Ja zou wel prima zijn!quote:Op vrijdag 6 september 2019 19:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wordt moeilijk. Gelijkspel ben ik tevreden mee.
Fikse nederlaag?quote:
Wat lief van je! Maar ik ben daarentegen maar een gewone, simpele burger. Niet iemand uit het koninklijk huisquote:Op vrijdag 6 september 2019 18:01 schreef stokj het volgende:
Door jou te coachen en eventueel te bemiddelen.
Philip heeft Elizabeth leren kennen door zijn oom Louis.
Willem heeft Maxima leren kennen door zijn opa Bernhard.
Beatrix heeft Claus leren kennen door Frederik van Bismarck, een goede vriend.
Ja 3-1.quote:Op vrijdag 6 september 2019 20:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Fikse nederlaag?
Heb echt geen idee. Ben de laatste maanden heel weinig met voetbal bezig geweest.
Keihard Magic spelen.quote:
Nee, ben me aan het opmaken, ga stappen vanavond.quote:
quote:Op vrijdag 6 september 2019 20:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, ben me aan het opmaken, ga stappen vanavond.
Dat is geen probleem. Dankzij mij waren de tandeloze heks en de snijboon een relatie begonnen. Uiteindelijk is die relatie na 10 jaar gestrand met 2 kinderen (maar ze waren ook nog jong toen het begon. Inb4: ik heb ze alleen gezegd om na te denken en te ontdekken of ze iets voor elkaar zijn en dat waren ze. Dat de een 'buiten de deur eten' ontdekte is niet mijn aansturing geweest).quote:Op vrijdag 6 september 2019 20:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wat lief van je! Maar ik ben daarentegen maar een gewone, simpele burger. Niet iemand uit het koninklijk huis
Gezellig, ga je dronken worden?quote:Op vrijdag 6 september 2019 20:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja maar ik ben wel keihard aan het spelen.quote:Op vrijdag 6 september 2019 20:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
De kaarten landen ongenadig hard op tafel?quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja maar ik ben wel keihard aan het spelen.
Inderdaad. Gelijk domineren. Niet dat het helpt want heb al twee lossesquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:01 schreef ToT het volgende:
[..]
De kaarten landen ongenadig hard op tafel?
Tijdens het stappen zeggen mensen altijd tegen mij: JE MAG BEST LACHEN HOOR!quote:Op vrijdag 6 september 2019 20:56 schreef ToT het volgende:
Als DÁT geen neuken wordt.....
Wel je resting bitch face ff uitschakelen als je een lekkere gozer aan de haak wil slaan he!
Goede wingman ben jij! Wie raad je aan?quote:Op vrijdag 6 september 2019 20:58 schreef stokj het volgende:
Dat is geen probleem. Dankzij mij waren de tandeloze heks en de snijboon een relatie begonnen. Uiteindelijk is die relatie na 10 jaar gestrand met 2 kinderen (maar ze waren ook nog jong toen het begon. Inb4: ik heb ze alleen gezegd om na te denken en te ontdekken of ze iets voor elkaar zijn en dat waren ze. Dat de een 'buiten de deur eten' ontdekte is niet mijn aansturing geweest).
Geen idee, ik denk het wel. Een vriend wil nog steeds een atwedstrijdje met mij doenquote:
Oplossing?quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Tijdens het stappen zeggen mensen altijd tegen mij: JE MAG BEST LACHEN HOOR!
Ja hallo, dat is mijn gezicht oké!
Ik kom daar op terug, ik ga op zoek naar iemand die ook hondenvriend is. Dan hebben jullie dat alvast gemeenschappelijk met elkaar.quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:09 schreef Kopjechino het volgende:
Goede wingman ben jij! Wie raad je aan?
[..]
Wat is een atwedstrijdje?quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:09 schreef Kopjechino het volgende:
Geen idee, ik denk het wel. Een vriend wil nog steeds een atwedstrijdje met mij doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |