Moet dat dan?quote:Op donderdag 5 september 2019 16:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Omdat gretig niets zegt over de kwaliteit of nuttigheid van een inspanning/prestatie.
Dat moet.quote:
Moet jij weten.quote:Op donderdag 5 september 2019 16:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat moet.
Als een non-voetballer hard over het veld rent en stevig de duels in gaat: "Wat is hij gretig jongens![]()
![]()
".
Nou, fantastisch. We staan op de banken.
Je stelt een vraag en dan is dit je reactie op mijn oprechte antwoord?quote:
Heeft nooit beter gereden.quote:Op donderdag 5 september 2019 16:14 schreef VoMy het volgende:
Madrazo kan er toch eigenlijk bijzonder weinig van.
Daar heeft het alle schijn van.quote:Op donderdag 5 september 2019 16:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je stelt een vraag en dan is dit je reactie op mijn oprechte antwoord?
João doet niet mee.quote:Op donderdag 5 september 2019 16:17 schreef El-Stinho het volgende:
Felix rijdt een koers uit het boekje.
De ster is tanende.quote:Op donderdag 5 september 2019 16:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De aanval op de natiestaat.
#droomplanquote:Op donderdag 5 september 2019 16:19 schreef wimderon het volgende:
Waarom is De Gees zo tekeer aan het gaan?
Dat zou heel erg leuk zijn.quote:Op donderdag 5 september 2019 16:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zie Grossssssschartner wel winnen. Dat zou niet zo leuk zijn.
Nederland is een smakeloos land.quote:Op donderdag 5 september 2019 16:20 schreef showtimer het volgende:
[..]
Sjerrie is op de weg naar de uitgang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |