Lijkt me niet.quote:
Dat is op zich niet zeer gedurfd.quote:Op donderdag 5 september 2019 16:27 schreef Max23 het volgende:
Straks ook wel wat verschillen tussen de klassementsrenners denk ik
Dat wordt een boete.quote:Op donderdag 5 september 2019 16:32 schreef El-Stinho het volgende:
De groene afvalbak is hier gejat RIP.
De kathedraal!quote:
Mike stelt net aan Van Dijk de vraag of Mathijs als een geslagen bokser is binnengekomen. Hij mocht één vraag stellen.quote:
Ik schaam me voor mijn land.quote:Op donderdag 5 september 2019 16:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mike stelt net aan Van Dijk de vraag of Mathijs als een geslagen bokser is binnengekomen. Hij mocht één vraag stellen.
Ook de achtervolgende groep kan nog een probleem vormen.quote:Op donderdag 5 september 2019 16:33 schreef wimderon het volgende:
Grossschartner zit met een probleem. En dat probleem heet Grmay.
Is Valentijn er ook?quote:Op donderdag 5 september 2019 16:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mike stelt net aan Van Dijk de vraag of Mathijs als een geslagen bokser is binnengekomen. Hij mocht één vraag stellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |