Geen koningsbaardquote:Op maandag 16 september 2019 10:33 schreef bloempje-moi het volgende:
Prinsessenpostzegels
[ afbeelding ]
Het kost wat... maar dan heb je ook watquote:Op dinsdag 17 september 2019 14:43 schreef maryen65 het volgende:
Ik vind de outfit van Maxima niks, decolleté, haren los, alpinopetje op
[ afbeelding ]
Mooi wel..........quote:Op maandag 16 september 2019 10:33 schreef bloempje-moi het volgende:
Prinsessenpostzegels
[ afbeelding ]
Tja smaken verschillenquote:Op dinsdag 17 september 2019 14:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Het kost wat... maar dan heb je ook wat
Had je mijn tekst niet gelezen dan bij de foto?quote:Op dinsdag 17 september 2019 14:47 schreef FANN het volgende:
[..]
vind je het niet mooi dan?![]()
oh ik wel...
maar dat mag gelukkig
oh... ja had ik gemist...quote:Op dinsdag 17 september 2019 14:48 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Had je mijn tekst niet gelezen dan bij de foto?
O geeft niet, zoals ik al zei, ieder zn eigen smaakquote:Op dinsdag 17 september 2019 14:54 schreef FANN het volgende:
[..]
ik las gewoon
de outfit van Maxima decolleté, haren los, alpinopetje op
sorry hoor
Die baard staat WA ook goed.quote:Op dinsdag 17 september 2019 14:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Misschien wil Willempie wel op hem lijken... met die baard.... bij heb staat het wel .......
Helemaal eens met jou.quote:Op dinsdag 17 september 2019 17:14 schreef vencodark het volgende:
Ik vind de jurk best mooi. De kleur is prachtig en heel koninklijk. Maar ergens niet passen bij de gelegenheid ofzo. Eerder voor de kerst.
En de baard van de koning.![]()
Met kerst recyclet ze gewoon die jurk. Zo is zij. Koninklijkquote:Op dinsdag 17 september 2019 17:14 schreef vencodark het volgende:
Ik vind de jurk best mooi. De kleur is prachtig en heel koninklijk. Maar ergens niet passen bij de gelegenheid ofzo. Eerder voor de kerst.
En de baard van de koning.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |