Nu wel lekker joh. Zacht briesje, hoge sluierbewolking waar de zon doorheen breekt en een graadje of 25.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat klinkt niet verkeerd amigo. Die constante warmte zou mij wel iets te veel zijn.
Ik heb toen naar de M2 gekeken, maar uitendelijk besloten om toch voor de in-ear variant van Bose te gaan, omdat deze een stuk praktischer en handzamer is door het formaat.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Jarenlang was de QC35 van Bose natuurlijk top notch, inmiddels heeft Sony een betere gemaakt. O.a. met usb -c, een betere geluidskwaliteit en betere noise cancelling via 14 kanalen. De WH-1000XM3 om precies te zijn.
Dat is absoluut waar. Het staat ook wel wat raar een koptelefoon op je kop in het openbaar.quote:Op donderdag 5 september 2019 11:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb toen naar de M2 gekeken, maar uitendelijk besloten om toch voor de in-ear variant van Bose te gaan, omdat deze een stuk praktischer en handzamer is door het formaat.
Op zich maakt me dat allemaal nog niet uit, alleen ik heb in het verleden ook koptelefoons gehad die gewoon pijn gaan doen aan je oren na een bepaalde tijd, het wordt warm, ze zijn lomp, ze vallen op als je ze meeneemt (diefstal). En ik draag mijn oortjes ook regelmatig in bed, met een koptelefoon is dat onmogelijk.quote:Op donderdag 5 september 2019 11:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is absoluut waar. Het staat ook wel wat raar een koptelefoon op je kop in het openbaar.
Daarbij ruïneert zo'n apparaat potentieel elk kapsel.
ik kon er nooit goed tegen in de tijd van de walkman dat geluid direct op m'n oren, dus ik gebruik het alleen om handsfree te bellen af en toequote:Op donderdag 5 september 2019 11:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Op zich maakt me dat allemaal nog niet uit, alleen ik heb in het verleden ook koptelefoons gehad die gewoon pijn gaan doen aan je oren na een bepaalde tijd, het wordt warm, ze zijn lomp, ze vallen op als je ze meeneemt (diefstal). En ik draag mijn oortjes ook regelmatig in bed, met een koptelefoon is dat onmogelijk.
Nooit last van eigenlijk.quote:Op donderdag 5 september 2019 11:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Op zich maakt me dat allemaal nog niet uit, alleen ik heb in het verleden ook koptelefoons gehad die gewoon pijn gaan doen aan je oren na een bepaalde tijd, het wordt warm, ze zijn lomp, ze vallen op als je ze meeneemt (diefstal). En ik draag mijn oortjes ook regelmatig in bed, met een koptelefoon is dat onmogelijk.
Ik dacht dat onlo een geschenk van God was.quote:Op donderdag 5 september 2019 11:28 schreef Elan het volgende:
GC / [Vraag wat je wil] aan iemand die een postnatale depressie heeft gehad
Ik kijk bijzonder uit naar de reactie van de moeder van @:onlogisch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die was vast niet zo'n aandachtshoer, in die tijd was het nog niet lullen maar poetsen, burnout etc. bestond nog nietquote:Op donderdag 5 september 2019 11:28 schreef Elan het volgende:
GC / [Vraag wat je wil] aan iemand die een postnatale depressie heeft gehad
Ik kijk bijzonder uit naar de reactie van de moeder van @:onlogisch
Die van Bose zitten niet echt 'in' je oor zoals dopjes, maar zitten er half in en worden op hun plek gehouden in je oorschelp door een vleugeltje in je oorschelp. Lijkt dus op een soort rubber oorplugje tegen geluid, maar dan minder diep in je oor.quote:Op donderdag 5 september 2019 11:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Nooit last van eigenlijk.
Heb eerder dat die in ear oortjes gaan irriteren op een gegeven moment als je ze een poos draagt.
Vismaatje. Teller staat al op 4 weken zonder vis. Maar eens snel verandering in brengen.quote:
Vandaag wordt mijn derde dag op rij vis eten.quote:Op donderdag 5 september 2019 11:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vismaatje. Teller staat al op 4 weken zonder vis. Maar eens snel verandering in brengen.
G E N O Tquote:Op donderdag 5 september 2019 11:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vandaag wordt mijn derde dag op rij vis eten.
Hoi vriend, je maat hierquote:Op donderdag 5 september 2019 11:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoi Tjacka, Haags hier!
Haring genot beste genotquote:Op donderdag 5 september 2019 11:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vismaatje. Teller staat al op 4 weken zonder vis. Maar eens snel verandering in brengen.
ZO DANquote:Op donderdag 5 september 2019 11:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja zeker
Vooral de mossel van @:caland zijn moeder
Koekoek.quote:Op donderdag 5 september 2019 11:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja zeker
Vooral de mossel van @:caland zijn moeder
Behoorlijk ja.quote:Op donderdag 5 september 2019 11:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
hollandse garnalen vind ik wel teringduur
Heb eergisteren garnalen gehaald, lekker man. Gister tomaat crevette gemaakt met whisky-cocktailsausje. Wat gerookte paling en een verse gerookte zalmfilet mee.quote:
Ze moeten dan ook eerst naar Marokko en terug.quote:Op donderdag 5 september 2019 11:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Whisky-cocktailsaus is zo'n enorm genotquote:Op donderdag 5 september 2019 11:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb eergisteren garnalen gehaald, lekker man. Gister tomaat crevette gemaakt met whisky-cocktailsausje. Wat gerookte paling en een verse gerookte zalmfilet mee.
pel je ze zelf?quote:Op donderdag 5 september 2019 11:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb eergisteren garnalen gehaald, lekker man. Gister tomaat crevette gemaakt met whisky-cocktailsausje. Wat gerookte paling en een verse gerookte zalmfilet mee.
genotquote:Op donderdag 5 september 2019 11:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
er schijnt 1 bedrijf te zijn die dat in NL doet met machinesquote:Op donderdag 5 september 2019 11:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze moeten dan ook eerst naar Marokko en terug.
Jaquote:Op donderdag 5 september 2019 11:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja maar wel lekkerquote:Op donderdag 5 september 2019 11:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 5 september 2019 11:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja
[..]
Ja maar wel lekker
Die andere vreet ik niet
Klaas Puul?quote:Op donderdag 5 september 2019 11:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
er schijnt 1 bedrijf te zijn die dat in NL doet met machines
grote dan weer wel, tiger prawn of carabineroquote:Op donderdag 5 september 2019 11:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja
[..]
Ja maar wel lekker
Die andere vreet ik niet
Eet geen slaquote:Op donderdag 5 september 2019 11:49 schreef kapiteintje het volgende:
Gerookte paling is echt het lekkerste qua gerookte vis. Dan op een zacht wit boterpuntje met een klein blaadje sla.
is dat zo? @xcachetquote:Op donderdag 5 september 2019 11:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Eet geen sla
Ik ben toch geen konijn
#Anoniemquote:Op donderdag 5 september 2019 11:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
is dat zo? @:xcachet
edit: huh de tag doet het niet
W3rkz3quote:Op donderdag 5 september 2019 11:54 schreef Tjacka het volgende:
Even sigaretje roken en weer werken
Fijne dag heren
Is ook het enige wat je kunt vertrouwen, al die andere troep uit Azië sla ik over. Heb eens een doucmentaire gezien hoe ze die daar kweken.quote:Op donderdag 5 september 2019 11:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja
[..]
Ja maar wel lekker
Die andere vreet ik niet
Ongelikte beer die je bent.quote:Op donderdag 5 september 2019 11:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Eet geen sla
Ik ben toch geen konijn
Wat zit er dan in? Ik vind dingen die mixed zijn vaak tegenvallen, zoals 'mixed grill'.quote:Op donderdag 5 september 2019 11:56 schreef Doublepain het volgende:
Ik haal eens per week vis hier, verkopen ook een mixed menu
Lekker man
Uh van alles, tonijn, inktvis, garnalen etcquote:Op donderdag 5 september 2019 11:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat zit er dan in? Ik vind dingen die mixed zijn vaak tegenvallen, zoals 'mixed grill'.
Balkan Mixed Grillquote:Op donderdag 5 september 2019 11:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat zit er dan in? Ik vind dingen die mixed zijn vaak tegenvallen, zoals 'mixed grill'.
Tering wat domquote:Op donderdag 5 september 2019 11:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
is dat zo? @:xcachet
edit: huh de tag doet het niet
hey night elfquote:Op donderdag 5 september 2019 12:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tering wat dom![]()
@:GGMM
@:KingRoland
@:maxi-mus
@:Elan
30quote:Op donderdag 5 september 2019 12:01 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hey night elf
welk level ben je?
En dan moet je zo gemengd bakken ofzo? Dat werkt toch niet?quote:Op donderdag 5 september 2019 11:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Uh van alles, tonijn, inktvis, garnalen etc
Je betaald per kilo
Nee, onloquote:Op donderdag 5 september 2019 12:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jij al ja?
ik zit nog steeds te twijfelen om hem ook even aan te slingeren
Ze bakken het apart en je krijgt het op een plaat, met brood, saus enzquote:Op donderdag 5 september 2019 12:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En dan moet je zo gemengd bakken ofzo? Dat werkt toch niet?
wat voor server zit je?quote:Op donderdag 5 september 2019 12:03 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nee, onlo.
Ik ben warrior level 21, priest 11 (of 12, weet niet meer).
quote:Op donderdag 5 september 2019 11:49 schreef kapiteintje het volgende:
Gerookte paling is echt het lekkerste qua gerookte vis. Dan op een zacht wit boterpuntje met een klein blaadje sla.
waarom pve?quote:Op donderdag 5 september 2019 12:05 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Pyrewood Villega, PVE. (onlogisch denkt hier het zijne van)
@onlogisch Jr.quote:Op donderdag 5 september 2019 12:09 schreef kapiteintje het volgende:
Hoeveel VBL SC-ers hebben we eigenlijk die Fifa 20 gaan kopen?
Genot. Persoonlijk vind ik zelf die sausje altijd overbodig bij paling. Een goede paling is echt vettig genoeg van zichzelf. Gerookte is voor mij een simpel gerecht, net zoals mosselen.quote:
PVP nooit leuk gevonden eigenlijk. Ook nooit BG's gedaan (nouja, wel eens, maar vond ik niet leuk). Bovendien was mijn main een tank, dan ga je niet veel doen in PVP.quote:Op donderdag 5 september 2019 12:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
waarom pve?
denk dat ik de pvp van classic wel leuk vind
Fuck FIFA.quote:Op donderdag 5 september 2019 12:09 schreef kapiteintje het volgende:
Hoeveel VBL SC-ers hebben we eigenlijk die Fifa 20 gaan kopen?
Heb nog steeds m'n droom om Ronaldinho te hebben niet vervuld.quote:Op donderdag 5 september 2019 12:12 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Fuck FIFA.
Alleen als er een Cantona Icon komt.
Dit jaar weer een kans ouwe reus.quote:Op donderdag 5 september 2019 12:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb nog steeds m'n droom om Ronaldinho te hebben niet vervuld.
In België kun je dus niet meer betalen voor packs etc.quote:Op donderdag 5 september 2019 12:14 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dit jaar weer een kans ouwe reus.
Gewoon beginnen zoals DP doet, game kopen, 100,- aan points zodat je een leuk basis team hebt, en daarna rivals/sbc's. Dan moet je 'm vast wel bij elkaar krijgen.
Oja.quote:Op donderdag 5 september 2019 12:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In België kun je dus niet meer betalen voor packs etc.
Terecht.quote:Op donderdag 5 september 2019 12:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In België kun je dus niet meer betalen voor packs etc.
Gaat wel vaak om jongeren.quote:Op donderdag 5 september 2019 12:16 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Laat mensen lekker zelf bepalen of ze geld aan iets willen uitgeven.
Dat wel ja.quote:Op donderdag 5 september 2019 12:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nouja, ze hebben gewoon gelijk dat ze het als kansspel beschouwen.
Oh ja, dat zal werken.quote:Op donderdag 5 september 2019 12:17 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Verantwoordelijkheid ouders.
Voor volwassenen ja, maar dat spel moet zijn inkomsten natuurlijk veelal hebben van jongeren.quote:Op donderdag 5 september 2019 12:16 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Laat mensen lekker zelf bepalen of ze geld aan iets willen uitgeven.
Niet mijn probleem.quote:Op donderdag 5 september 2019 12:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor volwassenen ja, maar dat spel moet zijn inkomsten natuurlijk veelal hebben van jongeren.
Bij Fortnite is het helemaal bizar, daar ligt de focus allang niet meer primair op het vergaren van sterkere wapens en het vergroten van winkansen maar vooral op cosmetisch items. Omdat ze weten dat jongeren daar het meest gevoelig voor zijn.quote:
Die gasten hebben dat hele spel slim gedaan ja.quote:Op donderdag 5 september 2019 12:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij Fortnite is het helemaal bizar, daar ligt de focus allang niet meer primair op het vergaren van sterkere wapens en het vergroten van winkansen maar vooral op cosmetisch items. Omdat ze weten dat jongeren daar het meest gevoelig voor zijn.
Knap staaltje psychologie wel .
Uiteindelijk wel.quote:Op donderdag 5 september 2019 12:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die gasten hebben dat hele spel slim gedaan ja.
Ook gewoon met die dansjes en zo weet je wel.quote:Op donderdag 5 september 2019 12:31 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel.
Fortinite zelf was ooit geen battle royale game en niemand speelde het. Toen kwam de battle royale modus omdat pubg zo populair was, en werd het gratis op de PS4, de enige console die geen Battle Royale game had op dat moment.
De rest is geschiedenis, en inmiddels verneuken ze het compleet maar levert het wel het meeste geld op.
Ook een beetje geluk natuurlijk. Als het verder een ongelofelijke kutgame was, had niemand ooit die dansjes gedaan.quote:Op donderdag 5 september 2019 12:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ook gewoon met die dansjes en zo weet je wel.
Het draagt allemaal bij aan de hype. En 'geluk' is altijd een belangrijke factor in succes, maar je moet wel op het juiste moment het juiste ding doen om ervan te profiteren.quote:Op donderdag 5 september 2019 12:35 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ook een beetje geluk natuurlijk. Als het verder een ongelofelijke kutgame was, had niemand ooit die dansjes gedaan.
40/45quote:Op donderdag 5 september 2019 12:01 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hey night elf
welk level ben je?
Zolang het om cosmetica gaat en niet om beter wapens is het dikke prima tochquote:Op donderdag 5 september 2019 12:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij Fortnite is het helemaal bizar, daar ligt de focus allang niet meer primair op het vergaren van sterkere wapens en het vergroten van winkansen maar vooral op cosmetisch items. Omdat ze weten dat jongeren daar het meest gevoelig voor zijn.
Kinderen manipulerenquote:Op donderdag 5 september 2019 12:20 schreef Elan het volgende:
[..]
zeker alleen heb ik het dan liever op toast dan een zacht broodjequote:Op donderdag 5 september 2019 12:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Genot. Persoonlijk vind ik zelf die sausje altijd overbodig bij paling. Een goede paling is echt vettig genoeg van zichzelf. Gerookte is voor mij een simpel gerecht, net zoals mosselen.
Ik vind zeetong denk ik lekkerder. Maar smaken verschillen. Gelukkig maar.quote:
ik bedoel je schrijft het verkeerd, het is sliptong, niet slibtongquote:Op donderdag 5 september 2019 13:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind zeetong denk ik lekkerder. Maar smaken verschillen. Gelukkig maar.
quote:Op donderdag 5 september 2019 13:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Slibtong![]()
![]()
@:onlogisch
@:caland
@:Lenny_Leonard
@:kapiteintje
Kind van de jaren 90 hè.quote:Tot in de jaren ’90 werd ondermaatse tong aangeduid als ‘slibtong’, omdat deze zich voornamelijk in het slib zou verschuilen.
Oh ja. Je wist wat ik bedoelde.quote:Op donderdag 5 september 2019 13:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik bedoel je schrijft het verkeerd, het is sliptong, niet slibtong
quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Depay wordt de beste ter wereld.
quote:
quote:Op dinsdag 5 september 2017 12:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nog twee jaar geduld, beste onlo.
Dan is het tijdperk Ronaldo voorbij en is Depay de grote man bij Real Madrid.
@JanCees @Doublepainquote:Op donderdag 5 september 2019 13:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat het Ronaldo tijdperk voorbij is zit wat in
TR gezetquote:Op donderdag 5 september 2019 13:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat het Ronaldo tijdperk voorbij is zit wat in
na een zwakkere competitie gaan en geen topscorer worden, hij is puur op naam genomineerd, Tadic had er eigenlijk bij moeten staanquote:
Ook niet slecht, dan liever een echte verse toast die nog goed zacht is van binnen maar wel krokant aan de buitenkant.quote:Op donderdag 5 september 2019 12:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker alleen heb ik het dan liever op toast dan een zacht broodje
Voor meer dan twee personen wordt het al een heel gedoe met van die grote pannen.quote:Op donderdag 5 september 2019 13:14 schreef Tarado het volgende:
zeetong vind ik ook heerlijk maar thuis wel lastig om te bereiden voor gasten
ja vers uit de toasterquote:Op donderdag 5 september 2019 13:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ook niet slecht, dan liever een echte verse toast die nog goed zacht is van binnen maar wel krokant aan de buitenkant.
daarom maak ik het zeldenquote:Op donderdag 5 september 2019 13:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Voor meer dan twee personen wordt het al een heel gedoe met van die grote pannen.
Waarom heb ik een note gekregen voor een topic report?quote:
Geen idee maat. Ik heb die note niet gezetquote:Op donderdag 5 september 2019 13:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom heb ik een note gekregen voor een topic report?
Of is dit een positieve note?
In dat geval: bedankt maat.
@SuperwormJimquote:Op donderdag 5 september 2019 14:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Voor de gemiddelde Fok!-er is dit dus een perfect gerecht.
Kan gebeuren ouwe reus.quote:Op donderdag 5 september 2019 14:12 schreef onlogisch het volgende:
Ik appte zojuist naar iemand 'Tiemviewer' i.p.v. Teamviewer![]()
![]()
Jeetje zegquote:Op donderdag 5 september 2019 14:12 schreef onlogisch het volgende:
Ik appte zojuist naar iemand 'Tiemviewer' i.p.v. Teamviewer![]()
![]()
Zwakkere competitie? Jullie wereldtalent is meteen al door het ijs gezakt daarquote:Op donderdag 5 september 2019 13:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
na een zwakkere competitie gaan en geen topscorer worden, hij is puur op naam genomineerd, Tadic had er eigenlijk bij moeten staan
Wanneer gaat Depay eindelijk eens zijn belofte waarmaken DP?quote:Op donderdag 5 september 2019 14:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zwakkere competitie? Jullie wereldtalent is meteen al door het ijs gezakt daar
eens verkocht blijft verkochtquote:Op donderdag 5 september 2019 14:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zwakkere competitie? Jullie wereldtalent is meteen al door het ijs gezakt daar
quote:Op donderdag 5 september 2019 14:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wanneer gaat Depay eindelijk eens zijn belofte waarmaken DP?
Beste speler van frankrijk na mbappe???quote:Op donderdag 5 september 2019 14:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wanneer gaat Depay eindelijk eens zijn belofte waarmaken DP?
quote:Op donderdag 5 september 2019 14:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Beste speler van frankrijk na mbappe???
mwoah, dat deed een league of legends ook al en heeft niks daarmee te maken, maar het feit dat dit ook werkt qua winstgevendheid zonder dat je er een pay to win game van maaktquote:Op donderdag 5 september 2019 12:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Memphis beter dan Neymar.quote:Op donderdag 5 september 2019 14:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Beste speler van frankrijk na mbappe???
Oh, zou wel van GGMM komen dan. Ik krijg van hem wel vaker positieve notes.quote:Op donderdag 5 september 2019 14:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee maat. Ik heb die note niet gezet
Utrecht of Eindhoven. Twee leukste dames. Lotte en Shirleyquote:Op donderdag 5 september 2019 15:05 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nlcareers.ey.com/nl/studenten/evenementen/sneakerborrel/
@:KingRoland ik zag deze op LinkedIn
Zouden ze ook kerk gaan?quote:Op donderdag 5 september 2019 15:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Utrecht of Eindhoven. Twee leukste dames. Lotte en Shirley
Hoeveel goals heeft Neymar gemaakt dit seizoen???quote:Op donderdag 5 september 2019 14:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Memphis beter dan Neymar.
Ja hoor DP.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 5 september 2019 15:05 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nlcareers.ey.com/nl/studenten/evenementen/sneakerborrel/
@:KingRoland ik zag deze op LinkedIn
Zolang ik er maar zingend uit mag.quote:
Half jaar gewerkt, dat nooit meerquote:
De gehele cultuur, casual fridays overal lopen mensen met maskers rond, ambetante strevertjes , casual fridays, we-betalen-niet-veel-maar-zijn-goed-voor-je-CV-management, oja had ikquote:
Geen gezonde werkomgeving nee.quote:Op donderdag 5 september 2019 15:38 schreef Dven het volgende:
[..]
De gehele cultuur, casual fridays overal lopen mensen met maskers rond, ambetante strevertjes , casual fridays, we-betalen-niet-veel-maar-zijn-goed-voor-je-CV-management, oja had ikcasual fridays
al gezegd?
Moet jij wetenquote:Op donderdag 5 september 2019 15:55 schreef Dven het volgende:
Zal ik voor de
Veal Bon fillet with stewed mushrooms, asparagus and garnish of spinach puree and cedar nuts
of
Chicken fillet with berry sauce and mushroom stew on a black rice couch
gaan vanavond
Zou jij een voorbeeld aan moeten nemen.quote:Op donderdag 5 september 2019 15:58 schreef onlogisch het volgende:
AL 3 DAGEN NIET GEPOST HIER. WAT EEN AANFLUITING MENSEN.
Rakija en vleesquote:Op donderdag 5 september 2019 15:55 schreef Dven het volgende:
Zal ik voor de
Veal Bon fillet with stewed mushrooms, asparagus and garnish of spinach puree and cedar nuts
of
gaan vanavond
Het tweedequote:Op donderdag 5 september 2019 15:55 schreef Dven het volgende:
Zal ik voor de
of
gaan vanavond
Oh. Ok. Doei.quote:Op donderdag 5 september 2019 15:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou jij een voorbeeld aan moeten nemen.
@kapiteintjequote:Op donderdag 5 september 2019 15:55 schreef Dven het volgende:
Zal ik voor de
of
gaan vanavond
@inso kijkt datquote:Op donderdag 5 september 2019 16:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Had ik niet verwacht van je tbh
Joh, hij is überhaupt niet meer op FOK! te vinden toch? Typisch gedrag voor een FA'er.quote:Op donderdag 5 september 2019 15:57 schreef onlogisch het volgende:
Wat vinden jullie ervan dat @:GGMM zich tegenwoordig te goed voelt voor deze SC?
Goeie genadequote:Op donderdag 5 september 2019 15:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wejooooooooooquote:Op donderdag 5 september 2019 15:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker makkelijk praten voor hem, die is al een week WoW spelen, die gaat weer zijn kelder inquote:Op donderdag 5 september 2019 16:10 schreef kapiteintje het volgende:
Aangezien @:onlogisch altijd zegt een man van zijn woord te zijn zullen we hem hier de komende 3 dagen dus niet zien.Wordt een mooi weekend.
Moet hij weten.quote:Op donderdag 5 september 2019 16:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lekker makkelijk praten voor hem, die is al een week WoW spelen, die gaat weer zijn kelder in
Mooi. Lekker rellen dan.quote:Op donderdag 5 september 2019 16:10 schreef kapiteintje het volgende:
Aangezien @:onlogisch altijd zegt een man van zijn woord te zijn zullen we hem hier de komende 3 dagen dus niet zien.Wordt een mooi weekend.
JanCees wanneer unbanned?quote:Op donderdag 5 september 2019 16:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mooi. Lekker rellen dan.
@:doublepain
@:kingroland
@:tjacka
@:rensajacied
@:zipportal
Dat ging gisteravond al een beetje te hardquote:
Uitstekende keus. Zal later verslag uitbrengen.quote:
Ik hoor graag hoe het bevallen is makker.quote:Op donderdag 5 september 2019 16:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Uitstekende keus. Zal later verslag uitbrengen.
Graag in de DM van @onlogischquote:Op donderdag 5 september 2019 16:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Uitstekende keus. Zal later verslag uitbrengen.
Zit hier een addertje onder het gras?quote:Op donderdag 5 september 2019 16:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Graag in de DM van @:onlogisch
Uiteraard. Je hebt trouwens gelijk het duurste van het gehele menu gekozen ouwe smulpaapquote:Op donderdag 5 september 2019 16:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik hoor graag hoe het bevallen is makker.
Je kent mijn voorkeur voor goed eten inmiddels wel.quote:Op donderdag 5 september 2019 16:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Uiteraard. Je hebt trouwens gelijk het duurste van het gehele menu gekozen ouwe smulpaap
Omdat mensen elkaar nadoen.quote:Op donderdag 5 september 2019 16:40 schreef KingRoland het volgende:
Trouwens waarom zie ik iedereen lopen met die tas met een vos erop
Fjellraven gok ik zo. Beste materiaal ter wereldquote:Op donderdag 5 september 2019 16:40 schreef KingRoland het volgende:
quote:Op donderdag 5 september 2019 16:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mooi. Lekker rellen dan.
Tas met een vos erop? Wasda voor merk dan?quote:Op donderdag 5 september 2019 16:40 schreef KingRoland het volgende:
quote:Op donderdag 5 september 2019 16:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tas met een vos erop? Wasda voor merk dan?
Al 15 jaar.quote:Op donderdag 5 september 2019 16:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is eastpak tegenwoordig uit de mode?
Dat is echt troep ja.quote:
quote:Op donderdag 5 september 2019 16:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is echt troep ja.
Zelf had ik altijd deze. Ook wel iets duurder dan die kauwgombalrugtasjes
[ afbeelding ]
Heb je er met Tipp-Ex 'lastpak' van gemaakt?quote:Op donderdag 5 september 2019 16:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb hem nog ergens liggen.
Neequote:Op donderdag 5 september 2019 16:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb je er met Tipp-Ex 'lastpak' van gemaakt?
Mooi spulquote:Op donderdag 5 september 2019 16:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is echt troep ja.
Zelf had ik altijd deze. Ook wel iets duurder dan die kauwgombalrugtasjes
[ afbeelding ]
Een watquote:Op donderdag 5 september 2019 17:03 schreef Elan het volgende:
Wil nog steeds een Louis rugtas , kost alleen een paar knaken
Voor een zak om je spullen in te doen.quote:Op donderdag 5 september 2019 17:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hebt er al 1 vanaf 1750 euro. Koopje man.
Ja mee eens hoor maat. Daarom heb ik hem ook nog niet. Vind het wel mooi. Zulke bedragen kan ik niet verantwoorden aan mezelf.quote:Op donderdag 5 september 2019 17:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Voor een zak om je spullen in te doen.
Heb je foto?quote:Op donderdag 5 september 2019 17:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja mee eens hoor maat. Daarom heb ik hem ook nog niet. Vind het wel mooi. Zulke bedragen kan ik niet verantwoorden aan mezelf.
quote:Op donderdag 5 september 2019 17:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je foto?
Ik vind LV vaak eruitzien als iets voor voetballers zonder smaak,
Ik denk vaak wel even twee keer na of ik iets echt wil hebben icm prijs ja.quote:Op donderdag 5 september 2019 17:24 schreef Elan het volgende:
Hebben jullie dat wel eens, dat je ergens iets heel moois ziet, maar dat je het gewoonweg niet over het hart kan verkrijgen om het te aan te schaffen, omdat het zo godvergeten duur is?
Fijn dat je bevestigt dat je een wanstaltige tokkie zonder smaak bentquote:Op donderdag 5 september 2019 17:03 schreef Elan het volgende:
Wil nog steeds een Louis rugtas , kost alleen een paar knaken
Nee. Gewoon schuiven met je "kankergeld"quote:Op donderdag 5 september 2019 17:24 schreef Elan het volgende:
Hebben jullie dat wel eens, dat je ergens iets heel moois ziet, maar dat je het gewoonweg niet over het hart kan verkrijgen om het te aan te schaffen, omdat het zo godvergeten duur is?
Hoppakeequote:Op donderdag 5 september 2019 17:26 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Fijn dat je bevestigt dat je een wanstaltige tokkie zonder smaak bent.
Klopt. Vanavond duik ik weer gewoon op je moeder. Kan mij het ook allemaal verrotten joh.quote:Op donderdag 5 september 2019 17:26 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Fijn dat je bevestigt dat je een wanstaltige tokkie zonder smaak bent.
jaquote:Op donderdag 5 september 2019 17:24 schreef Elan het volgende:
Hoe schaal je @Charlotte3 in qua prijs?quote:Op donderdag 5 september 2019 17:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik denk vaak wel even twee keer na of ik iets echt wil hebben icm prijs ja.
Slibtongetjesquote:Op donderdag 5 september 2019 17:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
quote:Op donderdag 5 september 2019 17:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Slibtongetjes
@:tarado
@:elan
@:lenny_Leonard
@:onlogisch
4045 euroquote:Op donderdag 5 september 2019 17:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe schaal je @:charlotte3 in qua prijs?
Een meier voor een temeier.quote:Op donderdag 5 september 2019 17:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe schaal je @:charlotte3 in qua prijs?
Risottoquote:Op donderdag 5 september 2019 17:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Niceee maatquote:Op donderdag 5 september 2019 16:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mooi. Lekker rellen dan.
Hoi maat, je vriend hierquote:Op donderdag 5 september 2019 18:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoi Tjacka, Haags hier!
Wie?quote:Op donderdag 5 september 2019 19:37 schreef Tjacka het volgende:
Rustig in deze sc, mwa komt vast omdat @:Charlotte3 hier niet post
Omdat die tyfusdebielen JanCeesGod hebben verbannen.quote:Op donderdag 5 september 2019 19:37 schreef Tjacka het volgende:
Mad.quote:
Nou nou nou...quote:Op donderdag 5 september 2019 19:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Omdat die tyfusdebielen JanCeesGod hebben verbannen.
@:banny
@:klummie
SGOE JONGUHquote:
Nu ga je te ver.quote:Op donderdag 5 september 2019 20:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoop dat Tarrel je ook pikt. Net als RickGod.
Nice maattquote:Op donderdag 5 september 2019 20:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Sorry. Heb je wel mention gegeven in een tietentopic.
Het is overal rustig op Fokquote:Op donderdag 5 september 2019 19:37 schreef Tjacka het volgende:
Link ff, mentions heb ik niet aan staan.quote:Op donderdag 5 september 2019 20:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Sorry. Heb je wel mention gegeven in een tietentopic.
Fok gaat kapot. Maar niemand boeit dit echt toch?quote:Op donderdag 5 september 2019 20:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is overal rustig op Fok
Kijk maar in mijn pohiquote:Op donderdag 5 september 2019 20:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Link ff, mentions heb ik niet aan staan.
Zou toch jammer zijn.quote:Op donderdag 5 september 2019 20:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Fok gaat kapot. Maar niemand boeit dit echt toch?
Lenny, ik heb een interlandbreakdip.quote:
Niet mijn probleemquote:Op donderdag 5 september 2019 20:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lenny, ik heb een interlandbreakdip.
Kut interlandbreak.quote:Op donderdag 5 september 2019 20:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lenny, ik heb een interlandbreakdip.
Gezien.quote:
Nee. Nieuwe forums doen het best prima. Vooral sport forums zijn toch chiller dan op de Facebookpagina van voetbalzone.quote:Op donderdag 5 september 2019 20:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Fok gaat kapot. Maar niemand boeit dit echt toch?
Even op de valreep een TR meegepaktquote:Op donderdag 5 september 2019 19:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Omdat die tyfusdebielen JanCeesGod hebben verbannen.
@:banny
@:klummie
Hoe moet ik dat weten? Waarom zou je dat soort kinderdrugs uberhaupt gebruiken?quote:Op donderdag 5 september 2019 20:59 schreef Doublepain het volgende:
Hoe kan het dat je van lachgas een beroerte krijgt? @:Kapiteintje
Ik vraag dit voor een vriend
Je vriendin was toch dokter, vraag het evenquote:Op donderdag 5 september 2019 21:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten? Waarom zou je dat soort kinderdrugs uberhaupt gebruiken?
Is wel nice om erbij te doen als je aan de ket zitquote:Op donderdag 5 september 2019 21:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten? Waarom zou je dat soort kinderdrugs uberhaupt gebruiken?
Goeie zin.quote:
Gewoon lekker gebruiken toch, geimporteerd gas uit Turkije. Niks mis mee.quote:Op donderdag 5 september 2019 21:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je vriendin was toch dokter, vraag het even
Ik dit:quote:
Je komt je belofte niet na, huichelaar!quote:Op donderdag 5 september 2019 21:42 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/show/ra(...)t-pensioen~a7f23650/
Oh. Ok. Doei.quote:Op donderdag 5 september 2019 21:48 schreef kapiteintje het volgende:
Onlogisch zou 3 dagen wegblijven.
Hey, hallo.quote:Op donderdag 5 september 2019 21:57 schreef Charlotte3 het volgende:
Oppasdagje zit we weer op!![]()
Hoi, goeie avond..
Beter dan blauwe ballen.quote:Op donderdag 5 september 2019 21:58 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hey, hallo.
Ik heb zweetballen van een uurtje een blokje om.
quote:Op donderdag 5 september 2019 22:14 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Heb je als mod niet standaard blauwe ballen eigenlijk?
De mannelijke mods dan hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |