Van Gaal zijn beroemde wissels alleen daar van kennenquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:57 schreef Henno het volgende:
[..]
Beetje te vroeg voor Tim Krul denk je niet?
Robben eruit voor Zendenquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:57 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Van Gaal zijn beroemde wissels alleen daar van kennen
Je zal maar gewisseld worden voor Luuk de Jong.. Dan weet je dat je echt gefaald hebt.quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:57 schreef SaferSephy het volgende:
Als je Luuk de Jong warm laat lopen weet je dat het niet slechter kan
dagjesmensen hequote:Op vrijdag 6 september 2019 21:57 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Van Gaal zijn beroemde wissels alleen daar van kennen
Daar zullen Promes of Babel die wissel niet voor nodig hebben.quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:58 schreef Vlicious87 het volgende:
[..]
Je zal maar gewisseld worden voor Luuk de Jong.. Dan weet je dat je echt gefaald hebt.
grueter > snoeksquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:58 schreef tralalala het volgende:
Snoeks is echt zo fucking irritant. Een commentator moet toch tenminste een fijne stem hebben? Dat geschreeuw en gekrijs is echt zo vermoeiend.
Haha inderdaad. instant PTSSquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:58 schreef Vlicious87 het volgende:
[..]
Je zal maar gewisseld worden voor Luuk de Jong.. Dan weet je dat je echt gefaald hebt.
Als je Babel zo laat spelen kan je dat beter met een de jong of Dost doen. Babel kan geen bal aannemen zonder die naar de eigen 16 te tikken. Kan niet in die rol.quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:58 schreef KingRoland het volgende:
nogmaals
je hebt een echte spits nodig verdomme
quote:
Ik neem alles terug.quote:
VOC MENTALITEITquote:Op vrijdag 6 september 2019 22:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Tijd voor een Nederlandse Blitzkrieg
De psv manierquote:Op vrijdag 6 september 2019 22:02 schreef Vlicious87 het volgende:
Nederland deed 't er gewoon om. Nu ff 5 minuten vlammen en er 3 inleggen en dan weer rustig aan.
Dat is dan ook een Ajacied, Promes is een Tukker en Depay een mongool.quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:02 schreef Max23 het volgende:
Babel speelt helemaal niet zo slecht trouwens.
Fysiek komt die telkens wel voorbij zijn tegenstander
Duitsland eerste met veel punten, Noord-Ierland tweede met veel maar net iets minder, Nederland achtste ofzo.quote:
QWERTY en blindquote:
GENOTquote:Op vrijdag 6 september 2019 22:07 schreef KingRoland het volgende:
DAVY
COCO
MEXI
HOU ME VAST JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:07 schreef KingRoland het volgende:
DAVY
COCO
MEXI
HOU ME VAST JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Dit jaquote:Op vrijdag 6 september 2019 22:07 schreef Ronald-Koeman het volgende:
heerlijk geen VAR waardoor je meteen kan juichen
Niet voor de ultieme 1-5 vernedering gaanquote:
Ik wachtte wel even op de vlag hoor.quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:07 schreef Ronald-Koeman het volgende:
quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:07 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ja mooi hèquote:Op vrijdag 6 september 2019 22:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nounou nou dit is me een potje onterecht
We hebben het gejinxedquote:Op vrijdag 6 september 2019 22:08 schreef T3hTommay het volgende:
Waarom speelt Babel goedDit hoort niet.
Ho ho, beste centrum. Oranje heeft ook nog twee matige backs.quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:08 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Nu moet de beste verdediging van de wereld dit vast kunnen houden toch.
quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:08 schreef T3hTommay het volgende:
Waarom speelt Babel goedDit hoort niet.
quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:07 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Valt eigenlijk wel meequote:Op vrijdag 6 september 2019 22:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nounou nou dit is me een potje onterecht
Kut VAR inddquote:Op vrijdag 6 september 2019 22:07 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Okay.quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:59 schreef KingRoland het volgende:
@:ripcity
als Frankrijk/Spanje/Italië speelt tegen Duitsland wed dan op verlies duitsland.
Ik zou ook naar Koffieplanter luisteren die heeft ook wel wat goed advies.quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:09 schreef RipCity het volgende:
[..]
Okay.
Heb 50 freebet op draw vandaag![]()
Maar winst ook goed
Lijkt zo'n beetje te gaan gebeuren, allicht ietsje langer dan 5 minutenquote:Op vrijdag 6 september 2019 22:02 schreef Vlicious87 het volgende:
Nederland deed 't er gewoon om. Nu ff 5 minuten vlammen en er 3 inleggen en dan weer rustig aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |