdat Rüdiger en David Luiz naast hem stonden.
pi_188831127
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 12:33 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Even tussen jou en mij tarado. Ik heb daar echt geen goed gevoel bij. Wat moet je nou met die hitte als voetballer :’). Voelt denk ik veel warmer aan dan in Rio bijvoorbeeld
Misschien spelen zij laat en koelt het snel af.
pi_188831128
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 12:32 schreef firefly3 het volgende:

[..]

@Caland 16?
  zaterdag 7 september 2019 @ 12:36:49 #156
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188831133
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 12:36 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Kanté is echt een hele matige voetballer. Leek alleen goed omdat Rüdiger en David Luiz achter hem stonden.
Die wilde ik net noemen, slechts 1 goal voor Frankrijk gemaakt. Waardeloos.
pi_188831140
quote:

[..]

Busquets is een hele matige speler
graag op anoniem
  zaterdag 7 september 2019 @ 12:37:57 #158
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188831142
Busquets heeft er 2 gemaakt in 114 interlands. STAAT ER NOOIT ALS HET MOET.
pi_188831147
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2019 12:34 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Ja dus? Ik wil resultaat, niet medelijden omdat hij klein en langzaam is.
  zaterdag 7 september 2019 @ 12:39:14 #160
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188831157
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 12:38 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ja dus? Ik wil resultaat, niet medelijden omdat hij klein en langzaam is.
Wie is er klein
pi_188831166
Frenkie lijkt ook goed omdat hij steeds De Ligt en Van Dijk uit de brand moet helpen. 1 goal ook pas.

Kan er dus eigenlijk geen kut van.
  zaterdag 7 september 2019 @ 12:41:00 #162
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188831181
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 12:39 schreef Lange_Lans het volgende:
Frenkie lijkt ook goed omdat hij steeds De Ligt en Van Dijk uit de brand moet helpen. 1 goal ook pas.

Kan jij zo een verdedigende middenvelder opnoemen met betere statistieken qua goals/assist dan Bommel? Ik zit nu te zoeken maar kan er zo niet op komen. Op dat niveau.
pi_188831215
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 12:36 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

@:caland 16?
Hij was altijd al traag geweest. Daarom moet hij altijd tackels op de bal maken zodat het weer een ingooi werd voor de tegenstander. Dit gebeurde 1.0000x per wedstrijd. En dan is het weer "oooh van bommel heeft weer een aanval gestopt". Terwijl Frenkie de bal afpakt en vooruit speelt. Een wereld van verschil.
  zaterdag 7 september 2019 @ 12:44:14 #164
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188831222
quote:
6s.gif Op zaterdag 7 september 2019 12:41 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Kan jij zo een verdedigende middenvelder opnoemen met betere statistieken qua goals/assist dan Bommel? Ik zit nu te zoeken maar kan er zo niet op komen. Op dat niveau.
dan moet je ook kijken hoeveel hij op die positie heeft gemaakt, ik denk dat hij 300 van die 600 wedstrijden rechtshalf speelde al weet @Lange_Lans dat misschien
pi_188831224
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 12:39 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Wie is er klein
Van Bommel zonder kopsterkte volgens jou.
  zaterdag 7 september 2019 @ 12:45:02 #166
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188831232
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 12:44 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Van Bommel zonder kopsterkte volgens jou.
Wat raaskal je nou allemaal zeg.
pi_188831239
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 12:33 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Krijgen die stadions niet gewoon allemaal airconditioning?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 7 september 2019 @ 12:45:45 #168
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188831244
quote:

[..]

Redondo vond ik altijd een geweldenaar, Rijkaard ook al heeft die op veel posities gespeeld
pi_188831256
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 12:39 schreef Lange_Lans het volgende:

Virgil van dijk en de ligt zijn zeer goed. Des te moeilijker is het om op te vallen. Frenkie komt 1x in de 16 meter en scoort. Dus hij moet gewoon zijn speelwijze wat veranderen. Van Bommel kon dit fysiek en technisch niet aan. Van Bommel kon niet eens een man uitspelen.
  zaterdag 7 september 2019 @ 12:48:22 #170
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188831277
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 12:46 schreef firefly3 het volgende:
Frenkie komt 1x in de 16 meter en scoort. Dus hij moet gewoon zijn speelwijze wat veranderen
  zaterdag 7 september 2019 @ 12:48:49 #171
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_188831285
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 12:37 schreef maxi-mus het volgende:
WAARDELOOS
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_188831300
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 september 2019 12:45 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Wat raaskal je nou allemaal zeg.

quote:
Op zaterdag 7 september 2019 12:34 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Je zegt hier zelf dat zij scoren vanwege hun lengte. Van Bommel was echt geen meerwaarde in de 16meter. Hij kon niet koppen en was voetbaltechnisch niet goed genoeg.
  zaterdag 7 september 2019 @ 12:50:08 #173
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188831304
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 12:49 schreef firefly3 het volgende:

[..]

[..]

Je zegt hier zelf dat zij scoren vanwege hun lengte. Van Bommel was echt geen meerwaarde in de 16meter. Hij kon niet koppen en was voetbaltechnisch niet goed genoeg.
Nee, dat zeg ik niet.
  zaterdag 7 september 2019 @ 12:50:24 #174
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188831310
Van Bommel is 1.87 megadebiel.
pi_188831322
De dagbesteding is vergeten om iemand uit zijn kamer op te halen.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_188831329
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 12:37 schreef maxi-mus het volgende:
Busquets ook nooit goed gevonden, was ook het minste van het elftal. Xavi en Iniesta waren 1000 keer beter bijvoorbeeld.
pi_188831344
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 12:50 schreef maxi-mus het volgende:
Van Bommel is 1.87 megadebiel.
En waarom kopte hij er dan zo weinig in vergeleken met Virgil van dijk en de ligt? Juist ja, omdat hij slecht was.
  zaterdag 7 september 2019 @ 12:54:30 #178
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188831374
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 12:52 schreef firefly3 het volgende:

[..]

En waarom kopte hij er dan zo weinig in vergeleken met Virgil van dijk en de ligt? Juist ja, omdat hij slecht was.
Het ligt in ieder geval niet aan zijn lengte inderdaad.
  zaterdag 7 september 2019 @ 12:54:52 #179
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188831380
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 12:51 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Busquets ook nooit goed gevonden, was ook het minste van het elftal. Xavi en Iniesta waren 1000 keer beter bijvoorbeeld.
pi_188831395
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 12:54 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Deze slaan we even op. Goed gifje, makker.
pi_188831424
Firefly doet me denken aan klaas.
pi_188831455
Iedereen die hier het elftal van 2010 afkraakt. :') De grote 4 (+Kuyt en Huntelaar) legden er in die tijd gewoon 100 per seizoen in.

Het is een wonder dat Oranje het afgelopen jaar nog zoveel scoort, want als je het op clubniveau vergelijkt gaat het nergens over qua aanvallende statistieken. Promes met 3 goals, Babel met 4, vrij dramatisch allemaal.
  zaterdag 7 september 2019 @ 13:02:29 #183
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_188831483
Lev Yashin, wat een kutkeeper.

Scoorde nooit.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_188831493
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 13:00 schreef Generationalpha het volgende:
Iedereen die hier het elftal van 2010 afkraakt. :') De grote 4 (+Kuyt en Huntelaar) legden er in die tijd gewoon 100 per seizoen in.

Het is een wonder dat Oranje het afgelopen jaar nog zoveel scoort, want als je het op clubniveau vergelijkt gaat het nergens over qua aanvallende statistieken. Promes met 3 goals, Babel met 4, vrij dramatisch allemaal.
Goede hoop op Malen en andere nieuwelingen.
pi_188831501
quote:

[..]

Vieira misschien. Al stond die, net als Van Bommel, vaak rechtshalf. Waar Van Bommel dat in zijn begintijd bij PSV deed, deed Vieira dat juist in het midden van zijn carrière.
pi_188831508
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 12:44 schreef Tarado het volgende:

[..]

dan moet je ook kijken hoeveel hij op die positie heeft gemaakt, ik denk dat hij 300 van die 600 wedstrijden rechtshalf speelde al weet @:Lange_Lans dat misschien
Bij PSV speelde die inderdaad rechtshalf. Na Barcelona is die op 6 komen te spelen.
pi_188831513
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 13:03 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Vieira misschien. Al stond die, net als Van Bommel, vaak rechtshalf. Waar Van Bommel dat in zijn begintijd bij PSV deed, deed Vieira dat juist in het midden van zijn carrière.
Van Bommel had een heerlijk afstandsschot, dat scheelt al flink qua doelpunten. De schotjes van Frenkie (van 20 meter) halen de doellijn nauwelijks.
  zaterdag 7 september 2019 @ 13:05:22 #188
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_188831519
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 13:02 schreef -XOR- het volgende:
Lev Yashin, wat een kutkeeper.

Scoorde nooit.
Johan Cruijff heeft nog nooit op een EK gescoord
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 7 september 2019 @ 13:06:28 #189
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_188831531
quote:

[..]

Matthias Sammer.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_188831534
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 13:05 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Van Bommel had een heerlijk afstandsschot, dat scheelt al flink qua doelpunten. De schotjes van Frenkie (van 20 meter) halen de doellijn nauwelijks.
Het grote nadeel van Bommel was dat die alleen maar een rechter heeft. Draaide ook altijd naar dezelfde kant open. Daarom stond hij bij topclubs ook op 6. Had hij het spel voor zich.
pi_188831537
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2019 13:05 schreef Caland het volgende:

[..]

Johan Cruijff heeft nog nooit op een EK gescoord
Messi ook niet. Kan er geen kut van.
pi_188831546
pi_188831556
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 13:06 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Het grote nadeel van Bommel was dat die alleen maar een rechter heeft. Draaide ook altijd naar dezelfde kant open. Daarom stond hij bij topclubs ook op 6. Had hij het spel voor zich.
Dat wordt ook wel wat overdreven allemaal. Kijk eens hoeveel ballen Frenkie per wedstrijd met links geeft. Ook maximaal 10 procent, waarschijnlijk nog minder. Er zijn maar weinig echt tweebenige spelers.
pi_188831566
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 13:08 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dat wordt ook wel wat overdreven allemaal. Kijk eens hoeveel ballen Frenkie per wedstrijd met links geeft. Ook maximaal 10 procent, waarschijnlijk nog minder. Er zijn maar weinig echt tweebenige spelers.
Klopt, maar hij draait wel naar links open. Bommel nooit zien doen.
pi_188831808
Prima topic zo
  zaterdag 7 september 2019 @ 13:41:16 #196
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188831951
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 13:05 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

is ook wel handig om spelers die al een carriere achter de rug hebben te vergelijken met spelers die net begonnen zijn, Van Bommel speelde nog bij Fortuna op die leeftijd
  zaterdag 7 september 2019 @ 13:53:17 #197
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_188832097
Ik denk dat een goed NL elftal een mix moet zijn van pakweg acht goede, maar niet perse exceptionele spelers, aangevuld met drie of vier exceptionele. Dat de kracht van het nl elftal dus vooral ook een hoog basisniveau is.

74/78 Cruijff - Hanegem - Neeskens - Krol

88 Van Basten - Gullit - Rijkaard - Koeman

10/14 robben - Van Persie - Sneijder

De late jaren negentig waren dan wat verwarrend. Heel veel klasse, maar geen echte uitschieters.

Persoonlijk denk ik dat 74 het absolute hoogtepunt was. Een elftal dat ook gewoon makkelijk wereldkampioen had kunnen worden. Samengesteld uit vooral een top Ajax (3 keer Europacup 1) en Feyenoord (1 keer Europacup 1, 1 keer UEFA cup)

Wat op dit moment wel grappig is dat we nu vooral achterin wereldtop hebben. Kijkend naar de centrale as met Van Dijk, de Ligt, De Jong en Depay denk ik dat er nog maar een paar dingen op hun plek hoeven te vallen om opnieuw echt om de prijzen te kunnen meedoen.
pi_188832106
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 13:53 schreef mcmlxiv het volgende:
Ik denk dat een goed NL elftal een mix moet zijn van pakweg acht goede, maar niet perse exceptionele spelers, aangevuld met drie of vier exceptionele. Dat de kracht van het nl elftal dus vooral ook een hoog basisniveau is.

De late jaren negentig waren dan wat verwarrend. Heel veel klasse, maar geen echte uitschieters.

Persoonlijk denk ik dat 74 het absolute hoogtepunt was. Een elftal dat ook gewoon makkelijk wereldkampioen had kunnen worden. Samengesteld uit vooral een top Ajax (3 keer Europacup 1) en Feyenoord (1 keer Europacup 1, 1 keer UEFA cup)

Wat op dit moment wel grappig is dat we nu vooral achterin wereldtop hebben. Kijkend naar de centrale as met Van Dijk, de Ligt, De Jong en Depay denk ik dat er nog maar een paar dingen op hun plek hoeven te vallen om opnieuw om de prijzen te kinnen meedoen.
Dat is natuurlijk wel grappig ja
pi_188832499
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 13:41 schreef Tarado het volgende:

[..]

is ook wel handig om spelers die al een carriere achter de rug hebben te vergelijken met spelers die net begonnen zijn, Van Bommel speelde nog bij Fortuna op die leeftijd
Goed punt, en Frenkie is een totaal ander soort speler. Maar om nu te doen alsof Van Bommel er niets van kon slaat natuurlijk ook nergens op.
  zaterdag 7 september 2019 @ 14:34:26 #200
262211 hhh38
pi_188832585
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2019 13:53 schreef mcmlxiv het volgende:

Wat op dit moment wel grappig is dat we nu vooral achterin wereldtop hebben. Kijkend naar de centrale as met Van Dijk, de Ligt, De Jong en Depay denk ik dat er nog maar een paar dingen op hun plek hoeven te vallen om opnieuw echt om de prijzen te kunnen meedoen.
Ik weet te weinig van 74/78 om dit te kunnen beoordelen, maar staken die spelers echt als viertal uit boven de rest?

Depay gaat denk ik nooit exceptioneel goed worden, is meer van het niveau Wijnaldum en wellicht Cillessen. Maar die drie anderen zullen de komende 5 jaar de basis vormen voor een team wat hopelijk weer ver kan komen op toernooien.
  zaterdag 7 september 2019 @ 14:35:42 #201
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188832596
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 14:27 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Goed punt, en Frenkie is een totaal ander soort speler. Maar om nu te doen alsof Van Bommel er niets van kon slaat natuurlijk ook nergens op.
daar hoor ik dan ook zeker niet bij zie mijn post #99 :)
pi_188832643
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 14:27 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Natuurlijk was van bommel niet slecht. Maar hij wordt hier vereerd alsof het dezelfde caliber is als de verdediging die wij nu hebben staan. Totaal niet vind ik.
pi_188832817
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2019 13:53 schreef mcmlxiv het volgende:

Wat een onzin, Kluivert en Bergkamp waren beter dan Van Persie en Sneijder. Over de puffende, dikke een eenbenige Sneijder van 2014 hoeven we het helemaal niet te hebben. Pas toen die geblesseerd uitvoel kon er weer dominant gevoetbald worden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_188832896
4 keer scoren in 1 helft tegen de Duitsers is lekker hoor, dat doen weinig andere landen Oranje na w/
pi_188832904
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 14:56 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Wat een onzin, Kluivert en Bergkamp waren beter dan Van Persie en Sneijder. Over de puffende, dikke een eenbenige Sneijder van 2014 hoeven we het helemaal niet te hebben. Pas toen die geblesseerd uitvoel kon er weer dominant gevoetbald worden.
Van persie was vooral goed bij zijn eigen club. Hebben wij hier niets aan. En altijd maar die ruzies door hem.
pi_188832917
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 15:03 schreef TLC het volgende:
4 keer scoren in 1 helft tegen de Duitsers is lekker hoor, dat doen weinig andere landen Oranje na w/
Ja precies, dit ja! Er is geschiedenis geschreven.
pi_188832934
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2019 15:04 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Van persie was vooral goed bij zijn eigen club. Hebben wij hier niets aan. En altijd maar die ruzies door hem.
Topscorer aller tijden en prachtige goals tegen Frankrijk, Brazilië, Duitsland en Spanje. Tikkeltje overdreven om te zeggen dat we er niets aan hebben gehad.
pi_188832958
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 14:56 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Kluivert beter dan Van Persie. :')
pi_188833152
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2019 15:04 schreef firefly3 het volgende:

[..]

De ruzies kwamen door de egomane Sneijder die per se zelf de ster wilde zijn en kankergezwel Huntelaar die dacht zijn vriendjes bij de pers te gebruiken om een basisplaats op te eisen, als matig succesvolle balletjesafwachter bij een Duitse subtopper.

Sneijder heeft Van Persie het hele WK 2010 drie keer aangespeeld. Dat is ongeveer net zoveel keer als hij van eigen helft op goal geschoten heeft. Dat is geen spelmaker en geen leider. Zonder Sneijder was het voetbal dan ook veel beter. Maar ja, lievelingetjes van de pers, dan kun je wel voorspellen wie hier wat vindt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zaterdag 7 september 2019 @ 15:19:44 #210
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_188833158
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 15:08 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Kluivert beter dan Van Persie. :')
Mwa, in aanleg en als spits zeker wel, die was echt goddelijk in zijn hoogtijdagen. Was als spits completer dan Van Persie.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_188833706
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 15:19 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Mwa, in aanleg en als spits zeker wel, die was echt goddelijk in zijn hoogtijdagen. Was als spits completer dan Van Persie.
Nee. Gewoon niet. Haalde geen enkel seizoen de 20 goals in de competitie. Van Persie had een veel beter schot, veel betere volleys en veel meer techniek.
pi_188833880
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 15:19 schreef -XOR- het volgende:

Kluivert beter dan Van Persie.
Kluivert was op zn top absoluut veel beter dan Persie. Dat dat überhaupt een discussie is. :D Kluivert was subliem bij Ajax en Barcelona. Was niet perse de afmaker, maar als midvoor de allerbeste. _O_

Persie heeft een seizoentje top gespeeld, daarna veel bagger wedstrijdjes gespeeld.
pi_188833939
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 14:34 schreef hhh38 het volgende:

Ik weet te weinig van 74/78 om dit te kunnen beoordelen, maar staken die spelers echt als viertal uit boven de rest?

Depay gaat denk ik nooit exceptioneel goed worden, is meer van het niveau Wijnaldum en wellicht Cillessen. Maar die drie anderen zullen de komende 5 jaar de basis vormen voor een team wat hopelijk weer ver kan komen op toernooien.
Depay is een speler die snel wordt vergeten. Absolute toppers in het huidige elftal: van Dijk, de Ligt & Frenkie. De rest zijn waterdragertjes.
  zaterdag 7 september 2019 @ 16:18:16 #214
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_188834121
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 15:57 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Nee. Gewoon niet. Haalde geen enkel seizoen de 20 goals in de competitie. Van Persie had een veel beter schot, veel betere volleys en veel meer techniek.
Dan ben je van de generatie die Kluivert niet live heeft zien spelen want Kluivert was ook nog een aanspeelpunt, zijn volleys waren niet minder dan die van Van Persie en hij had een beter schot en all round een betere techniek. Was ook een betere kopper. Kluivert was ook een echte big game player, stond er in de echt grote wedstrijden en als het echt moest.

Niet voor niets dat Van Persie ooit sprak over de last van het verwachtingspatroon die op hem drukte als spits van oranje omdat men spitsen altijd vergeleek met Patrick Kluivert
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  zaterdag 7 september 2019 @ 16:19:38 #215
262211 hhh38
pi_188834154
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 16:09 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Depay is een speler die snel wordt vergeten. Absolute toppers in het huidige elftal: van Dijk, de Ligt & Frenkie. De rest zijn waterdragertjes.
Depay is in dit systeem extreem belangrijk. Als ie goed is (en dat is praktisch altijd in het Nederlands Elftal) draagt ie in z'n eentje de hele voorhoede.

Mochten we de komende jaren iets winnen, zal ie herinnerd worden als 1 van de sleutelspelers. Waarschijnlijk zonder wereldwijd erkend te worden als absolute topspeler, maar dat hoeft ook niet.
pi_188834222
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 16:09 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Wijnaldum een waterdrager _O-
  zaterdag 7 september 2019 @ 16:26:21 #217
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_188834299
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 16:22 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Wijnaldum een waterdrager _O-
Dat is ie ook, maar wel een hele sjieke, net als bijvoorbeeld een Edgar Davids. Nederland mist alleen wel een Salah of een Firmino.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_188834312
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 16:26 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Dat is ie ook
Niet echt.
pi_188834347
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 16:27 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Niet echt.
Een waterdrager is meer een type De Roon, volgens mij. Maar ik kan het verkeerd hebben.
pi_188834359
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 16:28 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Een waterdrager is meer een type De Roon, volgens mij. Maar ik kan het verkeerd hebben.
Ja, dat ben ik met je eens.
pi_188834372
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 16:29 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Ja, dat ben ik met je eens.
Er zijn natuurlijk veel wedstrijden bij Liverpool waar hij in een meer behoudende rol speelt, maar bij Oranje absoluut niet.
  zaterdag 7 september 2019 @ 16:30:18 #222
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_188834376
quote:

[..]

Ik vind Wijnaldum bij Liverpool een dienende rol hebben, en dat noem ik waterdragers, hoe goed ook. Bij Nederland is hij bij gebrek aan echte grootheden natuurlijk meer dan een waterdrager.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_188834525
quote:

[..]

Waterdrager en onterecht geselecteerd meer. Hij was ontzettend slecht. Hem eruit halen was de beste beslissing van Koeman.
pi_188834552
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 16:30 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Ik vind Wijnaldum bij Liverpool een dienende rol hebben, en dat noem ik waterdragers, hoe goed ook. Bij Nederland is hij bij gebrek aan echte grootheden natuurlijk meer dan een waterdrager.
Bij gebrek aan echte grootheden? Dat vind ik een bijzondere uitdrukking voor een speler die ook bij Liverpool en Newcastle met zijn drang naar voren veel afdong; nota bene een cruciale rol in de comeback tegen Barcelona. Voordat Frenkie de Jong aansloot bij Oranje zat Wijnaldum juist klem, sindsdien is hij extreem goed gaan spelen omdat hij altijd onderweg kon zijn en ruimtes mocht zoeken.

Dan kan je wel allerlei verbanden of excuses proberen te zoeken om Wijnaldum een waterdrager of iets anders denigrerend te noemen, maar dan heb ik het idee dat je hem hevig onderschat.
  zaterdag 7 september 2019 @ 16:45:30 #225
262211 hhh38
pi_188834619
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 16:38 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Waterdrager en onterecht geselecteerd meer. Hij was ontzettend slecht. Hem eruit halen was de beste beslissing van Koeman.
Nouja nummer 1 op de lijst van middenvelders die niet meer geselecteerd mogen worden is natuurlijk Strootman, als Donny er weer bij is zijn we hopelijk van hem af. Daarna komt Vilhena en dan misschien De Roon, maar ik heb geen idee wie hen zouden moeten vervangen in deze selectie. Til, Rosario, Vormer en Hendrikx zijn het ook allemaal (net) niet.
pi_188834671
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 16:45 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Nouja nummer 1 op de lijst van middenvelders die niet meer geselecteerd mogen worden is natuurlijk Strootman, als Donny er weer bij is zijn we hopelijk van hem af. Daarna komt Vilhena en dan misschien De Roon, maar ik heb geen idee wie hen zouden moeten vervangen in deze selectie. Til, Rosario, Vormer en Hendrikx zijn het ook allemaal (net) niet.
Klaassen hebben we ook nog, al is dat ook geen hoogvlieger.
Oh.
pi_188834684
quote:

[..]

Nouja nummer 1 op de lijst van middenvelders die niet meer geselecteerd mogen worden is natuurlijk Strootman, als Donny er weer bij is zijn we hopelijk van hem af. Daarna komt Vilhena en dan misschien De Roon, maar ik heb geen idee wie hen zou moeten vervangen in deze selectie. Til, Rosario, Vormer en Hendrikx zijn het ook allemaal (net) niet.
De Roon komt voetballend natuurlijk te kort, maar ik zou hem ook hebben opgesteld tegen Duitsland in de wetenschap wat hij defensief kan bieden. Dat de Duitsers zo wisselvallig zouden zijn, had Oranje denk ik ook niet verwacht. Als we grotere delen van de wedstrijd de bal hebben, speel je tuurlijk met een man minder.
  zaterdag 7 september 2019 @ 16:52:16 #228
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_188834703
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 16:39 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Bij gebrek aan echte grootheden? Dat vind ik een bijzondere uitdrukking voor een speler die ook bij Liverpool en Newcastle met zijn drang naar voren veel afdong; nota bene een cruciale rol in de comeback tegen Barcelona. Voordat Frenkie de Jong aansloot bij Oranje zat Wijnaldum juist klem, sindsdien is hij extreem goed gaan spelen omdat hij altijd onderweg kon zijn en ruimtes mocht zoeken.

Dan kan je wel allerlei verbanden of excuses proberen te zoeken om Wijnaldum een waterdrager of iets anders denigrerend te noemen, maar dan heb ik het idee dat je hem hevig onderschat.
Nee, ik onderschat hem zeker niet, al sla jij hem denk ik dan iets hoger aan dan ik. Ik hield er bij mijn definitie misschien een iets te dichotome opvatting op na; Wijnaldum is natuurlijk geen waterdrager in de zin zoals De Roon dat is maar ik zie in Wijnaldum ook weer geen creatief leider of de man die het spel naar zich toetrekt. Wijnaldum zit meer in de categorie vd Beek, die indien hij zich nog een heel stuk doorontwikkelt een gelijkaardige speler kan worden.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_188834711
Ik zie Duitsland nog wel derde worden in de poule _O-
metal up your ass
  zaterdag 7 september 2019 @ 16:53:21 #230
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_188834723
quote:

[..]

Xavi Simons 8-)
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  zaterdag 7 september 2019 @ 16:55:50 #231
262211 hhh38
pi_188834746
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 16:50 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik werd gisteren al aan zijn bestaan herinnerd en nu was ik hem alweer vergeten _O-

Zegt ook een hoop. Maar is wel beter dan dat rijtje inderdaad.
pi_188834769
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 16:51 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

De Roon komt voetballend natuurlijk te kort, maar ik zou hem ook hebben opgesteld tegen Duitsland in de wetenschap wat hij defensief kan bieden. Dat de Duitsers zo wisselvallig zouden zijn, had Oranje denk ik ook niet verwacht. Als we grotere delen van de wedstrijd de bal hebben, speel je tuurlijk met een man minder.
Wat heb je er nou aan als een speler defensief goed is en de bal afpakt om hem vervolgens te verspelen? Met daarbij in acht nemen dat De Jong en Wijnaldum ook uitstekend een bal kunnen afpakken.

Ik zou hem nooit opgesteld hebben, gewoon veel liever Pröpper gisteren.
Oh.
pi_188834776
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 16:52 schreef dokter.knakworst het volgende:
Ik zie Duitsland nog wel derde worden in de poule _O-
Welnee die gaan vanaf nu ook gewoon alles winnen net als Nederland verwacht ik.
Oh.
  zaterdag 7 september 2019 @ 16:58:16 #234
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_188834784
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 16:50 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Volgens mij is Koeman op hem afgeknapt vanwege hun tijd bij Everton .
Hobbelt wel leuk mee bij een Duitse middenmoter voor wat het waard is.
RED ONS HENNIEGOD
pi_188834803
quote:
9s.gif Op zaterdag 7 september 2019 16:58 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Volgens mij is Koeman op hem afgeknapt vanwege hun tijd bij Everton .
Hobbelt wel nee leuk mee bij een Duitse middenmoter voor wat het waard is.
Ja dat denk ik ook dat Koeman er daarom niet veel vertrouwen in heeft, maar liever Klaassen als bankzitter dan Strootman. Al is het wachten op wat middenvelders die eraan komen, ik zou die Ihatarren ook maar gewoon snel oproepen.
Oh.
pi_188834823
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 16:57 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Welnee die gaan vanaf nu ook gewoon alles winnen net als Nederland verwacht ik.
Ik verwacht wel een gelijkspel maandag tegen Noord-Ierland :P
metal up your ass
  zaterdag 7 september 2019 @ 17:00:49 #237
262211 hhh38
pi_188834825
quote:

[..]

Wat heb je er nou aan als een speler defensief goed is en de bal afpakt om hem vervolgens te verspelen? Met daarbij in acht nemen dat De Jong en Wijnaldum ook uitstekend een bal kunnen afpakken.

Ik zou hem nooit opgesteld hebben, gewoon veel liever Pröpper gisteren.
Omdat een bal helemaal niet afpakken of onderscheppen en je voorbij laten lopen veel gevaarlijker is. Zo'n type heb je tegen Estland inderdaad niet nodig, maar tegen een echt sterke tegenstander is dat wel handig. Uiteindelijk kwam 84% van de passes van De Roon ook gewoon aan
  zaterdag 7 september 2019 @ 17:02:51 #238
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_188834861
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 17:00 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Omdat een bal helemaal niet afpakken of onderscheppen en je voorbij laten lopen veel gevaarlijker is. Zo'n type heb je tegen Estland inderdaad niet nodig, maar tegen een echt sterke tegenstander is dat wel handig. Uiteindelijk kwam 84% van de passes van De Roon ook gewoon aan
Probleem was vooral dat Duitsland geen flikker deed na de 1-0 dus zijn kwaliteiten ook niet echt tot uiting kwamen. Als je zelf het spel moet maken heb je natuurlijk op topniveau net te weinig aan De Roon.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  zaterdag 7 september 2019 @ 17:02:52 #239
262211 hhh38
pi_188834862
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja dat denk ik ook dat Koeman er daarom niet veel vertrouwen in heeft, maar liever Klaassen als bankzitter dan Strootman. Al is het wachten op wat middenvelders die eraan komen, ik zou die Ihatarren ook maar gewoon snel oproepen.
Wel een totaal ander type, denk niet dat hij in dit systeem als één van de drie middenvelders zou kunnen spelen. Maar misschien wel handig om erbij te hebben en als je te lang wacht wordt het wellicht een geval Ziyech.
  zaterdag 7 september 2019 @ 17:02:58 #240
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_188834865
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Of gewoon Stengs oproepen voor het middenveld. Die jongen kan op elke positie uit de voeten op de verdediging na met zijn kwaliteiten .
RED ONS HENNIEGOD
  zaterdag 7 september 2019 @ 17:03:14 #241
262211 hhh38
pi_188834870
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 17:02 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Probleem was vooral dat Duitsland geen flikker deed na de 1-0 dus zijn kwaliteiten ook niet echt tot uiting kwamen. Als je zelf het spel moet maken heb je natuurlijk op topniveau net te weinig aan De Roon.
Eens.
  zaterdag 7 september 2019 @ 17:04:28 #242
262211 hhh38
pi_188834884
quote:
9s.gif Op zaterdag 7 september 2019 17:02 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Of gewoon Stengs oproepen voor het middenveld. Die jongen kan op elke positie uit de voeten op de verdediging na met zijn kwaliteiten .
Stengs oproepen is sowieso een goed idee of dat nou voor de vleugel is of voor het middenveld. Als Bergwijn er ook weer bij is Kluivert en Promes lekker thuislaten.
  zaterdag 7 september 2019 @ 17:04:34 #243
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_188834885
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 15:19 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

De ruzies kwamen door de egomane Sneijder die per se zelf de ster wilde zijn en kankergezwel Huntelaar die dacht zijn vriendjes bij de pers te gebruiken om een basisplaats op te eisen, als matig succesvolle balletjesafwachter bij een Duitse subtopper.

Sneijder heeft Van Persie het hele WK 2010 drie keer aangespeeld. Dat is ongeveer net zoveel keer als hij van eigen helft op goal geschoten heeft. Dat is geen spelmaker en geen leider. Zonder Sneijder was het voetbal dan ook veel beter. Maar ja, lievelingetjes van de pers, dan kun je wel voorspellen wie hier wat vindt.
Nou beschrijf je een andere Nederlandse specialiteit. Onderlinge ruzie en elkaar torpederen. Ook begonnen omstreeks 74. Cruijf/Neeskens versus van Beveren/Vd Kuijlen.

Cruijf was een briljante voetballer/trainer, maar als mens regelmatig een absolute klootzak. Ook regelmatig ten koste van de prestaties
pi_188834901
quote:

[..]

Wat heb je er nou aan als een speler defensief goed is en de bal afpakt om hem vervolgens te verspelen?
Omdat hij normaal meer balvast is, zo moeilijk is het allemaal niet. Laten we niet doen alsof Gasperini zwakzinnig is en hem altijd opstelt bij een vrij aanvallend Atalanta. Waarom zijn de mensen die regelmatig Atalanta kijken dan altijd lovend over hem?
  Moderator zaterdag 7 september 2019 @ 17:09:44 #245
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_188834952
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 17:05 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Omdat hij normaal meer balvast is, zo moeilijk is het allemaal niet. Laten we niet doen alsof Gasperini zwakzinnig is en hem altijd opstelt bij een vrij aanvallend Atalanta. Waarom zijn de mensen die regelmatig Atalanta kijken dan altijd lovend over hem?
@Rellende_Rotscholier
  zaterdag 7 september 2019 @ 17:10:55 #246
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_188834981
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 17:04 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Nou beschrijf je een andere Nederlandse specialiteit. Onderlinge ruzie en elkaar torpederen. Ook begonnen omstreeks 74. Cruijf/Neeskens versus van Beveren/Vd Kuijlen.

Cruijf was een briljante voetballer/trainer, maar als mens regelmatig een absolute klootzak. Ook regelmatig ten koste van de prestaties
Volgens mij zijn veel sporters die de beste in hun vak zijn ongelofelijke teringlijers . Of dat het ten koste ging van de prestaties kan je ook over twisten.
RED ONS HENNIEGOD
pi_188835278
pi_188835630
Edit.

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2019 08:07:08 ]
  zaterdag 7 september 2019 @ 18:04:56 #249
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_188835725
Prima topic. Gelachen.
pi_188835746
quote:

[..]

Leuke speler voor Atalanta,niet voor Oranje.
pi_188835869
quote:

[..]

Tja blijkbaar is het niveau van Atalanta en de Serie A gewoon ook niet zo hoog dat je meteen wat toevoegt in Oranje, want ik baseer het op zijn potjes voor Nederland en daar vind ik hem gewoon altijd te kort komen.
Oh.
pi_188835901
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 17:02 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Wel een totaal ander type, denk niet dat hij in dit systeem als één van de drie middenvelders zou kunnen spelen. Maar misschien wel handig om erbij te hebben en als je te lang wacht wordt het wellicht een geval Ziyech.
Muah Ihatarren kan wel op het middenveld spelen in alle kwalificatiepotjes die we dit jaar nog hebben, al zal hij vooral nog op de bank zitten als iedereen weer fit is. Maar kan je hem in elk geval claimen.
quote:
9s.gif Op zaterdag 7 september 2019 17:02 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Muah ik weet niet of hij echt geschikt is voor het middenveld, maar je kan hem er prima bij hebben inderdaad.
Oh.
pi_188835912
Ik vond Marten de Roon goed spelen gisteren. Ik vond Wijnaldum een zaadpot spelen, al kan dat ook komen omdat ik hem pas opmerkte toen 'ie scoorde.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2019 18:20:00 ]
  Moderator zaterdag 7 september 2019 @ 18:20:03 #254
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_188835919
quote:
4s.gif Op zaterdag 7 september 2019 18:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik vond Marten de Roon goed spelen gisteren. Ik vond Wijnaldum een zaadpot spelen, al kan dat ook komen dat ik hem pas opmerkte toen 'ie scoorde.
Jij bent niet goed bij je hoofd.
What can change the nature of a man?
pi_188835927
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 18:20 schreef Coco. het volgende:

[..]

Jij bent niet goed bij je hoofd.
Je moeder geeft perfect hoofd.
pi_188836032
Kunnen we Gosens van Atalanta niet claimen? Die is beter dan De Roon bij Atalanta.

Sowieso moet Hateboer een kans krijgen. Kwam gewoon in diverse elftallen van het jaar voor van 2018-19 Serie A.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_188836361
quote:
4s.gif Op zaterdag 7 september 2019 18:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik vond Marten de Roon goed spelen gisteren. Ik vond Wijnaldum een zaadpot spelen, al kan dat ook komen omdat ik hem pas opmerkte toen 'ie scoorde.
De Roon kan er geen kut van.
pi_188836413
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2019 18:26 schreef Klopkoek het volgende:
Kunnen we Gosens van Atalanta niet claimen? Die is beter dan De Roon bij Atalanta.

Sowieso moet Hateboer een kans krijgen. Kwam gewoon in diverse elftallen van het jaar voor van 2018-19 Serie A.
Maar Hateboer heeft al een aantal keer een kans gekregen in Oranje en hem nooit gegrepen.

Al kan je het best nog een keer proberen tov Dumfries want daar moet je mee stoppen.
Oh.
pi_188836482
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 18:56 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Maar Hateboer heeft al een aantal keer een kans gekregen in Oranje en hem nooit gegrepen.

Al kan je het best nog een keer proberen tov Dumfries want daar moet je mee stoppen.
Zou ik doen ja, zeker tegen tegenstanders die zich ingraven.

Rechtsback die misschien de beste is van de Serie A (naar de mening van de Italianen) versus een absolute prutser.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_188836517
quote:

[..]

Zet er gewoon Veltman neer.
pi_188836530
Karsdorp _O_
pi_188841932
De val van oranje :') oplichter die pieter zwart

https://twitter.com/PieterZwartNL/status/1170333268778070020?s=09
pi_188842014
quote:

[..]

Je moet V Aanholt LB zetten. Dan heb je echt een dynamische aanval ivm statische Blind.
  zondag 8 september 2019 @ 07:40:23 #264
275286 Bondsrepubliek
Weltmeister 2014
pi_188842155
quote:

[..]

Jerdy Schouten

https://www.vi.nl/pro/ana(...)ten/share/998b87540e

[ Bericht 11% gewijzigd door Bondsrepubliek op 08-09-2019 07:57:29 ]
pi_188843139
quote:
Die is al 22.
  zondag 8 september 2019 @ 10:39:03 #266
275286 Bondsrepubliek
Weltmeister 2014
pi_188843659
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 09:59 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Die is al 22.
Sommige voetballers hebben wat meer tijd nodig om te ontbolsteren. Wel jammer dat hij tijdens de voorbereiding bij Bologna een blessure kreeg en daarom wellicht nog een achterstand heeft. Maar sowieso zal hij wel aanpassingsproblemen hebben. In het buitenland wordt nu eenmaal veel harder getraind dan in Nederland. Dijks die ook bij Bologna speelt zegt er dit over:

quote:
Jürgen Locadia, Hans Hateboer, Marten de Roon, Wout Weghorst; vrijwel iedereen die de afgelopen jaren naar een grote competitie werd getransfereerd, zei dat hij veel harder moest gaan trainen. Nu komt ook Dijks tot de conclusie dat niet alleen geld de oorzaak is van de grote verschillen in Europa. ‘Ajax heeft vaak de bal en dus trainden we vooral heel veel op positiespel, maar nu kan ik wel zeggen dat ik bij Ajax niet zwaar heb getraind. Terwijl dat toch de belangrijkste voorwaarde is van topsport: fit zijn en het heel lang kunnen volhouden.’
Weghorst zei dat hij na zijn overgang naar de Bundesliga overal in slaap viel. Dijks knikt. ‘De voorbereiding was enorm zwaar. De accenten liggen anders, met meer aandacht op het hoge tempo en omschakelen. Echt, het is minstens twee keer zo zwaar als in Nederland. Het is hier natuurlijk ook vereist, want Bologna is een kleinere club die veel moet compenseren met strijd, kracht en uithoudingsvermogen.’
En dat harder trainen werpt zijn vruchten af:

quote:
Volgens de boomlange linksback voelt hij zich nu als ‘een racepaard dat in de wei wordt losgelaten. Volgens de dataman ben ik regelmatig de nummer één met gelopen kilometers en accelaratie. Elke dag zijn ze aan het analyseren. Met plakkers op je lichaam doen ze BIA-metingen waarmee ze tot op de komma nauwkeurig spiermassa, vetpercentage en zelfs stress in kaart brengen. Ze zien meteen wanneer je uit eten bent geweest. Op een zeker moment had ik nog maar 6,9 procent vet. Zo laag heb ik nog nooit gezeten. Het is bijna niet onder woorden te brengen, maar ik voel me zó anders op het veld nu. Sterker, sneller, zelfverzekerder, lichtvoetiger. Tegen AS Roma moest ik in de blessuretijd nog achter Dzeko aan. Ik haalde hem gewoon in, omdat ik me nog zo fit voelde.’

https://www.vi.nl/pro/ove(...)and/share/9a1156c0e8
Wat dat betreft zit Jerdy wel goed. Wel jammer overigens dat er in Nederland niet fatsoenlijk getraind wordt. Je fysiek optimaliseren is wel het minste wat je kan doen als voetballer. De liever lui dan moe mentaliteit van het Nederlandse voetbal kost de clubs maar ook het nationale elftal gewoon resultaten.
pi_188843739
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 10:39 schreef Bondsrepubliek het volgende:

[..]

Sommige voetballers hebben wat meer tijd nodig om te ontbolsteren. Wel jammer dat hij tijdens de voorbereiding bij Bologna een blessure kreeg en daarom wellicht nog een achterstand heeft. Maar sowieso zal hij wel aanpassingsproblemen hebben. In het buitenland wordt nu eenmaal veel harder getraind dan in Nederland. Dijks die ook bij Bologna speelt zegt er dit over:
[..]

[..]

Wat dat betreft zit Jerdy wel goed. Wel jammer overigens dat er in Nederland niet fatsoenlijk getraind wordt. Je fysiek optimaliseren is wel het minste wat je kan doen als voetballer. De liever lui dan moe mentaliteit van het Nederlandse voetbal kost de clubs maar ook het nationale elftal gewoon resultaten.
Fysiek is een van de makkelijkste manieren om overwicht te krijgen in de Eredivisie. Kijk maar eens naar het seizoen dat Feyenoord kampioen werd: Het elftal liep over van spelers die kunnen blijven lopen en duels winnen. Kongolo, Karsdorp, El Ahmadi, Vilhena, Elia, Kuyt, Toornstra. In het grootste deel van de wedstrijden zag je rond minuut 70 een kantelpunt waarin de tegenstander zo vermoeid raakte dat Feyenoord altijd weer het overwicht kreeg.
pi_188845854
Dit topic gaat echt helemaal nergens meer over. Teveel vrije tijd waarschijnlijk.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  zondag 8 september 2019 @ 13:35:14 #269
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188845969
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 03:35 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Je moet V Aanholt LB zetten. Dan heb je echt een dynamische aanval ivm statische Blind.
Blind staat er juist omdat hij de aanval dynamisch maakt door z'n passing
  zondag 8 september 2019 @ 13:53:37 #270
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_188846209
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 13:35 schreef Tarado het volgende:

[..]

Het aanvallende gedeelte is bij blind het probleem inderdaad niet, maar ik denk dat Blind vooral wordt opgesteld vanwege zijn ervaring. In principe is Ake natuurlijk de veel betere speler, ook al is linkback ook niet zijn positie.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_188846333
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 13:35 schreef Tarado het volgende:

[..]

V Aanholt komt veel vaker op dan Blind beetje ala Marcelo.
  zondag 8 september 2019 @ 14:04:16 #272
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188846355
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 13:53 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Het aanvallende gedeelte is bij blind het probleem inderdaad niet, maar ik denk dat Blind vooral wordt opgesteld vanwege zijn ervaring. In principe is Ake natuurlijk de veel betere speler, ook al is linkback ook niet zijn positie.
de snellere maar waarschijnlijk niet de betere, ik vind Blind ook geen linksback hoor maar hij is wel belangrijk in het opbouwende/aanvallende gedeelte en neemt Koeman zijn tekortkomingen in het man op man verdedigen op de koop toe. Eigenlijk zou je hem als libero tussen of net voor Van Dijk en De Ligt moeten zetten en dan een links en rechtsback die de hele flank bestrijken en voorin met 2 spitsen spelen
  zondag 8 september 2019 @ 14:05:16 #273
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188846372
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 14:03 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

V Aanholt komt veel vaker op dan Blind beetje ala Marcelo.
goed naar voren passen blijft nog altijd beter dan hard naar voren lopen
pi_188846378
Blind doet het goed.
Promer,Dumfries en Roon moeten banken voor Bergwijn,Karsdorp en Hendrix
  zondag 8 september 2019 @ 14:12:34 #275
268491 fetX
pi_188846489
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 14:05 schreef PSVCL het volgende:
Blind doet het goed.
Karsdorp is daar nog niet fit genoeg voor. Laat die eerst maar eens wat meer wedstrijden spelen.

Oh ja, en: Hendrix :D _O-
pi_188846565
quote:
Blind doet het goed.
Promer :') :') :') :')
  zondag 8 september 2019 @ 16:19:01 #277
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_188848908
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 10:39 schreef Bondsrepubliek het volgende:

[..]

[..]

[..]

Wijnaldum zei het zelfde:
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=299791

"In Nederland trainen we niet"
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_188849589
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 13:26 schreef LordVoldermort het volgende:
Dit topic gaat echt helemaal nergens meer over. Teveel vrije tijd waarschijnlijk.
Hoog tijd dat er weer gevoetbald wordt.
pi_188849922
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 16:19 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Wijnaldum zei het zelfde:
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=299791

"In Nederland trainen we niet"
Dat is al jaren bekend maar er verandert niks. Conservatief clubje die voetballerij.
  zondag 8 september 2019 @ 17:25:15 #280
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_188850083

Het over de zogenaamd Nederlandse new wave hebben en dat wordt dan ingesproken door zo'n typisch Londense urban stem. :')

Dat slaat toch nergens op. Wat kansloos.

Trouwens, deze overwinning hoewel belangrijk en broodnodig, was er zeker een die tot stand kwam door meer geluk dan wijsheid. We zijn 70 minuten lang door de mand gevallen en alleen omdat Duitsland de weg kwijt was, niet helemaal kapot gespeeld. Ik snap die euforie niet zo goed.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  zondag 8 september 2019 @ 17:28:03 #281
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188850133
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 17:15 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dat is al jaren bekend maar er verandert niks. Conservatief clubje die voetballerij.
mwa ik weet het niet, heb toch gezien in de afgelopen CL dat Ajax er conditioneel er beter aan toe was dan de zogenaamde grootmachten
pi_188850183
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2019 17:25 schreef VeX- het volgende:

Het over de zogenaamd Nederlandse new wave hebben en dat wordt dan ingesproken door zo'n typisch Londense urban stem. :')

Gezien en ben het met je eens. Pathetisch filmpje dat me doet denken aan het 'We are back' filmpje van Ajax. Eerst jarenlang niks laten zien en bij de eerste de beste oprisping weer praatjes krijgen. Zal wel typisch Nederlands zijn maar zorg eerst maar eens dat je structureel iets presteert. Voorlopig zijn we slechts de nummer 16 van de FIFA ranking.
pi_188850210
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 17:28 schreef Tarado het volgende:

[..]

mwa ik weet het niet, heb toch gezien in de afgelopen CL dat Ajax er conditioneel er beter aan toe was dan de zogenaamde grootmachten
Heb het idee dat Ten Hag ook een goede trainer is..zal wel zijn ervaring uit zijn Bayern tijd gebruiken.
  zondag 8 september 2019 @ 17:36:07 #284
416657 SlechteWoordgrappen
Voormalig keelgrijper A Lewis
pi_188850276
quote:
Blind doet het goed.
Exit De Roon voor Propper.
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
pi_188850418
quote:
7s.gif Op zondag 8 september 2019 17:36 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:

[..]

Exit De Roon voor Propper.
Klopt.
Denk nie dat ie met van beek en wijnaldum gaat spelen
  zondag 8 september 2019 @ 17:51:20 #286
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_188850530
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 17:44 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Klopt.
Denk nie dat ie met van beek en wijnaldum gaat spelen
Ik denk ook niet dat hij Sven van Beek gaat oproepen.
Oh.
pi_188850607
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 17:51 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Zeer onterecht overigens.
  zondag 8 september 2019 @ 18:30:26 #288
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_188851066
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 17:28 schreef Tarado het volgende:

[..]

Meer rustdagen vooral. Na drie dagen herstel je niet volledig :)
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_188851195
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 17:56 schreef Oldground het volgende:

[..]

Zeer onterecht overigens.
Eens, de eigen doelpunten van Van Beek zijn onmisbaar.
  zondag 8 september 2019 @ 18:54:46 #290
474254 GurneyIsBestOke
pi_188851338
quote:

[..]

Ik wel, hij heeft gedebuteerd onder Koeman, en op die leeftijd was ie net zo ver als de Ligt. Jammer dat vBeek geblesseerd is anders had hij vrijdag al gespeeld denk ik
Met pijn en moeite derde
pi_188851347
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 18:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Ik wel, hij heeft gedebuteerd onder Koeman, en op die leeftijd was ie net zo ver als de Ligt. Jammer dat vBeek geblesseerd is anders had hij vrijdag al gespeeld denk ik
pi_188851374
quote:

Trouwens, deze overwinning hoewel belangrijk en broodnodig, was er zeker een die tot stand kwam door meer geluk dan wijsheid. We zijn 70 minuten lang door de mand gevallen en alleen omdat Duitsland de weg kwijt was, niet helemaal kapot gespeeld. Ik snap die euforie niet zo goed.
pi_188851844
quote:

[..]

Voor het g team
  zondag 8 september 2019 @ 19:48:28 #294
268491 fetX
pi_188851946
quote:

[..]

:D _O-
pi_188852025
quote:

[..]

Klaas?
  zondag 8 september 2019 @ 19:57:42 #296
474254 GurneyIsBestOke
pi_188852060
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 19:54 schreef T3hTommay het volgende:

[..]

Klaas?
Harvard.
Met pijn en moeite derde
  zondag 8 september 2019 @ 19:59:09 #297
268491 fetX
pi_188852073
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 19:54 schreef T3hTommay het volgende:

[..]

Klaas?
pi_188852127
Van het "we are back" gelul krijg ik altijd een beetje plaatsvervangende schaamte.
pi_188852794
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 19:59 schreef fetX het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Oh, godverdomme. Ben ik er ingetuind.
  zondag 8 september 2019 @ 20:46:44 #300
262211 hhh38
pi_188852887
-

[ Bericht 100% gewijzigd door hhh38 op 08-09-2019 20:46:54 ]
pi_188853095
quote:

Wat een debiel filmpje op vele manieren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')