Ja vind ik kut. Wil gewoon naar huis als ik er klaar mee ben.quote:Op vrijdag 6 september 2019 13:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker om 5 uur met de bus naar Emmen terug
quote:
Had je hier ook.quote:Op vrijdag 6 september 2019 13:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]In Limburg heb je dan ook nog treinen uit de jaren 30
Kloptquote:
Met zo'n kekke stoomlocomotief?quote:Op vrijdag 6 september 2019 13:33 schreef Fok-it het volgende:
Nee maar ze stoppen wel om de 5 min om even stukje vlaai te etenquote:Op vrijdag 6 september 2019 13:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met zo'n kekke stoomlocomotief?
Valt wel mee, maja via OV woon-werk 1,5 uur, met de auto half uurtjequote:Op vrijdag 6 september 2019 13:33 schreef Fok-it het volgende:
Ik vond het nog triester dat er mensen, van jonge leeftijd zelfs nog, soms instapten en vroegen of dit de trein naar Zwolle was terwijl er nog nooit meer dan 1 spoor heeft gestaan en nog nooit een andere richting dan naar Zwollequote:
Ik krijg hier trek van. Limburgse vlaaienquote:Op vrijdag 6 september 2019 13:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar ze stoppen wel om de 5 min om even stukje vlaai te eten
@Vanillekwark hoiquote:Op vrijdag 6 september 2019 13:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik krijg hier trek van. Limburgse vlaaien
Ja dan weet je het wel inderdaad. Mja als je nooit auto hebt gehad leer je de trein wel te waarderenquote:Op vrijdag 6 september 2019 13:35 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Valt wel mee, maja via OV woon-werk 1,5 uur, met de auto half uurtje
https://www.miljoenenlijn.nl/quote:Op vrijdag 6 september 2019 13:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met zo'n kekke stoomlocomotief?
Mij ookquote:Op vrijdag 6 september 2019 13:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij moet mij nog steeds een keer trakteren ja.
Dit is toch prachtig man!quote:Op vrijdag 6 september 2019 13:37 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
https://www.miljoenenlijn.nl/
[ afbeelding ]
Die is geweldigquote:Op vrijdag 6 september 2019 13:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit is toch prachtig man!
Moet het met een stuk minder salaris doen nu hij mod af is. Daar gaat onze traktatiequote:
Nu weten we het zeker.quote:Op vrijdag 6 september 2019 13:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij heeft het wel gelezen denk ik.
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 6 september 2019 13:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij heeft het wel gelezen denk ik.
quote:Op vrijdag 6 september 2019 13:43 schreef Flippiee het volgende:
Misschien nog 1 mention voor de volledigheid. @:vanillekwark
Werkt bij @Limoentjuh niet zo goed hequote:Op vrijdag 6 september 2019 13:43 schreef Flippiee het volgende:
Misschien nog 1 mention voor de volledigheid. @:vanillekwark
Je weet maar nooitquote:
Nopequote:Op vrijdag 6 september 2019 13:44 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Werkt bij @:limoentjuh niet zo goed he
Nee bij @devzero ook nietquote:Op vrijdag 6 september 2019 13:44 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Werkt bij @:limoentjuh niet zo goed he
laatste bezoek: 1341 dagen, 20 uur geleden.quote:Op vrijdag 6 september 2019 13:48 schreef Fok-it het volgende:
Waarom mentionen jullie kwark als jullie vlaai willen?
@:taart volstaat denk ik ook wel
@cake misschienquote:Op vrijdag 6 september 2019 13:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
laatste bezoek: 1341 dagen, 20 uur geleden.
Die gaat niet zo snel reageren ben ik bang.
Waardeloos, mannenquote:Op vrijdag 6 september 2019 13:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
laatste bezoek: 1341 dagen, 20 uur geleden.
Die gaat niet zo snel reageren ben ik bang.
Netjes hoor.quote:Op vrijdag 6 september 2019 13:50 schreef Fok-it het volgende:
laatste bezoek: nooit
aantal posts: 1 (gemiddeld 1 per dag)Die hield van fok
Kan jij nog een voorbeeld aan nemen ja. Less is morequote:
Mag ik ook mee?quote:Op vrijdag 6 september 2019 13:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het nooit zou vragen.
SCHOTEN GEVUURDquote:Op vrijdag 6 september 2019 13:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan jij nog een voorbeeld aan nemen ja. Less is more
quote:Op vrijdag 6 september 2019 13:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:
Schaarze hequote:Op vrijdag 6 september 2019 13:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je denkt dat ik niet als eerst vlaai heb geprobeerd!?!quote:
Alleen op zaterdagquote:Op vrijdag 6 september 2019 13:54 schreef Amarantha het volgende:
Ik luister The Weeknd. Maakt die nog wel muziek eigenlijk?
Wa?quote:Op vrijdag 6 september 2019 13:48 schreef dud0r het volgende:
Nee bij @:devzero ook niet
Bij @:kopjechino wel
Neequote:
quote:
We weten niet hoeveel hersencellen je nou werkelijk hebt. Beter even testenquote:Op vrijdag 6 september 2019 13:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je denkt dat ik niet als eerst vlaai heb geprobeerd!?!
Is nu bezig met een nieuw album volgens mijquote:Op vrijdag 6 september 2019 13:54 schreef Amarantha het volgende:
Weet ik veel.quote:Op vrijdag 6 september 2019 13:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je denkt dat ik niet als eerst vlaai heb geprobeerd!?!
quote:Op vrijdag 6 september 2019 13:57 schreef I. het volgende:
[..]
Is nu bezig met een nieuw album volgens mij
ik wacht nog steeds op een positieve note voor het accepteren van deze snerenquote:Op vrijdag 6 september 2019 13:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee
[..]
[..]
We weten niet hoeveel hersencellen je nou werkelijk hebt. Beter even testen
Pussyquote:Op vrijdag 6 september 2019 13:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik wacht nog steeds op een positieve note voor het accepteren van deze sneren
Die had toch wat met Selena Gomezquote:Op vrijdag 6 september 2019 13:58 schreef Amarantha het volgende:
Had al tijdje niks meer gehoord van hem. Behalve dan dat zijn relatie met die model weer eens uit is gegaan.
The Weekndquote:
Weet niet. Weet wel dat hij een knipperlicht relatie heeft/had met Bella Hadid.quote:
Ken je lang wachtenquote:Op vrijdag 6 september 2019 13:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik wacht nog steeds op een positieve note voor het accepteren van deze sneren
Geile neukmuziek is datquote:Op vrijdag 6 september 2019 13:54 schreef Amarantha het volgende:
Hij heeft begin dit jaar nog meegewerkt aan een GoT nummerquote:Op vrijdag 6 september 2019 13:58 schreef Amarantha het volgende:
Had al tijdje niks meer gehoord van hem. Behalve dan dat zijn relatie met die model weer eens uit is gegaan.
Tijd voor een FB-topic over jouw functioneren hierquote:
Blufquote:Op vrijdag 6 september 2019 14:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tijd voor een FB-topic over jouw functioneren hier
quote:Op vrijdag 6 september 2019 14:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ahw, waardeloze mod ja? Viel me ook al opquote:Op vrijdag 6 september 2019 14:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mooie teksten hebben die hequote:
Ja maar daar versta je geen kut vanquote:
Het heeft lang geduurd.quote:Op vrijdag 6 september 2019 14:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je zelf al eens iets uitgevoerd in KLB?quote:Op vrijdag 6 september 2019 14:05 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ahw, waardeloze mod ja? Viel me ook al op
Welles, hebben ook een paar nummers ver Nederlandsquote:Op vrijdag 6 september 2019 14:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar daar versta je geen kut van
Dit is geen Nederlands in ieder gevalquote:Op vrijdag 6 september 2019 14:08 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Welles, hebben ook een paar nummers ver Nederlands
Oke is goed.quote:Op vrijdag 6 september 2019 14:11 schreef I. het volgende:
Vol verwachting liep ik vandaag tijdens mijn lunchpauze door de stromende regen richting de Burger King. Tja, je moet er wat voor over hebben om een frikandel speciaal-burger te gaan testen. Mijn paraplu moest er ook wat voor overhebben, want hij sneuvelde door een gigantische windstoot. Heerlijk, zomer in Nederland.
Enfin, ik ga het natuurlijk niet over het weer, maar over snacks hebben. Eenmaal bij de Burger King aangekomen bestelde ik de freaKINGdel. Ik wilde wat erbij bestellen, want ik vreet nu eenmaal graag, maar eigenlijk ben ik gewoon geen Burger King-fan en bestelde ik dus maar helemaal niets. Mocht je mij een beetje kennen, dan denk je waarschijnlijk dat ik ziek ben. Maar nee, ik besloot om vol op te gaan in de freaKINGdel.
Na best een tijdje gewacht te hebben (ik heb mij laten vertellen dat Burger King pas begint met de burger maken wanneer de bestelling doorgekomen is, dus dat is eigenlijk juist een pluspunt) kreeg ik 'm dan eindelijk in mijn handen gedrukt. Ik wikkelde het papiertje af, en was meteen een beetje teleurgesteld.
Ik heb namelijk wel vaker broodjes frikandel speciaal in mijn handen gehad. Zo'n heerlijke witte bol met een gefrituurde frikandel erin, die verzuipt in de mayonaise, curry en gesnipperde ui. Maar goed, niets daarvan bij de Burger King. Gewoon een hamburgerbroodje, met daarop een soort van aan elkaar gesoldeerde frikandel met aangebrande randjes (kun je in ieder geval zien dat 'ie flame grilled is), curry in overvloed (gelukkig maar, want als ze er ketchup bij hadden geserveerd was ik met stoelen gaan gooien), mayonaise die vrijwel nergens te bekennen was, en een paar ringen ui. RINGEN ui. Laat dat even op je inwerken. Nu was ik al verdrietig over de mayo, want ik zou liever te veel mayo zien dan curry, maar dat er geen gesnipperde ui op zat was de druppel.
De frikandel smaakte een beetje naar een Amerikaanse interpretatie van de frikandel (zo van: “o yes the frikandel, let’s try to make that happen over here” terwijl de frikandel cultureel erfgoed van Nederland is natuurlijk DUS MET JE POTE AFBLIJVE): heel flauw en smakeloos dus.
De prijs was meer dan prima (¤1,95), maar als ik iets mag adviseren: haal gewoon een lekker delletje bij de plaatselijke snackbar. Ga je veel meer plezier aan beleven.
Jazekerquote:Op vrijdag 6 september 2019 14:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het heeft lang geduurd.
Al zijn er volgens mij wel al e-mails geweest naar forum@fok.nl
[..]
Heb je zelf al eens iets uitgevoerd in KLB?
Nee wel goed nummertjequote:Op vrijdag 6 september 2019 14:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit is geen Nederlands in ieder geval
Doen ze niks mee. Ze moeten op fok ook het quotum halen voor vrouwen in topfunctiesquote:Op vrijdag 6 september 2019 14:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het heeft lang geduurd.
Al zijn er volgens mij wel al e-mails geweest naar forum@fok.nl
[..]
Heb je zelf al eens iets uitgevoerd in KLB?
Geen idee, hoor het nietquote:
Braddie is that you??quote:Op vrijdag 6 september 2019 14:11 schreef I. het volgende:
Vol verwachting liep ik vandaag tijdens mijn lunchpauze door de stromende regen richting de Burger King. Tja, je moet er wat voor over hebben om een frikandel speciaal-burger te gaan testen. Mijn paraplu moest er ook wat voor overhebben, want hij sneuvelde door een gigantische windstoot. Heerlijk, zomer in Nederland.
Enfin, ik ga het natuurlijk niet over het weer, maar over snacks hebben. Eenmaal bij de Burger King aangekomen bestelde ik de freaKINGdel. Ik wilde wat erbij bestellen, want ik vreet nu eenmaal graag, maar eigenlijk ben ik gewoon geen Burger King-fan en bestelde ik dus maar helemaal niets. Mocht je mij een beetje kennen, dan denk je waarschijnlijk dat ik ziek ben. Maar nee, ik besloot om vol op te gaan in de freaKINGdel.
Na best een tijdje gewacht te hebben (ik heb mij laten vertellen dat Burger King pas begint met de burger maken wanneer de bestelling doorgekomen is, dus dat is eigenlijk juist een pluspunt) kreeg ik 'm dan eindelijk in mijn handen gedrukt. Ik wikkelde het papiertje af, en was meteen een beetje teleurgesteld.
Ik heb namelijk wel vaker broodjes frikandel speciaal in mijn handen gehad. Zo'n heerlijke witte bol met een gefrituurde frikandel erin, die verzuipt in de mayonaise, curry en gesnipperde ui. Maar goed, niets daarvan bij de Burger King. Gewoon een hamburgerbroodje, met daarop een soort van aan elkaar gesoldeerde frikandel met aangebrande randjes (kun je in ieder geval zien dat 'ie flame grilled is), curry in overvloed (gelukkig maar, want als ze er ketchup bij hadden geserveerd was ik met stoelen gaan gooien), mayonaise die vrijwel nergens te bekennen was, en een paar ringen ui. RINGEN ui. Laat dat even op je inwerken. Nu was ik al verdrietig over de mayo, want ik zou liever te veel mayo zien dan curry, maar dat er geen gesnipperde ui op zat was de druppel.
De frikandel smaakte een beetje naar een Amerikaanse interpretatie van de frikandel (zo van: “o yes the frikandel, let’s try to make that happen over here” terwijl de frikandel cultureel erfgoed van Nederland is natuurlijk DUS MET JE POTE AFBLIJVE): heel flauw en smakeloos dus.
De prijs was meer dan prima (¤1,95), maar als ik iets mag adviseren: haal gewoon een lekker delletje bij de plaatselijke snackbar. Ga je veel meer plezier aan beleven.
In dat geval vreemd dat @Vanillekwark geen mod meer isquote:Op vrijdag 6 september 2019 14:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doen ze niks mee. Ze moeten op fok ook het quotum halen voor vrouwen in topfuncties
Het is maar een tv, die doet je niksquote:Op vrijdag 6 september 2019 14:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik durf vanavond geen voetbal te kijken hoor.
Dan doe je dat toch niet.quote:Op vrijdag 6 september 2019 14:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nergens voor nodig ook. Het is maar een spelletjequote:Op vrijdag 6 september 2019 14:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op vrijdag 6 september 2019 14:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is maar een tv, die doet je niks
Voetbal is oorlogquote:Op vrijdag 6 september 2019 14:16 schreef I. het volgende:
[..]
Nergens voor nodig ook. Het is maar een spelletje
Wie speelt er dan?quote:Op vrijdag 6 september 2019 14:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
HEUJ NOU JE BAKKES FF HOUWE ADNERS SLA IK EROPquote:
Kom danquote:Op vrijdag 6 september 2019 14:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
HEUJ NOU JE BAKKES FF HOUWE ADNERS SLA IK EROP
Valt tegenwoordig goed mee andersquote:Op vrijdag 6 september 2019 14:18 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Daarom verliest Nederland zovaak...
quote:Op vrijdag 6 september 2019 14:18 schreef Amarantha het volgende:
Denk niet dat ik I. tegen zijn hoofd kan slaan. Als hij op zijn tenen gaat staan kom ik er nooit meer bij.
quote:Op vrijdag 6 september 2019 14:13 schreef I. het volgende:
[..]
Niet tijdens de ontgroening in ieder geval![]()
![]()
Ohhh jaquote:Op vrijdag 6 september 2019 14:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die zou niet zo'n uitgebreide review schrijven.
quote:
Ja lach maar.quote:Op vrijdag 6 september 2019 14:13 schreef I. het volgende:
[..]
Niet tijdens de ontgroening in ieder geval![]()
![]()
Is het koud daar boven?quote:Op vrijdag 6 september 2019 14:22 schreef I. het volgende:
Ik ga me aanmelden voor 'Vraag wat je wil'.
Vraag wat je wil aan iemand die keilang is.
Wij kunnen vrij nemen wanneer we willen.quote:Op vrijdag 6 september 2019 14:23 schreef Solotovski het volgende:
Even mn eigen verlofbriefje aftekenen hoor
Omdat je niet belangrijk bent ofcquote:Op vrijdag 6 september 2019 14:24 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Wij kunnen vrij nemen wanneer we willen.
Moet niet eens door mgr goedgekeurd worden.
Jij en werken? Hahahahahaquote:Op vrijdag 6 september 2019 14:24 schreef I. het volgende:
[..]
Dan heb je m'n eigen werk nog niet gezien.
Misschien bij geboorte. xDquote:Op vrijdag 6 september 2019 14:26 schreef I. het volgende:
[..]
Xdxd
Hebben lange mensen ook last van zuurstofgebrek? Xdxd
Yess, komt er nu een era dat alles naar I. gaat ipv naar mij?quote:
Niet zelfverzekerd genoeg zijn om een hipster te zijnquote:
Ik ben verantwoordelijk voor enkele miljoenen dollars omzet per jaar.quote:Op vrijdag 6 september 2019 14:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Omdat je niet belangrijk bent ofc
Ik zou niet te vroeg juichen.quote:Op vrijdag 6 september 2019 14:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Yess, komt er nu een era dat alles naar I. gaat ipv naar mij?
Dat kan nog een lange zit gaan wordenquote:
Zo'n hele meter uitpersen is ook geen pretje natuurlijk, dus dan blijft t kopje soms net iets te lang afgekneld hangen xD xdlddxdxssxdquote:
quote:Op vrijdag 6 september 2019 14:30 schreef I. het volgende:
[..]
Zo'n hele meter uitpersen is ook geen pretje natuurlijk, dus dan blijft t kopje soms net iets te lang afgekneld hangen xD xdlddxdxssxd
Ach, ik heb meer werkervaring dan Flipsel, dus ik weet wie het zegt.quote:Op vrijdag 6 september 2019 14:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat kan nog een lange zit gaan worden
HAAAAAAAAAIIIIIIIII MIJN LIEVELINGETJEUUUUHquote:Op vrijdag 6 september 2019 14:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat kan nog een lange zit gaan worden
Okequote:
Ah gelukkigquote:Op vrijdag 6 september 2019 14:31 schreef I. het volgende:
[..]
Ach, ik heb meer werkervaring dan Flipsel, dus ik weet wie het zegt.
quote:
Jij hebt al maanden weekendquote:
quote:Op vrijdag 6 september 2019 14:34 schreef I. het volgende:
[..]
Heerlijk man, ik geniet er elke dag van
nog 1,5 uur.quote:Op vrijdag 6 september 2019 14:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hey Gianni
Hoe is het ?
Heb je al weekend?
Nope.quote:
Deel het met onsquote:Op vrijdag 6 september 2019 14:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nope.
Ik heb met mijn bedrijfje al zoveel miljarden binnen geharkt dat ik het op 22 jarige leeftijd de beslissing heb gemaakt om eens iets van de wereld te gaan zien en te gaan genieten
Dat mag ik helaas niet doen. Daar heb ik een te high class levensstijl voorquote:
voor een paar miljoen ben ik bereid mijn kontje te verkopenquote:Op vrijdag 6 september 2019 14:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat mag ik helaas niet doen. Daar heb ik een te high class levensstijl voor
Oh ja ik ook welquote:Op vrijdag 6 september 2019 14:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor een paar miljoen ben ik bereid mijn kontje te verkopen
Jeetje, jij bent makkelijkquote:Op vrijdag 6 september 2019 14:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Voor paar mil niet?quote:
Vanavond feestje, morgen kamer verven en verder zie ik welquote:Op vrijdag 6 september 2019 14:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog 1,5 uur.
en jij?
nog wilde plannen?
Doe ik voor minder welquote:Op vrijdag 6 september 2019 14:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dan kan ik vanaf mijn 40e met pensioen. #goalsquote:Op vrijdag 6 september 2019 14:45 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik heb maar een ton of 5 nodig, is genoeg.
Die is gekquote:
Dinsdag is het weer zoverquote:Op vrijdag 6 september 2019 14:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan kan ik vanaf mijn 40e met pensioen. #goals
quote:Op vrijdag 6 september 2019 14:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
morgen fietsen en klussen, zondag schandalig veel zuipen, maandag dood op de bank liggen.quote:Op vrijdag 6 september 2019 14:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vanavond feestje, morgen kamer verven en verder zie ik wel
Et toi?
ja, ik ook, maar als hij een paar miljard heeft dan doen die paar miljoen hem geen pijn.quote:
Eensquote:Op vrijdag 6 september 2019 14:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ik ook, maar als hij een paar miljard heeft dan doen die paar miljoen hem geen pijn.
Wel een lot gekocht?quote:Op vrijdag 6 september 2019 14:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dinsdag is het weer zover
Hopen op 28 miljoen
Waarom zoveel drinken?quote:Op vrijdag 6 september 2019 14:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
morgen fietsen en klussen, zondag schandalig veel zuipen, maandag dood op de bank liggen.
nu al zin in.
[..]
ja, ik ook, maar als hij een paar miljard heeft dan doen die paar miljoen hem geen pijn.
neh, dan wil ik toch minimaal 2,5 miljoen hebben, anders ga ik niet met pensioenquote:Op vrijdag 6 september 2019 14:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb online abo met 1 lotquote:Op vrijdag 6 september 2019 14:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel een lot gekocht?
[..]
Waarom zoveel drinken?
omdat het kan.quote:Op vrijdag 6 september 2019 14:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel een lot gekocht?
[..]
Waarom zoveel drinken?
Hebzucht.quote:Op vrijdag 6 september 2019 14:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neh, dan wil ik toch minimaal 2,5 miljoen hebben, anders ga ik niet met pensioen
Ah nice. Wel eens wat gewonnen?quote:
als ik zoveel vrije tijd heb, moet ik ook het geld hebben om iets met die tijd te kunnen doenquote:Op vrijdag 6 september 2019 14:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hebzucht.
[..]
Ah nice. Wel eens wat gewonnen?
Ik win elke maar minimaal een ¤10quote:Op vrijdag 6 september 2019 14:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hebzucht.
[..]
Keertje 100 euroquote:Op vrijdag 6 september 2019 14:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hebzucht.
[..]
heb ook nog nooit meer dan 150 gewonnen, maar misschien ooit.quote:Op vrijdag 6 september 2019 14:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Keertje 100 euro
Toch lijkt het alsof al die grote prijzen altijd gewonnen worden door mensen die het lot gewoon offline kopen
Kan ik Flips blackmailen en dreigen altijd lief tegen me te doen anders ban ik haar voorgoed muahuahiuhauquote:Op vrijdag 6 september 2019 14:54 schreef Solotovski het volgende:
Als ik loterij win, ga ik 100% fok kopen
Dat is best pittig.quote:Op vrijdag 6 september 2019 14:52 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik heb een straatje 1/5 de en een heel
Hehe volgens mij word je na een tijdje helemaal gekquote:Op vrijdag 6 september 2019 14:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik zoveel vrije tijd heb, moet ik ook het geld hebben om iets met die tijd te kunnen doen
Hmm dat is wel jammerquote:Op vrijdag 6 september 2019 14:53 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik win elke maar minimaal een ¤10
Dit ga ik als tip even onthouden.quote:Op vrijdag 6 september 2019 14:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Keertje 100 euro
Toch lijkt het alsof al die grote prijzen altijd gewonnen worden door mensen die het lot gewoon offline kopen
Dan stop ik gewoon met FOK hoorquote:Op vrijdag 6 september 2019 14:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan ik Flips blackmailen en dreigen altijd lief tegen me te doen anders ban ik haar voorgoed muahuahiuhau
Als je danny drie seconden in je kontje laat roeren krijg je fok en als je daarna yvonne bevredigd krijg je ook nog alle inkomsten van de afgelopen 450 maanden erbij!quote:Op vrijdag 6 september 2019 14:54 schreef Solotovski het volgende:
Als ik loterij win, ga ik 100% fok kopen
Komt natuurlijk omdat de online spelers stuk in de minderheid zijn maar toch.quote:Op vrijdag 6 september 2019 14:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is best pittig.
Doe je dat iedere maand?
Wij hebben een pot namelijk
[..]
Hehe volgens mij word je na een tijdje helemaal gek
[..]
Hmm dat is wel jammer
[..]
Dit ga ik als tip even onthouden.
100 EUR is wel leuk
[..]
Dan stop ik gewoon met FOK hoor
Ik eh, ja, zit gewoon niet echt op te wachten om in m'n kont geneukt te worden. Hoeveel geld daar ook tegenover staat.quote:
Voor een 1 miljoen mogen ze me towerbridgen maatquote:Op vrijdag 6 september 2019 15:03 schreef I. het volgende:
[..]
Ik eh, ja, zit gewoon niet echt op te wachten om in m'n kont geneukt te worden. Hoeveel geld daar ook tegenover staat.
quote:Op vrijdag 6 september 2019 15:04 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Voor een 1 miljoen mogen ze me towerbridgen maat
Ja heel lot heb wel recent opgezegd trouwens.quote:Op vrijdag 6 september 2019 14:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is best pittig.
Doe je dat iedere maand?
[..]
Hmm dat is wel jammer
Dat is in mijn geval sowieso al onmogelijk, dus ach.quote:Op vrijdag 6 september 2019 15:04 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Voor een 1 miljoen mogen ze me towerbridgen maat
:s vanwaar deze zelfrespect?quote:Op vrijdag 6 september 2019 15:03 schreef I. het volgende:
[..]
Ik eh, ja, zit gewoon niet echt op te wachten om in m'n kont geneukt te worden. Hoeveel geld daar ook tegenover staat.
Dat is ook weer zoquote:Op vrijdag 6 september 2019 15:05 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ja heel lot heb wel recent opgezegd trouwens.
Die 10 krijg je met een straatje altijd terug.
Is het iPhone specifiek, of browser specifiek? Werkt het zowel op Chrome als op Safari niet?quote:Op vrijdag 6 september 2019 15:06 schreef naatje_1 het volgende:
https://sites.google.com/site/denater49/campusradio-test
@:I. enig idee waarom die player het niet doet op een iphone?
Voor een paar miljoen mag er dan wel een Beeldenstorm plaatsvindenquote:
Nein.quote:Op vrijdag 6 september 2019 15:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor een paar miljoen mag er dan wel een Beeldenstorm plaatsvinden
Ja top ui man echt geweldigquote:Op vrijdag 6 september 2019 15:11 schreef I. het volgende:
Ik heb trouwens al bijna twee weken een nieuwe UI, maar het is niemand opgevallen.
ik vraag het even naquote:Op vrijdag 6 september 2019 15:08 schreef I. het volgende:
[..]
Is het iPhone specifiek, of browser specifiek? Werkt het zowel op Chrome als op Safari niet?
Ik wilde je trouwens al bijna 2 maanden feliciteren met een geweldige nieuwe UI, maar ik was nooit tegelijk met je online.quote:Op vrijdag 6 september 2019 15:11 schreef I. het volgende:
Ik heb trouwens al bijna twee weken een nieuwe UI, maar het is niemand opgevallen.
@haags_kwartiertje ookquote:Op vrijdag 6 september 2019 15:12 schreef I. het volgende:
[..]
Safari heeft namelijk nogal wat beperkingen.
Bizar!quote:Op vrijdag 6 september 2019 15:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wilde je trouwens al bijna 2 maanden feliciteren met een geweldige nieuwe UI, maar ik was nooit tegelijk met je online.
Zijn vriendin zij vanmorgen dat hij zelf best zijn beperkingen kende.quote:
Hij heeft toch geen vriendin meer?quote:Op vrijdag 6 september 2019 15:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zijn vriendin zij vanmorgen dat hij zelf best zijn beperkingen kende.
Sinds vanmorgen niet meer inderdaadquote:Op vrijdag 6 september 2019 15:17 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Hij heeft toch geen vriendin meer?
Lijkt mij vrij waarschijnlijk inderdaad.quote:Op vrijdag 6 september 2019 15:17 schreef naatje_1 het volgende:
Iedereen heeft safari in gebruik van de iphone gebruikers, dus wellicht ligt het aan de browser idd
krijg van iemand te horen dat ook chrome faaltquote:Op vrijdag 6 september 2019 15:24 schreef I. het volgende:
[..]
Lijkt mij vrij waarschijnlijk inderdaad.
Onmogelijk.quote:Op vrijdag 6 september 2019 15:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
krijg van iemand te horen dat ook chrome faalt
Ik heb het nog niet geprobeerdquote:Op vrijdag 6 september 2019 15:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kan je er een andere player van maken? Probeer dan eens JPlayer.quote:Op vrijdag 6 september 2019 15:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ah, daar ga ik eens naar kijkenquote:Op vrijdag 6 september 2019 15:27 schreef I. het volgende:
[..]
Kan je er een andere player van maken? Probeer dan eens JPlayer.
Hoezo?quote:Op vrijdag 6 september 2019 15:31 schreef I. het volgende:
https://forum.fok.nl/user/history/439128
Bijzondere PoHi.
Omdat dit het hoogtepuntje van I's dag isquote:
Aaahquote:Op vrijdag 6 september 2019 15:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Omdat dit het hoogtepuntje van I's dag is
Laat mij ook eens genieten van die kleine momentjes.quote:Op vrijdag 6 september 2019 15:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Omdat dit het hoogtepuntje van I's dag is
Clowntje om erna je eigen topics te vullen?quote:Op vrijdag 6 september 2019 15:38 schreef I. het volgende:
[..]
Enkel aangemaakte topics, geen bijdrage aan andere topics. Vind ik toch wel vrij opvallend.
Sorry, geniet er maar lekker van mien jong!quote:Op vrijdag 6 september 2019 15:38 schreef I. het volgende:
[..]
Laat mij ook eens genieten van die kleine momentjes.
beetje zoals kluun of atak en mikeyttquote:Op vrijdag 6 september 2019 15:38 schreef I. het volgende:
[..]
Enkel aangemaakte topics, geen bijdrage aan andere topics. Vind ik toch wel vrij opvallend.
Kluun vind ik met vlagen nog wel grappig als hij wat moeite in een OP stopt.quote:Op vrijdag 6 september 2019 15:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje zoals kluun of atak en mikeytt
ik kan tussen de 3 niet echt kiezen wie de grootste debiel is.quote:Op vrijdag 6 september 2019 15:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kluun vind ik met vlagen nog wel grappig als hij wat moeite in een OP stopt.
Die andere twee zijn pure aids!
Ach het is wel een user die niet vast zit in een SCquote:Op vrijdag 6 september 2019 15:31 schreef I. het volgende:
https://forum.fok.nl/user/history/439128
Bijzondere PoHi.
lolquote:Op vrijdag 6 september 2019 15:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ach het is wel een user die niet vast zit in een SC
Ik verbaas me erover dat mensen soms nog serieus op veel van zulke topics ingaan.quote:Op vrijdag 6 september 2019 15:39 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Clowntje om erna je eigen topics te vullen?
Dat doe ik zeker.quote:Op vrijdag 6 september 2019 15:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sorry, geniet er maar lekker van mien jong!
Jaquote:Op vrijdag 6 september 2019 15:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje zoals kluun of atak en mikeytt
Daar hebben er ook wel een aantal last van ja.quote:Op vrijdag 6 september 2019 15:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ach het is wel een user die niet vast zit in een SC
Nee, kan et welquote:
ja, maar alleen bij de snoep automaat op het werkquote:
Achja, normaal KLB publiek die figuren. Beter blijven ze daar ook.quote:Op vrijdag 6 september 2019 15:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan tussen de 3 niet echt kiezen wie de grootste debiel is.
Nope. Ik heb veel te veel zwart geld liggen waar ik nog vanaf moet.quote:
Dat ook trouwens, maar dat loopt maar op.quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nope. Ik heb veel te veel zwart geld liggen waar ik nog vanaf moet.
Man man man, daar gaat je status als techiequote:Op vrijdag 6 september 2019 16:18 schreef I. het volgende:
Ik heb het dus nog nooit gebruikt, wel geactiveerd.Vergeet het steeds te gebruiken.
quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Man man man, daar gaat je status als techie
Gadverdamme man.quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik meur ernstig naar zweet.
Achja, beetje autist ben je ook welquote:Op vrijdag 6 september 2019 16:23 schreef I. het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik echt wel een nepnerd ja.
Das iedere fokker wel.quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Achja, beetje autist ben je ook wel
Praat voor jezelfquote:
Hard gewerkt? Geen schoon shirt mee?quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik meur ernstig naar zweet.
Nee, stom van me.quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hard gewerkt? Geen schoon shirt mee?
Ik heb een hoop trekjes, maar geen autistischequote:Op vrijdag 6 september 2019 16:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe ik ook. Jij hebt ook vast autistische trekjes .
Oeiiquote:Op vrijdag 6 september 2019 16:26 schreef Fok-it het volgende:
Als je geen seks hebt heb je nou eenmaal last van veel trekjes
Vooral nare.quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:26 schreef Fok-it het volgende:
Als je geen seks hebt heb je nou eenmaal last van veel trekjes
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |