quote:Iedere doordeweekse dag ontvangt Eva spraakmakende gasten uit de politiek, entertainment, sportwereld en meer. Samen met haar gasten word er teruggeblikt op de afgelopen dagen maar ook zeker vooruit gekeken op de weken die komen gaan!
flapshowquote:
Ok het filmpje in 3 2 1.... gehe, iets losser btwquote:Op donderdag 5 september 2019 23:50 schreef Dauthi het volgende:
Ze hoeft zich geen zorgen te maken over flapjes, heel Nederland kent haar al van de boobies
twitter:JinekLive twitterde op vrijdag 06-09-2019 om 15:34:21Met Flirty Dancing is @Wendy_Ushi zondag terug bij @SBS6. Vanavond blikken we bij #Jinek terug op eerdere successen en vertelt Wendy wat ze nog meer gaat doen voor de zender van John de Mol. https://t.co/nDtHblIXLq reageer retweet
twitter:JinekLive twitterde op vrijdag 06-09-2019 om 15:11:15De geschiedenis komt tot leven in een nieuwe serie van @omroepntr. Vanavond bespreken we ‘Welkom in de jaren 20 en 30’ met regisseur Niek Barendsen en Pierre Bokma die in de serie de rol van Adolf Hitler vertolkt. #Jinek https://t.co/7JynkoqLOG reageer retweet
Het twitter account van Wendy van Dijk is dus serieus Wendy_Ushi.quote:Op vrijdag 6 september 2019 17:38 schreef Zipportal het volgende:
twitter:JinekLive twitterde op vrijdag 06-09-2019 om 15:34:21Met Flirty Dancing is @:Wendy_Ushi zondag terug bij @:SBS6. Vanavond blikken we bij #Jinek terug op eerdere successen en vertelt Wendy wat ze nog meer gaat doen voor de zender van John de Mol. https://t.co/nDtHblIXLq reageer retweet
twitter:JinekLive twitterde op vrijdag 06-09-2019 om 15:11:15De geschiedenis komt tot leven in een nieuwe serie van @:omroepntr. Vanavond bespreken we ‘Welkom in de jaren 20 en 30’ met regisseur Niek Barendsen en Pierre Bokma die in de serie de rol van Adolf Hitler vertolkt. #Jinek https://t.co/7JynkoqLOG reageer retweet
Trek daar nog maar 10 minuten bij.quote:
quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:08 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Trek daar nog maar 10 minuten bij.
Het is 23:11 inmiddelsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
quote:
Tussen haar flapjes.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Neemt ze zelf mee in haar slip
https://www.bezigheid.nu/(...)llete-van-eva-jinek/quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:14 schreef tralalala het volgende:
Geen laag uitgesneden shirtje meer. Wat is dit
Een all-inclusive hotel met 17e eeuwse schilderijen ziet er ook niet uit.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:25 schreef monkyyy het volgende:
Niet het pand vol met marmer, goud en 17e eeuwse schilderijen hangen.
Wat vind jij van het Provinciehuis van Noord-Holland?quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:25 schreef monkyyy het volgende:
Niet het pand vol met marmer, goud en 17e eeuwse schilderijen hangen.
We kijken Jinek, niet Pauwquote:
Ziet er mooi uit!quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:26 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Wat vind jij van het Provinciehuis van Noord-Holland?
Prachtig staatsgebouw wat mij betreft.
Jullie hebben helemaal een onvoldoendequote:Op vrijdag 6 september 2019 23:27 schreef Handleiding het volgende:
Pierre Bokma genot. En nee verder kijk ik vanavond niet @:zipportal
Helemaalquote:Op vrijdag 6 september 2019 23:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jullie hebben helemaal een onvoldoende
TOCH NIETquote:Op vrijdag 6 september 2019 23:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jullie hebben helemaal een onvoldoende
Ik geloof niks van dat omvolkingsverhaal, maar dit soort beslissingen zijn toch idioot?quote:
Abortus?quote:
Mijn volgende auto wordt 100% electrischquote:
De mijne een V8quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:37 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mijn volgende auto wordt 100% electrisch
78%?quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:39 schreef butz0rs het volgende:
StikstofHoeveel zou er ondertussen al in de lucht zitten? 1% ?
20 nieuwe Elektrische Porsches kopenquote:
Het is wachten op het bruggetje naar Baudet.quote:
ESF?quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:49 schreef monkyyy het volgende:
We hebben weer een groot project nodig als land. Netzoals het droogleggen van de Flevopolder, van die omvang.
NWS / Schiphol wil serieus onderzoek naar luchthaven op zeequote:Op vrijdag 6 september 2019 23:49 schreef monkyyy het volgende:
We hebben weer een groot project nodig als land. Netzoals het droogleggen van de Flevopolder, van die omvang.
Ik ook.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:50 schreef NoCigar het volgende:
Ik vind die programma's erg lollig, ik weet alleen nooit wanner ze precies uitgezonden worden, ik zap er meestal toevallig langs.
Snelweg naar Uk, ter Brexitverzachting.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:49 schreef monkyyy het volgende:
Oh die zit er ook nog ja.quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:53 schreef superniger het volgende:
VerWendy van Dijk kan het niet meer volgen.
Dat vind ik nou een goed ideequote:Op vrijdag 6 september 2019 23:52 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Snelweg naar Uk, ter Brexitverzachting.
al een tijdje... zouden ze failliet zijn? Krijg wel eens van die donatie mails van hun....quote:
Rip Mus!quote:
quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:09 schreef BlackNero het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/f/een-man-tegen-de-staat/9200000079750598/
Blame Lange Frans.quote:
Waar is het commissariaat van de media..........quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:11 schreef monkyyy het volgende:
Wendy, eerder deze week Galjaard, vorige week Yolanthe. Ik vermoed dan Sjonnie de Mol veel geld naar Jinek schuift om zijn low energy talpa Networks te promoten.
Mannen!quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:12 schreef monkyyy het volgende:
Wie heeft er tegenwoordig nou nog schaamhaar
Hij stuurt baby-rompertjes en kruippakjes.quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:11 schreef monkyyy het volgende:
Wendy, eerder deze week Galjaard, vorige week Yolanthe. Ik vermoed dan Sjonnie de Mol veel geld naar Jinek schuift om zijn low energy talpa Networks te promoten.
Het is niet meer van deze tijd!quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:14 schreef superniger het volgende:
Dushi van Dijk kan tegenwoordig niet meer.
quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:13 schreef svann het volgende:
[..]
Hij stuurt baby-rompertjes en kruippakjes.
Jantje Lingo was er twee of drie weken geledenquote:Op zaterdag 7 september 2019 00:11 schreef monkyyy het volgende:
En Britt bij dwdd met haar paardenshow. Volgens mij laat hij zijn hele programmering aanschuiven bij talkshowsquote:Op zaterdag 7 september 2019 00:17 schreef DKUp het volgende:
[..]
Jantje Lingo was er twee of drie weken geleden
Jimek naar Talpa joepie.quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:18 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En Britt bij dwdd met haar paardenshow. Volgens mij laat hij zijn hele programmering aanschuiven bij talkshows
Vergeet zijn partner in crime Fred Teevenquote:Op maandag 9 september 2019 12:51 schreef FlippingCoin het volgende:
Vanavond over Opstelten en Wilders?
Mag toch hopen dat dit niet stilletjes voorbij gaat.quote:Op maandag 9 september 2019 13:59 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Vergeet zijn partner in crime Fred Teevenniet
Ook zo een incompetente onbetrouwbare lul
quote:Op maandag 9 september 2019 14:01 schreef FlippingCoin het volgende:
Mag toch hopen dat dit niet stilletjes voorbij gaat.
https://evajinek.kro-ncrv(...)ol-in-een-horrorfilmquote:Sinds hij de politiek de rug heeft toegekeerd, besteedt Teeven alleen nog maar tijd aan zaken waar hij plezier uithaalt. Vanavond vertelt hij over zijn positieve kijk op het leven.
Lijkt mij wel heel relevant inderdaad, of moet er nog een Talpa programma worden gepromoot?quote:Op maandag 9 september 2019 12:51 schreef FlippingCoin het volgende:
Vanavond over Opstelten en Wilders?
30 september 😀👍.quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:19 schreef svann het volgende:
Pauw weer in oktober?
Nog even.
Fijn weekend.
SPONGEDquote:Op maandag 9 september 2019 19:04 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Moeke Sassepas
@:zipportal
@:wereldgozer
Lock them up!quote:Op maandag 9 september 2019 17:05 schreef ikweethetookniet het volgende:
Fred Teeven en Ivo Opstelten hebben geen tijd![]()
Komen alleen om te shinen![]()
Verantwoording afleggenWat is dat
Zoiets van , wat is de maaltijd van de dag?quote:Op maandag 9 september 2019 19:23 schreef monkyyy het volgende:
Gerard Spong heeft mij ooit eens een vraag gesteld (Lees: mijn vakexpertise aangesproken en aandachtig naar mijn kernachtig verwoorde antwoord geluisterd).
Wie wil mij aanraken nu?
Ik heb ooit eens n babbeltje gemaakt met Reinier van der Berg, die weerman van tvquote:Op maandag 9 september 2019 19:23 schreef monkyyy het volgende:
Gerard Spong heeft mij ooit eens een vraag gesteld (Lees: mijn vakexpertise aangesproken en aandachtig naar mijn kernachtig verwoorde antwoord geluisterd).
Wie wil mij aanraken nu?
quote:Op maandag 9 september 2019 19:28 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Zoiets van , wat is de maaltijd van de dag?
quote:Op maandag 9 september 2019 19:31 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens n babbeltje gemaakt met Reinier van der Berg, die weerman van tv![]()
en Andre van Duin heeft ooit eens n mopje van mij voorgedragen toen ik een kind was
En nog n persoonlijk kaartje gekregen van een beroemd acteur, e-mailwisseling met een jeugdheld van vroeger die vaak op tv kwam en ehm… oh ja een keer tegenover Frits Bom gezeten in een restaurantquote:
Ik heb monkyyy ooit een DM gestuurd, zelfs meerdere.quote:Op maandag 9 september 2019 19:23 schreef monkyyy het volgende:
Wie wil mij aanraken nu?
Ik wil met je op de foto zodat ik bij mijn vrienden en familie kan opscheppen.quote:Op maandag 9 september 2019 19:23 schreef monkyyy het volgende:
Wie wil mij aanraken nu?
Houston erbij.quote:Op maandag 9 september 2019 23:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
OKC heeft verder toch geen bestaansrecht .
Eindelijk van westbrook afquote:Op maandag 9 september 2019 23:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
OKC heeft verder toch geen bestaansrecht .
quote:
Allemaal om het even wie er kapot gaat maar dan toch liever die floppende kutdwerg de oven in.quote:
Jeremy Clarkson, Stephen Fry of Jimmy zijn allen beter dan Ramsay.quote:Op maandag 9 september 2019 23:05 schreef monkyyy het volgende:
Niemand kan die man vervangen, behalve Gordon Ramsay
9 maanden vakantiegenotquote:Op maandag 9 september 2019 23:05 schreef Zipportal het volgende:
Astrid Joosten is viesbruin van ONZE centen.
quote:Op maandag 9 september 2019 23:05 schreef monkyyy het volgende:
Niemand kan die man vervangen, behalve Gordon Ramsay
Nou zeg. Toen die reactie.quote:Op maandag 9 september 2019 23:05 schreef Zipportal het volgende:
Astrid Joosten is viesbruin van ONZE centen.
Leuk,onderwerp?quote:
quote:Op maandag 9 september 2019 23:10 schreef Joooo-pi het volgende:
Het ministerie van Justitie_!
Wat een faal.
Ja, en Mr. Love kijkt een beetje glazig bij dit onderwerp!quote:
Dus stoppen ermee en een flinke schadevergoeding eisen! 5 jaar van zijn leven weg!quote:Op maandag 9 september 2019 23:16 schreef S95Sedan het volgende:
Je kan veel vinden van Wilders maar deze zaak gaat echt he-le-maal nergens over. Helemaal gezien er inmiddels door andere politici veel ergere uitspraken gedaan zijn.
Buiten dat, trias politica moet veel strakker worden. Ik vind het ook niet kunnen als politici reageren op het bezoek van Maxima in SA.quote:Op maandag 9 september 2019 23:16 schreef S95Sedan het volgende:
Je kan veel vinden van Wilders maar deze zaak gaat echt he-le-maal nergens over. Helemaal gezien er inmiddels door andere politici veel ergere/dezelfde uitspraken gedaan zijn.
5 jaar van dat laatste stukje vrijheid ontnomen!quote:Op maandag 9 september 2019 23:17 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dus stoppen ermee en een flinke schadevergoeding eisen! 5 jaar van zijn leven weg!
Hoe moet ik dit precies lezen?quote:Op maandag 9 september 2019 23:18 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Buiten dat, trias politica moet veel strakker worden. Ik vind het ook niet kunnen als politici reageren op het bezoek van Maxima in SA.
Bril op en nog een keer proberen.quote:
Politici zouden niet moeten kunnen reageren op een bezoek van Maxima in SA?quote:Op maandag 9 september 2019 23:19 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Bril op en nog een keer proberen.
Dat bezoek van Maxima bij die Saoedische prins. Valt ook wat van te zeggen waarbij ik vind dat politici dat niet moeten doen. Bij Genee en Hendriks werd Baudet daarover gevraagd bijvoorbeeld.quote:Op maandag 9 september 2019 23:20 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Politici zouden niet moeten kunnen reageren op een bezoek van Maxima in SA?
Nee, wel een kapsalonquote:
Eigen schuld.quote:Op maandag 9 september 2019 23:23 schreef Houtenbeen het volgende:
Nu ook al een politiek proces tegen Baudet![]()
Zijn Saab ook wel!quote:Op maandag 9 september 2019 23:24 schreef monkyyy het volgende:
Van Rutte zou ik wel een sloepje kopen
Die is tegenwoordig toch moslimfundamentalist?quote:Op maandag 9 september 2019 23:25 schreef BlackNero het volgende:
Otte moet even met Joram van Klaveren bellen. Miskend talent.
Moet er wel een bidkleedje in de vergaderzaal komenquote:Op maandag 9 september 2019 23:25 schreef BlackNero het volgende:
Otte moet even met Joram van Klaveren bellen. Miskend talent.
En Otten die de top 10 Nederlandse snacks vlogt?quote:Op maandag 9 september 2019 23:25 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Jan Roos lijsttrekker partij Otten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |