abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188827355
Over iets meer dan twee maanden is duidelijk of het Nederlands elftal erin geslaagd is het EK van volgend jaar te halen. In de laatste zes kwalificatiewedstrijden moet Oranje een gapend gat dichten met Noord-Ierland en Duitsland. De beste twee landen van de groep plaatsen zich voor het EK.

[ Bericht 4% gewijzigd door De_Kraam op 07-09-2019 17:34:12 ]
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_188827402
Duitsland en Nederland gaan gewoon door. Heeft het nog een voordeel om eerste te worden? Voordeel bij de poule indeling op het EK?
pi_188827438
Noord-Ierland gaat stunten maandag _O_
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_188827445
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 00:56 schreef Simmertje het volgende:
Duitsland en Nederland gaan gewoon door. Heeft het nog een voordeel om eerste te worden? Voordeel bij de poule indeling op het EK?
Vast wel.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_188827494
Low vond het trouwens ook geen hands ^O^
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_188827787
Mooi dat Koeman het Nederlands Elftal weer nieuw leven in geblazen heeft. Ziet er goed uit.
Van alles is weer waardeloos.
  zaterdag 7 september 2019 @ 02:09:16 #7
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_188827881
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende: [..] Kijk even naar de teams met De Grote Vier erin, die werden ook omgeven door middelmatige spelers als Heitinga, Mathijsen, een bejaarde van Bronckhorst, Kuyt, Engelaar, Ooijer, Braafheid.
Nou zeg, dit is ook wat onzinnig. Kuyt middelmatig noemen slaat gewoon nergens op, die was in die tijd ontzettend goed (en nooit minder dan vdVaart). Engelaar, Ooijer en Braafheid speelden zelden tot nooit mee, verder waren alleen Heitinga en Mathijsen zeer matige spelers die een vaste basisplek hadden.

Op het moment hebben we drie á vier spelers van topkwaliteit (van Dijk, de Jong en Wijnaldum; de Ligt vermoedelijk ook maar die heeft niet zijn beste vorm te pakken), verder zijn Babel, Blind en Depay enorm wisselvallig en Dumfries en Promes gewoon niet zo goed. Ik vind de selecties waarmee Nederland tussen 2008 en 2012 mee speelde toch wel wat beter dan wat we nu hebben.
Met pijn en moeite derde
pi_188827931
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2019 02:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Nou zeg, dit is ook wat onzinnig. Kuyt middelmatig noemen slaat gewoon nergens op, die was in die tijd ontzettend goed (en nooit minder dan vdVaart). Engelaar, Ooijer en Braafheid speelden zelden tot nooit mee, verder waren alleen Heitinga en Mathijsen zeer matige spelers die een vaste basisplek hadden.

Op het moment hebben we drie á vier spelers van topkwaliteit (van Dijk, de Jong en Wijnaldum; de Ligt vermoedelijk ook maar die heeft niet zijn beste vorm te pakken), verder zijn Babel, Blind en Depay enorm wisselvallig en Dumfries en Promes gewoon niet zo goed. Ik vind de selecties waarmee Nederland tussen 2008 en 2012 mee speelde toch wel wat beter dan wat we nu hebben.
Kan me hier ook in vinden. Van Persie, Robben, Sneijder en Van Bommel waren gewoon wereldtop in 2010. Kuijt, Van der Vaart en Nigel de Jong uitstekende spelers net onder de top en Heitinga en Mathijssen functioneerden ook gewoon prima.

Dat elftal was aanvallend veel beter dan het huidige Oranje. Dat zie je ook aan de kwaliteit van de goals.
pi_188828221
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 02:21 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Kan me hier ook in vinden. Van Persie, Robben, Sneijder en Van Bommel waren gewoon wereldtop in 2010. Kuijt, Van der Vaart en Nigel de Jong uitstekende spelers net onder de top en Heitinga en Mathijssen functioneerden ook gewoon prima.

Dat elftal was aanvallend veel beter dan het huidige Oranje. Dat zie je ook aan de kwaliteit van de goals.
Van persie was vrij wisselvallig en stond altijd buitenspel omdat hij niet wilde rennen. Van bommel was ook slecht, onvergelijkbaar met frenkie de Jong. En robben speelde helaas niet op z'n top door zijn blessures. Wat we nu hebben is denk ik sterker, want nu de aanval sterker begint te worden overheersen we straks in alle linies van het veld.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  Admin zaterdag 7 september 2019 @ 08:41:12 #10
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_188828566
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 september 2019 21:55 schreef Doublepain het volgende:
Kan er niks aan doen dat @:Danny een mongolen limiet erop heeft gezet
Welke limiet bedoel je?
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  zaterdag 7 september 2019 @ 08:48:19 #11
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_188828616
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 01:00 schreef TLC het volgende:
Noord-Ierland gaat stunten maandag _O_
Duitsland derde in de poule _O_
pi_188828989
Genoten van je pik gisteren
pi_188828995
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 08:41 schreef Danny het volgende:

[..]

Welke limiet bedoel je?
Karakters in een TT lijkt mij
  Admin zaterdag 7 september 2019 @ 09:33:07 #14
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_188829052
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2019 09:27 schreef JanCees het volgende:

[..]

Karakters in een TT lijkt mij
ow. nou ja, als die te lang wordt past het niet meer op de regel, dus is het zinloos om 'm langer te kunnen maken.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_188829371
Hopelijk kiest Dest voor oranje want Blind en Dumfries kunnen echt niet. Low zei ook na afloop op de Duitse tv dat dit de zwakke plekken zijn.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_188829407
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 08:41 schreef Danny het volgende:

[..]

Welke limiet bedoel je?
Op de TT
pi_188829412
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 09:33 schreef Danny het volgende:

[..]

ow. nou ja, als die te lang wordt past het niet meer op de regel, dus is het zinloos om 'm langer te kunnen maken.
Nu word ik wel uitgelachen :{
pi_188829461
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 07:13 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Van persie was vrij wisselvallig en stond altijd buitenspel omdat hij niet wilde rennen. Van bommel was ook slecht, onvergelijkbaar met frenkie de Jong. En robben speelde helaas niet op z'n top door zijn blessures. Wat we nu hebben is denk ik sterker, want nu de aanval sterker begint te worden overheersen we straks in alle linies van het veld.
Van Bommel was aanvoerder bij Bayern München.

Even perspectief
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_188829474
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 07:13 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Zo kun je alles relativeren. Van Persie en Robben waren in alles beter dan onze huidige aanvallers en spelers als Van der Vaart en Kuijt eigenlijk ook.
  zaterdag 7 september 2019 @ 10:14:37 #20
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188829478
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 10:14 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Zo kun je alles relativeren. Van Persie en Robben waren in alles beter dan onze huidige aanvallers en spelers als Van der Vaart en Kuijt eigenlijk ook.
Kuijt voegde aanvallend ook nooit wat toe.
pi_188829499
quote:

[..]

Ik vind het huidig NL elftal veel beter ogen dan die van ‘10, de spelers en het spel vind ik veel beter dan destijds waar het meer om individuele kwaliteiten ging dan het collectief

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2019 10:16:50 ]
pi_188829520
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 10:14 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Kuijt voegde aanvallend ook nooit wat toe.
Hoe kun je dat nou zeggen? Heel veel goals en assists voor Oranje, in 2008 en 2010 vaak beslissend. (Mooie assists in kwartfinale en halve finale WK+goal tegen Frankrijk op EK.)
  zaterdag 7 september 2019 @ 10:20:12 #23
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188829537
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 10:18 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Hoe kun je dat nou zeggen? Heel veel goals en assists voor Oranje, in 2008 en 2010 vaak beslissend. (Mooie assists in kwartfinale en halve finale WK+goal tegen Frankrijk op EK.)
Omdat ik alle wedstrijden heb gekeken. Ja, hij zal vast wel eens een assist hebben gegeven want hij deed elke wedstrijd mee maar het was pure creatieve armoede. 24 goals in 104 interlands ben ik ook niet echt van onder de indruk.
pi_188829550
quote:
99s.gif Op zaterdag 7 september 2019 10:16 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ik vind het huidig NL elftal veel beter ogen dan die van ‘10, de spelers en het spel vind ik veel beter dan destijds waar het meer om individuele kwaliteiten ging dan het collectief
Ja kijk dat is een andere discussie. Ik vond Robben, Sneijder en Van Persie ook niet altijd even complementair. Waren alle drie natuurlijk ook wel jongens die graag voor zichzelf gingen. Maar ik moet deze generatie nog maar eens een zilveren en bronzen WK-medaille zien te behalen.

Nogmaals: Het draait echt verrassend lekker momenteel maar het huidige Duitsland is ook echt geen wereldtop. Eens kijken hoe we het bijvoorbeeld tegen kleine stugge landen gaan doen, zoals Noord-Ierland.
pi_188829558
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 10:20 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Omdat ik alle wedstrijden heb gekeken. Ja, hij zal vast wel eens een assist hebben gegeven want hij deed elke wedstrijd mee maar het was pure creatieve armoede.
Ja maar het draait toch ook gewoon om een stukje rendement? Kuijt was altijd erg effectief met de kansen die hij kreeg, dat zijn onze huidige buitenspelers totaal niet.

(Nou verwacht ik wel veel van Malen moet ik zeggen.)
  zaterdag 7 september 2019 @ 10:24:02 #26
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188829569
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 10:23 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja maar het draait toch ook gewoon om een stukje rendement? Kuijt was altijd erg effectief met de kansen die hij kreeg, dat zijn onze huidige buitenspelers totaal niet.

(Nou verwacht ik wel veel van Malen moet ik zeggen.)
24 goals in 104 interlands, dat vind ik geen bijzonder hoog rendement. En hij creëerde nooit wat voor zichzelf, dat kunnen Malen enz wel.
pi_188829634
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 10:24 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

24 goals in 104 interlands, dat vind ik geen bijzonder hoog rendement. En hij creëerde nooit wat voor zichzelf, dat kunnen Malen enz wel.
Ben wel benieuwd naar het aantal assists dan. Maar goed, we kunnen er eindeloos over blijven discussiëren. Het lijkt me echt buiten kijf staan dat Robben en Van Persie buitencategorie waren.

Van de huidige spelers is er niemand met een echt creatieve dribbel (als je een tegenstander kapot moet spelen) of een lekker schot. Wel kunnen ze lekker counteren.
  zaterdag 7 september 2019 @ 10:31:52 #28
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188829658
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 10:29 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd naar het aantal assists dan. Maar goed, we kunnen er eindeloos over blijven discussiëren. Het lijkt me echt buiten kijf staan dat Robben en Van Persie buitencategorie waren.

Van de huidige spelers is er niemand met een echt creatieve dribbel (als je een tegenstander kapot moet spelen) of een lekker schot. Wel kunnen ze lekker counteren.
19. Verder ben ik het wel met je eens ja, hoewel ik Babel best nuttig vond en Malen en Bergwijn wel potentie hebben.
pi_188829674
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 10:31 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

19. Verder ben ik het wel met je eens ja, hoewel ik Babel best nuttig vond en Malen en Bergwijn wel potentie hebben.
Vergelijkbaar met Vd Vaart dus terwijl die een linie verder stond
pi_188829716
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 10:31 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Ja maar kom op, Babel is een buitenspeler. Hij krijgt zichzelf niet eens meer in schotpositie omdat hij te log is en geeft heel incidenteel misschien een blinde voorzet die een keer goed kan vallen. Ja, hij houdt de bal goed vast maar is echt niet creatief.
pi_188829718
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 10:24 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Hij speelde dan ook vaak op de vleugel en zelfs nog wel dieper met veel defensieve arbeid. Voor oranje heeft hij meer assists dan goals, kan de bron wel bij pakken

Verder heeft de beste man gescoord in halve finales en finales van de Champions League. Hat-tegen Manchester United, meer hat-tricks in Engeland dan Cristiano Ronaldo. Diverse goals en assists op eintoernooien tegen grote tegenstanders zoals Frankrijk en Brazilië.

Het was itt Robben, Sneijder en Van Persie in geen enkel jaar top tien van de wereld, maar gewoon een prima speler. Heeft meer bereikt dan Van der Vaart.
Deuger, Woke & Gutmensch
  zaterdag 7 september 2019 @ 10:40:41 #32
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188829759
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 10:37 schreef Klopkoek het volgende:
Hij speelde dan ook vaak op de vleugel en zelfs nog wel dieper met veel defensieve arbeid. Voor oranje heeft hij meer assists dan goals, kan de bron wel bij pakken
Vandaar dat ik ook zei aanvallend. En nee, hij heeft niet meer assists dan goals, dat post ik net. 24 om 19. Dus pak je bron er maar bij. Verder heeft hij in 21 potjes op EK WK precies 2x gescoord, het is wat.
pi_188829772
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 10:37 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Verder heeft de beste man gescoord in halve finales en finales van de Champions League. Hat-tegen Manchester United, meer hat-tricks in Engeland dan Cristiano Ronaldo. Diverse goals en assists op eintoernooien tegen grote tegenstanders zoals Frankrijk en Brazilië.

Het was itt Robben, Sneijder en Van Persie in geen enkel jaar top tien van de wereld, maar gewoon een prima speler. Heeft meer bereikt dan Van der Vaart.
Dit ja. Een meer dan prima buitenspeler voor Oranje. Van de huidige lichting zie ik alleen Depay er overheen gaan wat betreft goals.
pi_188829820
Als je trouwens naar Wijnaldum kijkt zijn de goals tegen toplanden wel opvallend. Al gescoord tegen Brazilië, Frankrijk en 2 keer tegen Duitsland.
  zaterdag 7 september 2019 @ 10:46:54 #35
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_188829821
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 10:33 schreef JanCees het volgende:

[..]

Vergelijkbaar met Vd Vaart dus terwijl die een linie verder stond
In een 4231 die we vaak gebruikten onder Van Basten en Van Marwijk stonden ze in dezelfde linie hoor
pi_188829859
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 10:46 schreef Generationalpha het volgende:
Als je trouwens naar Wijnaldum kijkt zijn de goals tegen toplanden wel opvallend. Al gescoord tegen Brazilië, Frankrijk en 2 keer tegen Duitsland.
Ook dat is gewoon een prima speler. Heeft ook al meerdere keren gescoord in de halve finale van de Champions League, diverse grote wedstrijden in Engeland.

Kloppholic twitterde op maandag 10-06-2019 om 20:38:32 8 of Wijnaldum’s 13 goals for Liverpool:Middlesbrough x1 (secured UCL football)City x1Chelsea x1Arsenal x1Roma x1Spurs x1Barcelona x2Big game player. One of the most underrated players in the Premier League. https://t.co/pPYvgBnFAa reageer retweet
Je moet hem wel goed gebruiken en zijn gebreken (postbode voetbal, geen bijzondere passing) op de koop toe nemen.

Ik zie Kuijt en Wijnaldum van een vergelijkbaar niveau. Zo iemand als Van Persie was echter voor een paar jaar top tien van de wereld. Robben eveneens. Sneijder was één jaar wereldtop.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_188829876
Wat deed Promes op linksback? Speelt nauwelijks en laat zo z'n man weglopen bij de 1-0.
Van alles is weer waardeloos.
pi_188829879
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 10:41 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dit ja. Een meer dan prima buitenspeler voor Oranje. Van de huidige lichting zie ik alleen Depay er overheen gaan wat betreft goals.
Onze meeste diepe generatie was trouwens 1995-2005. In de breedte zelfs meer kwaliteit dan de generatie die Europees kampioen werd. Misschien ook wel meer topmateriaal dan de jaren 70.

Toen kwam Van Gaal met zijn masterplan en was de pret over...
Deuger, Woke & Gutmensch
  zaterdag 7 september 2019 @ 11:00:40 #39
77227 SaferSephy
is een parodie op een user #1
pi_188829954
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 10:53 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Onze meeste diepe generatie was trouwens 1995-2005. In de breedte zelfs meer kwaliteit dan de generatie die Europees kampioen werd. Misschien ook wel meer topmateriaal dan de jaren 70.

1998 was de beste ploeg die we ooit hebben gehad:

Edwin van der Sar
Michael Reiziger
Jaap Stam
Frank de Boer

Arthur Numan
Wim Jonk
Ronald de Boer
Dennis Bergkamp
Patrick Kluivert
Clarence Seedorf
Phillip Cocu

Boudewijn Zenden
André Ooijer
Marc Overmars
Winston Bogarde
Edgar Davids
Pierre van Hooijdonk
Ed de Goeij
Giovanni van Bronckhorst
Aron Winter
Jimmy Floyd Hasselbaink
Ruud Hesp

Bohhh dat we toen geen wereldkampioen werden...
Voor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zó om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D
  zaterdag 7 september 2019 @ 11:01:36 #40
262211 hhh38
pi_188829972
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 10:53 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Inderdaad. Sinds 2005 zijn het een handvol topspelers aangevuld met zeer degelijke spelers of spelers die korte tijd heel goed zijn. Hele smalle basis om op te bouwen.
  zaterdag 7 september 2019 @ 11:02:38 #41
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188829985
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 10:52 schreef Oldground het volgende:
Wat deed Promes op linksback? Speelt nauwelijks en laat zo z'n man weglopen bij de 1-0.
Blind stond op linksback.
pi_188830310
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 11:02 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Blind stond op linksback.
Gevalletje op het verkeerde moment doordekken zoals ze bij de analyse in de rust lieten zien.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_188830352
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 10:12 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Van Bommel was aanvoerder bij Bayern München.

Even perspectief
Nooit goed gevonden. Raar.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_188830381
quote:

[..]

Van persie was wedstrijden achter elkaar super slecht en scoorde als spits helemaal niets voor zo'n 5 wedstrijden achter elkaar. Vergeten die drama eromheen en dat hij uit vorm was? Maken komt er 10 minuten in en scoort. Bijna twee keer zelfs. Kuyt was voetbaltechnisch zo slecht dat zelfs Babel veel beter was vandaag dan een Kuyt. Je moet kunnen meespelen, dat kon Kuyt totaal niet.
  zaterdag 7 september 2019 @ 11:39:44 #45
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188830400
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 september 2019 01:48 schreef Oldground het volgende:
Mooi dat Koeman het Nederlands Elftal weer nieuw leven in geblazen heeft. Ziet er goed uit.
meer geluk dan wijsheid
  zaterdag 7 september 2019 @ 11:43:07 #46
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188830438
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 11:37 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Van persie was wedstrijden achter elkaar super slecht en scoorde als spits helemaal niets voor zo'n 5 wedstrijden achter elkaar. Vergeten die drama eromheen en dat hij uit vorm was? Maken komt er 10 minuten in en scoort. Bijna twee keer zelfs. Kuyt was voetbaltechnisch zo slecht dat zelfs Babel veel beter was vandaag dan een Kuyt. Je moet kunnen meespelen, dat kon Kuyt totaal niet.
niet met je eens hoor over Kuyt, wel een beperkte speler maar ook intelligent, stond heel vaak op de juiste plek en was echt een teamspeler
pi_188830447
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2019 02:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Van der Vaart was ook niet altijd goed, maar Kuyt was gewoon echt pure bagger. En Ooijer, Engelaar en Braafheid hadden gewoon speelminuten in cruciale potjes op eindtoernooien, die verdediging was vaak echt lachwekkend en Nigel de Jong - van Bommel als blok was ook niet heel bijzonder en voetballend pover. Dan heb je zo denk ik meer aan een blok Wijnaldum - Frenkie met van de Beek ervoor.

Aanvallend is het minder sterk dat klopt, maar er komt genoeg aan qua talent en als Memphis altijd zo goed speelt in Oranje maar niet per se bij zijn club is het toch ook prima.
Oh.
  zaterdag 7 september 2019 @ 11:44:12 #48
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188830448
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 11:29 schreef Monolith het volgende:

[..]

Gevalletje op het verkeerde moment doordekken zoals ze bij de analyse in de rust lieten zien.
maar als de grote Van Dijk op tijd stapt is er niks aan de hand, dus wiens fout is het dan?
  zaterdag 7 september 2019 @ 11:44:55 #49
262211 hhh38
pi_188830458
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 11:39 schreef Tarado het volgende:

[..]

meer geluk dan wijsheid
Er staat nu wel weer een team. Koeman heeft allemaal maatregelen genomen die vechtlust en positiviteit in de groep moesten bevorderen en je ziet dat het heeft gewerkt.

Verder durft ie wel tactische omzettingen te doen tijdens de wedstrijd. Onder Blind werden we als makke lammetjes naar de slachtbank gevoerd in dit soort wedstrijden.
pi_188830462
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2019 10:50 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Ook dat is gewoon een prima speler. Heeft ook al meerdere keren gescoord in de halve finale van de Champions League, diverse grote wedstrijden in Engeland.

Kloppholic twitterde op maandag 10-06-2019 om 20:38:32 8 of Wijnaldum’s 13 goals for Liverpool:Middlesbrough x1 (secured UCL football)City x1Chelsea x1Arsenal x1Roma x1Spurs x1Barcelona x2Big game player. One of the most underrated players in the Premier League. https://t.co/pPYvgBnFAa reageer retweet
Je moet hem wel goed gebruiken en zijn gebreken (postbode voetbal, geen bijzondere passing) op de koop toe nemen.

Ik zie Kuijt en Wijnaldum van een vergelijkbaar niveau. Zo iemand als Van Persie was echter voor een paar jaar top tien van de wereld. Robben eveneens. Sneijder was één jaar wereldtop.
Van Persie was alleen zijn laatste jaar bij Arsenal en eerste jaar bij Man Utd echt goed.
Oh.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')