Yeaaaarrrrquote:Op zondag 8 september 2019 11:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wanneer het de MOOOOOOST WONDERFUL TIIIIIME
OF THE YEAAAAAAARquote:
quote:
Nou zegquote:
Kappequote:Op zondag 8 september 2019 11:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou zeg![]()
Vooral deze live versie is goed
Carpool karaoke versiequote:
Man man manquote:
Ga je de race kijken?quote:
Was mooi man. We hebben gestuntel, gevechten en snelheid gezien. GENIETEN!!quote:
Goed, is weer thuis sinds vanmiddag.quote:Op zondag 8 september 2019 20:38 schreef Le_Professeur het volgende:
Hoe gaat het met de kleine @:Catkiller
Was het een mooie film?quote:
Eindelijk weekstartquote:
En begin van een enerverende week. Waarom niet? Niet dat ik weekend verschrikkelijk vind hoor. Zeker een raceweekend.quote:
Hihaho jazeker. Ik vind het ook niet erg weer te gaan werken na mn weekend woensdag. Maar ben nu wel heel verheugd dat mn weekend begint hiep hiep hoera. Rondje van mijquote:Op maandag 9 september 2019 00:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En begin van een enerverende week. Waarom niet? Niet dat ik weekend verschrikkelijk vind hoor. Zeker een raceweekend.
Jij even geluk dat hier geen hond meer komt (lol)quote:Op maandag 9 september 2019 00:29 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Hihaho jazeker. Ik vind het ook niet erg weer te gaan werken na mn weekend woensdag. Maar ben nu wel heel verheugd dat mn weekend begint hiep hiep hoera. Rondje van mij
Vooral pech voor iedereen die er niet is hihihihiquote:Op maandag 9 september 2019 00:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jij even geluk dat hier geen hond meer komt (lol)
Ik moet elke dag werkenquote:Op maandag 9 september 2019 09:57 schreef Rozevla het volgende:
Wordt een zware week hier
IK MOET ELKE DAG BIER DRINKEN !!!!!
Nts, aan het aftellen nu. Hierna nog 9 dagen strijden vriend en over 10 dagen spelen wij Fifa 20quote:
Alcoholistquote:Op maandag 9 september 2019 09:57 schreef Rozevla het volgende:
Wordt een zware week hier
IK MOET ELKE DAG BIER DRINKEN !!!!!
Lkkr.man.quote:Op maandag 9 september 2019 13:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nts, aan het aftellen nu. Hierna nog 9 dagen strijden vriend en over 10 dagen spelen wij Fifa 20
Eens.quote:Op maandag 9 september 2019 14:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zo mooi kan het leven dan toch weer zijn he
Hallo dikke zeug.quote:
Luie big.quote:Op maandag 9 september 2019 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja sorry.
Ik hou van lekker eten en niet van bewegen.
Ik ook. Mensen die worteltjes eten.quote:Op maandag 9 september 2019 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja sorry.
Ik hou van lekker eten en niet van bewegen.
Heb ik een voorbeeldfunctie?quote:Op maandag 9 september 2019 17:32 schreef Cachie het volgende:
[..]
En dat heeft een voorbeeldfunctie.
Alle jezus, die kin!quote:Op maandag 9 september 2019 17:38 schreef Puntenjager het volgende:
De Braatler heeft Dumpert gehaald![]()
https://www.dumpert.nl/me(...)ffeur_leeft_nog.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |