SM Kelder hequote:Op vrijdag 6 september 2019 09:30 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Mep je je vrouw in bed?![]()
Uit geilheid of omdat ze niet doet wat je zegt?
Beide. Maar het tweede is het gevolg van het eerste.quote:Op vrijdag 6 september 2019 09:30 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Mep je je vrouw in bed?![]()
Uit geilheid of omdat ze niet doet wat je zegt?
Aha!quote:Op vrijdag 6 september 2019 09:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Beide. Maar het tweede is het gevolg van het eerste.
Niks mis met een paar flinke tikken met de vlakke hand op de kont of even met de zweep of paddle er over
Ga je vandaag weer terreinwinst boeken?quote:Op vrijdag 6 september 2019 09:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Beide. Maar het tweede is het gevolg van het eerste.
Niks mis met een paar flinke tikken met de vlakke hand op de kont of even met de zweep of paddle er over
que?quote:Op vrijdag 6 september 2019 09:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga je vandaag weer terreinwinst boeken?
quote:Op vrijdag 6 september 2019 09:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gisteren heb je wat verloren.
Z'n maagdelijkheid?quote:Op vrijdag 6 september 2019 09:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gisteren heb je wat verloren.
Ik dacht dat we vrienden warenquote:Op vrijdag 6 september 2019 11:10 schreef dud0r het volgende:
WEG MET NATTEKAT
@:haags_kwartiertje
@:limoentjuh
oh.quote:
hemquote:Op vrijdag 6 september 2019 11:47 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
We krijgen wel ook kusjes van haar
Stop hier maar mee.quote:Op vrijdag 6 september 2019 14:40 schreef dud0r het volgende:
HALLO HALLO HIER SPREEKT DE BRANDWEER EN DE POLITIE
HAAS KOE PENIS STIERENENKLquote:Op vrijdag 6 september 2019 14:40 schreef dud0r het volgende:
HALLO HALLO HIER SPREEKT DE BRANDWEER EN DE POLITIE
Kom er nu pas achter dat het vrijdag isquote:
Nee, douchen en klaarmaken straks.quote:
Nee, dat wist ik al wel. Maar ben klaar met werken, dus heb nu weekendquote:Op vrijdag 6 september 2019 15:49 schreef eNGine10 het volgende:
Kom er nu pas achter dat het vrijdag is
PARTY KICKING TIMEquote:Op vrijdag 6 september 2019 15:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, douchen en klaarmaken straks.
[..]
Nee, dat wist ik al wel. Maar ben klaar met werken, dus heb nu weekend
Klaarmaken ??? Gekomenquote:Op vrijdag 6 september 2019 15:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, douchen en klaarmaken straks.
[..]
Nee, dat wist ik al wel. Maar ben klaar met werken, dus heb nu weekend
En kotsen?quote:
Vlees?quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:01 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Misschien wilt ze iets in de mond nemen?
Bierquote:Op vrijdag 6 september 2019 16:01 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Misschien wilt ze iets in de mond nemen?
Nee, ik zei dansjes en drankjes. Maar vind het vreselijk als mensen dat zo op Facebook zetten bijvoorbeeldquote:
Je gaat toch niet kotsenquote:Op vrijdag 6 september 2019 16:04 schreef Kopjechino het volgende:
aar vind het vreselijk als mensen dat zo op Facebook zetten bi
Weet ik nog niet. De tijd zal het lerenquote:
En hoe laat ga je beginnen?quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. De tijd zal het leren
KOPJEEEEEECHINOOOOOOquote:Op vrijdag 6 september 2019 16:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Rond half 11 ofzoquote:
HAAAAAAAGSIEquote:
Zeek slecht voor je slokdarm he...quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oh zoquote:Op vrijdag 6 september 2019 16:04 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, ik zei dansjes en drankjes. Maar vind het vreselijk als mensen dat zo op Facebook zetten bijvoorbeeld![]()
Morgen uit eten, dus moet wel een beetje fresh aan de tafel zitten
Geeft wel eindelijk rust jaquote:Op vrijdag 6 september 2019 16:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lekker toch, dat voorgoed slapen
Nee nu is nog een beetje vroeg. Maar over een jaartje of 60.quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:15 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Geeft wel eindelijk rust ja
Mis je alleen leuke dingen met je kinderen, nee toch maar niet
Zul je net zien dat je een nachtmerrie hebtquote:Op vrijdag 6 september 2019 16:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lekker toch, dat voorgoed slapen
Jao dan zal het langzaam klaar kunnen zijn, als er dan nog pensioen voor ons isquote:Op vrijdag 6 september 2019 16:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee nu is nog een beetje vroeg. Maar over een jaartje of 60.
Goed puntquote:Op vrijdag 6 september 2019 16:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
YEAH OE OE OE AAAA OE OE AAAAAAAAAAAAHHHH
quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zul je net zien dat je een nachtmerrie hebt
Dan ben je in de hell belandquote:Op vrijdag 6 september 2019 16:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zul je net zien dat je een nachtmerrie hebt
Dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:16 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Jao dan zal het langzaam klaar kunnen zijn, als er dan nog pensioen voor ons is
Zit wat inquote:
Ja had al z'n vermoedenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |