Danny de Munk > Spinvis.quote:Op donderdag 5 september 2019 00:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De Backstreet Boys > Spinvis
Wat jij.
Voetbal.quote:Op donderdag 5 september 2019 00:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wielrennen is wel een beetje een uitzondering hierop.
quote:Op donderdag 5 september 2019 00:11 schreef Slobeend het volgende:
Hebben jullie de docu Primo Rogli al eens gezien? Nu op Ziggy.
Dit was echt heel slecht, weet ik nog wel.quote:
Nu moet Slob zijn verhaal aanpassen.quote:Op donderdag 5 september 2019 00:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit was echt heel slecht, weet ik nog wel.
Nee. Over de Giro van dit jaar voornamelijk. Nu zie ik Addy in de bus uitleggen hoe ze Clement gate gaan managen.quote:
Ohja, daar had Nolles ook beelden van.quote:Op donderdag 5 september 2019 00:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee. Over de Giro van dit jaar voornamelijk. Nu zie ik Addy in de bus uitleggen hoe ze Clement gate gaan managen.
Ik weet nu niet of ik moet lachen, huilen of agressief moet worden.quote:Op donderdag 5 september 2019 00:16 schreef Slobeend het volgende:
Nu zie ik Addy in de bus uitleggen hoe ze Clement gate gaan managen.
Volgens mijn TV wel. Maar ik zie er nergens informatie over op Twitter ofzo.quote:Op donderdag 5 september 2019 00:19 schreef showtimer het volgende:
Maar die doc heet toch niet echt zo? Ziggy kan niet overweg met rare tekens aan cees en zetten.
Wow, stop de persen.quote:Op donderdag 5 september 2019 00:23 schreef Slobeend het volgende:
Primoz gaat lief om met z'n vriendin.
Ja.quote:Op woensdag 4 september 2019 20:51 schreef Mani89 het volgende:
Kijk eens wat een zelfvertrouwen en ongeneerde ambitie @:wimderon zie je het zo liever?
[ afbeelding ]
Ryo Hazukiquote:Op woensdag 4 september 2019 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat je DNP-Old bedoelt.
Was je er toch ingetuind.quote:Op donderdag 5 september 2019 00:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Volgens mijn TV wel. Maar ik zie er nergens informatie over op Twitter ofzo.
Edit: oh ja, die tekens.
Ja laatst een stuk. Kijkt makkelijk weg. Maken ze bij Jumbo nou elke ronde een docu?quote:Op donderdag 5 september 2019 00:11 schreef Slobeend het volgende:
Hebben jullie de docu Primo Rogli al eens gezien? Nu op Ziggy.
Dankzij Mani kan ik nooit meer normaal naar die twee kijken.quote:Op donderdag 5 september 2019 00:23 schreef Slobeend het volgende:
Primoz gaat lief om met z'n vriendin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |