Hoofdpijn, we zijn geen dierenquote:Op vrijdag 6 september 2019 16:14 schreef Ivo1986 het volgende: Klopt, hou het maar in je achterhoofd
Ik heb liever koppijn dan over een aantal jaar ...
Jij snapt.quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:14 schreef haags_kwartiertje het volgende: Lekker toch, dat voorgoed slapen
Ik kijk ook echt zelden hoor. Eigenlijk alleen als ik door collega's ergens in getagd wordt. Ja, dat is 's avonds. Kan nog even uitslapenquote:Op vrijdag 6 september 2019 16:15 schreef eNGine10 het volgende: Oh zo
ik kijk gewoon niet meer Maar uiteten is savonds neem ik aan?
Oe, er bloeit iets op.quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:23 schreef Kopjechino het volgende:
Die collega neemt nu ook elke keer pauze als ik op pauze ga
Truequote:Op vrijdag 6 september 2019 16:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hoofdpijn, we zijn geen dieren
Hij wilt wat van jequote:Op vrijdag 6 september 2019 16:23 schreef Kopjechino het volgende:
Die collega neemt nu ook elke keer pauze als ik op pauze ga
Duidelijk zijn, kan door hem aan te spreken , kan door hem te negeren enzo maja denkt hij dat je hard-to-get speelt en doet nog beter zijn bestquote:
Dat blijkt, want hij stuurde me net gelijk alweer een berichtje. Ben zó slecht hierinquote:Op vrijdag 6 september 2019 16:29 schreef Ivo1986 het volgende:
Duidelijk zijn, kan door hem aan te spreken , kan door hem te negeren enzo maja denkt hij dat je hard-to-get speelt en doet nog beter zijn best
Hoe komt hij aan je nummer!quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat blijkt, want hij stuurde me net gelijk alweer een berichtje. Ben zó slecht hierin
Nee, Discord. We gamen allebei, mijn nummer heeft hij nietquote:
Ohh oke. Negerenquote:Op vrijdag 6 september 2019 16:31 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, Discord. We gamen allebei, mijn nummer heeft hij niet
Dan vraagt hij op het werk waarom ik niet meer antwoord. Fmlquote:
Neuk hem gewoon ff klaar...quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dan vraagt hij op het werk waarom ik niet meer antwoord. Fml
Heb je hem niet snoeihard gefriendzoned door te zeggen dat je je benen niet spreidt voor een collega?quote:
Nee nog niet. Of ik zeg dat ik binnenkort een leuke date heb ofzo. Hij hoeft niet te weten dat mijn liefdesleven eigenlijk om te huilen isquote:Op vrijdag 6 september 2019 16:55 schreef ToT het volgende:
Heb je hem niet snoeihard gefriendzoned door te zeggen dat je je benen niet spreidt voor een collega?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |