Moet dat dan?quote:Op donderdag 5 september 2019 16:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Omdat gretig niets zegt over de kwaliteit of nuttigheid van een inspanning/prestatie.
Dat moet.quote:
Moet jij weten.quote:Op donderdag 5 september 2019 16:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat moet.
Als een non-voetballer hard over het veld rent en stevig de duels in gaat: "Wat is hij gretig jongens![]()
![]()
".
Nou, fantastisch. We staan op de banken.
Je stelt een vraag en dan is dit je reactie op mijn oprechte antwoord?quote:
Heeft nooit beter gereden.quote:Op donderdag 5 september 2019 16:14 schreef VoMy het volgende:
Madrazo kan er toch eigenlijk bijzonder weinig van.
Daar heeft het alle schijn van.quote:Op donderdag 5 september 2019 16:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je stelt een vraag en dan is dit je reactie op mijn oprechte antwoord?
João doet niet mee.quote:Op donderdag 5 september 2019 16:17 schreef El-Stinho het volgende:
Felix rijdt een koers uit het boekje.
De ster is tanende.quote:Op donderdag 5 september 2019 16:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De aanval op de natiestaat.
#droomplanquote:Op donderdag 5 september 2019 16:19 schreef wimderon het volgende:
Waarom is De Gees zo tekeer aan het gaan?
Dat zou heel erg leuk zijn.quote:Op donderdag 5 september 2019 16:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zie Grossssssschartner wel winnen. Dat zou niet zo leuk zijn.
Nederland is een smakeloos land.quote:Op donderdag 5 september 2019 16:20 schreef showtimer het volgende:
[..]
Sjerrie is op de weg naar de uitgang.
Lijkt me niet.quote:
Dat is op zich niet zeer gedurfd.quote:Op donderdag 5 september 2019 16:27 schreef Max23 het volgende:
Straks ook wel wat verschillen tussen de klassementsrenners denk ik
Dat wordt een boete.quote:Op donderdag 5 september 2019 16:32 schreef El-Stinho het volgende:
De groene afvalbak is hier gejat RIP.
De kathedraal!quote:
Mike stelt net aan Van Dijk de vraag of Mathijs als een geslagen bokser is binnengekomen. Hij mocht één vraag stellen.quote:
Ik schaam me voor mijn land.quote:Op donderdag 5 september 2019 16:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mike stelt net aan Van Dijk de vraag of Mathijs als een geslagen bokser is binnengekomen. Hij mocht één vraag stellen.
Ook de achtervolgende groep kan nog een probleem vormen.quote:Op donderdag 5 september 2019 16:33 schreef wimderon het volgende:
Grossschartner zit met een probleem. En dat probleem heet Grmay.
Is Valentijn er ook?quote:Op donderdag 5 september 2019 16:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mike stelt net aan Van Dijk de vraag of Mathijs als een geslagen bokser is binnengekomen. Hij mocht één vraag stellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 september 2019 16:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is Valentijn er ook?Nee, althans nog geen vraag gesteld in ieder geval.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grossschartner is mijn obsessie vandaag.quote:Op donderdag 5 september 2019 16:43 schreef showtimer het volgende:
Karel Declercq blijft stil Stijn.
Te gretig.quote:Op donderdag 5 september 2019 16:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Grossschartner is mijn obsessie vandaag.
Als hij maar kort eindigt. Gilbert kan het heen en weer krijgen.quote:
We verwachten een KOM van jouquote:Op donderdag 5 september 2019 16:48 schreef heywoodu het volgende:
Leuke miniversie van de klim die ik in Brazilië mag gaan bedwingen komende maand, reuzeveel zin in.
Groepje Grosschartner/Rojas op 13 seconden achter Aranburu en Co .Gezien het parcours moeten ze dat nog wel volhouden.quote:Op donderdag 5 september 2019 16:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
WE gaan achter het net vissen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |