Dit kan echt niet.quote:Op donderdag 5 september 2019 19:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Reedt ze daar met haar auto doorheen?
Hoeveel cm heb jij?quote:Op donderdag 5 september 2019 19:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wij beta cucks voelen ons niet aangesproken door de TT.
Een beta cuck kan ook grote piemel hebben.quote:Op donderdag 5 september 2019 19:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wij beta cucks voelen ons niet aangesproken door de TT.
Serieus? Waarom zou je dan een neger inhuren om je vrouw te laten neuken?quote:Op donderdag 5 september 2019 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een beta cuck kan ook grote piemel hebben.
Als je plassertje hard is, is dat nog niet direct big Dick energy.quote:Op donderdag 5 september 2019 19:43 schreef MCH het volgende:
[..]
Dus je hebt toch niet geneukt met Elvi
Zwabber praat in millimeters, dan kun je toch niet neukenquote:Op donderdag 5 september 2019 19:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je plassertje hard is, is dat nog niet direct big Dick energy.
Outsourcing naar Afrika is de nieuwe hotness. China doet het ook.quote:Op donderdag 5 september 2019 19:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Serieus? Waarom zou je dan een neger inhuren om je vrouw te laten neuken?
Hij had toch deze eigen show?quote:Op donderdag 5 september 2019 19:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Edd China doet vrij weinig op het moment geloof ik.
Een pilot van een jaar oud en verder niets. Mja.quote:Op donderdag 5 september 2019 20:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hij had toch deze eigen show?
https://m.youtube.com/channel/UC6ofrdxbm3RijOx6NsMU8Sg
Of is da geflopt?
Want je had nog geen kookboeken.quote:Op donderdag 5 september 2019 20:08 schreef Elvi het volgende:
Ik wil dit boek voor mn verjaardag
Oh en deze
En deze
Ik zie een thema
quote:Op donderdag 5 september 2019 20:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Want je had nog geen kookboeken.
Ik heb recentelijk The Noma Guide to Fermentation gehaald. Het eerste kookboek wat ik ooit gekocht heb.quote:Op donderdag 5 september 2019 20:12 schreef Elvi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet deze specifieke kookboeken nee.
Het eerste kookboek?! Hoe?! Waarom? Ik heb kookboeken die ik als kind heb gekochtquote:Op donderdag 5 september 2019 20:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb recentelijk The Noma Guide to Fermentation gehaald. Het eerste kookboek wat ik ooit gekocht heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |