Correct.quote:Op vrijdag 6 september 2019 20:55 schreef Bolasie het volgende:
Blind paard Gnabry, aldus Mexicanobakker.
quote:Op vrijdag 6 september 2019 20:57 schreef Coco. het volgende:
Mods zijn net zo afwezig als de VAR.
#WANBELEID
Snel, post #FREEUSERSquote:Op vrijdag 6 september 2019 20:57 schreef Coco. het volgende:
#WANBELEID
Tsja, Andorra kan zo'n var niet betalen.quote:Op vrijdag 6 september 2019 20:58 schreef 3rr0r het volgende:
Wij maar reclames kijken om te uitzendrechten te bekostigen maar een VAR ho maar...
@Charlotte3 beste mod ooitquote:Op vrijdag 6 september 2019 20:57 schreef Coco. het volgende:
#WANBELEID
WAAATT?? Sinds wanneer?!?!?quote:
Komt uit de UEFA portemonnee toch?quote:Op vrijdag 6 september 2019 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, Andorra kan zo'n var niet betalen.
Onbegrijpelijk.quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:00 schreef Jaytje07 het volgende:
De sloomste op het veld Blind, tegenover de snelste, Gnarby... Hoe dan...
Omdat er geen VAR is dus scheids trapt overal inquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:00 schreef Dagoduck het volgende:
Hoezo is dit een vrije trap voor de moffen?
quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:00 schreef Zorro het volgende:
Dit is toch het Volksparkstadion? Daar hoort Duitsland met 1-0 voor te komen om vervolgens met 1-2 te verliezen.
Alles volgens plan dus
Jouw gezicht ook niet.quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:02 schreef Vlicious87 het volgende:
Het team ziet er ook niet echt uit..
Fucking stenen tijdperk.quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Omdat er geen VAR is dus scheids trapt overal in
Geen verrassing. Oranje moet alles winnen na deze wedstrijd. Zo was t al en zal t blijvenquote:
We missen idd een type Messi/Ronaldoquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voetballend ziet het er wel aardig uit, maar die aanval is gewoon te licht.
Vanaf nu.gifquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Geen verrassing. Oranje moet alles winnen na deze wedstrijd. Zo was t al en zal t blijven
Picsquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:03 schreef Sigaartje het volgende:
Ik heb een Duitse buurvrouw in de buurt wonen.
Helaas is Bergwijn er niet bij iddquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
We missen idd een type Messi/Ronaldo
Meer een type Stengs, jammer dat we die niet hebben in Nederland.quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
We missen idd een type Messi/Ronaldo
Wijnaldem heeft er toch wel eens wat gemaakt.quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:04 schreef Vlicious87 het volgende:
Het middenveld heeft ook een flink scoren vermogen
madquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:05 schreef Longcat. het volgende:
"Goed de bal veroverd van Frenkie de Jong" Schei toch uit man, die Duitser paast em letterlijk in zijn voeten. IK WORD SCHIJTZIEK VAN AL DAT FRENKIE DE JONG AFTREKPARTIJ GODVERDOMME
quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:05 schreef Longcat. het volgende:
"Goed de bal veroverd van Frenkie de Jong" Schei toch uit man, die Duitser paast em letterlijk in zijn voeten. IK WORD SCHIJTZIEK VAN AL DAT FRENKIE DE JONG AFTREKPARTIJ GODVERDOMME
quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:05 schreef Longcat. het volgende:
Genot.quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:05 schreef Longcat. het volgende:
Madquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:05 schreef Longcat. het volgende:
Soort messiquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:05 schreef Longcat. het volgende:
Best vermoeiend iddquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:05 schreef Longcat. het volgende:
Woestquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:05 schreef Longcat. het volgende:
Babel en Promes, dat is nou niet echt het niveau dat je nastreeft.quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:04 schreef Twiitch het volgende:
Wat is die aanvalslinie impotent zeg, godverdomme
Mikky is het hier niet mee eens.quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:05 schreef Longcat. het volgende:
Ich habe es nicht gewoestquote:
Wie?quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:06 schreef Groby het volgende:
Ik denk oprecht dat Hateboer een beter rechtsbuiten is dan Babel
Duels zoals Willem II-Feyenoord bedoel je?quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:06 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Het échte voetbal moet voor deze meuk wijken.
Relax, neem een Mikky: https://www.instagram.com/p/B2Cdwx2A4uK/quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:05 schreef Longcat. het volgende:
Deze wedstrijd vraagt om een type Berghuisquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Babel en Promes, dat is nou niet echt het niveau dat je nastreeft.
Dat boeit geen hond.quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Duels zoals Willem II-Feyenoord bedoel je?
Wel een betere rechtsback dan Dumfries.quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:06 schreef Groby het volgende:
Ik denk oprecht dat Hateboer een betere rechtsbuiten is dan Babel
Zij is een beetje aandachtsziekquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:07 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Relax, neem een Mikky: https://www.instagram.com/p/B2Cdwx2A4uK/
Jaloersquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:07 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Zij is een beetje aandachtsziek
Voel je niks vanquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:07 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Hopen op standaardsituaties en fouten van tegenstanders inderdaad.quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Babel en Promes, dat is nou niet echt het niveau dat je nastreeft.
@El-Stinho heeft hier vast een mening over.quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:07 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Interlandbreaks vind ik nog niet zo erg op zich, maar dan moeten wel de kwalificaties in Zuid-Amerika begonnen zijn.quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:06 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Het échte voetbal moet voor deze meuk wijken.
België speelt ook wel veel tegen de echte toplanden.quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ondertussen speelt San Marino de pannen van het dak tegen de amateurs van België
Hij zei echt voetbal, niet gehandicaptenvoetbal.quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Duels zoals Willem II-Feyenoord bedoel je?
Laat d'r lekker.. Ze is blij dat ze een makkelijk leventje heeft gescoord.quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:07 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel het type die rustig vreemdgaat met Vidal of Albaquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:07 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Ik zou het ook wel op J Alba kunnen.quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel het type die rustig vreemdgaat met Vidal of Alba
Jammer, ik hoopte op Matuidi.quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel het type die rustig vreemdgaat met Vidal of Alba
Dat durf ik pas bij 2-0 te stellen. Nu kan hij altijd vallen.quote:
Ja, kan allemaal gebeuren natuurlijk. Elf tegen elf.quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat durf ik pas bij 2-0 te stellen. Nu kan hij altijd vallen.
Hunterlaar.Serieus?quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:06 schreef Vlicious87 het volgende:
[..]
Tja.. Vind het vreemd in deze tijd van matige aanvallers dat huntelaar er niet in staat.
Zelfs met die gehandicaptenvoorhoede is het derhalve mogelijk.quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:11 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja, kan allemaal gebeuren natuurlijk. Elf tegen elf.
Nee De Jong dan.. We lopen helaas niet over van kwaliteit, maar huntelaar scoort nog wel altijd.quote:
Wat doet ie daar überhauptquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:13 schreef Koffieplanter het volgende:
Jullie verwachten dat een matige rechtsback even de juiste keuzes maakt in de zestien van de tegenstander?
Nee, ik ga eigenlijk al van dat soort dingen uit.quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:13 schreef Koffieplanter het volgende:
Jullie verwachten dat een matige rechtsback even de juiste keuzes maakt in de zestien van de tegenstander?
quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:06 schreef Vlicious87 het volgende:
[..]
Tja.. Vind het vreemd in deze tijd van matige aanvallers dat huntelaar er niet in staat.
Strootmannedquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:14 schreef PowerLoungen het volgende:
PSV heeft wel wat met die types die amper kunnen lezen of schrijven.
Dumbfries heeft een neef die bij Glory kickbokst, zou maar oppassenquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:14 schreef PowerLoungen het volgende:
Ze hadden er fabrieken vol van. Dat voetballen tijdens de pauze liep wat uit de hand.quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:14 schreef PowerLoungen het volgende:
Eerder een beetje Firmino light ditquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:15 schreef kapiteintje het volgende:
Memphis Depay is een beetje Larsson on steroids qua speelstijl.
Wanneer je onder de rivieren woont is kunnen lezen of schrijven enkel een pre.quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:14 schreef PowerLoungen het volgende:
Oppassen voor inteelt lolquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dumbfries heeft een neef die bij Glory kickbokst, zou maar oppassen
SOW KOEKOEK.quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:16 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Wanneer je onder de rivieren woont is kunnen lezen of schrijven enkel een pre.
Dat schot van De Paay.quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Godver, na een half uur nog geen kans gecreëerd
eentjequote:Op vrijdag 6 september 2019 21:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Godver, na een half uur nog geen kans gecreëerd
In 2020 zeker als invaller van Ajax. Wanneer heeft promes voor 't laatst gescoord?quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:15 schreef Wereldgozer het volgende:
Promessi gaat straks scoren @:kingroland
Utrecht zit er vol meequote:Op vrijdag 6 september 2019 21:15 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ze hadden er fabrieken vol van. Dat voetballen tijdens de pauze liep wat uit de hand.
Afgelopen zondag, Hans.quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:16 schreef Vlicious87 het volgende:
[..]
In 2020 zeker als invaller van Ajax. Wanneer heeft promes voor 't laatst gescoord?
Zes dagen geleden volgens Transfermarkt.quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:16 schreef Vlicious87 het volgende:
[..]
In 2020 zeker als invaller van Ajax. Wanneer heeft promes voor 't laatst gescoord?
Koekoekquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:16 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Weet ik niet, het brengt nl ook een hoop pretenties met zich mee. Lezers zijn sowieso nooit de gezelligste types tijdens carnaval.quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:16 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ten Hag steunt hemquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Promessi vind ik echt een matige speler.
Dat is al weer meer dan 70 jaar geleden.quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:18 schreef 3rr0r het volgende:
Jammer dat die Duitsers niet even een blunder begaan
Die wedstrijd wordt ook gewoon weer oogaids.quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:20 schreef TLC het volgende:
Oranje al aan t sparen voor de wedstrijd tegen Estland
Tot de rust.quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Normaal begint het pas rond minuut 39/40
Malenquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:19 schreef Duveldrinker het volgende:
Hebben we nu echt niks beters dan die Promes.
Beetje stoer doen tegen de young lionquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:21 schreef KingRoland het volgende:
Even serieuswaarom doet Kimmich dapper? Depay slaat hem meteen KO
5 mili followersquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:21 schreef KingRoland het volgende:
Even serieuswaarom doet Kimmich dapper? Depay slaat hem meteen KO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |