abonnement Unibet Coolblue
  zondag 29 september 2019 @ 19:15:47 #151
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_189180934
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 19:10 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Er is geen bewijs dat veel trainingsuren maken in je pupillen-jaren een positieve invloed heeft.
Nou kijk eens naar Duitsland en Spanje wat dat voor verschil heeft gemaakt. Natuurlijk helpt het, net zoals jonge musici veel moeten oefenen. Niet blind en domweg natuurlijk, niet zomaar voor de vuist weg wat doen.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_189181093
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 19:15 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Nou kijk eens naar Duitsland en Spanje wat dat voor verschil heeft gemaakt. Natuurlijk helpt het, net zoals jonge musici veel moeten oefenen. Niet blind en domweg natuurlijk, niet zomaar voor de vuist weg wat doen.
Je weet dat er een onderzoek is uitgevoerd in Duitsland onder jeugdopleidingen dat dit juist uitwijst en op basis waarvan deze beslissing deels is genomen he?
  zondag 29 september 2019 @ 19:36:54 #153
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_189181271
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 19:25 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Je weet dat er een onderzoek is uitgevoerd in Duitsland onder jeugdopleidingen dat dit juist uitwijst en op basis waarvan deze beslissing deels is genomen he?
Heb je daar een bron voor? Dat dit daaraan ten grondslag ligt?

Het doen van meerdere sporten houdt bijna automatisch in dat je uren maakt lijkt me.. en jonge kinderen zijn het meest vatbaar voor het verbeteren van hun coördinatie.

Dat bij Feyenoord wat prutsers zitten is helder ja.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zondag 29 september 2019 @ 19:41:23 #154
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_189181344
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zondag 29 september 2019 @ 20:11:11 #155
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_189181982
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 19:25 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Je weet dat er een onderzoek is uitgevoerd in Duitsland onder jeugdopleidingen dat dit juist uitwijst en op basis waarvan deze beslissing deels is genomen he?
Misschien is het wel bewuste desinformatie door de Duitsers ;)
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zondag 29 september 2019 @ 20:31:17 #158
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_189182518
quote:
Oké, lijkt er idd op dat ze er beter over nagedacht hebben dan de fossielen bij Feyenoord.

Dan nog: meerdere sporten doen betekent toch het maken van uren?
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_189182744
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 20:31 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Oké, lijkt er idd op dat ze er beter over nagedacht hebben dan de fossielen bij Feyenoord.

Dan nog: meerdere sporten doen betekent toch het maken van uren?
Je hoeft niet per se aan gestructureerde sport te doen om meer uren te maken. Mijn idee om het hier in het dorp op te zetten is bijv. dat er op vrijdagmiddag vrij sporten is waarbij kinderen kunnen kiezen om met elkaar te badmintonnen, tennissen, korfballen, voetballen en zo meer. Dat is geen gestructureerde training, maar je bent wel actief bezig om een coördinatief betere sporter te worden. Als pupillentrainer hou ik er ook niet van om extra trainingen in te lassen(3 i.p.v. 2 per week bijv.), ik zou dan liever de woensdagmiddag straatvoetbalmiddag maken op het parkeerterrein. Wij leveren de goals en evt. de ballen, verder zoek je het zelf maar uit. Velden op zondag ook gewoon opengooien, al ligt dat in het dorp hier wat moeilijker.

Uren maken dus, maar geen trainingsuren.
  zondag 29 september 2019 @ 20:45:03 #160
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_189182833
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 20:40 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Je hoeft niet per se aan gestructureerde sport te doen om meer uren te maken. Mijn idee om het hier in het dorp op te zetten is bijv. dat er op vrijdagmiddag vrij sporten is waarbij kinderen kunnen kiezen om met elkaar te badmintonnen, tennissen, korfballen, voetballen en zo meer. Dat is geen gestructureerde training, maar je bent wel actief bezig om een coördinatief betere sporter te worden. Als pupillentrainer hou ik er ook niet van om extra trainingen in te lassen(3 i.p.v. 2 per week bijv.), ik zou dan liever de woensdagmiddag straatvoetbalmiddag maken op het parkeerterrein. Wij leveren de goals en evt. de ballen, verder zoek je het zelf maar uit. Velden op zondag ook gewoon opengooien, al ligt dat in het dorp hier wat moeilijker.

Uren maken dus, maar geen trainingsuren.
Dan hoop ik wel dat de KNVB dat gaat stimuleren.

Wat ik al vroeg/zei: het punt dat de RJOs al reeds een divers programma aanbieden is niet valide? Ze überhaupt de tijd zo managen dat sport en school is te combineren?
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_189182978
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 20:45 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Dan hoop ik wel dat de KNVB dat gaat stimuleren.

Wat ik al vroeg/zei: het punt dat de RJOs al reeds een divers programma aanbieden is niet valide? Ze überhaupt de tijd zo managen dat sport en school is te combineren?
Vroeg selecteren is gewoon vrij waardeloos, de uitstroom is enorm, er is continu de-selectie en herselectie dus in principe is het gewoon vergeefse moeite. Natuurlijk komen er spelers door uit dat systeem maar dat is meer toeval dan dat het komt door de extra trainingsuren. In Frankrijk wordt over het algemeen ook vrij laat geselecteerd trouwens. Geloof dat Mbappe ergens rond z'n 15e bij een profclub kwam.
  zondag 29 september 2019 @ 22:22:42 #162
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_189184747
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 20:51 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Vroeg selecteren is gewoon vrij waardeloos, de uitstroom is enorm, er is continu de-selectie en herselectie dus in principe is het gewoon vergeefse moeite. Natuurlijk komen er spelers door uit dat systeem maar dat is meer toeval dan dat het komt door de extra trainingsuren. In Frankrijk wordt over het algemeen ook vrij laat geselecteerd trouwens. Geloof dat Mbappe ergens rond z'n 15e bij een profclub kwam.
Dat klopt, maar hij heeft wel behoorlijk goede coaching gehad bij Bondy (niet zo gek ver vandaan van Clairefontaine) en behoorlijk wat uren gemaakt. Daarom zeg ik dat ik dan wel hoop dat de KNVB er werk van maakt... Nu al klaagt men steeds weer over chronische bewegingsachterstanden.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  maandag 30 september 2019 @ 12:02:51 #163
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_189189414
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 20:51 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Vroeg selecteren is gewoon vrij waardeloos, de uitstroom is enorm, er is continu de-selectie en herselectie dus in principe is het gewoon vergeefse moeite. Natuurlijk komen er spelers door uit dat systeem maar dat is meer toeval dan dat het komt door de extra trainingsuren. In Frankrijk wordt over het algemeen ook vrij laat geselecteerd trouwens. Geloof dat Mbappe ergens rond z'n 15e bij een profclub kwam.
Dit wordt eveneens gezegd in één van de links die je geeft daarboven:

"Als profclubs niet meer mogen scouten/opleiden onder de 12 jaar, dan moet daar wel iets tegenover staan. Dan moet de opleiding bij de amateurclubs worden verbeterd. Dat houdt in dat alle talenten bij de amateurclubs een gediplomeerde trainer moeten krijgen. Dat zou de talentenvijver enorm vergroten. En dat profclubs dan daaruit – als kinderen tussen de 12 en 16 jaar zijn – de besten eruit gaan pikken. Ik hier al eens beschreven hoe dat bewerkstelligd kan worden.

AZ geeft daarin het goede voorbeeld door bv 100 amateurclubs onder haar hoede te nemen. Ik hoop dat de KNVB dat ook heeft gecommuniceerd en dat daarvoor ook een plan van aanpak is en dat de KNVB daarin ook een steentje bijdraagt. Bijvoorbeeld door gratis trainerscursussen aan te gaan bieden of voor minder geld. Of door bv naar Duits voorbeeld, meer opleidingscentra op te richten waar talentvolle kinderen tussen 12 en 16 jaar extra training kunnen krijgen."

https://www.daardan.nl/20(...)-heeft-er-nu-gelijk/

Ik geef je gelijk dat er nu verbetering waarneembaar is, maar nog steeds moeten we niet te vroeg juichen.

Hier bijvoorbeeld hebben we tot nu toe slechts twee spelers bij de eerste 100 staan (Weghorst en Van Dijk):
https://www.whoscored.com/Statistics
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 1 oktober 2019 @ 11:19:09 #164
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_189205485
zolang belastingsystemen nog totaal anders zijn is het per definitie al oneerlijke concurrentie, daarbij moet de corruptie nog uit het Belgische voetbal
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 16:01:08 #165
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_189210844
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 11:19 schreef rubbereend het volgende:
zolang belastingsystemen nog totaal anders zijn is het per definitie al oneerlijke concurrentie, daarbij moet de corruptie nog uit het Belgische voetbal
Wij hebben ook onze corruptie hoor. Het is bekend dat het hier echter geen aandacht heeft bij de autoriteiten. Het is geen prioriteit en het water stroomt naar het laagste punt.

https://nos.nl/l/2014663

https://ajaxfanzone.nl/20(...)fixing-in-nederland/

Laten we nou niet doen alsof het hier zo zuivere koffie is. Zie ADO, Twente, Vitesse, Roda nu. Nederland is een witwas paradijs. Vitesse dat geen kampioen mag worden of Europees voetbal spelen van Chelsea.

https://www.volkskrant.nl(...)n-in-napels~b3e90a15
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 22:40:30 #166
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_189218806
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_189221241
Net zoals Fred Rutten en John van den Brom, die beide werkzaam waren in de Jupiler Pro League

Rutten: 'BeNeliga zou absoluut niet slecht zijn'

'Zijn gedachte over zo'n BeNeliga, een competitie van de beste clubs uit Nederland en België, is helemaal zo gek nog niet', laat Rutten weten in een uitgebreid interview met VI. 'Nu spelen Ajax, PSV en Feyenoord in de Eredivisie vier topwedstrijden per seizoen, tegen elkaar, maar in een BeNeliga gaat dat aantal omhoog. Dan speel je er zo een stuk of tien. Voor ons voetbal zou dat absoluut niet slecht zijn.'

van den Brom: "Nu wel voor BeNeliga”

"Dan dacht ik: laten we lekker in de eredivisie blijven. Maar zoals ik het nu zie, ben ik wel een voorstander van de BeNeliga. Ik denk dat het voor de topclubs goed zou zijn, omdat ze dan een stuk meer wedstrijden op hoog niveau spelen."
  woensdag 2 oktober 2019 @ 19:36:57 #168
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_189231595
Nederland tweedehands kunstgras land:

https://nos.nl/l/2304399

Het is kunstgras, en ook nog eens van matige en goedkope kwaliteit
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  dinsdag 8 oktober 2019 @ 11:19:56 #169
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_189328126
https://www.vi.nl/nieuws/(...)en-betere-competitie

Dolberg legt de vinger op de zere plek.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  Moderator dinsdag 8 oktober 2019 @ 13:52:44 #170
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_189330210
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 11:19 schreef Klopkoek het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)en-betere-competitie

Dolberg legt de vinger op de zere plek.
Gek hè, dat de Franse competitie beter is.
pi_189330215
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 11:19 schreef Klopkoek het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)en-betere-competitie

Dolberg legt de vinger op de zere plek.
Zulke makkelijke zeges dat hij alsnog onzichtbaar was en amper scoorde. Als het zo'n makkelijk competitie is dan hoor je als spits in de Eredivisie minimaal 25/30 te kunnen scoren. Klinkt weer als een speler dat even zijn onvrede kwijt moet. Over paar weken een nieuw interview "Alles gaat bij deze club wat gemoedelijker dan bij Ajax". 75% van de Franse competitie stelt geen flikker voor.
  dinsdag 8 oktober 2019 @ 13:58:24 #172
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_189330282
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 13:52 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Gek hè, dat de Franse competitie beter is.
Nee helemaal niet gek, wanneer je in Nederland tegen halve amateur clubs speelt.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  dinsdag 8 oktober 2019 @ 21:07:54 #173
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_189336670
Match of the Day benoemde ook even de "plastic pitch" in Den Haag, en het veroorzaken van blessures daardoor.

https://myfootballhighlig(...)2-week-8-06-10-2019/

Op 24:00

Eredivisie: te klein voor het tafellaken, met de top zes te groot voor het servet. Geen serieus land wil spelen op rubber velden.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_189456372
Ik heb een lijst gemaakt van alle spelers die de voorbije 5 jaar voor minstens 15 miljoen uit de Benelux vertrokken:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is een lijst van de huidige spelers in de Benelux met een marktwaarde van minstens 15 miljoen euro:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vaststelling:
- Ajax steekt er met kop en schouders bovenuit
- PSV leunt het dichtst aan bij Ajax
- AZ en Feyenoord krijgen flinke concurrentie van Brugge, Genk, Anderlecht, Gent en Standard.

Conclusie:
De kwaliteit zal stijgen en de spanning zal toenemen.

Dit zal een positief effect hebben op de toeschouwersaantallen en de televisiegelden.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 16 oktober 2019 @ 12:55:16 #175
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_189462576
Donyell Malen - 18 miljoen

:D ja serieus lijstje
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')